Показати схожі тендери

Закупівля Дрова паливні (паливна деревина згідно ДК 021:2015 03410000-7) від ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БЕРЕЗІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ САРНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-03-013944-a
Id Tender 2eb59934443c4d4796160e47c250910b
План UA-P-2025-06-03-016912-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 03.06.2025 18:49
Остання зміна 19.06.2025 18:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
937 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 687.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.06.2025 18:48 до 11.06.2025 13:00
Завершено
Період уточнень
з 03.06.2025 18:48
до 08.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.06.2025 18:48
до 08.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.06.2025 13:00
до 12.06.2025 10:37
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.06.2025 10:37
до 18.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.06.2025 10:37
до 19.06.2025 18:31
Період уточнень
з 03.06.2025 18:48 до 08.06.2025 00:00
Період оскарження
з 03.06.2025 18:48 до 08.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.06.2025 13:00 до 12.06.2025 10:37
Період кваліфікації
з 11.06.2025 13:00 до 12.06.2025 10:37
Основні параметри
Дрова паливні (паливна деревина згідно ДК 021:2015 03410000-7)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
937 500 грн.
Дрова паливні
Назва предмета закупівлі
Дрова паливні
Очікувана вартість
937 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4687,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Дрова паливні (паливна деревина згідно ДК 021:2015 03410000-7)
Код ДК 021:2015
03410000-7 - Деревина
Кількість
625
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
34212, Україна, Рівненська область, с.Березове, вул.Центральна, 19
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "МАРИНИЧ МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ"
Пропозиція:
875 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.06.2025 18:49
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
03.06.2025 18:48
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Рябущиць
Електронна пошта
Телефон
+380684306165
Замовник
ЄДРПОУ
44107028
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БЕРЕЗІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ САРНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
34212
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
Сарненський р-н, село Березове
Адреса
вул. Центральна, будинок 19
Кваліфікація
Лот № 1 Дрова паливні
Період вимог/скарг з 12.06.2025 10:37 по 18.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.06.2025 13:00 по 19.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.06.2025 11:46
Довідка НАЗК
12.06.2025 10:37
Повідомлення про рішення
11.06.2025 13:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-06-03-013944-a-b1
Підписаний і діє
Номер
18
875 000 грн.
875 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
18.06.2025
Строк дії договору з
18.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
625 (метри кубічні)
Дрова паливні (паливна деревина згідно ДК 021:2015 03410000-7)
Номенклатура
Дрова паливні (паливна деревина згідно ДК 021:2015 03410000-7)
Кількість
625
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БЕРЕЗІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ САРНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БЕРЕЗІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ САРНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44107028

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "МАРИНИЧ МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ"
Повна назва
ФОП "МАРИНИЧ МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3417316719

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
19.06.2025 18:31
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-14-000005
Дата створення проекту
14.07.2025 10:55
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
14.07.2025 14:20
Дата публікації висновку про результати
25.07.2025 15:00
Дата завершення усунення порушень
09.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
05.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 117-57-11
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 700-98-85
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 175-79-00
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 14.07.2025 № 69-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 14.07.2025 № 69-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-06-03-013944-a 03.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
14.07.2025 00:00
Документи рішення
14.07.2025 14:20
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 25 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерної пропозиції учасника та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Відділу освіти, культури, молоді та спорту Березівської сільської ради Сарненського району Рівненської області (далі – Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-06-03-016912-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджена протоколом уповноваженої особи від 03.06.2025 № 17, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця торгів Фізичної особи-підприємця «Маринич Микола Васильович» (далі – ФОП «Маринич Микола Васильович»); протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольне рішення уповноваженої особи від 12.06.2025 № 22 про визначення переможця та про намір укласти договір; повідомлення про намір укласти договір від 12.06.2025; Договір про закупівлю від 18.06.2025 № 18; пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 17.07.2025 та 25.07.2025. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне. Відповідно до вимог пункту 1 Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» до Тендерної документації учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) має надати: - 1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір на поставку товару за предметом ДК 021:2015 03410000-7); - 1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі; - 1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору (вибрати один із варіантів). В складі тендерної пропозиції ФОП «Маринич Микола Васильович» відсутня копія договору в повному обсязі, зазначеного в наданій Учасником у складі тендерної пропозиції довідці та документи на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в довідці, або лист-відгук від контрагента про належне виконання цього договору згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці. З огляду на вищевикладене пропозиція учасника ФОП «Маринич Микола Васильович» не відповідає вимогам пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації. Відповідно до п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. З огляду на вищевикладене, в порушення пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель в інформації та документах, поданих учасником ФОП «Маринич Микола Васильович» у тендерній пропозиції. За результатами аналізу питання повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом встановлено наступне. Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області 21.07.2025 оприлюднений запит щодо надання Замовником пояснень. Замовником надані пояснення на даний запит 25.07.2025, тобто з порушенням термінів визначених частиною п’ятою статті 8 Закону. На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Замовником надано пояснення, яке не спростовує виявлені порушення при розгляді тендерної пропозиції учасника торгів ФОП «Маринич Микола Васильович».
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника та визначення переможця торгів встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, встановлено порушення норм частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує вжити заходів щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
25.07.2025 00:00
Дата публікації
25.07.2025 15:00
Документи висновку
25.07.2025 15:00
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу Дрова паливні (паливна деревина згідно ДК 021:2015 03410000-7), а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені, а також зміст висновку про результати моніторингу доведено до всіх уповноважених осіб Замовника, проведено профілактичні роз’яснення та направлено на проходження курсів підвищення кваліфікації, навчання
Дата публікації
31.07.2025 11:38
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Дрова паливні (паливна деревина згідно ДК 021:2015 03410000-7)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2025-06-03-013944-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. 1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). 2. Відповідно до вимог пункту 1 Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» до Тендерної документації учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) має надати: - 1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір на поставку товару за предметом ДК 021:2015 03410000-7); - 1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі; - 1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору (вибрати один із варіантів). В складі тендерної пропозиції ФОП «МАРИНИЧ МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ» відсутня копія договору, зазначеного в довідці в повному обсязі та документи на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці або лист-відгук від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Обґрунтуйте відповідність тендерної пропозиції ФОП «МАРИНИЧ МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ» вимогам пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
15.07.2025 11:05
Орган перевірки
19.07.2025 00:00
Документи повідомлення
15.07.2025 11:05
-
Відповідь
Відповідь
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 зі змінами. Метод, що застосовано відповідно до методики: Метод порівняння ринкових цін, який передбачає визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена аналізом ринкових цін в інтернет-ресурсі, а саме інформація, що міститься в електронній системі PROZORRO, Hotline - порівняти ціни в інтернет-магазинах України, prom.ua та здійснювалося з проведенням моніторингу цін, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі.» - посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі- « https://berezove-gromada.gov.ua/news/1752760401/».
Рішеня
17.07.2025 21:21
Замовник
Документи повідомлення
-
17.07.2025 21:22
-
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Дрова паливні (паливна деревина згідно ДК 021:2015 03410000-7)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2025-06-03-013944-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. Відповідно до вимог пункту 1 Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» до Тендерної документації учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) має надати: - 1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір на поставку товару за предметом ДК 021:2015 03410000-7); - 1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі; - 1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору (вибрати один із варіантів). В складі тендерної пропозиції ФОП «МАРИНИЧ МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ» відсутня копія договору, зазначеного в довідці в повному обсязі та документи на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці або лист-відгук від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Обґрунтуйте відповідність тендерної пропозиції ФОП «МАРИНИЧ МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ» вимогам пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
21.07.2025 09:56
Орган перевірки
25.07.2025 00:00
Документи повідомлення
21.07.2025 09:56
-
Відповідь
Пояснення
При повторному розгляді пропозиції ФОП «МАРИНИЧ МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ» було виявлено про не відповідність пропозиції та відсутність зазначених документів пропозиція ФОП «МАРИНИЧ МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ підлягає скасуванню
Рішеня
25.07.2025 10:51
Замовник
Документи повідомлення
-
25.07.2025 10:56
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
937 500 грн.
Період подання пропозицій
до 11.06.2025 13:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БЕРЕЗІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ САРНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380684306165
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
937 500 грн.
Період подання пропозицій
до 11.06.2025 13:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БЕРЕЗІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ САРНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380684306165
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності