Звернення:
За тендером : Ноутбуки
Тема:
Гарантійні листи від авторизованих сервісних центрів ???
Зміст:
Шановний Замовник!
Останнім абзацом Додатку 1 встановлено наступну вимогу:
«4. Учасник надає Довідку з переліком авторизованих сервісних центрів по гарантійному та післягарантійному обслуговуванню Товару, з інформацією про найменування, фізичні адреси, web-адреси (за наявності), номери телефонів. На підтвердження інформації, яка зазначена Учасником в довідці, Учасник надає Гарантійні листи від авторизованих сервісних центрів по гарантійному та післягарантійному обслуговуванню, в яких авторизовані сервісні центри підтверджують гарантійне та післягарантійне обслуговування Товару, який запропонований Учасником. В листі обов’язково повинно бути зазначено найменування авторизованого сервісного центру, його адреса, найменування Учасника, умови звернення, ідентифікатор цієї закупівлі.»
Звертаємо вашу увагу на те, що авторизованих сервісних центрів декілька десятків, до того ж вони не є учасниками тендеру і не можуть надавати таки листи.
З урахуванням зазначеного просимо вас змінити наведену вимогу, наприклад, таким чином:
«4. Учасник надає Довідку з переліком авторизованих сервісних центрів по гарантійному та післягарантійному обслуговуванню Товару, з інформацією про найменування, фізичні адреси, web-адреси (за наявності), номери телефонів. На підтвердження інформації, яка зазначена Учасником в довідці, Учасник повинен надати посилання на сайт виробника з переліком авторизованих сервісних центрів.»
З повагою,
Учасник торгів
Дата оприлюднення звернення:
04.06.2025 14:10
Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. На даний товар передбачено гарантійне та післягарантійне обслуговування, яке проводиться в авторизованих сервісних центрах.
Згідно п. 3 Постанови Кабінету Міністрів України від 28.11.2023р. № 1251 «Про затвердження Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів», виробник (продавець) виконує гарантійні зобов’язання щодо товару, зокрема передбачені рекламою, шляхом здійснення безоплатного ремонту або заміни товару протягом гарантійного строку відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів”. Гарантійне обслуговування полягає у тому, що виробник (продавець, сервісний центр) протягом гарантійного строку в разі виявлення недоліку товару, який виник з вини його виробника (продавця), зобов’язується організувати гарантійний ремонт товару, який здійснюється за зверненням споживача безоплатно.
Згідно п. 6 Постанови Кабінету Міністрів України від 28.11.2023р. № 1251 «Про затвердження Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів», продавець (сервісний центр) за зверненням споживача про необхідність усунення недоліку в товарі проводить безоплатно для споживача діагностику такого товару з метою виявлення недоліку. У разі виявлення недоліку, який виник з вини виробника (продавця), товар підлягає гарантійному ремонту в установлений строк.
Згідно п. 5 статті 6 Закону України «Про захист прав споживачів» Виробник (виконавець) зобов'язаний забезпечити технічне обслуговування та гарантійний ремонт продукції, а також її випуск і поставку для підприємств, що здійснюють технічне обслуговування та ремонт, у необхідному обсязі та асортименті запасних частин протягом усього строку її виробництва, а після зняття з виробництва - протягом строку служби, в разі відсутності такого строку - протягом десяти років.
Дана вимога обумовлена необхідністю наявності авторизованих сервісних центрів, в яких буде відбуватися гарантійне та післягарантійне обслуговування товару .Замовнику необхідно упевнитися в тому, що товар , який пропонується Учасником, у разі потреби буде обслуговано в авторизованому сервісному центрі та будуть виконані належним чином гарантійні зобов’язання.
Тому саме з метою врегулювання питання гарантійного та післягарантійного обслуговування Товару, замовником встановлено вимогу про надання учасником закупівлі гарантійних листів від авторизованих сервісних центрів по гарантійному та післягарантійному обслуговуванню, в яких авторизовані сервісні центри підтверджують гарантійне та післягарантійне обслуговування Товару, який запропонований Учасником. В листі обов’язково повинно бути зазначено найменування авторизованого сервісного центру, його адреса, найменування Учасника, умови звернення, ідентифікатор цієї закупівлі.
З огляду на викладене, підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Дата оприлюднення відповіді:
06.06.2025 16:31