Показати схожі тендери

Закупівля Ноутбуки від КП "ЦЗО ХМР".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-03-013462-a
Id Tender 6db6b4860fc14a488047a0f8b235dcef
План UA-P-2025-06-03-012827-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 03.06.2025 18:02
Остання зміна 13.06.2025 18:12
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
497 606.25 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 976.06 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.06.2025 18:04 до 11.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.06.2025 18:04
до 08.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.06.2025 18:04
до 08.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.06.2025 15:38
до 13.06.2025 18:12
Залишилось 3 днів 9 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.06.2025 18:12
до 19.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 13.06.2025 18:12
-
Період уточнень
з 03.06.2025 18:04 до 08.06.2025 00:00
Період оскарження
з 03.06.2025 18:04 до 08.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.06.2025 15:38 до 13.06.2025 18:12
Період кваліфікації
з 11.06.2025 15:38 до 13.06.2025 18:12
Основні параметри
Ноутбуки
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
497 606.25 грн.
Ноутбуки
Назва предмета закупівлі
Ноутбуки
Очікувана вартість
497 606.25 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4976,06
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
14 000
Аукціон
Cтарт аукціону
11.06.2025 15:15
Закінчення аукціону
11.06.2025 15:38
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ноутбук
Код ДК 021:2015
30213100-6 - Портативні комп’ютери
Кількість
25
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61022, Україна, Харківська область, м. Харків, м-н Свободи, буд. 5, 6 під’їзд, 6 поверх
Дата постачання по
22.07.2025 23:59
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 50 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКС ЦЕНТР"
Пропозиція:
464 880 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Пропозиція:
454 974 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.06.2025 15:15
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.06.2025 18:02
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Говоруха Карина Володимирівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Hovorukha Karyna
Електронна пошта
Телефон
380577253215
Факс
+380687861842
Замовник
ЄДРПОУ
40848524
Назва (англійською мовою)
UE "CPO KCC"
Повна назва
КП "ЦЗО ХМР"
Повна назва (англійською мовою)
UE "CPO KCC"
Поштовий індекс
61052
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харків
Адреса
вул. Конторська, 35
Кваліфікація
Лот № 1 Ноутбуки
Період вимог/скарг з 13.06.2025 18:12 по 19.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.06.2025 15:38 по 19.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.06.2025 18:12
Довідка НАЗК
13.06.2025 18:12
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
11.06.2025 15:39
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 17:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 17:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1)Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 2)Перелік виявлених невідповідностей; 3)Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей (надані – Вимога): 1.Відповідно до п.8 «Розмір, умови надання, умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції» Розділу «Загальна інформація про закупівлю» Тендерної документації: - Тендерною документацією визначено обов’язкові реквізити гарантії, відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», зокрема, банківська гарантія повинна містити інформацію щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник та повинна містити наступні відомості: - повне найменування юридичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - адреса місцезнаходження. 2.Учасником на підтвердження вимог п.8 «Розмір, умови надання, умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції» Розділу «Загальна інформація про закупівлю» Тендерної документації надані наступні документи: Електронна банківська гарантія № 000703/2025/ГР від 10.06.2025р. Проте, зміст банківської гарантії № 000703/2025/ГР від 10.06.2025 р., не в повному обсязі відповідає умовам тендерної документації та вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції (далі — Наказ № 2628). У банківській гарантії № 000703/2025/ГР від 10.06.2025 р. у розділі 1 «Реквізити», у строчці «Найменування бенефіціара» зазначена наступна інформація: «Харківський міський центр соціальних служб «Довіра», ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань: 14077503, категорія: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, адреса місцезнаходження: 61022,Україна, Харківська обл., м. Харків, м-н Свободи, буд.5, 6 під’їзд, 6 поверх». Згідно умов тендерної документації , бенефеціаром є замовник. Замовником, відповідно до умов тендерної документації, є комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради», категорія - юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 3.Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями: - Завантажити виправлену банківську гарантію шляхом приведення її змісту у відповідність до умов тендерної документації, а саме: виправлення інформації щодо бенефеціара.
Створено
12.06.2025 17:27
Надати до
13.06.2025 17:27
Договір
UA-2025-06-03-013462-a-c1
Очікує підписання
З ПДВ
Номенклатура
25 (штуки)
Ноутбук
Номенклатура
Ноутбук
Кількість
25
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 22 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Харківський міський центр соціальних служб "Довіра"
Повна назва
Харківський міський центр соціальних служб "Довіра"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
14077503

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Повна назва
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30256061

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
497 606.25 грн.
Період подання пропозицій
до 11.06.2025 00:00
Замовник:
КП "ЦЗО ХМР"
Контактний телефон:
380577253215
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
497 606.25 грн.
Період подання пропозицій
до 11.06.2025 00:00
Замовник:
КП "ЦЗО ХМР"
Контактний телефон:
380577253215
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності