Показати схожі тендери
Закупівля “Розробка та друк промоційних матеріалів та виготовлення білборду в рамках проєкту BSB00026 «Co-Resilience: Кооперація з метою нарощування потенціалу громади для стійкості до лісових пожеж та їх раннього попередження в басейні Чорного моря», що фінансується Європейським Союзом в рамках Програми Interreg VI-B NEXT "Басейн Чорного моря"” від Куяльницька сільська рада Подільського району Одеської області.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-03-013411-a
Id Tender 786170ea2ff3483f86655cd0b3ef5ed5
План UA-P-2025-06-03-015885-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 03.06.2025 17:24
Остання зміна 16.06.2025 16:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
65 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
650 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.06.2025 17:23 до 11.06.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 03.06.2025 17:23
до 08.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.06.2025 17:23
до 08.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.06.2025 10:00
до 12.06.2025 17:39
Залишилось 1 днів 6 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.06.2025 17:39
до 18.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 12.06.2025 17:39
-
Період уточнень
з 03.06.2025 17:23 до 08.06.2025 00:00
Період оскарження
з 03.06.2025 17:23 до 08.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.06.2025 10:00 до 12.06.2025 17:39
Період кваліфікації
з 11.06.2025 10:00 до 12.06.2025 17:39
Основні параметри
“Розробка та друк промоційних матеріалів та виготовлення білборду в рамках проєкту BSB00026 «Co-Resilience: Кооперація з метою нарощування потенціалу громади для стійкості до лісових пожеж та їх раннього попередження в басейні Чорного моря», що фінансується Європейським Союзом в рамках Програми Interreg VI-B NEXT "Басейн Чорного моря"”
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
65 000 грн.
“Розробка та друк промоційних матеріалів та виготовлення білборду в рамках проєкту BSB00026 «Co-Resilience: Кооперація з метою нарощування потенціалу громади для стійкості до лісових пожеж та їх раннього попередження в басейні Чорного моря», що фінансується Європейським Союзом в рамках Програми Interreg VI-B NEXT "Басейн Чорного моря"”
Назва предмета закупівлі
“Розробка та друк промоційних матеріалів та виготовлення білборду в рамках проєкту BSB00026 «Co-Resilience: Кооперація з метою нарощування потенціалу громади для стійкості до лісових пожеж та їх раннього попередження в басейні Чорного моря», що фінансується Європейським Союзом в рамках Програми Interreg VI-B NEXT "Басейн Чорного моря"”
Очікувана вартість
65 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
650,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 500 (Одиниця)
Листівки А5
Опис предмета закупівлі
Листівки А5
Код ДК 021:2015
79820000-8 - Послуги, пов’язані з друком
Кількість
500
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
66350, Україна, Одеська область, Подільський район, с. Куяльник, вул. Куяльницька, 26 А
Дата постачання по
24.06.2025 17:20
Позиція : №2 50 (Одиниця)
Брошури А5
Опис предмета закупівлі
Брошури А5
Код ДК 021:2015
79820000-8 - Послуги, пов’язані з друком
Кількість
50
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
66350, Україна, Одеська область, Подільський район, с. Куяльник, вул. Куяльницька, 26 А
Дата постачання по
24.06.2025 17:20
Позиція : №3 1 (Одиниця)
Білборд
Опис предмета закупівлі
Білборд
Код ДК 021:2015
79820000-8 - Послуги, пов’язані з друком
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
66350, Україна, Одеська область, Подільський район, с. Куяльник, вул. Куяльницька, 26 А
Дата постачання по
24.06.2025 17:20
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником Виконавцю за фактично надані Послуги протягом 10 (десяти) календарних днів на підставі підписаного Сторонами Акту/Актів надання послуг, шляхом перерахування безготівкових грошових коштів у гривні на банківський поточний рахунок Виконавця. Фактом виконання зобов’язань Замовником по оплаті послуг, вважається день, в який сума, що підлягає сплаті, списана з поточного банківського рахунку Замовника для перерахунку Виконавцю.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП КАРТЕЛЬЯН МИКОЛА ІВАНОВИЧ
Пропозиція:
64 550 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.06.2025 10:28
Оголошення про проведення закупівлі
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оранчук Аліса Василівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380508695906
Сайт:
https://kuyalnyksr.od.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
04379835
Повна назва
Куяльницька сільська рада Подільського району Одеської області
Поштовий індекс
66350
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
с Куяльник
Адреса
вул. Куяльницька, 26, А, Подільський р-н
Кваліфікація
Лот № 1 “Розробка та друк промоційних матеріалів та виготовлення білборду в рамках проєкту BSB00026 «Co-Resilience: Кооперація з метою нарощування потенціалу громади для стійкості до лісових пожеж та їх раннього попередження в басейні Чорного моря», що фінансується Європейським Союзом в рамках Програми Interreg VI-B NEXT "Басейн Чорного моря"”
Період вимог/скарг з 12.06.2025 17:39 по 18.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.06.2025 10:00 по 19.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.06.2025 17:39
Довідка НАЗК
12.06.2025 17:39
Повідомлення про рішення
11.06.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 17:15
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 17:15
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 38 Особливостей, на виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Картельян Миколи Івановича не надано лист гарантію, що учасник не підпадає під дію персональних економічних та інших обмежувальних санкцій( заходів). У складі тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Картельян Миколи Івановича не надано копію документів на підтвердження не меньше ніж одного договору, зазначеного в наданій учасником довідці, а саме: оформлену(их) відповідним чином видаткову(их) накладну(их) та/або передбачених умовами такого договору оформлених відповідним чином актів виконання робіт( надання послуг) тощо, що підтверджують виконання договору, що вказаний у довідці, яка вимагається, відповідно до п. 1 цього Додатку. У складі тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Картельян Миколи Івановича відсутня інформація в Додатку 5 до цієї тендерної документації, а саме відсутній підпис фізичної особи-підприємця в зазначеній графі для підпису. У складі тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Картельян Миколи Івановича відсутня інформація в Додатку 6 до цієї тендерної документації, а саме відсутня дата подання декларації про професійний конфлікт інтересів.
Створено
11.06.2025 17:04
Надати до
12.06.2025 17:04
Договір
UA-2025-06-03-013411-a-a1
Очікує підписання
64 550 грн.
64 550 грн.
З ПДВ
Номенклатура
500 (Одиниця)
Листівки А5
Номенклатура
Листівки А5
Кількість
500
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 24 червня 2025 р.
Номенклатура
50 (Одиниця)
Брошури А5
Номенклатура
Брошури А5
Кількість
50
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 24 червня 2025 р.
Номенклатура
1 (Одиниця)
Білборд
Номенклатура
Білборд
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 24 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Куяльницька сільська рада Подільського району Одеської області
Повна назва
Куяльницька сільська рада Подільського району Одеської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04379835

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП КАРТЕЛЬЯН МИКОЛА ІВАНОВИЧ
Повна назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАРТЕЛЬЯН МИКОЛА ІВАНОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2471301074

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
65 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.06.2025 10:00
Замовник:
Куяльницька сільська рада Подільського району Одеської області
Контактний телефон:
+380508695906
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
65 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.06.2025 10:00
Замовник:
Куяльницька сільська рада Подільського району Одеської області
Контактний телефон:
+380508695906
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності