Показати схожі тендери

Закупівля Розроблення Регіонального плану управління відходами у Київській області до 2033 року від Департамент екології та природних ресурсів Київської обласної державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-03-013128-a
Id Tender 838886b4d42d4aabbd297543ade8e326
План UA-P-2025-06-03-015848-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 03.06.2025 16:55
Остання зміна 26.06.2025 11:46
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 749 333 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
8 746.67 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.06.2025 16:54 до 11.06.2025 11:00
Завершено
Період уточнень
з 03.06.2025 16:54
до 08.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.06.2025 16:54
до 08.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.06.2025 11:00
до 17.06.2025 17:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.06.2025 17:18
до 23.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.06.2025 17:18
до 26.06.2025 11:46
Період уточнень
з 03.06.2025 16:54 до 08.06.2025 00:00
Період оскарження
з 03.06.2025 16:54 до 08.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.06.2025 11:00 до 17.06.2025 17:18
Період кваліфікації
з 11.06.2025 11:00 до 17.06.2025 17:18
Основні параметри
Розроблення Регіонального плану управління відходами у Київській області до 2033 року
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 749 333 грн.
Розроблення Регіонального плану управління відходами у Київській області до 2033 року
Назва предмета закупівлі
Розроблення Регіонального плану управління відходами у Київській області до 2033 року
Очікувана вартість
1 749 333 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8746,67
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Розроблення Регіонального плану управління відходами у Київській області до 2033 року
Код ДК 021:2015
90712000-1 - Екологічне планування
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01001, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Басейна, 1/2А
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Проект договору
03.06.2025 16:54
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Компанія "Центр ЛТД"
Пропозиція:
1 698 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.06.2025 16:55
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Леся Снігур
Електронна пошта
Телефон
+380442790158
Замовник
ЄДРПОУ
38750794
Повна назва
Департамент екології та природних ресурсів Київської обласної державної адміністрації
Поштовий індекс
01004
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
ВУЛИЦЯ БАСЕЙНА, будинок 1/2 А
Кваліфікація
Лот № 1 Розроблення Регіонального плану управління відходами у Київській області до 2033 року
Період вимог/скарг з 17.06.2025 17:18 по 23.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.06.2025 11:00 по 19.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.06.2025 17:18
Довідка НАЗК
17.06.2025 17:18
Повідомлення про рішення
11.06.2025 11:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 16:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 16:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасником не дотримано вимог пп.1.1 додатку 1 до тендерної документації – інформація в довідці не відповідає наданим документам (видатковим накладним, свідоцтвам). 2) Учасником не дотримано вимог пп.2.1 та пп.2.2 додатку 1 до тендерної документації – довідка не містить інформацію про кваліфікацію працівників, на сертифікованого інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення захисту навколишнього природного середовища) та екологічного аудитора не надано трудову книжку або наказ про прийняття (переведення) на роботу або вступ на посаду, або відповідний договір (витяг з договору) цивільно-правового характеру. 3) Учасником не дотримано вимог пп.3.1 додатку 1 до тендерної документації – довідка не містить по – батькові контактної особи замовника (колонка 3), в інформації про аналогічний договір (позиція 2 довідки) невірно вказано рік виконання. 4) Учасником не дотримано вимог пп.10.1 додатку 1 до тендерної документації – не вказано основний/і вид/и господарської діяльності. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) пп.1.1 додатку 1 до тендерної документації – Довідка Учасника (у довільній формі) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Довідка обов’язково повинна містити інформацію про наявність обладнання, необхідного для надання послуг, що є предметом закупівлі, а саме: - офісне приміщення; - автомобіль (не менше одного); - персональний комп’ютер або ноутбук (не менше чотирьох одиниць); - плотер (не менш ніж одна одиниця). У довідці обов’язково вказується правовий режим користування вищезазначеним обладнанням (власність, користування). 2) пп.2.1 та пп.2.2 додатку 1 до тендерної документації – 2.1. Довідка (складена у довільній формі) про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (не менше 5 (п’яти) працівників), а саме: сертифікований інженер-проектувальник (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення захисту навколишнього природного середовища) не менше 1 особи; фахівець з екології та охорони навколишнього природного середовища (еколог) не менше 2 осіб. На підтвердження кваліфікації надати документи про освіту (дипломи) за спеціальністю Екологія; екологічний аудитор – 1 особа; фахівець за спеціальністю Архітектура/Містобудування – 1 особа; економіст не менше 1 особи. 2.2. Документ, що підтверджує взаємовідносини працівника з Учасником – трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття (переведення) на роботу/на посаду) або наказ про прийняття (переведення) на роботу або вступ на посаду, або відповідний договір (витяг з договору) цивільно-правового характеру. 3) пп.3.1 додатку 1 до тендерної документації – Довідка Учасника про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору* за формою: №з/п; Найменування та адреса замовника, якому здійснювався аналогічний договір; П.І.Б. контактної особи замовника, телефон; Предмет договору; Рік надання послуг. 4) пп.10.1 додатку 1 до тендерної документації – Інформація (довідка, складена учасником в довільній формі), яка містить загальні відомості про учасника: повне найменування; місцезнаходження (адреса: юридична та фактична, телефон, факс, e-mail); керівництво (посада, прізвище, ім’я, по-батькові, телефон для контактів); код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер – для фізичних осіб-підприємців; основний/і вид/и господарської діяльності; банківські реквізити (номер р/рахунка за стандартом IBAN, назва обслуговуючого банку, МФО банку). 3. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати: 1) пп.1.1 додатку 1 до тендерної документації – Довідку Учасника (у довільній формі) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Довідка обов’язково повинна містити інформацію про наявність обладнання, необхідного для надання послуг, що є предметом закупівлі, а саме: офісне приміщення; автомобіль (не менше одного); персональний комп’ютер або ноутбук (не менше чотирьох одиниць); плотер (не менш ніж одна одиниця). У довідці обов’язково вказується правовий режим користування вищезазначеним обладнанням (власність, користування). 2) пп.2.1 та пп.2.2 додатку 1 до тендерної документації – 2.1. Довідку (складена у довільній формі) про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (не менше 5 (п’яти) працівників), а саме: сертифікований інженер-проектувальник (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення захисту навколишнього природного середовища) не менше 1 особи; фахівець з екології та охорони навколишнього природного середовища (еколог) не менше 2 осіб. 2.2. Документ, що підтверджує взаємовідносини працівника з Учасником – трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття (переведення) на роботу/на посаду) або наказ про прийняття (переведення) на роботу або вступ на посаду, або відповідний договір (витяг з договору) цивільно-правового характеру для посад: інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення захисту навколишнього природного середовища) та екологічного аудитора. 3) пп.3.1 додатку 1 до тендерної документації – Довідку Учасника про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору* за формою: №з/п; Найменування та адреса замовника, якому здійснювався аналогічний договір; П.І.Б. контактної особи замовника, телефон; Предмет договору; Рік надання послуг. 4) пп.10.1 додатку 1 до тендерної документації – Інформацію (довідку, складену учасником в довільній формі), яка містить загальні відомості про учасника: повне найменування; місцезнаходження (адреса: юридична та фактична, телефон, факс, e-mail); керівництво (посада, прізвище, ім’я, по-батькові, телефон для контактів); код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер – для фізичних осіб-підприємців; основний/і вид/и господарської діяльності; банківські реквізити (номер р/рахунка за стандартом IBAN, назва обслуговуючого банку, МФО банку).
Створено
16.06.2025 17:09
Надати до
17.06.2025 17:09
Договір
UA-2025-06-03-013128-a-a1
Підписаний і діє
Номер
2
1 698 000 грн.
1 415 000 грн.
З ПДВ
Підписано
26.06.2025
Строк дії договору з
26.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Розроблення Регіонального плану управління відходами у Київській області до 2033 року
Номенклатура
Розроблення Регіонального плану управління відходами у Київській області до 2033 року
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент екології та природних ресурсів Київської обласної державної адміністрації
Повна назва
Департамент екології та природних ресурсів Київської обласної державної адміністрації
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38750794

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Компанія "Центр ЛТД"
Повна назва
ТОВ "Компанія "Центр ЛТД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37656348

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
26.06.2025 11:46
-
26.06.2025 11:43
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 749 333 грн.
Період подання пропозицій
до 11.06.2025 11:00
Замовник:
Департамент екології та природних ресурсів Київської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380442790158
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 749 333 грн.
Період подання пропозицій
до 11.06.2025 11:00
Замовник:
Департамент екології та природних ресурсів Київської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380442790158
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності