Показати схожі тендери

Закупівля IP-відеокамера відеоспостереження, мережевий IP відеореєстратор для камер відеонагляду, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони від ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-03-012469-a
Id Tender e40bc8262d984ae98531f330b513b491
План UA-P-2025-06-03-013656-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 03.06.2025 16:53
Остання зміна 22.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
271 345.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
266.81 грн. (0,10 %)
Вартість подання пропозиції:
1 224 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.06.2025 16:52 до 11.06.2025 16:08
Завершено
Період уточнень
з 03.06.2025 16:52
до 08.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.06.2025 16:52
до 08.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.06.2025 15:05
до 16.06.2025 16:16
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.06.2025 12:51
до 22.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 16.06.2025 16:16
-
Період уточнень
з 03.06.2025 16:52 до 08.06.2025 00:00
Період оскарження
з 03.06.2025 16:52 до 08.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.06.2025 15:05 до 16.06.2025 16:16
Період кваліфікації
з 12.06.2025 15:05 до 16.06.2025 16:16
Основні параметри
IP-відеокамера відеоспостереження, мережевий IP відеореєстратор для камер відеонагляду, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
114 799.55 грн.
IP-відеокамера відеоспостереження, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони.
Назва предмета закупівлі
IP-відеокамера відеоспостереження, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони.
Очікувана вартість
114 799.55 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
574,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.06.2025 14:42
Закінчення аукціону
12.06.2025 15:05
Позиція
Опис предмета закупівлі
IP-відеокамера відеоспостереження, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони.
Код ДК 021:2015
35125000-6 - Системи стеження
Кількість
71
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
18029, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. прикордоника Лазаренка 1
Дата постачання по
30.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється упродовж 7 (семи) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Покупця на підставі наданого оригіналу видаткової накладної Товару. Розрахунки за цим Договором здійснюються в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Продавця, що вказаний у цьому Договорі. Покупець здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 7 (семи) робочих днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Покупець не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Покупця у випадку ненадання Продавцем оригіналу видаткової накладної на оплату чи його неналежного оформлення. Усі платіжні документи за даним Договором оформлюються з дотриманням усіх вимог чинного законодавства України, що зазвичай ставляться до змісту і форми таких документів.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУКОР"
Пропозиція:
114 523 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАСАЙ ЄВГЕН ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Пропозиція:
113 316 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.06.2025 14:42
Лот № 2 Статус - неуспішний лот закупівлі
53 361 грн.
IP-відеокамера відеоспостереження, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони.
Назва предмета закупівлі
IP-відеокамера відеоспостереження, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони.
Очікувана вартість
53 361 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
266,81
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.06.2025 13:41
Закінчення аукціону
12.06.2025 14:04
Позиція
Опис предмета закупівлі
IP-відеокамера відеоспостереження, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони.
Код ДК 021:2015
35125000-6 - Системи стеження
Кількість
33
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
18029, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. прикордоника Лазаренка 1
Дата постачання по
30.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється упродовж 7 (семи) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Покупця на підставі наданого оригіналу видаткової накладної Товару. Розрахунки за цим Договором здійснюються в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Продавця, що вказаний у цьому Договорі. Покупець здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 7 (семи) робочих днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Покупець не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Покупця у випадку ненадання Продавцем оригіналу видаткової накладної на оплату чи його неналежного оформлення. Усі платіжні документи за даним Договором оформлюються з дотриманням усіх вимог чинного законодавства України, що зазвичай ставляться до змісту і форми таких документів.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУКОР"
Пропозиція:
53 229 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАСАЙ ЄВГЕН ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Пропозиція:
52 668 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.06.2025 13:41
Лот № 3 Статус - неуспішний лот закупівлі
103 185.05 грн.
Мережевий IP відеореєстратор для камер відеонагляду, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 35120000-1: Системи та пристрої нагляду та охорони.
Назва предмета закупівлі
Мережевий IP відеореєстратор для камер відеонагляду, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 35120000-1: Системи та пристрої нагляду та охорони.
Очікувана вартість
103 185.05 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
515,93
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.06.2025 12:53
Закінчення аукціону
12.06.2025 13:16
Позиція
Опис предмета закупівлі
Мережевий IP відеореєстратор для камер відеонагляду, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 35120000-1: Системи та пристрої нагляду та охорони.
Код ДК 021:2015
35125000-6 - Системи стеження
Кількість
26
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
18029, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. прикордоника Лазаренка 1
Дата постачання по
30.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється упродовж 7 (семи) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Покупця на підставі наданого оригіналу видаткової накладної Товару. Розрахунки за цим Договором здійснюються в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Продавця, що вказаний у цьому Договорі. Покупець здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 7 (семи) робочих днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Покупець не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Покупця у випадку ненадання Продавцем оригіналу видаткової накладної на оплату чи його неналежного оформлення. Усі платіжні документи за даним Договором оформлюються з дотриманням усіх вимог чинного законодавства України, що зазвичай ставляться до змісту і форми таких документів.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУКОР"
Пропозиція:
102 995 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАСАЙ ЄВГЕН ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Пропозиція:
101 929 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.06.2025 12:53
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Марина Сиваченко
Електронна пошта
Телефон
+380472662939, +380976384834
Сайт:
http://ck.dsns.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
38646021
Повна назва
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
18029
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
м.Черкаси
Адреса
ВУЛИЦЯ ПРИКОРДОННИКА ЛАЗАРЕНКА, БУДИНОК 1
Кваліфікація
Лот № 1 IP-відеокамера відеоспостереження, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони.
Період вимог/скарг з 16.06.2025 12:51 по 22.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.06.2025 15:05 по 20.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
16.06.2025 12:51
Повідомлення про рішення
12.06.2025 15:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 16:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 16:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 16.06.2025 16:11 по 22.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.06.2025 12:51 по 24.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
16.06.2025 16:11
Повідомлення про рішення
16.06.2025 12:52
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 16:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 16:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Лот № 2 IP-відеокамера відеоспостереження, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони.
Період вимог/скарг з 16.06.2025 12:54 по 22.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.06.2025 15:05 по 20.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
16.06.2025 12:54
Повідомлення про рішення
12.06.2025 15:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 16:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 16:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 16.06.2025 16:13 по 22.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.06.2025 12:54 по 24.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
16.06.2025 16:13
Повідомлення про рішення
16.06.2025 12:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 16:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 16:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Лот № 3 Мережевий IP відеореєстратор для камер відеонагляду, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 35120000-1: Системи та пристрої нагляду та охорони.
Період вимог/скарг з 16.06.2025 12:59 по 22.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.06.2025 15:05 по 20.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
16.06.2025 12:59
Повідомлення про рішення
12.06.2025 15:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 16:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 16:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 16.06.2025 16:16 по 22.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.06.2025 12:59 по 24.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
16.06.2025 16:16
Повідомлення про рішення
16.06.2025 12:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 16:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 16:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Торги не відбулися
Очікувана вартість
271 345.6 грн.
Період подання пропозицій
до 11.06.2025 16:08
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380472662939, +380976384834
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
271 345.6 грн.
Період подання пропозицій
до 11.06.2025 16:08
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380472662939, +380976384834
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності