Закупівля Поточний ремонт дорожнього покриття на вул. Війтівська Гора (в районі житлового будинку №203) в м. Дрогобич Львівської області
від Департамент міського господарства Дрогобицької міської ради.
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 16:09
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю)
Учасник не повинен відступати від даної форми
Таблиця А
Довідка
про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
№ з/п Найменування транспортного засобу, обладнання, устаткування, технологій Кількість
Власне або орендоване, лізинг, надання послуг техніки, тощо
1. Будівельні машини і механізми, обладнання, устаткування
1.1
1.2
1.3
1.4
1.5
1.6
_________________________________________________ _______________
посада, ім’я ПРІЗВИЩЕ уповноваженої особи учасника (підпис)
М.П.
1.1. Для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати:
- у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування;
- обов’язкова наявність котків дорожніх не менше двох, асфальтоукладача, самоскида, екскаватора, автогрейдера або екскаватора з планіровочним ковшем дорожньої фрези, гудронатора, компресора, віброущільнювача.
- у разі залучення до виконання робіт машин, механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди/ лізингу/надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути чинними на момент їх подання, та належно оформлені.
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 16:09
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 16:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 16:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 16:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 16:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 16:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 16:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 16:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 16:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 16:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Департамент міського господарства Дрогобицької міської ради
Поштовий індекс
82100
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
м. Дрогобич
Адреса
вул. Трускавецька, 4
Поточний ремонт дорожнього покриття на вул. Війтівська Гора (в районі житлового будинку №203) в м. Дрогобич Львівської області
Тендер:
UA-2025-06-03-011916-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2025-06-03-011916-a.c1
Дата:
06.06.2025 13:45
Стан:
Розгляд припинено
Скарга на умови закупівлі
Замовником були порушені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Щодо дискримінаційних вимог :
1. Тендерна документація розробляється та оприлюднюється в електронній системі закупівель з урахуванням чинного законодавства, а саме Закону України (надалі - Закону) «Про публічні закупівлі» та постановою Кабінетів Міністрів України про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (надалі – особливості), а саме ст. 22-23 Закону України, а також п.28-29 Особливостей.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Рішенням уповноваженої особи Замовника Рішенням уповноваженої особи протокол № 72 від «03» червня 2025 було затверджено тендерну документацію на закупівлю послуг «Поточний ремонт дорожнього покриття на вул. Війтівська Гора (в районі житлового будинку №203) в м. Дрогобич Львівської області»
(ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
1. Щодо вимоги відвідати та оглянути об’єкт, де передбачається виконання обсягів робіт
Рішенням уповноваженої особи Замовника протокол № 72 від «03» червня 2025 було затверджено тендерну документацію та додатки до неї, на закупівлю робіт «Поточний ремонт дорожнього покриття на вул. Війтівська Гора (в районі житлового будинку №203) в м. Дрогобич Львівської області»
(ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), у складі яких є дискримінаційні вимоги, що суттєво звужують конкуренцію, а саме:
У п. 12 Розділу 3 Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників: Додатку 1 до тендерної документації сказано, що:
«Учасники для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції повинні в період звернення за роз’ясненнями відвідати об’єкт виконання робіт, та скласти акт обстеження об’єкту, завірений представником Замовника та представником від Учасника. Даний акт обстеження необхідно надати в складі тендерної пропозиції. Витрати на відвідування об’єкту несе учасник із власних коштів і вони не можуть бути предметом оскарження чи відшкодування, надати відповідний гарантійний лист.»
Дана умова Документації є дискримінаційною для Скаржника та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників процедури закупівлі.
Замовник умисно встановив додаткові бар'єри для участі у процедурі закупівлі та фактично обмежив коло учасників.
Проте слід звернути увагу, що Документація не містить опису механізму і процедури проведення обстеження, а також порядку доступу до об'єкту, при цьому визначено обмежені строки для відвідування – лише у період уточнення (звернень за роз’ясненнями), а також не визначено в чому і яка суть обстеження і ознайомлення, що має бути відображено у акті.
При цьому, у Документації відсутні будь-які запобіжники від зловживань зі сторони Замовника. Замовник може проігнорувати телефонний дзвінок для домовленості про здійснення огляду об’єкту, не організувати обстеження об'єкта.
Скаржник не має жодного впливу на невизначену особу Замовника, між Скаржником та Замовником немає жодних договірних відносин та якихось обов'язків щодо огляду об’єкту.
По суті, Замовник у такий спосіб забезпечує наявність у нього інструменту, який ставить Учасника у залежність від прийняття ним рішень, та може бути використаний для відхилення Пропозицій учасників, які з об'єктивних причин не зможуть надати акт обстеження об'єкта де передбачається виконання робіт.
Це також дає можливість Замовнику зловживати своїм правом, а саме забезпечити чи не забезпечити учаснику доступ до об’єкту.
При цьому, слід зазначити, що ознайомитись з видами та об'ємами робіт учасник може з Технічної специфікації (Додаток 2 до тендерної документації) та інших частин Документації, що надаються у складі Документації. Більш того, простий огляд об’єкту не призведе до ознайомлення з об’ємом, умовами та документацією виконання робіт їх вивчення та аналізу. Для належного огляду необхідно створювати комісію, яка повинна здійснити перевірку всіх видів і обсягів робіт, що не може бути здійсненим при поверхневому огляді який фактично і бажає провести Замовник. Враховуючи, що весняно-літній сезон це період активного виконання робіт в учасника відсутні вільні працівники, які зможуть відвідати об’єкт. Крім того, відвідування об’єкту зумовлює для Скаржника додаткові витрати, які учасник несе за власні кошти.
Пунктом 5.1. Настанови з визначення вартості будівництва визначено, для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягу робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію.
Таким чином на законодавчому рівні визначено, що для складання тендерної пропозиції достатньо надання в складі Документації відомості обсягу робіт та відомості ресурсів до неї без цін. В складі Документації визначено перелік і обсяг робіт та матеріалів.
Скаржник, як потенційний учасник процедури закупівлі, має значний досвід в будівництві і наявність в тендерній документації технічної специфікації є цілком достатнім для коректного розуміння потенційними учасниками обсягів робіт та ситуації на об’єкті.
Просте відвідання об’єкту жодним чином не вплине на більш ефективну підготовку тендерної пропозиції, оскільки тендерна пропозиція готується на підставі Документації, а не акту огляду обстеження об’єкту.
Встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них та запобігання корупційним діям і зловживанням, оскільки відповідна вимога несе у собі корупційні ризики.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть здійснити обстеження об'єкта з подальшим наданням в складі пропозиції акту огляду, що є дискримінацією по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника зважаючи на можливість Замовника здійснювати допуск на огляд одних учасників та недопущення для такого огляду інших учасників, що в подальшому може стати підставою для відхилення Пропозиції такого учасника, що є дискримінаційним по відношенню до таких суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника внести зміни до Документації та прибрати вищевказану вимогу з Документації з метою усунення порушень, викладених в скарзі.
Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель чим порушено права та інтереси Скаржника.
Аналогічна позиція була висвітлена у рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме у п.5 рішення № 11475-р/пк-пз від 02.07.2024.
Порушення прав та інтересів Скаржника також полягає в тому, що за умови дотримання вимог чинного законодавства Замовником, він матиме змогу прийняти участь в процедурі закупівлі, та у випадку визнання переможцем процедури закупівлі, Замовник повинен буде укласти договір про закупівлю, за результатами виконання якого Скаржник матиме змогу отримати дохід та виконати свої зобов’язання за договором.
2. Щодо вимоги підтвердження якості щебня
Рішенням уповноваженої особи Замовника протокол протокол № 72 від «03» червня 2025було затверджено тендерну документацію та додатки до неї, на закупівлю робіт «Поточний ремонт дорожнього покриття на вул. Війтівська Гора (в районі житлового будинку №203) в м. Дрогобич Львівської області»
(ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (далі - Документація), у складі яких є дискримінаційні вимоги, що суттєво звужують конкуренцію, а саме:
У п. 11 Розділу 3 Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників: Додатку 1 до тендерної документації сказано, що:
Учасник повинен документально підтвердити якість та спроможність поставки необхідних матеріалів:
-якість щебню підтверджується копією спеціального дозволу виробника на користування надрами (чинного на момент подання тендерної пропозиції) для видобування гранітів та гнейсів, придатних для виробництва щебню будівельного та умови користування надрами затверджені Державною службою геології та надр України.
Дана умова Документації є дискримінаційною для Скаржника та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників процедури закупівлі.
Ця вимога штучно звужує коло потенційних учасників лише до безпосередніх виробників щебеню, які володіють дозволами на видобування гранітів та гнейсів. Вона виключає з участі:
Торговельні компанії (постачальники/дилери): Які є законними учасниками ринку, закуповують щебінь у виробників (в тому числі й у тих, хто має дозвіл на видобуток) і постачають його споживачам. Ці компанії можуть пропонувати конкурентні ціни та оптимальні умови поставки.
Виробників, що не мають власних кар'єрів: Можуть існувати підприємства, які займаються переробкою видобутих гірських порід у щебінь, але не мають власних дозволів на користування надрами, оскільки закуповують сировину у інших суб'єктів господарювання.
Невідповідність способу підтвердження якості: Дозвіл на користування надрами підтверджує право на видобуток, а не якість кінцевого продукту – будівельного щебеню. Якість щебеню зазвичай підтверджується такими документами, як:
Сертифікати відповідності.
Паспорти якості.
Протоколи лабораторних випробувань, що підтверджують відповідність щебеню державним стандартам (ДСТУ).
Декларації про відповідність будівельних виробів Технічному регламенту будівельних виробів. Вимагання дозволу на надрокористування від виробника є непрямим, надмірним та нелогічним способом підтвердження якості готового матеріалу, який не передбачений нормативними документами, що регламентують якість будівельних матеріалів.
Ця вимога порушує ключові принципи та норми Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників:
Частина 1, пункт 1: "добросовісна конкуренція серед учасників". Вимога обмежує конкуренцію, надаючи перевагу вузькому колу учасників.
Частина 1, пункт 4: "недискримінація учасників та рівне ставлення до них". Встановлення такої вимоги призводить до дискримінації тих учасників, які не є безпосередніми власниками дозволу на надрокористування, але можуть забезпечити постачання щебеню відповідної якості.
Частина 4: "Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників." Вимога є прямою дискримінаційною, оскільки створює перешкоди для більшості потенційних постачальників щебеню.
Замовник, встановлюючи таку вимогу, порушив основоположні принципи здійснення публічних закупівель, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», що полягають у забезпеченні добросовісної конкуренції та недискримінації учасників. Ця вимога є надмірною, необґрунтованою та не пов'язаною безпосередньо з якісними характеристиками предмета закупівлі, що може бути підтверджено іншими, загальноприйнятими документами.
Спеціальний дозвіл на користування надрами підтверджує лише право на видобуток корисних копалин, а не є документом, що підтверджує якість кінцевого продукту – будівельного щебеню. Якість будівельного щебеню підтверджується відповідними документами, що регламентуються чинними будівельними нормами та стандартами.
"Враховуючи вищевикладене, та з метою забезпечення дотримання принципів публічних закупівель, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", вимагаємо зобов'язати Замовника виключити дискримінаційну вимогу щодо надання копії спеціального дозволу виробника на користування надрами для підтвердження якості щебеню.
Натомість, вимагаємо зобов'язати Замовника привести умови тендерної документації у відповідність до норм чинного законодавства, встановивши вимогу щодо підтвердження якості щебеню будівельного документами, що безпосередньо підтверджують його відповідність стандартам якості для будівельних матеріалів, а саме:
Копією сертифіката відповідності або іншого документа, що підтверджує відповідність будівельного виробу Державному стандарту.
Для підтвердження цього пункту оскарження надаємо доказом 2.Сертифікат ТОВ ККНК Технобуд на щеб.гранітий
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ВІАКОМ просить:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
1) Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі «Поточний ремонт дорожнього покриття на вул. Війтівська Гора (в районі житлового будинку №203) в м. Дрогобич Львівської області»(ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-06-03-011916-a
2) Зобов’язати Замовника – Департамент міського господарства Дрогобицької міської ради – внести зміни до тендерної документації та оприлюднити нову редакцію тендерної закупівлі
Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Автор:
42818575, ТЗОВ "БК"ВІАКОМ"
Україна, 81200, Львівська обл., Перемишлянський район, місто Перемишляни, ВУЛИЦЯ БОРЩІВСЬКА, будинок 44
Дата розгляду:
17.06.2025 10:00
Місце розгляду:
Антимонопольний комітет України
Причина припинення:
замовником відповідно до цього Закону усунено порушення
Поточний ремонт дорожнього покриття на вул. Війтівська Гора (в районі житлового будинку №203) в м. Дрогобич Львівської області
Звернення:
За тендером : Поточний ремонт дорожнього покриття на вул. Війтівська Гора (в районі житлового будинку №203) в м. Дрогобич Львівської області
Тема:
Вимоги ТД
Зміст:
Відповідно до п.11 Додатку №1 учасники повинні підтвердити якість щебню, шляхом надання "копією спеціального дозволу виробника на користування надрами (чинного на момент подання тендерної пропозиції) для видобування гранітів та гнейсів, придатних для виробництва щебню будівельного та умови користування надрами затверджені Державною службою геології та надр України." Прошу роз'яснити замовник буде здійснювати ремонт дороги чи розробляти кар'єр ?? Дозвіл дозвіл на користування надрами жодним чином не підтверджує якість товару (щебню) !!, це те саме, що стверджувати про те, що дозвіл на водокористування підтверджує якість води. Це ж повна нісенітниця. кість товару підтверджується свідоцтвами (сертифікатами) відповідності (якості). Разом з цим не усі суб'єкти господарювання закупляють щебінь безпосередньо в кар'єрах, є й інші постачальники. Наведена вимоги замовника суперечить не тільки Закону, а й здоровому глузду, є необгрунтованою й дискримінаційною тому повинна бути вилучена з тендерної документації!
Дата оприлюднення звернення:
06.06.2025 11:48
Доброго дня! Шановний учасний внесено зміни.
Дата оприлюднення відповіді:
09.06.2025 11:00
Звернення:
За тендером : Поточний ремонт дорожнього покриття на вул. Війтівська Гора (в районі житлового будинку №203) в м. Дрогобич Львівської області
Тема:
Акт обстеження
Зміст:
Відповідно до п.12 Додатку №1 "Учасники для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції повинні в період звернення за роз’ясненнями відвідати об’єкт виконання робіт, та скласти акт обстеження об’єкту, завірений представником Замовника та представником від Учасника. Даний акт обстеження необхідно надати в складі тендерної пропозиції.". Чинне законодавство не передбачає не тільки обов'язку, а й можливості обстеження об'єкту будівництва учасниками закупівлі. Вимога носить дискримінаційний характер, оскільки підписання такого акту обстеження замовником залежить виключно від замовника. А ті учасники, які виявлять бажання взяти участь в закупівлі по закінченню періоду оскарження вже не зможуть взяти участь, оскільки не зможуть надати в складі тендерної пропозиції акт обстеження підписаний замовником в період роз'яснень. Така вимога замовників у 100% випадків оскарження визнається Органом оскарження дискримінаційною, і замовник не може про це не знати. Тож, просимо виключити таку дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Дата оприлюднення звернення:
06.06.2025 11:49
Доброго дня! Шановний учасний внесено зміни.
Дата оприлюднення відповіді:
09.06.2025 11:00
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Торги не відбулися
Очікувана вартість
196 588.8
грн.
Період подання пропозицій
до
23.06.2025 00:00
Замовник:
Департамент міського господарства Дрогобицької міської ради