Показати схожі тендери
Закупівля Лісозаготівельні послуги Хустське надлісництво, у т.ч.: Лот 1. Білківське лісництво та Великодільське лісництво, Лот 2. Довжанське лісництво та Загатське лісництво, Лот 3. Річанське лісництво та Лисичівське лісництво, Лот 4. Нижньобистрівське лісництво, Монастирецьке лісництво та Березівське лісництво, Лот 5. Горінчівське лісництво та Хустське лісництво, Лот 6. Велятинське лісництво, Вишківське лісництво та Драгівське лісництво. від ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-03-010626-a
Id Tender 850b4923da3944b09b25ec42e1cbe3a3
План UA-P-2025-06-03-010411-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 03.06.2025 15:27
Остання зміна 01.07.2025 16:14
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
17 302 035 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
11 578.53 грн. (0,07 %)
Вартість подання пропозиції:
12 240 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.06.2025 15:27 до 11.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.06.2025 15:27
до 08.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.06.2025 15:27
до 08.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.06.2025 13:21
до 18.06.2025 18:17
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.06.2025 14:36
до 24.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.06.2025 18:17
до 01.07.2025 16:14
Період уточнень
з 03.06.2025 15:27 до 08.06.2025 00:00
Період оскарження
з 03.06.2025 15:27 до 08.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.06.2025 13:21 до 18.06.2025 18:17
Період кваліфікації
з 11.06.2025 13:21 до 18.06.2025 18:17
Основні параметри
Лісозаготівельні послуги Хустське надлісництво, у т.ч.: Лот 1. Білківське лісництво та Великодільське лісництво, Лот 2. Довжанське лісництво та Загатське лісництво, Лот 3. Річанське лісництво та Лисичівське лісництво, Лот 4. Нижньобистрівське лісництво, Монастирецьке лісництво та Березівське лісництво, Лот 5. Горінчівське лісництво та Хустське лісництво, Лот 6. Велятинське лісництво, Вишківське лісництво та Драгівське лісництво.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 955 330 грн.
Лот 1. Білківське лісництво та Великодільське лісництво
Назва предмета закупівлі
Лот 1. Білківське лісництво та Великодільське лісництво
Очікувана вартість
3 955 330 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
19776,65
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.06.2025 12:58
Закінчення аукціону
11.06.2025 13:21
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 1. Білківське лісництво та Великодільське лісництво
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Закарпатська область, Лісовий фонд Хустського надлісництва філії "Карпатський лісовий офіс" ДП "Ліси України"
Дата постачання з
01.07.2025 00:00
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 90,0 %
Опис:
Замовник сплачує вартість наданих послуг на підставі рахунку-фактури, що надається Виконавцем після підписання Сторонами Акту приймання-передачі робіт та послуг, в такому порядку: 90% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 10,0 %
Опис:
10% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 15 робочих днів з дати складання Акту огляду місць використання лісових ресурсів
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Свалявчук Василь Іванович
Пропозиція:
3 955 330 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Олексик Михайло Михайлович
Пропозиція:
3 935 533 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.06.2025 12:58
Лот № 2 Статус - неуспішний лот закупівлі
2 762 670 грн.
Лот 2. Довжанське лісництво та Загатське лісництво
Назва предмета закупівлі
Лот 2. Довжанське лісництво та Загатське лісництво
Очікувана вартість
2 762 670 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
13813,35
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 2. Довжанське лісництво та Загатське лісництво
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Закарпатська область, Лісовий фонд Хустського надлісництва філії "Карпатський лісовий офіс" ДП "Ліси України"
Дата постачання з
01.07.2025 00:00
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 90,0 %
Опис:
Замовник сплачує вартість наданих послуг на підставі рахунку-фактури, що надається Виконавцем після підписання Сторонами Акту приймання-передачі робіт та послуг, в такому порядку: 90% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 10,0 %
Опис:
10% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 15 робочих днів з дати складання Акту огляду місць використання лісових ресурсів
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ НВК "ЛАН"
Пропозиція:
2 748 856 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 3 Статус - неуспішний лот закупівлі
2 838 255 грн.
Лот 3. Річанське лісництво та Лисичівське лісництво
Назва предмета закупівлі
Лот 3. Річанське лісництво та Лисичівське лісництво
Очікувана вартість
2 838 255 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
14191,28
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 3. Річанське лісництво та Лисичівське лісництво
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Закарпатська область, Лісовий фонд Хустського надлісництва філії "Карпатський лісовий офіс" ДП "Ліси України"
Дата постачання з
01.07.2025 00:00
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 90,0 %
Опис:
Замовник сплачує вартість наданих послуг на підставі рахунку-фактури, що надається Виконавцем після підписання Сторонами Акту приймання-передачі робіт та послуг, в такому порядку: 90% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 10,0 %
Опис:
10% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 15 робочих днів з дати складання Акту огляду місць використання лісових ресурсів
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ПАЛЬОК ДМИТРО ДМИТРОВИЧ
Пропозиція:
2 824 063 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 4 Статус - неуспішний лот закупівлі
2 561 270 грн.
Лот 4. Нижньобистрівське лісництво, Монастирецьке лісництво та Березівське лісництво
Назва предмета закупівлі
Лот 4. Нижньобистрівське лісництво, Монастирецьке лісництво та Березівське лісництво
Очікувана вартість
2 561 270 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
12806,35
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 4. Нижньобистрівське лісництво, Монастирецьке лісництво та Березівське лісництво
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Закарпатська область, Лісовий фонд Хустського надлісництва філії "Карпатський лісовий офіс" ДП "Ліси України"
Дата постачання з
01.07.2025 00:00
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 90,0 %
Опис:
Замовник сплачує вартість наданих послуг на підставі рахунку-фактури, що надається Виконавцем після підписання Сторонами Акту приймання-передачі робіт та послуг, в такому порядку: 90% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 10,0 %
Опис:
10% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 15 робочих днів з дати складання Акту огляду місць використання лісових ресурсів
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Вовчок Мар?яна Юріївна
Пропозиція:
2 561 265 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 5 Статус - неуспішний лот закупівлі
2 315 705 грн.
Лот 5. Горінчівське лісництво та Хустське лісництво
Назва предмета закупівлі
Лот 5. Горінчівське лісництво та Хустське лісництво
Очікувана вартість
2 315 705 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
11578,53
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 5. Горінчівське лісництво та Хустське лісництво
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Закарпатська область, Лісовий фонд Хустського надлісництва філії "Карпатський лісовий офіс" ДП "Ліси України"
Дата постачання з
01.07.2025 00:00
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 90,0 %
Опис:
Замовник сплачує вартість наданих послуг на підставі рахунку-фактури, що надається Виконавцем після підписання Сторонами Акту приймання-передачі робіт та послуг, в такому порядку: 90% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 10,0 %
Опис:
10% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 15 робочих днів з дати складання Акту огляду місць використання лісових ресурсів
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ НВК "ЛАН"
Пропозиція:
2 304 126 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 6 Статус - неуспішний лот закупівлі
2 868 805 грн.
Лот 6. Велятинське лісництво, Вишківське лісництво та Драгівське лісництво
Назва предмета закупівлі
Лот 6. Велятинське лісництво, Вишківське лісництво та Драгівське лісництво
Очікувана вартість
2 868 805 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
14344,03
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 6. Велятинське лісництво, Вишківське лісництво та Драгівське лісництво
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Закарпатська область, Лісовий фонд Хустського надлісництва філії "Карпатський лісовий офіс" ДП "Ліси України"
Дата постачання з
01.07.2025 00:00
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 90,0 %
Опис:
Замовник сплачує вартість наданих послуг на підставі рахунку-фактури, що надається Виконавцем після підписання Сторонами Акту приймання-передачі робіт та послуг, в такому порядку: 90% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 10,0 %
Опис:
10% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 15 робочих днів з дати складання Акту огляду місць використання лісових ресурсів
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ЛАБОШ ІВАН МИХАЙЛОВИЧ
Пропозиція:
2 868 800 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.06.2025 15:27
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Василь Іванович Кісіль
Електронна пошта
Телефон
380965028607
Замовник
ЄДРПОУ
45554542
Повна назва
ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
88017
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
Ужгород
Адреса
м. Ужгород, вул. Собранецька, 156
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1. Білківське лісництво та Великодільське лісництво
Період вимог/скарг з 18.06.2025 18:17 по 24.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.06.2025 13:21 по 19.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визнати переможцем
Документи кваліфікації
18.06.2025 18:17
Довідка НАЗК
18.06.2025 18:17
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
11.06.2025 13:21
Витяг з ЄДР
11.06.2025 13:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 15:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 15:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1. У довідці учасника за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника про наявність мінімальної кількості власної та/або залученої техніки (транспортного/-их засобу/-ів, обладнання та устаткування, тощо) необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі у графі 3 не зазначено марка та модель трактора колісного. 2. Відсутня зворотня сторона картки обліку основних засобів на трактор колісниий. 3. У наданих копіях особистих карток обліку спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту не заповнено параграф норм. 4. Відсутній витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань виданий або сформований не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю. 5. У медичній довідці на Землянського Василя Васильовича зазначено, що він придатний за професією лісоруб, а згідно довідки та посвідчення він є тракторист. 6. Відсутня довідка у довільній формі, якою підтверджується, що учасник не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран. 7. Довідка з реєстру платників єдиного податку належним чином не завірена 8. У довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні занння та досвід не вірно вказані дати посвідчень (лісоруба), що підтверджують кваліфікацію Олексика Михайла Михайловича та Мондика Андрія Андрійовича, не вірно заначено розряд лісоруба Мондик Андрія Андрійовича, не вірно зазначено посада та кваліфікація Олексик Михайла Михайловича Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідності: 1. Пункт 1.1.1 Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 2. Пункт 1.1.3.1 Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 3. Пункт 1.3.3.4 Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 4. Пункт 3.4.1.4 Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 5. Пункт 1.3.3.5 Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 6. Пункт 3.5 Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 7. Пункт 1 Розділ 2 Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 8. Пункт 1.3.1 Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати довідку учасника за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника про наявність мінімальної кількості власної та/або залученої техніки (транспортного/-их засобу/-ів, обладнання та устаткування, тощо) необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі із зазначенням марки та моделі трактора колісного. 2. Надати належним чином оформлену інвентарну картку обліку основних засобів на трактор колісний. 3. Надати належним чином оформлені картки обліку спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту. 4. Надати витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань виданий або сформований не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю. 5. Надати медичну довідку на Землянського Василя Васильовича з інформцією, що він придатний до роботи трактористом. 6. Надати довідку у довільній формі, якою підтверджується, що учасник не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран. 7. Надати належним чином завірену довідку з реєстру платників єдиного податку 8. Надати коректно заповнену довідку за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Створено
16.06.2025 17:58
Надати до
17.06.2025 17:58
Лот № 2 Лот 2. Довжанське лісництво та Загатське лісництво
Період вимог/скарг з 18.06.2025 14:41 по 24.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.06.2025 13:21 по 19.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відхилено
Документи кваліфікації
18.06.2025 14:41
Повідомлення про рішення
11.06.2025 13:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 15:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 15:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1. У довідці учасника за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника про наявність мінімальної кількості власної та/або залученої техніки (транспортного/-их засобу/-ів, обладнання та устаткування, тощо) необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, з урахуванням вимог пункту 1.1.2. Додатку № 7, за наведеною формою вказано неналежний документ, що посвідчує приналежність трактора 2. Найменування контрагента з яким укладено договір у довідці учасника за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника про виконання аналогічного/-их за предметом закупівлі договору/-ів, за наведеною формою та у наданому договорі відрізняються. 3. Номер та дата договору та терміни надання послуг у листі-відгуку не співпадають із наданим аналогічним договором. 4. Відсутній наказ про призначення або сканкопії з оригіналу/-ів та/або копії/-ій довіреності/-ей, виданої/-их на ім’я представника/-ів учасника, підписаної/-их уповноваженою/-ими особою/-ами учасника, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання договору про закупівлю 5. Не надана копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань виданого або сформованого не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю 6. Відсутня інформація стосовно коду доступу за яким можливо здійснити перегляд чинних установчих документів юридичної особи (Статуту в чинні редакції) 7. Не надано довідка/лист у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник ознайомився з проєктом договору та гарантує виконання своїх зобов’язань у разі підписання з ним Договору на основі такого проекту Договору (Додаток 4 до тендерної документації) за підписом посадової особи Учасника, а також з відбитком печатки (у разі її використання). 8. На тендерну пропозицію не накладено кваліфікований електронний підпис (КЕП) або удосконалений електронний підпис на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) уповноваженої особи учасника закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно тендерної документації. На докуменах тендерної пропозиції відсутній підпис уповноваженої учасника закупівлі із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи, а також відбитки печатки учасника (у разі використання) 9. Учасником подано дві довідки про нявність працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід, а саме №53 від 10.06.2025 та №12 від 26.01.2025 з яких неможливо встановити, яка з них є належною. 10. Не надано довідка у довільній формі, якою підтверджується, що учасник не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран 11. У довідці, яка містить інформацію про учасника заповнені невірні дані в наступних полях: повне найменування учасника/ прізвище ім’я по батькові, організаційно-правова форма, правовий статус учасника, керівництво (ПІБ, посада, контактні телефони) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідності: 1. Пункт 1.1.1 Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 2. Пункт 1.2.1 Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 3. Пункт 1.2.3 Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 4. Пункт 3.4.1.3 Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 5. Пункт 3.4.1.4 Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 6. Пункт 3.4.1.1 Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 7. Пункт 3.3. Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 8. Пункт 3 Розділ ІІ Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» 9. Пункт 1.3.1. Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» 10. Пункт 3.5 Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 11. Пункт 3.8 Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати довідку учасника за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника про наявність мінімальної кількості власної та/або залученої техніки (транспортного/-их засобу/-ів, обладнання та устаткування, тощо) необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, з урахуванням вимог пункту 1.1.2. Додатку № 7, за наведеною формою, із вказанням належного документа, що посвідчує приналежність трактора колісного. 2. Надати довідку учасника за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника про виконання аналогічного/-их за предметом закупівлі договору/-ів, за наведеною формою із вказанням належного контрагента. 3. Надати лист-відгук із даними, що відповідають поданому договору. 4. Надати наказ про призначення або сканкопії з оригіналу/-ів та/або копії/-ій довіреності/-ей, виданої/-их на ім’я представника/-ів учасника, підписаної/-их уповноваженою/-ими особою/-ами учасника, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання договору про закупівлю. 5. Надати копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань виданого або сформованого не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю 6. Надати інформацію стосовно коду доступу за яким можливо здійснити перегляд чинних установчих документів юридичної особи (Статуту в чинні редакції) 7. Надати довідку/лист у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник ознайомився з проєктом договору та гарантує виконання своїх зобов’язань у разі підписання з ним Договору на основі такого проекту Договору (Додаток 4 до тендерної документації) за підписом посадової особи Учасника, а також з відбитком печатки (у разі її використання). 8. Накласти на тендерну пропозицію кваліфікований електронний підпис (КЕП) або удосконалений електронний підпис на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) уповноваженої особи учасника закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно тендерної документації. На документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа підписати уповноваженою посадовою особою учасника закупівлі із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи, а також відбитки печатки учасника (у разі використання) 9. Надати довідку за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з дотриманнням врахуванням вимог пункту 1.3.2 та пункту 1.3.3 додатку 7 до Тедерної документації, 10. Надати довідку у довільній формі, якою підтверджується, що учасник не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран 11. Надати довідку, яка містить інформацію про учасника з заповненими вірними даними в наступних полях: повне найменування учасника/ прізвище ім’я по батькові, організаційно-правова форма, правовий статус учасника, керівництво (ПІБ, посада, контактні телефони)
Створено
16.06.2025 17:54
Надати до
17.06.2025 17:54
Лот № 3 Лот 3. Річанське лісництво та Лисичівське лісництво
Період вимог/скарг з 18.06.2025 14:42 по 24.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.06.2025 13:21 по 19.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відхилено
Документи кваліфікації
18.06.2025 14:42
Повідомлення про рішення
11.06.2025 13:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 15:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 15:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником не наданий документ, що посвідчує приналежність бензопили STIHL. 2. У довідці учасника за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід недотримані вимоги пункту 1.3.2. додатку 7 до Тедерної документації щодо мінімальної кількості працівників які мають необхідні знання та досвід, а саме не вказано інформації щодо лісоруба (вальника ) не нижче 4 розряду, а також не вірно вказані дати посвідчень по всіх працівниках. 3. У наданих копіях особистих карток обліку спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту не заповнено параграф норм. 4. Відсутня копія витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань виданого або сформованого не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю 5. Не надано копію квитанції про отримання повідомлення про прийняття на роботу на Кремінь Михайла Михайловича 6. У медичній довідці на Кремінь Михайла Михайловича зазнащено, що він придатний за професією лісоруб,а згідно довідки та посвідчення він тракторист. 7. Не надано довідка у довільній формі, якою підтверджується, що учасник не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідності: 1. Пункт 1.1.3.1 Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 2. Пункт 1.3.1 Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 3. Пункт 1.3.3.4 Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 4. Пункт 3.4.2.3 Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 5. Пункт 1.3.3.1 Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 6. Пункт 1.3.3.5 Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 7. Пункт 3.5 Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати належний документ, що посвідчує приналежність бензопила STIHL 2. Надати довідку за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з дотриманнням та врахуванням вимог пунктів 1.3.2 та 1.3.3 додатку 7 до Тедерної документації, а також вказати коректні дати посвідчень по всіх праціниках. 3.Надати копії особистих карток обліку спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту із заповненними параграфами норм. 4. Надати витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань виданого або сформованого не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю 5. Наданти копію квитанції про отримання повідомлення про прийняття на роботу на Кремінь Михайла Михайловича 6. Надати медичну довідку на Кремінь Михайла Михайловича із відмтікою про те, що він придатний за професією тракторист. 7. Надати довідку у довільній формі, якою підтверджується, що учасник не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран
Створено
16.06.2025 17:57
Надати до
17.06.2025 17:57
Лот № 4 Лот 4. Нижньобистрівське лісництво, Монастирецьке лісництво та Березівське лісництво
Період вимог/скарг з 18.06.2025 14:38 по 24.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.06.2025 13:21 по 19.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відхилено
Документи кваліфікації
18.06.2025 14:38
Повідомлення про рішення
11.06.2025 13:22
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 15:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 15:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відсутня довідка учасника за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника про виконання аналогічного/-их за предметом закупівлі договору/-ів за наведеною формою. 2. Відсутня сканована/-і копія/-ї договору/-ів (не менше одного), про виконання аналогічного/-их за предметом закупівлі договору/-ів; 3. Відсутня сканована/-і копія/-ї відгука/-ів (не менше одного) від підприємства/-в (замовника/-ів), для якого/-их виконувався/-лись аналогічний/-ні за предметом закупівлі договір/-ори. 4. У довідці учасника за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід недотримані вимоги пункту 1.3.2. додатку 7 до Тедерної документації щодо мінімальної кількості працівників які мають необхідні знання та досвід, а саме не вказано інформації щодо лісоруба (вальника ) не нижче 4 розряду. 5. У копіях особистих карток обліку спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту не заповнені параграф норм. 6. У тендерній пропозиції неправильно вказана загальна ціна пропозиції. 7. Відсутня копія витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань виданого або сформованого не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю 8. Відсутня довідка у довільній формі, якою підтверджується, що учасник не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідності: 1. Пункт 1.2.1 Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 2. Пункт 1.2.2 Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 3. Пункт 1.2.3 Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 4. Пункт 1.3.1 Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 5. Пункт 1.3.3.4 Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 6. Пункт 3.1 Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 7. Пункт 3.4.2.3 Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 8. Пункт 3.5 Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати довідку учасника за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника про виконання аналогічного/-их за предметом закупівлі договору/-ів за наведеною формою. 2. Надати скановану/-і копія/-ї договору/-ів (не менше одного), про виконання аналогічного/-их за предметом закупівлі договору/-ів. 3. Надати скановану/-і копія/-ї відгука/-ів (не менше одного) від підприємства/-в (замовника/-ів), для якого/-их виконувався/-лись аналогічний/-ні за предметом закупівлі договір/-ори 4. Надати довідку про наявність мінімальної кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з дотриманням і врахуванням вимог пункту 1.3.2. та пункту 1.3.3 додатку 7 до тендерної документації . 5. Надати коректно заповнені копії особистих карток обліку засобів індивідуально захисту. 6. Надати правильно заповнену тендерну пропозицію 7. Надати копію витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань виданого або сформованого не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю 8. Надати довідку у довільній формі, якою підтверджується, що учасник не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран
Створено
16.06.2025 17:56
Надати до
17.06.2025 17:56
Лот № 5 Лот 5. Горінчівське лісництво та Хустське лісництво
Період вимог/скарг з 18.06.2025 14:40 по 24.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.06.2025 13:21 по 19.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відхилено
Документи кваліфікації
18.06.2025 14:40
Повідомлення про рішення
11.06.2025 13:22
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 15:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 15:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1. У довідці учасника за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника про наявність мінімальної кількості власної та/або залученої техніки (транспортного/-их засобу/-ів, обладнання та устаткування, тощо) необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, з урахуванням вимог пункту 1.1.2. Додатку № 7, за наведеною формою вказано неналежний документ, що посвідчує приналежність трактора 2. Найменування контрагента з яким укладено договір у довідці учасника за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника про виконання аналогічного/-их за предметом закупівлі договору/-ів, за наведеною формою та у наданому договорі відрізняються. 3. Номер та дата договору та терміни надання послуг у листі-відгуку не співпадають із наданим аналогічним договором. 4. Відсутній наказ про призначення або сканкопії з оригіналу/-ів та/або копії/-ій довіреності/-ей, виданої/-их на ім’я представника/-ів учасника, підписаної/-их уповноваженою/-ими особою/-ами учасника, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання договору про закупівлю 5. Не надана копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань виданого або сформованого не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю 6. Відсутня інформація стосовно коду доступу за яким можливо здійснити перегляд чинних установчих документів юридичної особи (Статуту в чинні редакції) 7. Не надано довідка/лист у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник ознайомився з проєктом договору та гарантує виконання своїх зобов’язань у разі підписання з ним Договору на основі такого проекту Договору (Додаток 4 до тендерної документації) за підписом посадової особи Учасника, а також з відбитком печатки (у разі її використання). 8. На тендерну пропозицію не накладено кваліфікований електронний підпис (КЕП) або удосконалений електронний підпис на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) уповноваженої особи учасника закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно тендерної документації. На докуменах тендерної пропозиції відсутній підпис уповноваженої учасника закупівлі із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи, а також відбитки печатки учасника (у разі використання) 9. Учасником подано дві довідки про нявність працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід, а саме №53 від 10.06.2025 та №12 від 26.01.2025 з яких неможливо встановити, яка з них є належною. 10. Не надано довідка у довільній формі, якою підтверджується, що учасник не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран 11. У довідці, яка містить інформацію про учасника заповнені невірні дані в наступних полях: повне найменування учасника/ прізвище ім’я по батькові, організаційно-правова форма, правовий статус учасника, керівництво (ПІБ, посада, контактні телефони) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідності: 1. Пункт 1.1.1 Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 2. Пункт 1.2.1 Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 3. Пункт 1.2.3 Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 4. Пункт 3.4.1.3 Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 5. Пункт 3.4.1.4 Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 6. Пункт 3.4.1.1 Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 7. Пункт 3.3. Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 8. Пункт 3 Розділ ІІ Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» 9. Пункт 1.3.1. Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» 10. Пункт 3.5 Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 11. Пункт 3.8 Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати довідку учасника за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника про наявність мінімальної кількості власної та/або залученої техніки (транспортного/-их засобу/-ів, обладнання та устаткування, тощо) необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, з урахуванням вимог пункту 1.1.2. Додатку № 7, за наведеною формою, із вказанням належного документа, що посвідчує приналежність трактора колісного. 2. Надати довідку учасника за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника про виконання аналогічного/-их за предметом закупівлі договору/-ів, за наведеною формою із вказанням належного контрагента. 3. Надати лист-відгук із даними, що відповідають поданому договору. 4. Надати наказ про призначення або сканкопії з оригіналу/-ів та/або копії/-ій довіреності/-ей, виданої/-их на ім’я представника/-ів учасника, підписаної/-их уповноваженою/-ими особою/-ами учасника, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання договору про закупівлю. 5. Надати копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань виданого або сформованого не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю 6. Надати інформацію стосовно коду доступу за яким можливо здійснити перегляд чинних установчих документів юридичної особи (Статуту в чинні редакції) 7. Надати довідку/лист у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник ознайомився з проєктом договору та гарантує виконання своїх зобов’язань у разі підписання з ним Договору на основі такого проекту Договору (Додаток 4 до тендерної документації) за підписом посадової особи Учасника, а також з відбитком печатки (у разі її використання). 8. Накласти на тендерну пропозицію кваліфікований електронний підпис (КЕП) або удосконалений електронний підпис на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) уповноваженої особи учасника закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно тендерної документації. На документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа підписати уповноваженою посадовою особою учасника закупівлі із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи, а також відбитки печатки учасника (у разі використання) 9. Надати довідку за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з дотриманнням врахуванням вимог пункту 1.3.2 та пункту 1.3.3 додатку 7 до Тедерної документації, 10. Надати довідку у довільній формі, якою підтверджується, що учасник не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран 11. Надати довідку, яка містить інформацію про учасника з заповненими вірними даними в наступних полях: повне найменування учасника/ прізвище ім’я по батькові, організаційно-правова форма, правовий статус учасника, керівництво (ПІБ, посада, контактні телефони)
Створено
16.06.2025 17:53
Надати до
17.06.2025 17:53
Лот № 6 Лот 6. Велятинське лісництво, Вишківське лісництво та Драгівське лісництво
Період вимог/скарг з 18.06.2025 14:36 по 24.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.06.2025 13:21 по 19.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відхилено
Документи кваліфікації
18.06.2025 14:36
Повідомлення про рішення
11.06.2025 13:22
Витяг з ЄДР
11.06.2025 13:22
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 15:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 15:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1. У довідці учасника за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника про наявність мінімальної кількості власної та/або залученої техніки (транспортного/-их засобу/-ів, обладнання та устаткування, тощо) необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, з урахуванням вимог пункту 1.1.2. Додатку № 7, за наведеною формою відсутні інформація про наявність бензопили, яка подана в інвентарній картці, а також вказано неналежний документ, що посвідчує приналежність трактора. 2. Відсутня довідка учасника за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника про виконання аналогічного/-их за предметом закупівлі договору/-ів, за наведеною формою 3. Термін дії договору у листі-відгуку не збігається із наданим договором. 4. У довідці учасника за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за наведеною формою дати видачі посвідчень не збігаються із самими посвідченнями та розряд лісорубів не збігається із зазначеним у посвідченнях. 5. Відсутня/-і копія/-ї трудової/-их книжки/-ок (перша сторінка на якій зазначено ПІБ працівника та сторінка з відміткою учасника про прийняття на роботу) або копія/-ї повідомлення/-нь про прийняття на роботу (з копією квитанції про отримання). 6. Відсутні підписи про отримання засобів індивідуального захисту у особистих картках 001-24 та 002-24 обліку спецодягу, спецвзуття та інших засобів індивідуального захисту, а також не заповнено параграф норм у вищевказаних картках. 7. У медичній довідці на Лабош Івана Івановича не вказано що він придатний до роботи на посаді тракториста, а також не надана медична довідка на Лабош Івана Михайловича. 8. Неправильно вказана загальна ціна тендерної пропозиції. 9. Відсутня копія витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань виданого або сформованого не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю 10. Не надано довідка у довільній формі, якою підтверджується, що учасник не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідності: 1. Пункт 1.1.1 Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 2. Пункт 1.2.1 Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 3. Пункт 1.2.3 Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 4. Пункт 1.3.1 Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 5. Пункт 1.3.3.1 Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 6. Пункт 1.3.3.4 Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 7. Пункт 1.3.3.5 Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 8. Пункт 3.1 Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» 9. Пункт 3.4.2.3 Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» 10. Пункт 3.5 Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати довідку учасника за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника про наявність мінімальної кількості власної та/або залученої техніки (транспортного/-их засобу/-ів, обладнання та устаткування, тощо) необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, з урахуванням вимог пункту 1.1.2. Додатку № 7, за наведеною формою, в якій буде зазначена наведена в інвентарній картці бензопила та її відповідні дані, а також належний документ, що посвідчує приналежність бензопили. 2. Надати довідку учасника за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника про виконання аналогічного/-их за предметом закупівлі договору/-ів, за наведеною формою. 3. Надати лист-відгук із даними що відповідають поданому договору. 4. Надати правильно заповнену довідку учасника за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за наведеною формою. 5. Надати копію трудової книжки (перша сторінка на якій зазначено ПІБ працівника та сторінка з відміткою учасника про прийняття на роботу) або копію повідомлення про прийняття на роботу (з копією квитанції про отримання). 6. Надати правильно заповнені особист картки обліку спецодягу, спецвзуття та інших засобів індивідуального захисту. 7. Надати медичну довідку для Лабош Івана Івановича із зазначенням, що він придатний до роботи на посаді тракториста, а також надати медичну довідку на Лабош Івана Михайловича. 8. Надати правильно заповнену тендерну пропозицію. 9. Надати копію витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань виданого або сформованого не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю. 10. Надати довідку у довільній формі, якою підтверджується, що учасник не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран
Створено
16.06.2025 17:51
Надати до
17.06.2025 17:51
Договір
UA-2025-06-03-010626-a-c1
Підписаний і діє
Номер
151-05-20250630-01-з
3 935 532.32 грн.
3 935 532.32 грн.
Без ПДВ
Підписано
30.06.2025
Строк дії договору з
01.07.2025
по
31.10.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Лот 1. Білківське лісництво та Великодільське лісництво
Номенклатура
Лот 1. Білківське лісництво та Великодільське лісництво
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
3 935 532.32
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45554542

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Олексик Михайло Михайлович
Повна назва
Фізична особа-підприємець ОЛЕКСИК МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3157826831

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
Підписаний договір
01.07.2025 16:14
-
Зміни до договору
01.07.2025
Статус
Опубліковано
Номер
1
погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Документи зміни договору
03.07.2025 13:53
-
Додатки до договору
Зміни до договору
29.09.2025
Статус
Опубліковано
Номер
2
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
02.10.2025 20:12
-
Додатки до договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
17 302 035 грн.
Період подання пропозицій
до 11.06.2025 00:00
Замовник:
ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380965028607
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
17 302 035 грн.
Період подання пропозицій
до 11.06.2025 00:00
Замовник:
ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380965028607
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності