Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з видалення аварійних дерев на території Гірської територіальної громади Бориспільського району Київської області від Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-03-010573-a
Id Tender 9043b7aa2cee46389f1361f4ff05b747
План UA-P-2025-06-03-010832-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 03.06.2025 15:26
Остання зміна 28.06.2025 13:28
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
200 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.06.2025 15:25 до 11.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.06.2025 15:25
до 08.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.06.2025 15:25
до 08.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.06.2025 11:35
до 26.06.2025 11:10
Залишилось 2 днів 3 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.06.2025 14:59
до 02.07.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 26.06.2025 11:10
-
Період уточнень
з 03.06.2025 15:25 до 08.06.2025 00:00
Період оскарження
з 03.06.2025 15:25 до 08.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.06.2025 11:35 до 26.06.2025 11:10
Період кваліфікації
з 11.06.2025 11:35 до 26.06.2025 11:10
Основні параметри
Послуги з видалення аварійних дерев на території Гірської територіальної громади Бориспільського району Київської області
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
200 000 грн.
Послуги з видалення аварійних дерев на території Гірської територіальної громади Бориспільського району Київської області
Назва предмета закупівлі
Послуги з видалення аварійних дерев на території Гірської територіальної громади Бориспільського району Київської області
Очікувана вартість
200 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.06.2025 11:12
Закінчення аукціону
11.06.2025 11:35
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з видалення аварійних дерев на території Гірської територіальної громади Бориспільського району Київської області
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
КП "Горянин" Гірської сільської ради
Пропозиція:
199 995.6 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУМІГАНТ АГРО"
Пропозиція:
176 702.11 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.06.2025 11:12
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.06.2025 15:26
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дарія Маніта
Електронна пошта
Телефон
+380633723256
Сайт:
https://gora-rada.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
44094449
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області
Поштовий індекс
08324
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
с. Гора
Адреса
вул. Центральна, 5
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з видалення аварійних дерев на території Гірської територіальної громади Бориспільського району Київської області
Період вимог/скарг з 13.06.2025 14:59 по 19.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.06.2025 11:35 по 19.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.06.2025 14:59
Довідка НАЗК
13.06.2025 14:59
Повідомлення про рішення
11.06.2025 11:36
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 24.06.2025 14:11 по 30.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.06.2025 14:02 по 02.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
Відмовився від укладення договору про закупівлю, у зв'язку з неможливістю його виконання.
Документи кваліфікації
24.06.2025 14:11
Повідомлення про рішення
24.06.2025 14:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 15:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 15:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 26.06.2025 11:10 по 02.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.06.2025 14:11 по 02.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.06.2025 11:11
Довідка НАЗК
26.06.2025 11:10
Повідомлення про рішення
24.06.2025 14:11
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 15:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 15:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Протокол № б/н уповноваженої особи – Маніти Д.В., відповідальної за організацію та проведення закупівель Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області с. Гора 25.06.2025 Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі – Особливості), Положенням про уповноважену особу, відповідно до п.43 Особливостей Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-06-03-010573-a виявлена невідповідность в документах, що подані учасником КП "Горянин" Гірської сільської ради у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією. Виявлена невідповідність Учасника КП "Горянин" Гірської сільської ради: Відповідно до технічного завдання (Додаток 2 тендерної документації), для звалювання м’яколистяних та твердолистяних порід дерев передбачений звалювальник альпініст. У документах, що надав Учасник, відсутня інформація про наявність у штаті людини з такою кваліфікацією/посадою. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати документ, у якому буде підтверджена наявність у штаті Учасника працівника із кваліфікацією/посадою – звалювальник альпініст. Зважаючи на наступне: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: а саме помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі відповідно п.43 Особливостей; Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно п.44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. ВИРІШИЛА: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог пункту 43 Особливостей. Учаснику КП "Горянин" Гірської сільської ради https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-06-03-010573-a Уповноважена особа МАНІТА Дарія
Створено
25.06.2025 09:15
Надати до
26.06.2025 09:15
Угоди
UA-2025-06-03-010573-a-b2
Очікує підписання
199 995.6 грн.
199 995.6 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з видалення аварійних дерев на території Гірської територіальної громади Бориспільського району Київської області
Номенклатура
Послуги з видалення аварійних дерев на території Гірської територіальної громади Бориспільського району Київської області
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44094449

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП "Горянин" Гірської сільської ради
Повна назва
КП "Горянин" Гірської сільської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33678185

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.06.2025 00:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області
Контактний телефон:
+380633723256
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.06.2025 00:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області
Контактний телефон:
+380633723256
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності