Показати схожі тендери

Закупівля «Послуги з усунення аварій в житловому фонді м. Дніпро, Поточний ремонт ліфта житлового будинку за адресою: просп. Мануйлівський, буд.23, під.1, (пасажирський) (ДК 021:2015: 50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель)» від Комунальне підприємство "Жилсервіс-5" Дніпровської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-03-010224-a
Id Tender d5ac6d19f29443a79d0cb31744ecfd02
План UA-P-2025-06-03-012689-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 03.06.2025 15:23
Остання зміна 13.06.2025 14:10
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 700 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
17 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.06.2025 15:22 до 11.06.2025 16:00
Завершено
Період уточнень
з 03.06.2025 15:22
до 08.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.06.2025 15:22
до 08.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 11.06.2025 16:00
-
Період уточнень
з 03.06.2025 15:22 до 08.06.2025 00:00
Період оскарження
з 03.06.2025 15:22 до 08.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.06.2025 16:00
Основні параметри
«Послуги з усунення аварій в житловому фонді м. Дніпро, Поточний ремонт ліфта житлового будинку за адресою: просп. Мануйлівський, буд.23, під.1, (пасажирський) (ДК 021:2015: 50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель)»
Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади. Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 700 000 грн.
«Послуги з усунення аварій в житловому фонді м. Дніпро, Поточний ремонт ліфта житлового будинку за адресою: просп. Мануйлівський, буд.23, під.1, (пасажирський) (ДК 021:2015: 50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель)»
Назва предмета закупівлі
«Послуги з усунення аварій в житловому фонді м. Дніпро, Поточний ремонт ліфта житлового будинку за адресою: просп. Мануйлівський, буд.23, під.1, (пасажирський) (ДК 021:2015: 50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель)»
Примітки
Закупівля здійснюється щодо предмету закупівлі в цілому.
Очікувана вартість
1 700 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
17000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Послуги з усунення аварій в житловому фонді м. Дніпро, Поточний ремонт ліфта житлового будинку за адресою: просп. Мануйлівський, буд.23, під.1, (пасажирський) (ДК 021:2015: 50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель)»
Код ДК 021:2015
50710000-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, просп. Мануйлівський, буд.23, під.1.
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані послуги проводяться Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2В), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) з відтермінуванням платежу до 120 календарних днів. Оплата за надані послуги здійснюється на підставі рахунку та Акту приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2В), довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЛІФТОВИК-ДНІПРО"
Пропозиція:
1 698 993.6 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.06.2025 15:23
Оголошення про проведення закупівлі
03.06.2025 15:16
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Карасюк Ольга Григорівна
Електронна пошта
Телефон
380677525053
Замовник
ЄДРПОУ
38199687
Назва (англійською мовою)
Utility enterprise " ZHYLSERVIS-5" of Dniprovsk city council
Повна назва
Комунальне підприємство "Жилсервіс-5" Дніпровської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Utility enterprise " ZHYLSERVIS-5" of Dniprovsk city council
Поштовий індекс
49069
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Дніпро
Адреса
проспект Богдана Хмельницького буд.14
Кваліфікація
Лот № 1 «Послуги з усунення аварій в житловому фонді м. Дніпро, Поточний ремонт ліфта житлового будинку за адресою: просп. Мануйлівський, буд.23, під.1, (пасажирський) (ДК 021:2015: 50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель)»
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.06.2025 16:00 по 19.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.06.2025 16:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 15:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 15:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником, у складі його тендерної пропозиції (далі- ТП), на виконання вимоги пп.1 п. 2 Додатку 1 до Тендерної документації (далі – ТД), було надано довідку про «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» № 09/06-2 від 09.06.2025, в якій зазначив власне обладнання, яке буде залучене під час надання послуг за предметом закупівлі, а також «Інвентаризаційний опис інших необоротних матеріальних активів та запасів». Проте, як вбачається, наданий учасником «Інвентаризаційний опис інших необоротних матеріальних активів та запасів» від 08.12.2023 року, не підтверджує наявність у учасника зазначеного у вказаній довідці обладнання. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пп.1 п. 2 Додатку 1 до ТД Учасники мають надати: Довідку в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Зазначена довідка має містити інформацію щодо наявності обладнання, машин та механізмів та технологій які будуть залучені до виконання робіт за предметом закупівлі. Для підтвердження інформації зазначеної в довідці учасник повинен надати в складі своєї пропозиції копії технічних паспортів або копії (оригінали) договорів лізингу чи суборенди чи оренди чи найму чи надання послуг технікою, або копії (оригінали) свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, що підтверджують наявність в учасника обладнання, машин та механізмів, які будуть залучені до виконання послуг. У разі надання договорів лізингу чи суборенди чи оренди чи найму чи надання послуг технікою строк їх дії має бути не меншим ніж строк надання послуг за предметом закупівлі цих торгів, або договори мають містити умови про можливість його пролонгації на такий строк. У разі, якщо чинним законодавством не передбачена обов’язкова наявність технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, то учасник у складі пропозиції на власне обладнання, машини та/або механізми надає копію (оригінал) інвентаризаційного опису (для учасників юридичних осіб). У разі, якщо відсутня можливість підтвердити наявність матеріально-технічної бази вище переліченими документами, учасники у складі пропозиції надають інформаційну довідку, складену в довільній формі, із обґрунтованими причинами та зазначенням законодавчих підстав. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Для усунення виявленої невідповідності надати: Документи, що підтвержують навність у Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у відповідності до вимог ТД.
Створено
13.06.2025 11:11
Надати до
14.06.2025 11:11
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 700 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.06.2025 16:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Жилсервіс-5" Дніпровської міської ради
Контактний телефон:
380677525053
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 700 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.06.2025 16:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Жилсервіс-5" Дніпровської міської ради
Контактний телефон:
380677525053
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності