Показати схожі тендери

Закупівля Конструкційні матеріали різні для облаштування екологічних стежок на об'єктах природно-заповідного фонду: регіональних ландшафтних парків "Приінгульський" (Баштанський район) та "Тилігульський" (Миколаївський район) від Управління екології та природних ресурсів Миколаївської облдержадміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-03-007490-a
Id Tender c89dff7447ae4ea29bec134b7377ef82
План UA-P-2025-06-03-008870-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 03.06.2025 14:05
Остання зміна 24.06.2025 13:54
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 300 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.06.2025 14:04 до 11.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.06.2025 14:04
до 08.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.06.2025 14:04
до 08.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.06.2025 00:00
до 12.06.2025 15:34
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.06.2025 15:34
до 18.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.06.2025 15:34
до 24.06.2025 13:54
Період уточнень
з 03.06.2025 14:04 до 08.06.2025 00:00
Період оскарження
з 03.06.2025 14:04 до 08.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.06.2025 00:00 до 12.06.2025 15:34
Період кваліфікації
з 11.06.2025 00:00 до 12.06.2025 15:34
Основні параметри
Конструкційні матеріали різні для облаштування екологічних стежок на об'єктах природно-заповідного фонду: регіональних ландшафтних парків "Приінгульський" (Баштанський район) та "Тилігульський" (Миколаївський район)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 300 000 грн.
Конструкційні матеріали різні для облаштування екологічних стежок на об'єктах природно-заповідного фонду: регіональних ландшафтних парків "Приінгульський" (Баштанський район) та "Тилігульський" (Миколаївський район)
Назва предмета закупівлі
Конструкційні матеріали різні для облаштування екологічних стежок на об'єктах природно-заповідного фонду: регіональних ландшафтних парків "Приінгульський" (Баштанський район) та "Тилігульський" (Миколаївський район)
Очікувана вартість
1 300 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Конструкційні матеріали різні (садові меблі) для облаштування екологічних стежок на об'єктах природно-заповідного фонду: регіональних ландшафтних парків "Приінгульський" (Баштанський район) та "Тилігульський" (Миколаївський район)
Код ДК 021:2015
44190000-8 - Конструкційні матеріали різні
Кількість
2
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
16.06.2025 00:00
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
оплата здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно з видатковою накладною та рахунком
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕКСПЕРТ ЛОГІСТИК»
Пропозиція:
1 298 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.06.2025 14:05
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Трофімова Ірина
Електронна пошта
Телефон
380677666733
Замовник
ЄДРПОУ
38694358
Назва (англійською мовою)
Department of ecology and natural resources of Mykolaiv state region administration
Повна назва
Управління екології та природних ресурсів Миколаївської облдержадміністрації
Повна назва (англійською мовою)
Department of ecology and natural resources of Mykolaiv state region administration
Поштовий індекс
54029
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
Миколаїв
Адреса
пр. Центральний, 16
Кваліфікація
Лот № 1 Конструкційні матеріали різні для облаштування екологічних стежок на об'єктах природно-заповідного фонду: регіональних ландшафтних парків "Приінгульський" (Баштанський район) та "Тилігульський" (Миколаївський район)
Період вимог/скарг з 12.06.2025 15:34 по 18.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.06.2025 00:00 по 19.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.06.2025 15:34
Довідка НАЗК
12.06.2025 15:34
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
11.06.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-06-03-007490-a-a1
Підписаний і діє
Номер
12
1 298 000 грн.
1 298 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
24.06.2025
Строк дії договору з
24.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
2 (комплект)
Конструкційні матеріали різні (садові меблі) для облаштування екологічних стежок на об'єктах природно-заповідного фонду: регіональних ландшафтних парків "Приінгульський" (Баштанський район) та "Тилігульський" (Миколаївський район)
Номенклатура
Конструкційні матеріали різні (садові меблі) для облаштування екологічних стежок на об'єктах природно-заповідного фонду: регіональних ландшафтних парків "Приінгульський" (Баштанський район) та "Тилігульський" (Миколаївський район)
Кількість
2
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
649 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління екології та природних ресурсів Миколаївської облдержадміністрації
Повна назва
Управління екології та природних ресурсів Миколаївської облдержадміністрації
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38694358

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕКСПЕРТ ЛОГІСТИК»
Повна назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕКСПЕРТ ЛОГІСТИК»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41157626

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
24.06.2025 13:54
-
Додатки до договору
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-01-000043
Дата створення проекту
01.07.2025 14:09
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
01.07.2025 14:29
Дата публікації висновку про результати
23.07.2025 16:13
Дата завершення усунення порушень
07.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
23.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 140-96-88
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127015
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Сєвєродонецьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 01.07.2025 № 32-З Сіверськодонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 01.07.2025 № 32-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2025-06-03-007490-a 03.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
01.07.2025 00:00
Документи рішення
01.07.2025 14:29
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 22 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Управління екології та природних ресурсів Миколаївської облдержадміністрації (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-06-03-008870-a); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 03.06.2025 року № 9; тендерну пропозицію приватного підприємства «Експерт-Логістик» (далі – ПП «Експерт-Логістик»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою щодо Переможця ПП «Експерт-Логістик» від 12.06.2025 року № 10; повідомлення про намір укласти договір від 12.06.2025 року; договір про закупівлю від 24.06.2025 року № 12 на суму 1 298 000,00 грн. з ПДВ (далі – Договір); додаткову угоду до договору від 02.07.2025 року № 1. Керуючись частиною 5 статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області 02.07.2025 року звернулося через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації та відповідних документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, запити цінових пропозицій тощо на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. На зазначений запит Замовник станом на 22.07.2025 року Замовник відповіді не надав, чим порушив вимоги частини 5 статті 8 Закону. 17.07.2025 року Управління повторно звернулося через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням щодо вищезазначених питань. Проте, на зазначений запит Замовник станом на 22.07.2025 року також відповіді не надав, чим порушив вимоги частини 5 статті 8 Закону. За результатами проведеного моніторингу розгляду питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей установлено наступне. Згідно абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Також, відповідно до статті 117 Конституції України постанови і розпорядження, виданні Кабінетом Міністрів України, є обов’язковими до виконання. Разом з цим, постановою Кабінету Міністрів України від 05.07.2024 № 782 (далі-Постанова №782) внесені зміни до пункту 28 Особливостей, а саме: тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Однак, Замовник не врахував вищевказані зміни, внесені Постановою № 782 відповідно до пункту 28 Особливостей. Таким чином, Замовником розроблено та затверджено тендерну документацію без врахування чинних норм Особливостей, чим порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, абзацу першого та десятого пункту 28 Особливостей. На запит Управління від 07.07.2025 року щодо цього питання Замовник станом на 22.07.2025 року пояснення не надав. Моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції ПП «Експерт-Логістик» встановлено наступне: На вимогу Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги)» до тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Учасник у складі тендерної пропозиції надав Додаток 3 не в повному обсязі, чим порушив вимоги Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги)» до тендерної документації. На запит Управління від 07.07.2025 року щодо цього питання Замовник станом на 22.07.2025 року пояснення не надав. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Враховуючи викладене Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику ПП «Експерт-Логістик» можливість їх виправити, порушив вимоги пункту 43 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством установлено порушення вимог частини 5 статті 8 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлено порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, абзацу першого та десятого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій ПП «Експерт-Логістик» – встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
22.07.2025 00:00
Дата публікації
23.07.2025 16:13
Документи висновку
23.07.2025 16:13
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання висновку Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Державної Аудиторській служби України інформуємо: Начальником управління екології та природних ресурсів Миколаївської обласної військової адміністрації (далі – Управління) вжиті наступні заходи реагування: Результати проведеного моніторингу процедури закупівлі ретельно відпрацьовано на робочій нараді Управління. Уповноважену особу, відповідальну за проведення процедур публічних закупівель (начальника відділу регуляторної та дозвільної діяльності – Ірину Трофімову), попереджено про недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель та недопущення порушень законодавства у подальшому.
Дата публікації
14.08.2025 15:04
Документи інформації про усунення порушення
14.08.2025 15:06
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
На виконання висновку Управління проведено робочу нараду. Уповноважену особу, відповідальну за проведення процедур публічних закупівель (начальника відділу регуляторної та дозвільної діяльності – Ірину Трофімову), попереджено про недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель та недопущення порушень законодавства у подальшому.
Результат
Усунуто
Дата публікації
18.08.2025 09:34
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
18.08.2025 09:34
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури «Конструкційні матеріали різні для облаштування екологічних стежок на об'єктах природнозаповідного фонду: регіональних ландшафтних парків "Приінгульський" (Баштанський район) та "Тилігульський" (Миколаївський район)» за кодом ДК 021:2015:44190000-8: Конструкційні матеріали різні (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-06-03-007490-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання: 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.
Рішеня
02.07.2025 11:02
Орган перевірки
08.07.2025 00:00
Документи повідомлення
02.07.2025 11:03
-
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури «Конструкційні матеріали різні для облаштування екологічних стежок на об'єктах природнозаповідного фонду: регіональних ландшафтних парків "Приінгульський" (Баштанський район) та "Тилігульський" (Миколаївський район) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-06-03-007490-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання: 1. Чому Замовником в порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, абзацу першого та десятого пункту 28 Особливостей тендерна документація, яка подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі не оформлені, як окремі додатки до тендерної документації? 2. Чому Замовником в Публічних документах Учасника Додаток 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги)» до тендерної документації надано не в повному обсязі? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.
Рішеня
07.07.2025 15:07
Орган перевірки
11.07.2025 00:00
Документи повідомлення
07.07.2025 15:09
-
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури «Конструкційні матеріали різні для облаштування екологічних стежок на об'єктах природнозаповідного фонду: регіональних ландшафтних парків "Приінгульський" (Баштанський район) та "Тилігульський" (Миколаївський район)» за кодом ДК 021:2015:44190000-8: Конструкційні матеріали різні (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-06-03-007490-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання: 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду. 3. Чому Замовником в порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, абзацу першого та десятого пункту 28 Особливостей тендерна документація, яка подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі не оформлені, як окремі додатки до тендерної документації? 4. Чому Замовником в Публічних документах Учасника Додаток 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги)» до тендерної документації надано не в повному обсязі? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.
Рішеня
17.07.2025 17:02
Орган перевірки
23.07.2025 00:00
Документи повідомлення
17.07.2025 17:02
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 300 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.06.2025 00:00
Замовник:
Управління екології та природних ресурсів Миколаївської облдержадміністрації
Контактний телефон:
380677666733
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 300 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.06.2025 00:00
Замовник:
Управління екології та природних ресурсів Миколаївської облдержадміністрації
Контактний телефон:
380677666733
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності