Показати схожі тендери

Закупівля Нове будівництво адмінбудівлі ЦНСП Зимноводівської сільської ради в с.Зимна Вода Львівського району Львівської області від Зимноводівська сільська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-03-007154-a
Id Tender 2c7909a56884433aac19738b5c13b73c
План UA-P-2025-06-03-006868-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 03.06.2025 13:23
Остання зміна 16.07.2025 14:45
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
44 977 201.84 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
225 000 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.06.2025 13:22 до 19.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.06.2025 13:22
до 16.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.06.2025 13:22
до 16.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.06.2025 00:00
до 01.07.2025 08:28
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.07.2025 08:28
до 07.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.07.2025 08:28
до 16.07.2025 14:45
Період уточнень
з 03.06.2025 13:22 до 16.06.2025 00:00
Період оскарження
з 03.06.2025 13:22 до 16.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.06.2025 00:00 до 01.07.2025 08:28
Період кваліфікації
з 19.06.2025 00:00 до 01.07.2025 08:28
Основні параметри
Нове будівництво адмінбудівлі ЦНСП Зимноводівської сільської ради в с.Зимна Вода Львівського району Львівської області
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
44 977 201.84 грн.
Нове будівництво адмінбудівлі ЦНСП Зимноводівської сільської ради в с.Зимна Вода Львівського району Львівської області
Назва предмета закупівлі
Нове будівництво адмінбудівлі ЦНСП Зимноводівської сільської ради в с.Зимна Вода Львівського району Львівської області
Очікувана вартість
44 977 201.84 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
225000,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
224 886.01
Позиція
Опис предмета закупівлі
Нове будівництво адмінбудівлі ЦНСП Зимноводівської сільської ради в с.Зимна Вода Львівського району Львівської області
Код ДК 021:2015
45215000-7 - Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
81110, Україна, Львівська область, с.Зимна Вода, вул.Володимира Великого
Дата постачання по
31.12.2026 13:25
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника після підписання Акту приймання виконаних підрядних робіт. 4.2.Оплата за виконані роботи здійснюється у термін 7 робочих днів з моменту підписання акту приймання виконаних підрядних робіт. 4.3.Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами Акт прийняття виконаних підрядних робіт (ф. КБ-2в) та Довідка про вартість виконаних підрядних робіт (ф.КБ-3).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС"
Пропозиція:
41 788 980.46 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.06.2025 12:25
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
03.06.2025 13:20
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
03.06.2025 13:20
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Смалюх Ярина Богданівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380322952207
Факс
+380322952207
Сайт:
http://zymnavoda.lviv.ua
Замовник
ЄДРПОУ
04372282
Повна назва
Зимноводівська сільська рада
Поштовий індекс
81110
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Зимна Вода
Адреса
вул. Шухевича, 83
Кваліфікація
Лот № 1 Нове будівництво адмінбудівлі ЦНСП Зимноводівської сільської ради в с.Зимна Вода Львівського району Львівської області
Період вимог/скарг з 01.07.2025 08:28 по 07.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.06.2025 00:00 по 18.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.07.2025 08:28
Довідка НАЗК
01.07.2025 08:28
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
30.06.2025 08:58
Електроний протокол про продовження строку
19.06.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 13:20
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка
Опис
Учасник надає довітку в довільній формі
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 13:20
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка
Опис
Учасник надає довітку в довільній формі
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПРОТОКОЛ № 87 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ЗИМНОВОДІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ Код ЄДРПОУ 04372282 «24» червня 2025 р. «с.Зимна Вода» Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Керуючись вимогами ст.11 та п.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), ч.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ № 1178 від 19.10.2022 із змінами, Положенням про уповноважену особу, що затверджене розпорядженням сільського голови Зимноводівської сільської ради Львівського району Львівської області від 11.04.2024 №31. Порядок денний: 1. Про виявлення замовником невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі після їх розкриття. 2. Про оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи від 05 червня 2025 року №78 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі робіт за об’єктом: «Нове будівництво адмінбудівлі ЦНСП Зимноводівської сільської ради в с.Зимна Вода Львівського району Львівської області», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-06-03-007154-a (далі — Закупівля). У закупівлі подано тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «ЖИТЛО БУД СЕРВІС» ЄДРПОУ 37606590. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «ЖИТЛО БУД СЕРВІС» ЄДРПОУ 37606590 виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - Згідно п.1.2. додатку 2 до Тендерної документації на підтвердження наявності обладнання, вказаного у Довідці згідно форми Додатку 7 Тендерної документації, учасник у складі пропозиції надає: - виписку з балансу (складену/сформовану не раніше дати оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю), яка повинна підтверджувати знаходження основних засобів на балансі підприємства учасника та/або інший документ, який підтверджує наявність власного обладнання. У разі наявності залученого обладнання, вказаного у Довідці згідно Додатку 7 Тендерної документації, учасник додатково повинен надати сканкопії наступних документів: - дійсного/их та чинного/их, протягом всього строку виконання робіт, договору/ів оренди або лізингу, або послуг тощо, що посвідчує/ють право користування. Договір/ори оренди або лізингу, або послуг тощо, наданий/і учасником у складі пропозиції, має/ють бути укладений/і на строк не менше строку виконання робіт. У разі якщо строк дії вказаного/их договору/ів менше строку виконання робіт, учасник додатково надає лист про те, що такий/і договір/ори буде/уть продовжено/пролонговано на строк не менше строку виконання робіт; - акту/ів приймання-передачі учасником (або іншого/их документу/ів, який/і підтверджує/ють факт отримання учасником) такого обладнання до договору/ів оренди або лізингу, або послуг тощо (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). Згідно довідки, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання матеріально-технічної бази та технологій за № 33-06/2025-з від 16 червня 2025р. Товариством з обмеженою відповідальністю «ЖИТЛО БУД СЕРВІС» відображено наявність орендованого обладнання (машин, механізмів тощо) та подано копію Договору оренди № 1/2025 від 08.04.2025року на Кран-баштовий типу EDILGRU (1од.). Статтею 34 Закону України «Про дорожній рух» визначено, що транспортні засоби усіх типів: автомобілі, автобуси, мотоцикли всіх типів, марок і моделей, самохідні машини, причепи та напівпричепи до них, мотоколяски, інші прирівняні до них транспортні засоби, що призначені для експлуатації на вулично – дорожній мережі загального користування та мопеди, що використовуються на автомобільних дорогах державного значення підлягають державній реєстрації та обліку. Відповідно до пункту 2 Порядку відомчої реєстрації та зняття з обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.07.2009 № 694 відомча реєстрація, перереєстрація, тимчасова реєстрація та зняття з обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів проводяться територіальними органами Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Відповідно до пункту 5 Порядку на кожну зареєстровану машину видається свідоцтво про реєстрацію машини або талон тимчасового обліку машини, зразки яких затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 31.01.1992 № 47, та номерний знак, що виготовляється згідно з державними стандартами. У довідці про наявність обладнання (основні типи обладнання, будівельні машини і механізми (із зазначенням типів, моделей, кількості одиниць)), матеріально-технічної бази за № 33-06/2025-з від 16 червня 2025 року учасник процедури закупівлі Товариством з обмеженою відповідальністю «ЖИТЛО БУД СЕРВІС» відображено наявність орендованого обладнання (машин, механізмів тощо), зокрема, на Кран-баштовий типу EDILGRU. Проте учасник процедури закупівлі Товариством з обмеженою відповідальністю «ЖИТЛО БУД СЕРВІС» на підтвердження відомостей, вказаних в у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, не надав свідоцтво про реєстрацію крану, що посвідчує право власності зазначеного учасника (орендодавця), відповідність технічним та безпековим характеристикам, належного технічного стану.. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ВИРІШИЛА: 1. Звернутися до учасника процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «ЖИТЛО БУД СЕРВІС» з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо Закупівлі. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей учасником процедури закупівлі - Товариство з обмеженою відповідальністю «ЖИТЛО БУД СЕРВІС». Уповноважена особа Зимноводівської сільської ради Ярина Смалюх
Створено
24.06.2025 09:13
Надати до
25.06.2025 09:13
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Рішенням уповноваженої особи від 05 червня 2025 №78 оголошено про проведення процедури відкритих торгів відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі «Нове будівництво адмінбудівлі ЦНСП Зимноводівської сільської ради в с.Зимна Вода Львівського району Львівської області», унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-06-03-007154-a (далі — Закупівля). Відповідно до вимог пункту 38 Особливостей строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС" ЄДРПОУ 37606590 виникла необхідність віддати тендерну пропозицію учасника для глибшого аналізу профільним фахівцям замовника. З огляду на зазначене уповноважена особа прийняла рішення про продовження до 20 робочих днів строку розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС" ЄДРПОУ 37606590 до 02 липня 2025 року (протоко уповноваженої особи № від 26 червня 2025 року). Уповноважена особа Зимноводівської сільської ради Ярина Смалюх
Дата продовження строку розгляду
30.06.2025 08:56
Дата кінця розгляду
18.07.2025 00:00
Договір
UA-2025-06-03-007154-a-a1
Підписаний і діє
Номер
112-07/2025
41 788 980.46 грн.
34 824 150.38 грн.
З ПДВ
Підписано
15.07.2025
Строк дії договору з
15.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Нове будівництво адмінбудівлі ЦНСП Зимноводівської сільської ради в с.Зимна Вода Львівського району Львівської області
Номенклатура
Нове будівництво адмінбудівлі ЦНСП Зимноводівської сільської ради в с.Зимна Вода Львівського району Львівської області
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
41 788 980.46
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Зимноводівська сільська рада
Повна назва
Зимноводівська сільська рада
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04372282

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37606590

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
16.07.2025 14:45
Повідомлення про договір
16.07.2025 14:41
Підписаний договір
Додатки до договору
Повідомлення про договір
Повідомлення про договір
16.07.2025 12:48
Додатки до договору
Додатки до договору
16.07.2025 12:48
Додатки до договору
16.07.2025 12:48
Додатки до договору
16.07.2025 12:47
Додатки до договору
16.07.2025 12:47
Додатки до договору
16.07.2025 12:47
Додатки до договору
Додатки до договору
16.07.2025 12:47
Розклад та етапи
16.07.2025 12:47
Розклад та етапи
Розклад та етапи
16.07.2025 12:47
Підписаний договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-11-000028
Дата створення проекту
11.07.2025 12:32
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
11.07.2025 14:12
Дата завершення моніторингу
02.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 11.07.2025 № 189 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 07 липня 2025 року № 95-к «Про закордонне відрядження» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 39 UA-2025-06-03-007154-a 03.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
11.07.2025 00:00
Документи рішення
11.07.2025 14:12
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт Нове будівництво адмінбудівлі ЦНСП Зимноводівської сільської ради в с.Зимна Вода Львівського району Львівської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-06-03-007154-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), 1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків (КПКВ)). 3. Надати інформацію, чи здійснювалося (буде здійснюватися) фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
15.07.2025 14:26
Орган перевірки
19.07.2025 00:00
Документи повідомлення
15.07.2025 14:26
-
Відповідь
Пояснення щодо запиту
На запит ДАСУ від 15.07.2025 щодо моніторингу UA-M-2025-07-11-000028, подаємо наступну інформацію та відповідні документи (додатки): - проєктно-кошторисну документацію, експертний звіт, технічне завдання; - фінансуваання зазначеної закупівлі здійснюватиметься за рахунок коштів місцевого бюджету КПКВ 0150; - фінансування закупівлі «Нове будівництво адмінбудівлі ЦНСП Зимноводівської сільської ради в с.Зимна Вода Львівського району Львівської області» UA-2025-06-03-007154-a на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility не проводитиметься Додатки: 1.Проектно-кошторисна документація; 2.Технічне завдання ; 3.Експертний звіт; Уповноважена особа, завідувач сектору з питань публічних закупівель Ярина Смалюх
Рішеня
16.07.2025 16:43
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт Нове будівництво адмінбудівлі ЦНСП Зимноводівської сільської ради в с.Зимна Вода Львівського району Львівської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-06-03-007154-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в інформації та документів (вказати назву файлу та сторінку) щодо виконання умов пункту 13 Додатку 1 до тендерної документації в частині надання копії сертифікату відповідності, який повинен бути чинним на момент подання тендерних пропозицій стосовно Труби ПВХ, діаметром Ду=20 мм та Труби ПВХ, діаметром Ду=25 мм. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
18.07.2025 14:58
Орган перевірки
24.07.2025 00:00
Документи повідомлення
18.07.2025 14:58
-
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт Нове будівництво адмінбудівлі ЦНСП Зимноводівської сільської ради в с.Зимна Вода Львівського району Львівської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-06-03-007154-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в інформації та документів (вказати назву файлу та сторінку) щодо виконання умов пункту 13 Додатку 1 до тендерної документації в частині надання копії сертифікату відповідності, який повинен бути чинним на момент подання тендерних пропозицій стосовно Припливної установки для укриття із комплектом автоматики. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
18.07.2025 15:22
Орган перевірки
24.07.2025 00:00
Документи повідомлення
18.07.2025 15:22
-
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт Нове будівництво адмінбудівлі ЦНСП Зимноводівської сільської ради в с.Зимна Вода Львівського району Львівської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-06-03-007154-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба у поясненні з документальним підтвердженням стосовно невідповідності в інформації тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЖИТЛО БУД СЕРВІС», а саме: - між локальним кошторисом на будівельні роботи №07-01-01 (файл «ТЧ. Розрахунок договірної ціни та кошторис ч. 3.PDF») та підсумковою відомістю ресурсів (файл «ТЧ. Розрахунок договірної ціни та кошторис ч. 4.PDF») в частині використання автогрейдора; - між локальними кошторисами на будівельні роботи №06-01-01 (файл «ТЧ. Розрахунок договірної ціни та кошторис ч. 3.PDF»), №02-01-01 (файл «ТЧ. Розрахунок договірної ціни та кошторис ч.1.PDF») та підсумковою відомістю ресурсів (файл «ТЧ. Розрахунок договірної ціни та кошторис ч. 4.PDF») в частині використання автомобілів-самоскидів. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
22.07.2025 15:16
Орган перевірки
26.07.2025 00:00
Документи повідомлення
22.07.2025 15:16
-
Відповідь
Пояснення
Предметом процедури закупівлі є роботи, а саме «Нове будівництво адмінбудівлі ЦНСП Зимноводівської сільської ради в с.Зимна Вода Львівського району Львівської області». Відповідно до підпункту 3 пункту 6 (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) розділу 3 тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, зазначені в Додатках 4 та 4.1. У Додатку 4 тендерної документації міститься Технічна специфікація до предмету закупівлі (містить відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку та кошторис на будівельні роботи) та вимоги до учасника, а саме: 1. Для підтвердження відповідності запропонованих робіт умовам тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції: довідку (лист) у довільні формі про відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією (Додаток 4 до тендерної документації); 2. Роботи та матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам Наказу Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. №281, інших нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва, проектній документації та умовам Договору. У Додатку 4.1. тендерної документації наведено інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, яку надають учасники торгів: розрахунок договірної ціни та кошторис з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни відповідно до Кошторисних норм України у будівництві; помісячний графік виконання робіт відповідно до видів та етапів виконання робіт; помісячний графік фінансування робіт відповідно до видів та етапів виконання робіт, а також довідку (лист) у довільні формі про відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією (Додаток 4 до тендерної документації). У пункті 4 Додатку 1 (Документи, які подає Учасник у складі тендерної пропозиції) тендерної документації визначено, що учасник повинен надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, підготовлені у відповідності з вимогами пункту 6 розділу 3 тендерної документації та Додатку 4 до тендерної документації. Отже, на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен був надати документи, які визначені у Додатках 4 та 4.1. до тендерної документації. Надання сертифікатів відповідності, які повинні бути чинними на момент подання тендерних пропозицій, ні пунктом 4 Додатку 1, ні Додатками 4 та 4.1. до тендерної документації не передбачено. Одночасно, вимога щодо надання сертифікатів відповідності, які повинні бути чинними на момент подання тендерних пропозицій, зокрема, на труби ПВХ діаметром Ду=20 мм та діаметром Ду=25 мм встановлена замовником у пункті 13 Додатку 1 до тендерної документації. При цьому, у пункті 1 розділу 3 тендерної документації замовником було визначено, що документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу з посиланням на відповідні нормативно-правові акти або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації, з посиланням на відповідні нормативно-правові акти. Учасником ТОВ «ЖИТЛО БУД СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції надано ряд сертифікатів відповідності, зокрема, на труби (документи містяться у файлі «ІД. Сертифікати відповідності та ін.докум. на підтвердження якості матеріалів.pdf», стор. 7-8, 49-52). Також учасником надано лист-пояснення (файл «ІД. Лист-пояснення щодо документів на підтвердження якості матеріалів.PDF»), у якому зазначено про необов’язковість з 01.01.2018 сертифікації в Україні та про скасування наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 №93 скасовано накази Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, які регламентували положення обов’язкової сертифікації. У цьому ж листі-поясненні учасник вказав, що не надає сертифікати відповідності на окремі матеріали (із наведенням ряду таких матеріалів з вживанням у звороті слова «зокрема», яке вживається для наведення уточнень або прикладів та вказує на невичерпність переліку згадуваних елементів (у тексті листа-пояснення: «окремих матеріалів»). Крім того, у листі-пояснення учасник вказав, що він гарантує використовувати під час виконання робіт виключно матеріали, які мають чинні сертифікати відповідності. Отже, замовником подані учасником у складі тендерної пропозиції документи розглядалися комплексно, з врахуванням усіх наданих на вимоги тендерної документації документів та інформації, а також з врахуванням норм законодавства.
Рішеня
23.07.2025 16:46
Замовник
Документи повідомлення
23.07.2025 16:46
-
23.07.2025 16:49
-
Відповідь
Пояснення
1. У складі тендерної пропозиції щодо предмету закупівлі «Нове будівництво адмінбудівлі ЦНСП Зимноводівської сільської ради в с.Зимна Вода Львівського району Львівської області», на виконання умов пункту 13 Додатку 1 до тендерної документації в частині надання копії сертифікату відповідності, який повинен бути чинним на момент подання тендерних пропозицій стосовно Припливної установки для укриття із комплектом автоматики, учасником надано сертифікат відповідності UA.PN,191.4059-24 від 24.12.2024 (12 сторінка файлу ІД. Сертифікати відповідності та ін.докум.на підтвердження якості матеріалів).
Рішеня
23.07.2025 20:05
Замовник
Документи повідомлення
23.07.2025 20:06
-
23.07.2025 20:09
-
Відповідь
Пояснення
На запит ДАСУ від 15.07.2025 щодо моніторингу UA-M-2025-07-11-000028, подаємо наступну інформацію: Предметом процедури закупівлі є роботи, а саме «Нове будівництво адмінбудівлі ЦНСП Зимноводівської сільської ради в с.Зимна Вода Львівського району Львівської області». Відповідно до вимог Додатку 4 до тендерної документації по процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт: «Нове будівництво адмінбудівлі ЦНСП Зимноводівської сільської ради в с. Зимна Вода Львівського району Львівської області» (Код ДК 021-2015 (CPV) 45215000-7 - Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень) учасником ціна тендерної пропозиції повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України у будівництві. Основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об`єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам`яток архітектури та містобудування, визначені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (із змінами) (надалі - Настанова №281). Розділом V Настанови №281 врегульовано порядок визначення вартості об`єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни). Відповідно до п. 5.1. Розділу V Настанови №281 ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об`єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією. Вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат учасник процедури закупівлі (підрядник) визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах з урахуванням положень пунктів 5.5-5.9 Розділу V Настанови №281. Відповідно до п. 5.9. Розділу V Настанови №281 при розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт. У випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами. Крім цього, відповідно до п. 5.12. Розділу V Настанови №281, якщо внаслідок об’єктивних причин виникає необхідність заміни будь-яких матеріальних ресурсів, передбачених кошторисними нормами України на інші матеріальні ресурси, і при такій заміні матеріальних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм (крім витрати змінених матеріальних ресурсів) не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими матеріальними ресурсами. Учасником, ТОВ «Житло Буд Сервіс», для виконання певних робіт, передбачених технічною специфікацією до предмета закупівлі, а саме: - виконання робіт з «улаштування вирівнюючих шарів основи із піску автогрейдером» (ресурсна елементна кошторисна норма КБ27-12-1) в кількості 130,5 м3; - виконання робіт з «улаштування основи зі щебенево-піщаною суміші автогрейдером, за товщиною шару 15 см» (ресурсна елементна кошторисна норма КБ27-15-1) в кількості 870 м2; - виконання робіт з «улаштування основи зі щебенево-піщаною суміші автогрейдером, за зміни товщини на кожен 1 см додавати або вилучати до/з норми 27-15-1 (товщ. 12 см)» (ресурсна елементна кошторисна норма КБ27-15-2 к=3) в кількості -870 м2; - виконання робіт з «улаштування основи зі щебенево-піщаною суміші автогрейдером, за товщиною шару 15 см» (ресурсна елементна кошторисна норма КБ27-15-1) в кількості 870 м2; - виконання робіт з «улаштування основи зі щебенево-піщаною суміші автогрейдером, за зміни товщини на кожен 1 см додавати або вилучати до/з норми 27-15-1 (товщ. 11 см)» (ресурсна елементна кошторисна норма КБ27-15-2 к=4) в кількості -870 м2; - виконання робіт з «улаштування вирівнюючих шарів основи із піску автогрейдером» (ресурсна елементна кошторисна норма КБ27-12-1) в кількості 20,7 м3; - виконання робіт з «улаштування основи зі щебенево-піщаною суміші автогрейдером, за зміни товщини на кожен 1 см додавати або вилучати до/з норми 27-15-1 (товщ. 12 см)» (ресурсна елементна кошторисна норма КБ27-15-2 к=3) в кількості -207 м2 (локальний кошторис на будівельні роботи №07-01-01) замінено технічні ресурси: зазначені вище роботи будуть здійснюватися із застосуванням бульдозера, потужність 79 кВт (108 к.с.), що не суперечить пунктам 5.9 та 5.12 Розділу V Настанови №281. Така заміна не змінює технології виконання робіт та вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими ресурсами. При заміні учасником автогрейдера на бульдозер, потужність 79 кВт (108 к.с.), технологія виконання робіт та показники вказаних ресурсних елементних кошторисних норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими матеріальними ресурсами. Використання автомобілів–самоскидів для виконання певних робіт, передбачених технічною специфікацією до предмета закупівлі, а саме: - виконання робіт з «розроблення грунту з навантаженням на автомобілі-самоскиди екскаваторами одноковшевими дизельними на гусеничному ходу з ковшом місткістю0,5 (0,5-0,63) м3, група грунтів 2» (ресурсна елементна кошторисна норма КБ1-17-14) в кількості 250 м3; - виконання робіт з «розроблення грунту з навантаженням на автомобілі-самоскиди екскаваторами одноковшевими дизельними на гусеничному ходу з ковшом місткістю0,5 (0,5-0,63) м3, група грунтів 2» (ресурсна елементна кошторисна норма КБ1-17-14) в кількості 2089 м3; - виконання робіт з «розроблення грунту з навантаженням на автомобілі-самоскиди екскаваторами одноковшевими дизельними на гусеничному ходу з ковшом місткістю0,5 (0,5-0,63) м3, група грунтів 2» (ресурсна елементна кошторисна норма КБ1-17-14) в кількості 33,2 м3; - виконання робіт з «розроблення грунту з навантаженням на автомобілі-самоскиди екскаваторами одноковшевими дизельними на гусеничному ходу з ковшом місткістю0,5 (0,5-0,63) м3, група грунтів 2» (ресурсна елементна кошторисна норма КБ1-17-14) в кількості 5 м3 (локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01) та - виконання робіт з «розроблення грунту з навантаженням на автомобілі-самоскиди екскаваторами одноковшевими дизельними на гусеничному ходу з ковшом місткістю 0,65 (0,5-1) м3, група грунтів 2» (ресурсна елементна кошторисна норма КБ1-17-8) в кількості 215 м3; - виконання робіт з «розроблення грунту з навантаженням на автомобілі-самоскиди екскаваторами одноковшевими дизельними на гусеничному ходу з ковшом місткістю 0,65 (0,5-1) м3, група грунтів 2» (ресурсна елементна кошторисна норма КБ1-17-8) в кількості 468 м3 (локальний кошторис на будівельні роботи №06-01-01) закладено у розцінці робіт, які передбачені ресурсними елементними кошторисними нормами С311-3 «Перевезення грунту до 3 км», і окремо автомобілі-самоскиди як будівельні машини у підсумковій відомості ресурсів ліцензованим програмним комплексом АВК-5 для визначення вартості будівництва не відображаються. Таким чином, учасником повністю дотримано вимог Настанови №281 та вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, встановлених замовником. Одночасно, звертаємо увагу на те, що відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації ТОВ «Житло Буд Сервіс» у складі документів своєї тендерної пропозиції надало довідку, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання матеріально-технічної бази та технологій №33-06/2025-з від 16.06.2025 (КК. Довідка про наявність МТБ.pdf), які є необхідними для виконання робіт, що є предметом закупівлі, у якій, зокрема, зазначено про наявність в учасника: - на праві власності спеціалізованого вантажного самоскида з встановленим краном-маніпулятором IVECO, що підтверджується свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу серії СТР №745593 (КК. Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу.pdf); - на праві користування автомобіля марки КРАЗ (тип самоскид-с), що підтверджується договором оренди транспортних засобів та інших механізмів від 01.03.2023 р., актом приймання-передачі транспортного засобу №1 від 16.05.2025 року до Договору оренди транспортних засобів та інших механізмів від 01.03.2023 р., , свідоцтвом про державну реєстрацію транспортного засобу: автомобіля марки КРАЗ (КК. Договір оренди транспортних засобів ТОВ Балмікс.pdf); - на умовах користування бульдозера Komatsu D355-3 та бульдозера Komatsu D355 A, що підтверджується договором про надання послуг №09/04/25П від 09.04.2025 р. (КК. Договір надання послуг Фірма Нафтогазбуд.pdf). Уповноважена особа, завідувач сектору публічних закупівель Ярина Смалюх
Рішеня
25.07.2025 10:54
Замовник
Документи повідомлення
25.07.2025 10:54
-
25.07.2025 10:55
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
44 977 201.84 грн.
Період подання пропозицій
до 19.06.2025 00:00
Замовник:
Зимноводівська сільська рада
Контактний телефон:
+380322952207
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
44 977 201.84 грн.
Період подання пропозицій
до 19.06.2025 00:00
Замовник:
Зимноводівська сільська рада
Контактний телефон:
+380322952207
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності