Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з ремонту та технічного обслуговування комп’ютерної техніки; заправки, відновлення та регенерації картриджів від Комунальне некомерційне підприємство "Центральна міська клінічна лікарня" Чернівецької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-03-006435-a
Id Tender 90fc60252a8f42fe9bbb200bf42974b2
План UA-P-2025-06-03-007914-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 03.06.2025 13:25
Остання зміна 13.06.2025 16:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
450 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 250 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.06.2025 13:24 до 11.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.06.2025 13:24
до 08.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.06.2025 13:24
до 08.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.06.2025 13:41
до 13.06.2025 16:58
Залишилось 4 днів
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.06.2025 16:58
до 19.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 13.06.2025 16:58
-
Період уточнень
з 03.06.2025 13:24 до 08.06.2025 00:00
Період оскарження
з 03.06.2025 13:24 до 08.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.06.2025 13:41 до 13.06.2025 16:58
Період кваліфікації
з 11.06.2025 13:41 до 13.06.2025 16:58
Основні параметри
Послуги з ремонту та технічного обслуговування комп’ютерної техніки; заправки, відновлення та регенерації картриджів
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
450 000 грн.
Послуги з ремонту та технічного обслуговування комп’ютерної техніки; заправки, відновлення та регенерації картриджів
Назва предмета закупівлі
Послуги з ремонту та технічного обслуговування комп’ютерної техніки; заправки, відновлення та регенерації картриджів
Очікувана вартість
450 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2250,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.06.2025 13:12
Закінчення аукціону
11.06.2025 13:41
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з ремонту та технічного обслуговування комп’ютерної техніки; заправки, відновлення та регенерації картриджів
Код ДК 021:2015
50320000-4 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Кількість
1
Одиниця виміру
лот
Адреса постачання
58013, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вулиця Героїв Майдану, будинок 226
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів з наступного дня після підписання Сторонами згідно Акту прийому-передачі виконаних робіт (наданих послуг), шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника, за умови надходження фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця. У разі затримки фінансування розрахунки за надані Послуги здійснюються протягом 10-ти робочих днів з дати отримання Замовником фінансування на розрахунковий рахунок.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ГРИГОРЕНКО ВЛАДИСЛАВ ІВАНОВИЧ
Пропозиція:
448 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Стройнов Євгеній Валентинович
Пропозиція:
385 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮЛІОЛ УКРАЇНА"
Пропозиція:
299 270 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.06.2025 13:12
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.06.2025 11:22
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Крештанович Ірина Володимирівна
Електронна пошта
Телефон
380505803845
Замовник
ЄДРПОУ
02005763
Назва (англійською мовою)
Municipal Non-commercial Organization "Central City Clinical Hospital" of Chernivtsi City Counciln
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Центральна міська клінічна лікарня" Чернівецької міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Municipal Non-commercial Organization "Central City Clinical Hospital" of Chernivtsi City Counciln
Поштовий індекс
58013
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
Чернівці
Адреса
вулиця Героїв Майдану, будинок 226
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з ремонту та технічного обслуговування комп’ютерної техніки; заправки, відновлення та регенерації картриджів
Період вимог/скарг з 13.06.2025 16:58 по 19.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.06.2025 13:41 по 19.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.06.2025 16:58
Довідка НАЗК
13.06.2025 16:58
Повідомлення про рішення
11.06.2025 13:41
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 12:45
Спосіб підтвердження
Назва
Кваліфікаційні вимоги
Опис
Додаток №1
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 12:45
Спосіб підтвердження
Назва
Кваліфікаційні вимоги
Опис
Додаток №1
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Частиною 1 розділу 3 тендерної документації передбачено - що тендерна пропозиція повинна містити Накладений Кваліфікований Електронний Підпис Учасник накладає електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України ”Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги” (далі – електронний підпис) на тендерну пропозицію. Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису. Замовник перевіряє електронний підпис учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки електронного підпису повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа), код згідно з ЄДРПОУ юридичної особи-учасника (для юридичної особи) або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті). Проте, тендерна пропозиція учасника-переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮЛІОЛ УКРАЇНА" не містить саме кваліфікованого електронного підпису та підписана удосконаленим електронним підписом. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах тендерної пропозиції, визначені пунктом 40 Особливостей. якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Вимога - усунути виявлені невідповідності протягом 24 годин.
Створено
12.06.2025 16:55
Надати до
13.06.2025 16:55
Договір
UA-2025-06-03-006435-a-c1
Очікує підписання
299 270 грн.
299 270 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (лот)
Послуги з ремонту та технічного обслуговування комп’ютерної техніки; заправки, відновлення та регенерації картриджів
Номенклатура
Послуги з ремонту та технічного обслуговування комп’ютерної техніки; заправки, відновлення та регенерації картриджів
Кількість
1
Одиниця виміру
лот
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство "Центральна міська клінічна лікарня" Чернівецької міської ради
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Центральна міська клінічна лікарня" Чернівецької міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02005763

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮЛІОЛ УКРАЇНА"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮЛІОЛ УКРАЇНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44661105

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
450 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.06.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Центральна міська клінічна лікарня" Чернівецької міської ради
Контактний телефон:
380505803845
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
450 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.06.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Центральна міська клінічна лікарня" Чернівецької міської ради
Контактний телефон:
380505803845
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності