Показати схожі тендери
Закупівля Капітальний ремонт покрівлі бані-пральні Пирятинського психоневрологічного будинку-інтернату, вул. Січових Стрільців, 179, м. Пирятин, Лубенського району, Полтавської області (код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) від ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (ОБЛВІЙСЬКАДМІНІСТРАЦІЇ).
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-03-005479-a
Id Tender c7120aade57542f5a28a690ab928b399
План UA-P-2025-06-03-005580-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 03.06.2025 12:00
Остання зміна 03.07.2025 09:26
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 532 583 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
17 662.92 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.06.2025 11:59 до 18.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.06.2025 11:59
до 15.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.06.2025 11:59
до 15.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 18.06.2025 00:00
-
Період уточнень
з 03.06.2025 11:59 до 15.06.2025 00:00
Період оскарження
з 03.06.2025 11:59 до 15.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.06.2025 00:00
Основні параметри
Капітальний ремонт покрівлі бані-пральні Пирятинського психоневрологічного будинку-інтернату, вул. Січових Стрільців, 179, м. Пирятин, Лубенського району, Полтавської області (код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
3 532 583 грн.
Капітальний ремонт покрівлі бані-пральні Пирятинського психоневрологічного будинку-інтернату, вул. Січових Стрільців, 179, м. Пирятин, Лубенського району, Полтавської області (код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт покрівлі бані-пральні Пирятинського психоневрологічного будинку-інтернату, вул. Січових Стрільців, 179, м. Пирятин, Лубенського району, Полтавської області (код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
3 532 583 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
17662,92
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
17 600
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт покрівлі бані-пральні Пирятинського психоневрологічного будинку-інтернату, вул. Січових Стрільців, 179, м. Пирятин, Лубенського району, Полтавської області (код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
37000, Україна, Полтавська область, м. Пирятин, Лубенського району, вул. Січових Стрільців, 179
Дата постачання по
30.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата виконаних робіт проводиться після виконання робіт за Договором протягом 180-календарних днів з моменту підписання форми КБ-3 та форми КБ-2в, що обраховуються виходячи із фактичних обсягів виконаних робіт, норм витрат трудових та матеріальних ресурсів і обґрунтованих цін та тарифів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ГАРАНТБУДПРОМ"
Пропозиція:
3 432 146.4 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.06.2025 12:00
Оголошення про проведення закупівлі
03.06.2025 11:59
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Балала
Електронна пошта
Телефон
+380532560631
Замовник
ЄДРПОУ
04013991
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (ОБЛВІЙСЬКАДМІНІСТРАЦІЇ)
Поштовий індекс
36014
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
м. Полтава
Адреса
вул. Кісельова Володимира Капітана, буд. 1
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт покрівлі бані-пральні Пирятинського психоневрологічного будинку-інтернату, вул. Січових Стрільців, 179, м. Пирятин, Лубенського району, Полтавської області (код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.06.2025 00:00 по 17.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.06.2025 16:29
Електроний протокол про продовження строку
18.06.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 11:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 11:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Згідно з пунктом 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі – Особливості закупівель), строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. У зв’язку з дотриманням вимог вказаної норми, замовнику, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
24.06.2025 16:28
Дата кінця розгляду
17.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, саме: 1. Відповідно Додатку №2 (Перелік документів, що підтверджують відповідність учасника торгів, кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам встановленим замовником у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону (які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції)), для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен подати довідку на фірмовому бланку підприємства, що підписується учасником або його уповноваженою особою і за наявності печатки може містити її відбиток за наведеною нижче формою. Інформація про працівників обов’язково повинна містити графи встановлені Таблицею №2. Таблиця № 2 ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ В УЧАСНИКА ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ МАЮТЬ НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ ТА ДОСВІД № Прізвище, ім’я, по-батькові працівника Посада Штатний працівник учасника/ цивільно-правова угода або надання послуг по договору субпідряду 1 2 3 4 3.1. Для підтвердження інформації зазначеної у Таблиці №2 мають бути надані наступні документи на кожну особу: - для штатних працівників учасника- накази про призначення на посаду; - для працівників учасника, які виконують крім основної, іншу оплачувану роботу або поряд з своєю основною роботою, додаткову роботу за іншою професією (посадою) або виконують обов’язки тимчасово відсутнього працівника – наказ про прийняття на роботу за сумісництвом та/або наказ про суміщення професій (посад); - для осіб залучених по цивільно-правовим угодам –відповідні угоди. Мінімально-необхідний перелік та кількість працівників для виконання робіт, яку учасник обов’язково включає у Таблицю № 2 (Інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід): Виконавець робіт 1 Електрогазозварник/зварник 1 Інженер з охорони праці 1 Монтажник будівельний 1 Опоряджувальник будівельний 1 Покрівельник 1 Стропальник 1 Муляр 1 Електромонтажник силових мереж та електроустаткування 1 «… 3.3. У складі тендерної пропозиції учасник надає документальне підтвердження наявності посвідчення у інженера з охорони праці про проходження підготовки та перевірки знань з питань охорони праці, а саме: - «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; - «Правила охорони праці під час фарбувальних робіт»; -«Система стандартів безпеки праці» «Охорона праці і промислова безпека в будівництві»; - «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт»; - «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском»; - «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; - «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання»; - «Правила охорони праці під час експлуатації навантажувачів».» На виконання вищевказаної вимоги Учасником ТОВ «ГРАНТДБУДПРОМ» в складі тендерної пропозиції, надано довідку №13-16/06 від 16.06.2025 про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, а саме: інженера з охорони праці, як штатного працівника, в підтвердження надано Наказ № 21 к від 24.12.2024 «Про суміщення» та Посвідчення № 1/25-06 про перевірку знань з охорони праці. Згідно ст. 15 Закону України «Про охорону праці» на підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку. На підприємстві з кількістю працюючих менше 20 осіб для виконання функцій служби охорони праці можуть залучатися сторонні спеціалісти на договірних засадах, які мають відповідну підготовку. Згідно, п. 1.4. глави 1 Наказу № 255 від 15.11.2024 Державного комітету України з нагляду за охороною праці «Про затвердження Типового положення про службу охорони праці» на підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку. На підприємстві з кількістю працюючих менше 20 осіб для виконання функцій служби охорони праці можуть залучатися сторонні спеціалісти на договірних засадах, які мають відповідну підготовку. Згідно наказу № 21 к від 24.12.2024 «Про суміщення» Дрозд Г.П. доручено виконувати роботу інженера з охорони праці за суміщенням посад. Отже, якщо застосувати норму, що на підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи які мають відповідну підготовку. Необхідно надати наказ про сумісництво посад. У випадку застосування норми, що на підприємстві з кількістю працюючих менше 20 осіб для виконання функцій служби з охорони праці можуть залучатися сторонні спеціалісти на договірних засадах, які мають відповідну підготовку. Необхідно надати відповідні договора із сторонніми спеціалістами. Учаснику необхідно надати документи у відповідності до вимог тендерної документації.
Створено
02.07.2025 15:07
Надати до
03.07.2025 15:07
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
3 532 583 грн.
Період подання пропозицій
до 18.06.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (ОБЛВІЙСЬКАДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
+380532560631
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
3 532 583 грн.
Період подання пропозицій
до 18.06.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (ОБЛВІЙСЬКАДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
+380532560631
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності