Закупівля Поточний ремонт дорожнього покриття на вул. Володимира Великого (від ж/б №1 по вул. Винниченка до кладовища) в м. Стебник Львівської області
від Департамент міського господарства Дрогобицької міської ради.
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.06.2025 14:03
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідно надати: довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, із зазначенням інформації про найменування такого обладнання та матеріально-технічної бази, кількості, технічного стану, іншої інформації, яку учасник вважає за необхідне зазначити.
Обов’язковий перелік та кількість необхідної техніки та обладнання для надання за предметом закупівлі:
асфальтоукладач – не менше 1 одиниці;
автогудронатор – не менше 1 одиниці;
ручний гудронатор – не менше 1 одиниці;
поливомийна машина – не менше 1 одиниці;
коток дорожній – не менше 1 одиниці;
фреза дорожня – не менше 1 одиниць.
В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник, у разі залучення власної техніки, надає свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, інший документ, що посвідчує право власності (обліку).
Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються:
- документ, який підтверджує право власності на вказану техніку;
- договори дійсні та чинні, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг/виконання робіт.
У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити:
- договори, укладені з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для надання послуг/виконання робіт;
- акт(и) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).
У випадку подання Учасником договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази».
У разі залучення Субпідрядної організації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає:
- свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів Субпідрядника, якщо такі транспортні засоби, будівельних (дорожні) машини та механізми підлягають обов’язковій реєстрації;
Якщо техніка не є власністю Субпідрядника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються:
- посвідчений власником документ, який підтверджує право власності на вказану техніку;
- договори дійсні та чинні, протягом всього строку* виконання субпідрядного договору: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг/виконання робіт;
- акт(и) приймання-передачі Субпідряднику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Субпідрядником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання);
- оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Субпідрядником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі. Транспортні засоби та дорожньо-будівельні машини, які будуть залучатись учасником для надання послуг/виконання робіт, та які вказані у довідці, мають бути готові до виконання робіт/надання послуг та бути у технічно справному стані. Додатково на всі зазначені у довідці дорожньо-будівельні машини, учасник надає копії чинних полісів обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів.
У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Субпідряднику договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити:
- посвідчений власником документ, який підтверджує право власності на вказану техніку;
- договори, укладені з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для надання послуг/виконання робіт;
- акт(и) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).
У випадку подання Субпідрядником договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази».
Додатково необхідно надати інформацію про наявність лабораторного супроводу та/або лабораторного контролю дорожніх робіт та матеріалів згідно наведених нижче вимог:
Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні) дорожню(ні) лабораторію(ї) для проведення лабораторних випробувань (далі – лабораторія).
Для документального підтвердження наявності лабораторії(й) учасник повинен надати:
- довідку в довільній формі про наявність власної або залученої вимірювальної(их) лабораторії(й) у учасника із підтвердженням спроможності виконання вищезазначених робіт/послуг;
- чинний договір про залучення сторонньої (іх) вимірювальної(их) лабораторії(й) учасником: (додатки до договору, у разі їх наявності або коли умовами договору вони можуть бути передбачені - надавати не обов?язково);
- документ (ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України, а саме: свідоцтво (рішення) про атестацію (сертифікацію) або атестат про акредитацію або сертифікат про відповідність, тощо, яке (ий) підтверджує компетентність випробувальної лабораторії або випробувального центру вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 (EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC 17025:2017, IDT), з додатком де вказано галузь атестації (сертифікації), сферу акредитації, тощо, та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником. Атестат про акредитацію повинен бути виданий Національним агентством з акредитації України або іншим національним органом України з акредитації органів з оцінки відповідності. Свідоцтво (рішення) про атестацію (сертифікацію) або сертифікат про відповідність повинні бути видані органом з оцінювання відповідності акредитованим Національним агентством з акредитації України або іншим національним органом України з акредитації органів з оцінки відповідності (надати відповідне підтвердження акредитації). У разі відсутності в органу з оцінки відповідності атестату акредитації, до сертифікату відповідності або свідоцтва (рішення) про атестацію необхідно додати результати рівноправного до акредитації оцінювання органу з оцінки відповідності.
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Архівована
Дата створення
03.06.2025 10:54
Дата архівування
18.06.2025 14:03
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю)
Учасник не повинен відступати від даної форми
Таблиця А
Довідка
про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
№ з/п Найменування транспортного засобу, обладнання, устаткування, технологій Кількість
Власне або орендоване, лізинг, надання послуг техніки, тощо
1. Будівельні машини і механізми, обладнання, устаткування
1.1
1.2
1.3
1.4
1.5
1.6
_________________________________________________ _______________
посада, ім’я ПРІЗВИЩЕ уповноваженої особи учасника (підпис)
М.П.
1.1. Для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати:
- у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування;
- обов’язкова наявність котків дорожніх не менше трьох, асфальтоукладача, самоскида, екскаватора, автогрейдера, дорожньої фрези, гудронатора, компресора, віброущільнювача.
- у разі залучення до виконання робіт машин, механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди/ лізингу/надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути чинними на момент їх подання, та належно оформлені.
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.06.2025 14:03
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
На підтвердження відповідності учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід останній має надати у складі пропозиції наступні документи:
Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Подається у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність інженерно-технічних працівників, машиністів дорожньо-будівельних машин (не менше 2-х осіб) та дорожніх робітників (не менше 5 осіб), які можуть бути залучені до надання послуг за предметом закупівлі із зазначенням ПІБ, посади, освіти, досвіду роботи за фахом.
Документи, які підтверджують відносини учасника з працівниками, зазначеними у довідці (накази на прийняття на роботу/на переведення/на сумісництво або витяги з трудових книжок).
Учасник має підтвердити: наявність головного інженера з вищою освітою за спеціальністю пов’язаною з автомобільними дорогами (на підтвердження надати диплом).
Витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці та відповідні посвідчення, що підтверджують проходження навчання:
Директора – НПАОП 45.2-7.02-12 (ДБН А.3.2.-2-2009), НПАОП 0.00-7.11-12, НПАОП 45.2-7.03-17, НПАОП 63.21-1.01-09;
Головного інженера – Загальний курс з ОП, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 45.2-7.02-12 (ДБН А.3.2.-2-2009), НПАОП 0.00-7.11-12, НПАОП 45.2-7.03-17, НПАОП 63.21-1.01-09;
Виконавця робіт - Загальний курс з ОП, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 45.2-7.02-12 (ДБН А.3.2.-2-2009), НПАОП 0.00-7.11-12, НПАОП 45.2-7.03-17, НПАОП 63.21-1.01-09.
Додатково на дорожніх робітників (не менше 5 осіб) та машиністів дорожньо-будівельних машин, учасник повинен надати свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації з додатком (подається на кожного такого працівника з підтвердженням його кваліфікації):
- дорожні робітники не нижче 5-го розряду
- машиністи дорожньо-будівельних машин не нижче 6-го розряду
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Архівована
Дата створення
03.06.2025 10:54
Дата архівування
18.06.2025 14:03
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю)
Учасник не повинен відступати від даної форми
Таблиця Б
Довідка
про наявність працівників відповідної кваліфікації,
які мають необхідні знання та досвід
№
з/п ім’я ПРІЗВИЩЕ. Посада Стаж
роботи на зазначеній посаді
ІТР
_________________________________________________ _______________
посада, ім’я ПРІЗВИЩЕ уповноваженої особи учасника (підпис)
М.П.
Подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю)
Учасник не повинен відступати від даної форми
Таблиця В
Довідка
про наявність робітників учасника
№ з/п Назва спеціальності Наявність в організації (роб.) Необхідно додатково прийняти (роб.) Робітники субпідрядних організацій (роб.).
1
_________________________________________________ _______________
посада, ім’я ПРІЗВИЩЕ уповноваженої особи учасника (підпис)
М.П.
1.2.1. Обов’язкова наявність наступних спеціалістів: виконавця робіт або головного інженера, бетоняра, не менше шести дорожніх робітників, машиніста котка, водіїв не менше чотирьох.
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.06.2025 14:03
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних (не менше двох) договорів, з інформацією про виконання аналогічних договорів.
Довідка має містити інформацію із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта.
Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи:
- аналогічний договір з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору;
- акти приймання виконаних будівельних робіт або наданих послуг.
Креслення, специфікації, заповнені відомості обсягів робіт для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (-них) договору(-рів) надавати не обов’язково.
Вищевказані документи підтверджують фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в документації.
*Аналогічним буде вважатись договір генерального підряду на виконання робіт (надання послуг) з поточного ремонту вулиць/доріг (ДК 021:2015-45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) або експлуатаційного утримання вулиць та/або доріг загального користування (ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту), у тому числі у межах населених пунктів, який укладено із замовником у розумінні Закону України 'Про публічні закупівлі' та повністю виконано протягом останніх чотирьох років (2022-2025). Вартість аналогічного договору має бути не менше 40% від очікуваної вартості цієї закупівлі.
*У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Архівована
Дата створення
03.06.2025 10:54
Дата архівування
18.06.2025 14:03
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Подається у наведеному нижче вигляді,
на фірмовому бланку учасника (за наявністю)
Учасник не повинен відступати від даної форми
Таблиця Г
Довідка
про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
№ з/п Назва та адреса організації з якою укладено договір та номер договору та дата укладення Предмет договору/найменування об’єкта будівництва Ціна договору
1 2 3 4
1
_________________________________________________ _______________
посада, прізвище та ім’я уповноваженої особи учасника (підпис) М.П.
1.3.1. Для підтвердження зазначеної в довідці згідно Таблиці Г інформації учасник повинен надати:
1. Скановані з оригіналу копії аналогічних(ого) договорів(у) (не менше одного), який повністю виконаний або знаходиться в процесі виконання інформацію щодо якого вказано у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (згідно Таблиці Г). Аналогічними договорами є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо надання послуг/виконання робіт, визначених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з характером робіт – поточний ремонт вулично-дорожньої мережі, сума якого повинна складати не менше розміру очікуваної вартості даної закупівлі.
2. Скановані з оригіналу копії листів-відгуків про співпрацю за договорами від замовників, що вказані в Таблиці Г. Кожен відгук повинен бути належно оформлений: містити вихідний номер, дату видачі такого документу та посилання на договір.
3. Документи, що засвідчують факт виконання робіт/надання послуг: останню або проміжну довідку (-и) форми КБ-3.
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджена фінансовою звітністю
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Архівована
Дата створення
03.06.2025 10:54
Дата архівування
18.06.2025 14:03
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Для юридичних осіб:
- сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останній звітний період (2024 рік);
- сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період (2024 рік);
- сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2024 рік).
1.4.2. Для фізичних осіб-підприємців:
- податкова декларація платника єдиного податку за останній звітній період (2024 рік).
- інший вид фінансової звітності, який подається учасником відповідно до діючого законодавства.
Оборот коштів за попередній рік суб’єкта господарювання повинен становити не менше очікуваної вартості предмета закупівлі. Надати в складі тендерної пропозиції інформаційну довідку про оборот (обсяг чистого доходу) за попередній рік.
У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців.
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 10:54
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 10:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 10:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 10:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 10:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 10:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 10:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 10:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 10:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 10:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Департамент міського господарства Дрогобицької міської ради
Поштовий індекс
82100
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
м. Дрогобич
Адреса
вул. Трускавецька, 4
Поточний ремонт дорожнього покриття на вул. Володимира Великого (від ж/б №1 по вул. Винниченка до кладовища) в м. Стебник Львівської області
Тендер:
UA-2025-06-03-003423-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2025-06-03-003423-a.c1
Дата:
06.06.2025 13:45
Стан:
Порушення усунуто
Скарга на умови закупівлі
Замовником були порушені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Щодо дискримінаційних вимог :
1. Тендерна документація розробляється та оприлюднюється в електронній системі закупівель з урахуванням чинного законодавства, а саме Закону України (надалі - Закону) «Про публічні закупівлі» та постановою Кабінетів Міністрів України про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (надалі – особливості), а саме ст. 22-23 Закону України, а також п.28-29 Особливостей.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Рішенням уповноваженої особи Замовника Рішенням уповноваженої особи протокол № 70 від «03» червня 2025 було затверджено тендерну документацію на закупівлю послуг «Поточний ремонт дорожнього покриття на вул. Володимира Великого (від ж/б №1 по вул. Винниченка до кладовища) в м. Стебник Львівської області»
(ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (далі тендерна документація).
1. Щодо вимоги відвідати та оглянути об’єкт, де передбачається виконання обсягів робіт
Рішенням уповноваженої особи Замовника протокол № 70 від «03» червня 2025 було затверджено тендерну документацію та додатки до неї, на закупівлю робіт «Поточний ремонт дорожнього покриття на вул. Володимира Великого (від ж/б №1 по вул. Винниченка до кладовища) в м. Стебник Львівської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (далі - Документація), у складі яких є дискримінаційні вимоги, що суттєво звужують конкуренцію, а саме:
У п. 12 Розділу 3 Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників: Додатку 1 до тендерної документації сказано, що:
«Учасники для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції повинні в період звернення за роз’ясненнями відвідати об’єкт виконання робіт, та скласти акт обстеження об’єкту, завірений представником Замовника та представником від Учасника. Даний акт обстеження необхідно надати в складі тендерної пропозиції. Витрати на відвідування об’єкту несе учасник із власних коштів і вони не можуть бути предметом оскарження чи відшкодування, надати відповідний гарантійний лист.»
Дана умова Документації є дискримінаційною для Скаржника та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників процедури закупівлі.
Замовник умисно встановив додаткові бар'єри для участі у процедурі закупівлі та фактично обмежив коло учасників.
Проте слід звернути увагу, що Документація не містить опису механізму і процедури проведення обстеження, а також порядку доступу до об'єкту, при цьому визначено обмежені строки для відвідування – лише у період уточнення (звернень за роз’ясненнями), а також не визначено в чому і яка суть обстеження і ознайомлення, що має бути відображено у акті.
При цьому, у Документації відсутні будь-які запобіжники від зловживань зі сторони Замовника. Замовник може проігнорувати телефонний дзвінок для домовленості про здійснення огляду об’єкту, не організувати обстеження об'єкта.
Скаржник не має жодного впливу на невизначену особу Замовника, між Скаржником та Замовником немає жодних договірних відносин та якихось обов'язків щодо огляду об’єкту.
По суті, Замовник у такий спосіб забезпечує наявність у нього інструменту, який ставить Учасника у залежність від прийняття ним рішень, та може бути використаний для відхилення Пропозицій учасників, які з об'єктивних причин не зможуть надати акт обстеження об'єкта де передбачається виконання робіт.
Це також дає можливість Замовнику зловживати своїм правом, а саме забезпечити чи не забезпечити учаснику доступ до об’єкту.
При цьому, слід зазначити, що ознайомитись з видами та об'ємами робіт учасник може з Технічної специфікації (Додаток 2 до тендерної документації) та інших частин Документації, що надаються у складі Документації. Більш того, простий огляд об’єкту не призведе до ознайомлення з об’ємом, умовами та документацією виконання робіт їх вивчення та аналізу. Для належного огляду необхідно створювати комісію, яка повинна здійснити перевірку всіх видів і обсягів робіт, що не може бути здійсненим при поверхневому огляді який фактично і бажає провести Замовник. Враховуючи, що весняно-літній сезон це період активного виконання робіт в учасника відсутні вільні працівники, які зможуть відвідати об’єкт. Крім того, відвідування об’єкту зумовлює для Скаржника додаткові витрати, які учасник несе за власні кошти.
Пунктом 5.1. Настанови з визначення вартості будівництва визначено, для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягу робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію.
Таким чином на законодавчому рівні визначено, що для складання тендерної пропозиції достатньо надання в складі Документації відомості обсягу робіт та відомості ресурсів до неї без цін. В складі Документації визначено перелік і обсяг робіт та матеріалів.
Скаржник, як потенційний учасник процедури закупівлі, має значний досвід в будівництві і наявність в тендерній документації технічної специфікації є цілком достатнім для коректного розуміння потенційними учасниками обсягів робіт та ситуації на об’єкті.
Просте відвідання об’єкту жодним чином не вплине на більш ефективну підготовку тендерної пропозиції, оскільки тендерна пропозиція готується на підставі Документації, а не акту огляду обстеження об’єкту.
Встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них та запобігання корупційним діям і зловживанням, оскільки відповідна вимога несе у собі корупційні ризики.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть здійснити обстеження об'єкта з подальшим наданням в складі пропозиції акту огляду, що є дискримінацією по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника зважаючи на можливість Замовника здійснювати допуск на огляд одних учасників та недопущення для такого огляду інших учасників, що в подальшому може стати підставою для відхилення Пропозиції такого учасника, що є дискримінаційним по відношенню до таких суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника внести зміни до Документації та прибрати вищевказану вимогу з Документації з метою усунення порушень, викладених в скарзі.
Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель чим порушено права та інтереси Скаржника.
Аналогічна позиція була висвітлена у рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме у п.5 рішення № 11475-р/пк-пз від 02.07.2024.
Порушення прав та інтересів Скаржника також полягає в тому, що за умови дотримання вимог чинного законодавства Замовником, він матиме змогу прийняти участь в процедурі закупівлі, та у випадку визнання переможцем процедури закупівлі, Замовник повинен буде укласти договір про закупівлю, за результатами виконання якого Скаржник матиме змогу отримати дохід та виконати свої зобов’язання за договором.
2. Щодо вимоги підтвердження якості щебня
Рішенням уповноваженої особи Замовника протокол № 70 від «03» червня 2025 було затверджено тендерну документацію та додатки до неї, на закупівлю робіт «Поточний ремонт дорожнього покриття на вул. Володимира Великого (від ж/б №1 по вул. Винниченка до кладовища) в м. Стебник Львівської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (далі - Документація), у складі яких є дискримінаційні вимоги, що суттєво звужують конкуренцію, а саме:
У п. 11 Розділу 3 Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників: Додатку 1 до тендерної документації сказано, що:
Учасник повинен документально підтвердити якість та спроможність поставки необхідних матеріалів:
-якість щебню підтверджується копією спеціального дозволу виробника на користування надрами (чинного на момент подання тендерної пропозиції) для видобування гранітів та гнейсів, придатних для виробництва щебню будівельного та умови користування надрами затверджені Державною службою геології та надр України.
Дана умова Документації є дискримінаційною для Скаржника та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників процедури закупівлі.
Ця вимога штучно звужує коло потенційних учасників лише до безпосередніх виробників щебеню, які володіють дозволами на видобування гранітів та гнейсів. Вона виключає з участі:
Торговельні компанії (постачальники/дилери): Які є законними учасниками ринку, закуповують щебінь у виробників (в тому числі й у тих, хто має дозвіл на видобуток) і постачають його споживачам. Ці компанії можуть пропонувати конкурентні ціни та оптимальні умови поставки.
Виробників, що не мають власних кар'єрів: Можуть існувати підприємства, які займаються переробкою видобутих гірських порід у щебінь, але не мають власних дозволів на користування надрами, оскільки закуповують сировину у інших суб'єктів господарювання.
Невідповідність способу підтвердження якості: Дозвіл на користування надрами підтверджує право на видобуток, а не якість кінцевого продукту – будівельного щебеню. Якість щебеню зазвичай підтверджується такими документами, як:
Сертифікати відповідності.
Паспорти якості.
Протоколи лабораторних випробувань, що підтверджують відповідність щебеню державним стандартам (ДСТУ).
Декларації про відповідність будівельних виробів Технічному регламенту будівельних виробів. Вимагання дозволу на надрокористування від виробника є непрямим, надмірним та нелогічним способом підтвердження якості готового матеріалу, який не передбачений нормативними документами, що регламентують якість будівельних матеріалів.
Ця вимога порушує ключові принципи та норми Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників:
Частина 1, пункт 1: "добросовісна конкуренція серед учасників". Вимога обмежує конкуренцію, надаючи перевагу вузькому колу учасників.
Частина 1, пункт 4: "недискримінація учасників та рівне ставлення до них". Встановлення такої вимоги призводить до дискримінації тих учасників, які не є безпосередніми власниками дозволу на надрокористування, але можуть забезпечити постачання щебеню відповідної якості.
Частина 4: "Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників." Вимога є прямою дискримінаційною, оскільки створює перешкоди для більшості потенційних постачальників щебеню.
Замовник, встановлюючи таку вимогу, порушив основоположні принципи здійснення публічних закупівель, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», що полягають у забезпеченні добросовісної конкуренції та недискримінації учасників. Ця вимога є надмірною, необґрунтованою та не пов'язаною безпосередньо з якісними характеристиками предмета закупівлі, що може бути підтверджено іншими, загальноприйнятими документами.
Спеціальний дозвіл на користування надрами підтверджує лише право на видобуток корисних копалин, а не є документом, що підтверджує якість кінцевого продукту – будівельного щебеню. Якість будівельного щебеню підтверджується відповідними документами, що регламентуються чинними будівельними нормами та стандартами.
"Враховуючи вищевикладене, та з метою забезпечення дотримання принципів публічних закупівель, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", вимагаємо зобов'язати Замовника виключити дискримінаційну вимогу щодо надання копії спеціального дозволу виробника на користування надрами для підтвердження якості щебеню.
Натомість, вимагаємо зобов'язати Замовника привести умови тендерної документації у відповідність до норм чинного законодавства, встановивши вимогу щодо підтвердження якості щебеню будівельного документами, що безпосередньо підтверджують його відповідність стандартам якості для будівельних матеріалів, а саме:
Копією сертифіката відповідності або іншого документа, що підтверджує відповідність будівельного виробу Державному стандарту.
Для підтвердження цього пункту оскарження надаємо доказом 2.Сертифікат ТОВ ККНК Технобуд на щеб.гранітий
3. Щодо вимоги обов’язкової наявності наступних спеціалістів: бетоняра, водіїв не менше чотирьох
Рішенням уповноваженої особи Замовника протокол № 70 від «03» червня 2025 було затверджено тендерну документацію та додатки до неї, на закупівлю робіт «Поточний ремонт дорожнього покриття на вул. Володимира Великого (від ж/б №1 по вул. Винниченка до кладовища) в м. Стебник Львівської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (далі - Документація), у складі яких є дискримінаційні вимоги, що суттєво звужують конкуренцію, а саме:
У п.п. 1.2.1. п. 1.2. Розділу 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»:Додатку 1 до тендерної документації сказано, що:
1.2.1. Обов’язкова наявність наступних спеціалістів: виконавця робіт або головного інженера, бетоняра, не менше шести дорожніх робітників, машиніста котка, водіїв не менше чотирьох.
Щодо бетоняра повідомляємо, що ця вимога не пов'язана з обсягом та видом робіт, передбачених предметом закупівлі. При поточному ремонті доріг, як правило, основні роботи включають фрезерування, укладання асфальтобетонного покриття, укріплення узбіччя тощо, що не потребує кваліфікації бетоняра.
Штучним обмеженням конкуренції: Вона виключає з участі тих потенційних учасників, які мають достатню кількість працівників для виконання заявлених робіт, але не утримують у штаті бетоняра, оскільки він не потрібен для їх звичайної діяльності або для виконання конкретного договору.
У контексті конкретного об’єкта (асфальтування), відсутні будь-які нормативні вимоги та роботи щодо залучення саме бетоняра, що підтверджується Додатком 2 Технічним завданням до Тендерної документації
щодо "не менше чотирьох водіїв"
Якщо для виконання робіт за предметом закупівлі достатньо одного або меншої кількості водіїв, вимога щодо наявності чотирьох водіїв є:
Непропорційною та надмірною: Замовник не має права вимагати більшої кількості працівників, ніж це об'єктивно необхідно для виконання конкретних робіт. Якщо, наприклад, для перевезення матеріалів потрібна одна вантажівка, то вимога чотирьох водіїв є явно завищеною.
Створенням невиправданих витрат для учасника: Утримання у штаті чотирьох водіїв (якщо вони не потрібні для виконання конкретного обсягу робіт) означає зайві витрати на заробітну плату, податки тощо, що лягає додатковим фінансовим тягарем на учасників і робить їх менш конкурентоспроможними.
Обмеженням для малих та середніх підприємств: Часто невеликі компанії мають обмежений штат, але можуть якісно виконати роботи. Така вимога ставить їх у невигідне становище порівняно з великими підприємствами.
В штаті ТОВ «БК «ВІАКОМ» наявний один водій, що підтверджується Наказом «наказ Заблоцький водій 2025»
Здійснивши кошторисні розрахунки ми бачимо відсутність необхідності такої кількості водіїв, адже роботи для яких вони потрібні це лише вивіз сміття, що досвідчені працівник ТОВ «БК «ВІАКОМ» з огляду на великий досвід спроможні виконанти тим штатом працівників, які в нас наявні. На підтвердження надаємо витяг з Підсумкової відомості ресурсів по транспортах які необхідні для виконання робіт
Більшість позицій у наданому переліку – це самохідні дорожньо-будівельні машини, які керуються машиністами, операторами або механізаторами, а не водіями в загальноприйнятому розумінні, що керують транспортними засобами для перевезення вантажів по дорогах загального користування.
• Трактори на гусеничному ходу: Керуються трактористами-машиністами.
• Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу: Керуються машиністами екскаватора.
• Бульдозери: Керуються машиністами бульдозера.
• Автогрейдери середнього типу: Керуються машиністами автогрейдера.
• Котки дорожні самохідні вібраційні: Керуються машиністами котка.
• Асфальтоукладальники: Керуються машиністами асфальтоукладальника.
• Щітки дорожні навісні на базі трактора: Обслуговуються трактористами-машиністами.
Ці фахівці мають специфічні навички та посвідчення саме для роботи на відповідній спецтехніці, а не є просто "водіями". Вимога "водіїв" може стосуватися лише водіїв для перевезення матеріалів чи працівників, а не операторів цієї спецтехніки.
Єдині позиції, які прямо вимагають "водія" у традиційному розумінні (тобто водія транспортного засобу, наприклад, вантажівки/самоскида), це:
• Машини поливально-мийні, місткість 6000 л: Для її керування потрібен один водій відповідної категорії.
• Перевезення сміття до 5 км: Ця позиція передбачає використання вантажних автомобілів (самоскидів). Зазвичай, для перевезення вантажів, навіть при значному обсязі (201,6 Т), достатньо одного водія, які працюють позмінно, або ж залучення одного-двох самоскидів з відповідними водіями
Замовник не може вимагати утримання зайвого персоналу, який не буде задіяний у виконанні робіт. Вимога чотирьох водіїв, коли об'єктивно потрібно одного, є непропорційною обсягу та специфіці робіт. Вона створює штучні витрати для Учасника.
Відсутність обґрунтування з боку Замовника: Замовник не надає жодних обґрунтувань, чому саме чотири водії є необхідними для виконання робіт з поточного ремонту дороги, враховуючи наведений перелік техніки.
Скаржник просить орган оскарження зобов’язати Замовника внести зміни до п.п. 1.2.1. п. 1.2. Розділу 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»:Додатку 1 до тендерної документації Замовника та викласти вимогу в наступній редакції:
Вимога Замовника Пропозиція Учасника
1.2.1. Обов’язкова наявність наступних спеціалістів: виконавця робіт або головного інженера, бетоняра, не менше шести дорожніх робітників, машиніста котка, водіїв не менше чотирьох.
1.2.1. Обов’язкова наявність наступних спеціалістів: виконавця робіт або головного інженера, бетоняра, не менше шести дорожніх робітників, машиніста котка, водіїв не менше одного.
Просимо зобов’язати Замовника викласти вимогу в редакції: «Пропозиція Учасника».
Підтвердження обґрунтованості позиції Скаржника (Доказ): «наказ Заблоцький водій 2025»
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ВІАКОМ просить:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі «Поточний ремонт дорожнього покриття на вул. Володимира Великого (від ж/б №1 по вул. Винниченка до кладовища) в м. Стебник Львівської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-06-03-003423-a
3) Зобов’язати Замовника – Департамент міського господарства Дрогобицької міської ради – внести зміни до тендерної документації та оприлюднити нову редакцію тендерної закупівлі
Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Автор:
42818575, ТЗОВ "БК"ВІАКОМ"
Україна, 81200, Львівська обл., Перемишлянський район, місто Перемишляни, ВУЛИЦЯ БОРЩІВСЬКА, будинок 44
Зауваження викладені в рішенні АМКУ від 17.06.2025 №9654-з/пк-пз виконано замовником згідно протоколу №85 від 18.06.2025 р. Вимога задоволена повністю до моменту оприлюднення повного тексту рішення. 30.06.2025р. замовником продовжено строк прийому тендерних пропозицій до 07.07.2025 року. (не менше 4 к.д.)
Поточний ремонт дорожнього покриття на вул. Володимира Великого (від ж/б №1 по вул. Винниченка до кладовища) в м. Стебник Львівської області
Звернення:
За тендером : Поточний ремонт дорожнього покриття на вул. Володимира Великого (від ж/б №1 по вул. Винниченка до кладовища) в м. Стебник Львівської області
Тема:
Вимоги тендерної документації
Зміст:
Відповідно до п.11 Додатку №1 учасники повинні підтвердити якість щебню, шляхом надання "копією спеціального дозволу виробника на користування надрами (чинного на момент подання тендерної пропозиції) для видобування гранітів та гнейсів, придатних для виробництва щебню будівельного та умови користування надрами затверджені Державною службою геології та надр України." Прошу роз'яснити як дозвіл на користування надрами підтверджує якість товару (щебню) ??
Дата оприлюднення звернення:
06.06.2025 11:36
Добрий день, шановний учаснику!
У п. 11 Розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовник встановив: "Учасник повинен документально підтвердити якість та спроможність поставки необхідних матеріалів: • якість щебеню підтверджується копією спеціального дозволу виробника на користування надрами (чинного на момент подання тендерної пропозиції) для видобування гранітів та гнейсів, придатних для виробництва щебеню будівельного, умови користування надрами затверджені Державною службою геології та надр України."
Мета та обґрунтованість встановленої вимоги про підтвердження права на видобуток гранітів/гнейсів як джерела виробництва щебеню не встановлена як єдиний або вичерпний спосіб підтвердження якості матеріалу. Її метою є: • Гарантування безперебійної поставки якісного щебеню, оскільки у практиці виконання дорожніх робіт неодноразово траплялися ситуації, коли постачальники без власних кар’єрів не забезпечували ритмічне постачання або поставляли матеріал з невизначеним походженням; • Верифікація джерела походження щебеню, адже якість матеріалу значною мірою залежить від типу гірської породи, що безпосередньо пов’язана із дозволом на видобуток конкретних родовищ (гранітів/гнейсів – міцні та довговічні); • Запобігання постачанню неякісного матеріалу з непрозорих або нелегальних джерел. Таким чином, зазначена вимога спрямована не на звуження кола учасників, а на підвищення відповідальності за якість матеріалів при наданні послуг на об’єкті критичної інфраструктури – дорожньому покритті міста.
Дата оприлюднення відповіді:
11.06.2025 17:30
Звернення:
За тендером : Поточний ремонт дорожнього покриття на вул. Володимира Великого (від ж/б №1 по вул. Винниченка до кладовища) в м. Стебник Львівської області
Тема:
Вимоги ТД
Зміст:
Відповідно до п.11 Додатку №1 учасники повинні підтвердити якість щебню, шляхом надання "копією спеціального дозволу виробника на користування надрами (чинного на момент подання тендерної пропозиції) для видобування гранітів та гнейсів, придатних для виробництва щебню будівельного та умови користування надрами затверджені Державною службою геології та надр України." Прошу роз'яснити замовник буде здійснювати ремонт дороги чи розробляти кар'єр ?? Дозвіл дозвіл на користування надрами жодним чином не підтверджує якість товару (щебню) !!, це те саме, що стверджувати про те, що дозвіл на водокористування підтверджує якість води. Це ж повна нісенітниця. кість товару підтверджується свідоцтвами (сертифікатами) відповідності (якості). Разом з цим не усі суб'єкти господарювання закупляють щебінь безпосередньо в кар'єрах, є й інші постачальники. Наведена вимоги замовника суперечить не тільки Закону, а й здоровому глузду, є необгрунтованою й дискримінаційною тому повинна бути вилучена з тендерної документації!
Дата оприлюднення звернення:
06.06.2025 11:42
Добрий день, шановний учаснику!
У п. 11 Розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовник встановив: "Учасник повинен документально підтвердити якість та спроможність поставки необхідних матеріалів: • якість щебеню підтверджується копією спеціального дозволу виробника на користування надрами (чинного на момент подання тендерної пропозиції) для видобування гранітів та гнейсів, придатних для виробництва щебеню будівельного, умови користування надрами затверджені Державною службою геології та надр України."
Мета та обґрунтованість встановленої вимоги про підтвердження права на видобуток гранітів/гнейсів як джерела виробництва щебеню не встановлена як єдиний або вичерпний спосіб підтвердження якості матеріалу. Її метою є: • Гарантування безперебійної поставки якісного щебеню, оскільки у практиці виконання дорожніх робіт неодноразово траплялися ситуації, коли постачальники без власних кар’єрів не забезпечували ритмічне постачання або поставляли матеріал з невизначеним походженням; • Верифікація джерела походження щебеню, адже якість матеріалу значною мірою залежить від типу гірської породи, що безпосередньо пов’язана із дозволом на видобуток конкретних родовищ (гранітів/гнейсів – міцні та довговічні); • Запобігання постачанню неякісного матеріалу з непрозорих або нелегальних джерел. Таким чином, зазначена вимога спрямована не на звуження кола учасників, а на підвищення відповідальності за якість матеріалів при наданні послуг на об’єкті критичної інфраструктури – дорожньому покритті міста.
Предмет закупівлі "Поточний ремонт дорожнього покриття на вул. Володимира Великого (від ж/б №1 по вул. Винниченка до кладовища) в м. Стебник Львівської області" зазначено в додатку № 2 тендерної документації Технічної специфікації.
Водночас, наявність дозволу на надрокористування – це не вимога до самого Учасника, а документальне підтвердження походження матеріалу, що може надаватись в межах партнерських або договірних відносин між Учасником та виробником. Відтак, жоден суб’єкт господарювання не обмежений в участі, якщо він має можливість документально підтвердити походження та якість продукції.
Замовником не відкидається важливість сертифікатів відповідності, паспортів якості або протоколів лабораторних випробувань. Навпаки – такі документи будуть вимагатися Замовником у складі виконання договору при постачанні матеріалів.
Проте, дозвіл на користування надрами – це не стільки показник якості, скільки доказ прозорого та контрольованого джерела походження сировини, що підтверджує:
• легальність видобутку;
• відповідність породи вимогам до будівельного щебеню згідно з геологічним обґрунтуванням;
• забезпечення стабільних постачань в обсягах, потрібних для виконання об’єму робіт.
Встановлення такої вимоги не суперечить:
• ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки:
o не створює переваг окремим учасникам;
o не встановлює умов, які неможливо виконати іншим господарюючим суб’єктам;
• загальним принципам підтвердження якості матеріалів у будівництві;
• практиці рішень АМКУ, в яких визнається допустимість підтвердження походження матеріалів, коли це має обґрунтовану технічну мету та не є самодостатньою вимогою для відхилення пропозиції.
Вимога Замовника щодо надання копії дозволу на користування надрами:
• має обґрунтовану технічну мету – верифікацію походження матеріалу, важливого для довговічності дорожнього покриття;
• не є дискримінаційною, оскільки не вимагає, щоб сам Учасник мав дозвіл – достатньо надати підтвердження про джерело поставки;
• не порушує принципів Закону, адже не обмежує коло учасників і дозволяє різні форми співпраці з виробниками.
Тому підстав для внесення змін до тендерної документації за результатами розгляду скарги – немає.
Дата оприлюднення відповіді:
11.06.2025 17:30
Звернення:
За тендером : Поточний ремонт дорожнього покриття на вул. Володимира Великого (від ж/б №1 по вул. Винниченка до кладовища) в м. Стебник Львівської області
Тема:
Акт обстеження
Зміст:
Відповідно до п.12 Додатку №1 "Учасники для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції повинні в період звернення за роз’ясненнями відвідати об’єкт виконання робіт, та скласти акт обстеження об’єкту, завірений представником Замовника та представником від Учасника. Даний акт обстеження необхідно надати в складі тендерної пропозиції.". Чинне законодавство не передбачає не тільки обов'язку, а й можливості обстеження об'єкту будівництва учасниками закупівлі. Вимога носить дискримінаційний характер, оскільки підписання такого акту обстеження замовником залежить виключно від замовника. А ті учасники, які виявлять бажання взяти участь в закупівлі по закінченню періоду оскарження вже не зможуть взяти участь, оскільки не зможуть надати в складі тендерної пропозиції акт обстеження підписаний замовником в період роз'яснень. Така вимога замовників у 100% випадків оскарження визнається Органом оскарження дискримінаційною, і замовник не може про це не знати. Тож, просимо виключити таку дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Дата оприлюднення звернення:
06.06.2025 11:47
Замовником у тендерній документації передбачено, що учасники повинні відвідати об’єкт та скласти акт обстеження, завірений представниками Замовника і Учасника, з метою більш ефективної підготовки тендерної пропозиції. Така вимога міститься в п. 12 Розділу 3 Додатку 1 до ТД.
Законність та доцільність встановленої вимоги
Замовник, виходячи з положень ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», має право самостійно визначати зміст тендерної документації в межах чинного законодавства. Встановлення вимоги щодо попереднього обстеження об’єкта є зумовлене специфікою предмета закупівлі, а саме:
• Роботи стосуються поточного ремонту дорожнього покриття в умовах існуючої міської інфраструктури, де можуть бути незадокументовані фактори, як-от: нерівності, особливості водовідведення, наявність сторонніх перешкод, інженерних мереж, під’їзних шляхів тощо.
• Обстеження об'єкта дає змогу Учаснику реалістично оцінити обсяги робіт, розуміти логістику доступу, потребу в техніці, особливості організації дорожнього руху, строки виконання тощо. Це зменшує ризик подання тендерних пропозицій, які є заниженими або технічно невиправданими.
• Участь представника Замовника під час огляду забезпечує прозорість фіксації стану об'єкта та унеможливлює викривлення або недостовірність даних, що могли б бути надані Учасником.
Щодо можливих корупційних ризиків та зловживань
• Замовником не встановлено жодних обмежень у доступі до об'єкта. Контактні дані відповідальної особи для організації візиту відкрито надані у тендерній документації.
• Акти обстеження оформлюються на однакових умовах для всіх учасників, у довільній формі, без додаткових вимог. Вимога не передбачає жодних суб’єктивних оцінок Замовника щодо результатів обстеження.
• Присутність представника Замовника під час обстеження є виключно фіксаційною, а не контролюючою, і не впливає на зміст чи обсяг пропозиції учасника.
Щодо твердження про дискримінаційність
• Вимога щодо огляду об’єкта не є дискримінаційною, оскільки застосовується однаково до всіх потенційних учасників, незалежно від їх місцезнаходження, форми власності, розміру чи досвіду.
• Аналогічна практика попереднього обстеження об’єкта визнана правомірною в ряді рішень АМКУ, зокрема якщо вона обґрунтована специфікою робіт і не є самодостатньою підставою для відхилення пропозиції, а лише частиною комплексу документів для ефективної підготовки пропозиції.
Щодо технічної документації
• Хоча технічна специфікація містить опис обсягів робіт, вона не може повністю відобразити фактичний стан об’єкта, зокрема зношеність покриття, поточну ситуацію з ґрунтом, зливовою каналізацією чи іншими технічними факторами. Це прямо впливає на вибір технології ремонту, ресурсів та вартості.
• Такі огляди передбачаються і чинними нормативними документами з організації будівельного процесу (ДБН, СОУ тощо).
5. Щодо строків
• Строки для здійснення обстеження є достатніми, адже воно може бути здійснене протягом усього періоду звернень за роз’ясненнями. Таке формулювання відповідає логіці підготовки пропозиції та не перешкоджає рівноправному доступу до участі.
• Крім того, відвідання об'єкта не є об'єктивно обтяжливим з точки зору часу чи витрат, оскільки всі учасники, які подають пропозиції на виконання будівельних робіт у регіоні, мають ресурсні та організаційні можливості для здійснення такого огляду.
Встановлена Замовником вимога про обстеження об'єкта перед поданням тендерної пропозиції:
• є законною, технічно обґрунтованою та спрямованою на забезпечення належної якості робіт;
• не є дискримінаційною, оскільки застосовується однаково до всіх учасників;
• не створює корупційних ризиків, оскільки фіксує лише факт ознайомлення з об'єктом і не впливає на рішення Замовника щодо допуску чи відхилення пропозицій;
• забезпечує відповідальність учасника за зміст своєї пропозиції, включаючи правильність оцінки обсягів та технології робіт.
З огляду на вищевикладене, підстав для задоволення скарги учасника – відсутні.
Дата оприлюднення відповіді:
11.06.2025 17:30
Звернення:
За тендером : Поточний ремонт дорожнього покриття на вул. Володимира Великого (від ж/б №1 по вул. Винниченка до кладовища) в м. Стебник Львівської області
Тема:
Технічна специфікація
Зміст:
Доброго дня, Шановний Замовник! Вкажіть, будь ласка, тип та нормативну витрату асфальтобетону, який буде використовуватися при виконанні робіт згідно технічної специфікації Додатку №2 до тендерної документації. Дякуємо.
Дата оприлюднення звернення:
06.06.2025 14:24
Доброго дня Шановний Учасник. Асфальтобетонна суміш типу Б марки II, дрібнозернистий, яка використовується у верхніх шарах, орієнтовна нормативна витрата при товщині 5 см. близько 120 кг./м2.
Дата оприлюднення відповіді:
17.06.2025 14:31
Звернення:
За тендером : Поточний ремонт дорожнього покриття на вул. Володимира Великого (від ж/б №1 по вул. Винниченка до кладовища) в м. Стебник Львівської області
Тема:
Ступінь локалізації виробництва
Зміст:
Доброго дня!
Відповідно до пункту 9 Розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації «У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6–1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, учасником надається гарантійний лист, яким учасник гарантує, що ступінь локалізації такого товару (визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону) дорівнює чи перевищує ступінь локалізації на відповідний рік згідно з підпунктом 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону.
У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6–1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, то відповідно щодо такого товару:
Замовником вимагається надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності…»
Просимо роз’яснити, який саме ТОВАР Замовник передбачає набуття у власність, визначеного пунктом 6–1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень?
Чим обґрунтована дана вимога та її необхідність для конкретної закупівлі?
У разі, якщо Замовник не передбачає набуття у власність ТОВАРУ, визначеного пунктом 6–1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, просимо привести у відповідність Тендерну документацію, в частині ступеню локалізації виробництва.
Дата оприлюднення звернення:
06.06.2025 15:15
Доброго дня. Шановний учасник, даний пункт буде усунено. Дякую за звернення.
Дата оприлюднення відповіді:
18.06.2025 13:33
Звернення:
За тендером : Поточний ремонт дорожнього покриття на вул. Володимира Великого (від ж/б №1 по вул. Винниченка до кладовища) в м. Стебник Львівської області
Тема:
Гарантійний термін експлуатації
Зміст:
Добрий день. Шановний Замовнику згідно Додатку 2 до Тендерної документації, вказано наступне: Гарантійний термін експлуатації - гарантійний термін експлуатації зданого об’єкта протягом 5-ти або 10-ти років, якщо більший не буде встановлено законодавством. Підрядник за власні кошти усуває недоліки, які виникають внаслідок експлуатації об’єкта впродовж гарантійного терміну експлуатації. ". Тоді як у Додатку 3 Проекта договору пункт викладено наступне: Підрядник гарантує якість та можливість експлуатації об’єкта виконаних робіт (наданих послуг) з наступними гарантійними термінами не менше3 років з моменту іх прийняття, а на вироби, конструкції елементи – відповідно до вимог нормативних документів, якщо строк не буде встановлено законодавством." . Просимо Замовника вказати конкретний термін експлуатації зданого об'єкта.
Дата оприлюднення звернення:
06.06.2025 15:35
Добрий день, шановний учаснику. Дякуємо за питання. Будуть внесені зміни в документацію.
Дата оприлюднення відповіді:
11.06.2025 20:18
Звернення:
За тендером : Поточний ремонт дорожнього покриття на вул. Володимира Великого (від ж/б №1 по вул. Винниченка до кладовища) в м. Стебник Львівської області
Тема:
Технічна специфікація
Зміст:
Доброго дня! Шановний Замовнику, згідно Пункту 5.2.2. Додатку № 2 до тендерної документації : В Підсумковій відомості матеріальних ресурсів та обладнання, поточні ціни на матеріально-технічні ресурси та обладнання приймаються за обґрунтованими цінами, на підставі проведеного Учасником аналізу цін на ринку будівельних матеріалів.". Чи потрібно учаснику на етапі подання своєї тендерної пропозиції надавати документи аналізу цін на ринку будівельних матеріалів?.
Дата оприлюднення звернення:
06.06.2025 15:53
Доброго дня Шановний учасник! Ні не потрібно. Дякую за звернення
Дата оприлюднення відповіді:
18.06.2025 13:35
Звернення:
За тендером : Поточний ремонт дорожнього покриття на вул. Володимира Великого (від ж/б №1 по вул. Винниченка до кладовища) в м. Стебник Львівської області
Тема:
Договірна ціна
Зміст:
Доброго дня! Згідно пункту 5.3.1. Додатку № 2: В розрахунку договірної ціни вартість експлуатації машин та механізмів повинна бути визначена відповідно до п. 5.4. «Настанови з визначення вартості будівництва» зі змінами та узгоджується із замовником.". Шановний Замовнику, просимо пояснити на якому саме етапі потрібно узгоджувати цей розрахунок, на етапі подання пропозицій, чи на етапі укладення Договору з переможцем даної закупівлі?. Дякуємо за відповідь!
Дата оприлюднення звернення:
06.06.2025 16:05
Доброго дня Шановний учасник. На етапі укладання договору. Дякую за звернення.
Дата оприлюднення відповіді:
18.06.2025 13:37
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
3 103 792.8
грн.
Період подання пропозицій
до
07.07.2025 00:00
Замовник:
Департамент міського господарства Дрогобицької міської ради