Показати схожі тендери

Закупівля Елементи доступності для маломобільних груп населення - код за ЄЗС ДК 021:2015 34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання від Головне управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-03-002671-a
Id Tender 069523679cd1424a997005ac062a3fa0
План UA-P-2025-06-03-003028-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 03.06.2025 10:31
Остання зміна 13.06.2025 22:12
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
12 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
60 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.06.2025 10:29 до 11.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.06.2025 10:29
до 08.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.06.2025 10:29
до 08.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 11.06.2025 15:14
-
Період уточнень
з 03.06.2025 10:29 до 08.06.2025 00:00
Період оскарження
з 03.06.2025 10:29 до 08.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.06.2025 15:14
Основні параметри
Елементи доступності для маломобільних груп населення - код за ЄЗС ДК 021:2015 34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
12 000 грн.
Елементи доступності для маломобільних груп населення - код за ЄЗС ДК 021:2015 34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
Назва предмета закупівлі
Елементи доступності для маломобільних груп населення - код за ЄЗС ДК 021:2015 34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
Очікувана вартість
12 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
60,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.06.2025 14:51
Закінчення аукціону
11.06.2025 15:14
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 4 (штуки)
Інформаційний тактильний вказівник «Туалет»
Опис предмета закупівлі
Інформаційний тактильний вказівник «Туалет»
Код ДК 021:2015
34992000-7 - Вказівники та світлові вказівники
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
14005, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вул. П'ятницька, 83 А
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Позиція : №2 8 (штуки)
Інформаційний тактильний вказівник «Туалет» з напрямком руху вправо
Опис предмета закупівлі
Інформаційний тактильний вказівник «Туалет» з напрямком руху вправо
Код ДК 021:2015
34992000-7 - Вказівники та світлові вказівники
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
14005, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вул. П'ятницька, 83 А
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Позиція : №3 16 (штуки)
Інформаційний тактильний вказівник «Туалет» з напрямком руху вліво
Опис предмета закупівлі
Інформаційний тактильний вказівник «Туалет» з напрямком руху вліво
Код ДК 021:2015
34992000-7 - Вказівники та світлові вказівники
Кількість
16
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
14005, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вул. П'ятницька, 83 А
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Позиція : №4 1 (штуки)
Інформаційний тактильний вказівник «Ліфт» з напрямком руху вправо
Опис предмета закупівлі
Інформаційний тактильний вказівник «Ліфт» з напрямком руху вправо
Код ДК 021:2015
34992000-7 - Вказівники та світлові вказівники
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
14005, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вул. П'ятницька, 83 А
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Позиція : №5 1 (штуки)
Інформаційний тактильний вказівник «Ліфт» з напрямком руху вліво
Опис предмета закупівлі
Інформаційний тактильний вказівник «Ліфт» з напрямком руху вліво
Код ДК 021:2015
34992000-7 - Вказівники та світлові вказівники
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
14005, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вул. П'ятницька, 83 А
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Позиція : №6 2 (штуки)
Інформаційний тактильний вказівник «Кнопка виклику спеціаліста»
Опис предмета закупівлі
Інформаційний тактильний вказівник «Кнопка виклику спеціаліста»
Код ДК 021:2015
34992000-7 - Вказівники та світлові вказівники
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
14005, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вул. П'ятницька, 83 А
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР "БЕЗБАР'ЄРНА УКРАЇНА" ГРОМАДСЬКОЇ СПІЛКИ "ВСЕУКРАЇНСЬКЕ ГРОМАДСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "НАЦІОНАЛЬНА АСАМБЛЕЯ ЛЮДЕЙ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ"
Пропозиція:
7 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Приходько Павло Олексійович
Пропозиція:
6 992 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.06.2025 14:51
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.06.2025 10:17
Оголошення про проведення закупівлі
04.06.2025 10:15
-
04.06.2025 10:15
-
04.06.2025 10:15
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2025 10:15
-
04.06.2025 10:15
Проект договору
04.06.2025 10:15
Тендерна документація
03.06.2025 10:29
-
03.06.2025 10:29
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
03.06.2025 10:29
-
03.06.2025 10:29
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Людмила Петрівна Червинська
Електронна пошта
Телефон
+380462603457
Замовник
ЄДРПОУ
21390940
Повна назва
Головне управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області
Поштовий індекс
14005
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
м. Чернігів
Адреса
вул. П'ятницька, 83-А
Кваліфікація
Лот № 1 Елементи доступності для маломобільних груп населення - код за ЄЗС ДК 021:2015 34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.06.2025 15:14 по 19.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.06.2025 15:14
Витяг з ЄДР
11.06.2025 15:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 10:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 10:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
11.06.2025 15:14
Надати до
13.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен зокрема надати: - аналогічний договір (договори) щодо предмету закупівлі з усіма додатками, додатковими угодами та документи, що підтверджують його (їх) виконання (накладну (накладні) або лист-відгук). Лист-відгук повинен містити інформацію про номер та дату укладення договору, інформацію про виконання договору в частині своєчасного надання послуг, відповідної якості та в повному обсязі; - довідку з інформацією про наявність/відсутність підстав, передбачених абзацом 8 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, а саме: учасник процедури закупівлі є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. У складі тендерної пропозиції учасник надав: - договір від 17 березня 2025 року №92-АДМ-25 про поставку плакатів. Наданий договір не є аналогічним по відношенню до предмету закупівлі, так як не підтверджує можливість учасника поставити замовнику товар, призначений для маломобільних груп населення, з тактильним нанесенням шрифту Брайля. Крім того, учасник не надав документи, що підтверджують виконання договору (накладну (накладні) або лист-відгук). - довідку про відсутність ділових відносин з РФ, РБ, Ісламською Республікою Іран від 10 червня 2025 року №1018-10/06/25, в якій зазначена інформація не відповідає чинній редакції Особливостей. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель: - аналогічний договір (договори) щодо предмету закупівлі з усіма додатками, додатковими угодами та документи, що підтверджують його (їх) виконання (накладну (накладні) або лист-відгук). Лист-відгук повинен містити інформацію про номер та дату укладення договору, інформацію про виконання договору в частині своєчасного надання послуг, відповідної якості та в повному обсязі; - довідку з інформацією про наявність/відсутність підстав, передбачених абзацом 8 підпункту 1 пункту 44 Особливостей відповідно до чинного законодавства.
Створено
13.06.2025 09:14
Надати до
14.06.2025 09:14
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
12 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.06.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області
Контактний телефон:
+380462603457
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
12 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.06.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області
Контактний телефон:
+380462603457
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності