Показати схожі тендери

Закупівля Гематологічний автоматичний аналізатор Mindray BC-760 (або еквівалент) та термошейкер від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ № 1" ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-03-002590-a
Id Tender ac2c18b59ec14beb98175bf3e2d04f29
План UA-P-2025-06-03-003167-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 03.06.2025 10:27
Остання зміна 17.06.2025 09:53
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 680 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
16 800 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.06.2025 10:26 до 11.06.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 03.06.2025 10:26
до 08.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.06.2025 10:26
до 08.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.06.2025 10:00
до 11.06.2025 11:42
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.06.2025 11:42
до 17.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 11.06.2025 11:42
до 17.06.2025 09:53
Період уточнень
з 03.06.2025 10:26 до 08.06.2025 00:00
Період оскарження
з 03.06.2025 10:26 до 08.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.06.2025 10:00 до 11.06.2025 11:42
Період кваліфікації
з 11.06.2025 10:00 до 11.06.2025 11:42
Основні параметри
Гематологічний автоматичний аналізатор Mindray BC-760 (або еквівалент) та термошейкер
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 680 000 грн.
Гематологічний автоматичний аналізатор Mindray BC-760 (або еквівалент) та термошейкер
Назва предмета закупівлі
Гематологічний автоматичний аналізатор Mindray BC-760 (або еквівалент) та термошейкер
Очікувана вартість
1 680 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
16800,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 (штуки)
Гематологічний автоматичний аналізатор Mindray BC-760 (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Гематологічний автоматичний аналізатор Mindray BC-760 (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
38432000-2 - Аналізатори
Код НК 024:2023
35476 Аналізатор гематологічний IVD (діагностика in vitro), автоматичний
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
51400, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вулиця Шевченка, 63
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Термошейкер PST 60HL, BioSan, Латвія (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Термошейкер PST 60HL, BioSan, Латвія (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
38436000-0 - Шейкери та приладдя до них
Код НК 024:2023
15178 Лабораторний шейкер
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
51400, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вулиця Шевченка, 63
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛР"
Пропозиція:
1 609 699.44 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.06.2025 10:27
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оксана Канаєва
Електронна пошта
Телефон
+380999463062
Замовник
ЄДРПОУ
01987402
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ № 1" ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
51400
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Павлоград
Адреса
вул. Шевченка, буд. 63
Кваліфікація
Лот № 1 Гематологічний автоматичний аналізатор Mindray BC-760 (або еквівалент) та термошейкер
Період вимог/скарг з 11.06.2025 11:42 по 17.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.06.2025 10:00 по 19.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.06.2025 11:42
Довідка НАЗК
11.06.2025 11:42
Повідомлення про рішення
11.06.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-06-03-002590-a-b1
Підписаний і діє
Номер
130
1 609 699.44 грн.
1 504 392 грн.
З ПДВ
Підписано
17.06.2025
Строк дії договору з
17.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Гематологічний автоматичний аналізатор Mindray BC-760 (або еквівалент)
Номенклатура
Гематологічний автоматичний аналізатор Mindray BC-760 (або еквівалент)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.
Код НК 024:2023
35476 Аналізатор гематологічний IVD (діагностика in vitro), автоматичний
Номенклатура
1 (штуки)
Термошейкер PST 60HL, BioSan, Латвія (або еквівалент)
Номенклатура
Термошейкер PST 60HL, BioSan, Латвія (або еквівалент)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.
Код НК 024:2023
15178 Лабораторний шейкер

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ № 1" ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ № 1" ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01987402

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛР"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42820893

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
17.06.2025 09:52
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-24-000073
Дата створення проекту
24.06.2025 18:11
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
24.06.2025 18:15
Дата публікації висновку про результати
30.06.2025 15:50
Дата завершення усунення порушень
04.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
16.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 930-19-69
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 836-61-85
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 24.06.2025 № 58-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. В.о.начальника Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віталій УСИК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 24.06.2025 № 58-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 13 UA-2025-06-03-002590-a 03.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
24.06.2025 00:00
Документи рішення
24.06.2025 18:15
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 30 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2025-06-03-003167-a на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї, реєстр пропозицій, протокол розкриття пропозицій, тендерну пропозицію учасника-переможця товариство з обмеженою відповідальністю «ХЛР», протокол уповноваженої особи від 11.06.2025 №200, повідомлення про намір укласти договір, договір поставки від 17.06.2025 №130, пояснення Замовника з додатками до нього надане 27.06.2025 через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
30.06.2025 00:00
Дата публікації
30.06.2025 15:50
Документи висновку
30.06.2025 15:50
-
Повідомлення
Запит
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Гематологічний автоматичний аналізатор Mindray BC-760 (або еквівалент) та термошейкер» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-03-002590-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. 1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, аналіз ринку цін, листування з учасниками ринку, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
25.06.2025 15:06
Орган перевірки
01.07.2025 00:00
Документи повідомлення
25.06.2025 15:07
-
Відповідь
Відповідь на запит органу державного фінансового контролю
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту: Замовник здійснює закупівлю цього виду товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам і потребам замовника. Очікувану вартість предмета закупівлі визначено на підставі аналізу ринку та отриманих усних (під час телефонної розмови) та письмових комерційних пропозицій від суб’єктів постачання подібних товарів (письмові КП надаються). Строк надання товару: до 20 грудня 2025 року згідно Оголошення UA-2025-06-03-002590-a. Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було розміщено на власному вебсайті pml-1.lic.org.ua 03.06.2025 року.
Рішеня
27.06.2025 11:18
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 680 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.06.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ № 1" ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380999463062
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 680 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.06.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ № 1" ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380999463062
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності