Показати схожі тендери

Закупівля Офісне приладдя (з друкованим логотипом), код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне від Головне управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-03-002292-a
Id Tender 663f1a4445dc468ea2997d5635d00865
План UA-P-2025-06-02-005345-a link
Статус Період аукціону
Дата публікації оголошення 03.06.2025 10:22
Остання зміна 13.06.2025 10:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
9 754 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
48.77 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.06.2025 10:22 до 13.06.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 03.06.2025 10:22
до 10.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.06.2025 10:22
до 10.06.2025 00:00
Період уточнень
з 03.06.2025 10:22 до 10.06.2025 00:00
Період оскарження
з 03.06.2025 10:22 до 10.06.2025 00:00
Основні параметри
Офісне приладдя (з друкованим логотипом), код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Пропозиції подаються українською мовою. Очікувана вартість закупівлі без ПДВ - 8128,33 гривень, з ПДВ - 9754,00 гривень. Код КПКВ - 0412010 - Керівництво та управління у сфері безпечності харчових продуктів та захисту споживачів
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
9 754 грн.
Офісне приладдя (з друкованим логотипом), код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Назва предмета закупівлі
Офісне приладдя (з друкованим логотипом), код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
9 754 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
48,77
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
16.06.2025 14:09
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 60 (штуки)
Ручки (з друкованим логотипом), код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (30192121-5 - Кулькові ручки)
Опис предмета закупівлі
Ручки (з друкованим логотипом), код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (30192121-5 - Кулькові ручки)
Код ДК 021:2015
30192121-5 - Кулькові ручки
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58000, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вулиця Сторожинецька, будинок 115
Дата постачання по
30.07.2025 10:19
Позиція : №2 100 (штуки)
Паперові пакети (з друкованим логотипом), код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби)
Опис предмета закупівлі
Паперові пакети (з друкованим логотипом), код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби)
Код ДК 021:2015
30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58000, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вулиця Сторожинецька, будинок 115
Дата постачання по
30.07.2025 10:19
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Покупець зобов’язується оплачувати Постачальнику вартість Товару протягом семи (7) робочих днів з моменту отримання Покупцем такого Товару, що зазначається у належних документах (накладна, акт прийому – передачі). Розмір оплати 100% після отримання Товару
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Строк (термін) поставки (передачі) товарів: протягом 2025 року, але не пізніше 30 липня 2025 року та за заявкою Покупця, заявка може здійснюватися в письмовій формі або усно (телефоном)
Порядковий номер: 2
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.06.2025 14:09
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Колотило Тетяна Едуардівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380372516160
Сайт:
http://www.consumer-cv.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
40416813
Повна назва
Головне управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області
Поштовий індекс
58000
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
Чернівці
Адреса
вул. Сторожинецька,115
Період аукціону
Очікувана вартість
9 754 грн.
Період подання пропозицій
до 13.06.2025 10:00
Замовник:
Головне управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області
Контактний телефон:
+380372516160
Статус
Період аукціону
Очікувана вартість
9 754 грн.
Період подання пропозицій
до 13.06.2025 10:00
Замовник:
Головне управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області
Контактний телефон:
+380372516160
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності