Показати схожі тендери

Закупівля Офісне приладдя (з друкованим логотипом), код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне від Головне управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-03-002292-a
Id Tender 663f1a4445dc468ea2997d5635d00865
План UA-P-2025-06-02-005345-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 03.06.2025 10:22
Остання зміна 01.07.2025 14:39
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
9 754 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
48.77 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.06.2025 10:22 до 13.06.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 03.06.2025 10:22
до 10.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.06.2025 10:22
до 10.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.06.2025 14:32
до 18.06.2025 12:38
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.06.2025 12:21
до 24.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.06.2025 12:38
до 01.07.2025 14:39
Період уточнень
з 03.06.2025 10:22 до 10.06.2025 00:00
Період оскарження
з 03.06.2025 10:22 до 10.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.06.2025 14:32 до 18.06.2025 12:38
Період кваліфікації
з 16.06.2025 14:32 до 18.06.2025 12:38
Основні параметри
Офісне приладдя (з друкованим логотипом), код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Пропозиції подаються українською мовою. Очікувана вартість закупівлі без ПДВ - 8128,33 гривень, з ПДВ - 9754,00 гривень. Код КПКВ - 0412010 - Керівництво та управління у сфері безпечності харчових продуктів та захисту споживачів
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
9 754 грн.
Офісне приладдя (з друкованим логотипом), код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Назва предмета закупівлі
Офісне приладдя (з друкованим логотипом), код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
9 754 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
48,77
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
16.06.2025 14:09
Закінчення аукціону
16.06.2025 14:32
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 60 (штуки)
Ручки (з друкованим логотипом), код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (30192121-5 - Кулькові ручки)
Опис предмета закупівлі
Ручки (з друкованим логотипом), код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (30192121-5 - Кулькові ручки)
Код ДК 021:2015
30192121-5 - Кулькові ручки
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58000, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вулиця Сторожинецька, будинок 115
Дата постачання по
30.07.2025 10:19
Позиція : №2 100 (штуки)
Паперові пакети (з друкованим логотипом), код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби)
Опис предмета закупівлі
Паперові пакети (з друкованим логотипом), код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби)
Код ДК 021:2015
30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58000, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вулиця Сторожинецька, будинок 115
Дата постачання по
30.07.2025 10:19
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Покупець зобов’язується оплачувати Постачальнику вартість Товару протягом семи (7) робочих днів з моменту отримання Покупцем такого Товару, що зазначається у належних документах (накладна, акт прийому – передачі). Розмір оплати 100% після отримання Товару
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Строк (термін) поставки (передачі) товарів: протягом 2025 року, але не пізніше 30 липня 2025 року та за заявкою Покупця, заявка може здійснюватися в письмовій формі або усно (телефоном)
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Прокопчук Олександр Григорович"
Пропозиція:
7 190 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ГОЛЕЦЬ ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ"
Пропозиція:
6 500 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.06.2025 14:09
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Колотило Тетяна Едуардівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380372516160
Сайт:
http://www.consumer-cv.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
40416813
Повна назва
Головне управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області
Поштовий індекс
58000
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
Чернівці
Адреса
вул. Сторожинецька,115
Кваліфікація
Лот № 1 Офісне приладдя (з друкованим логотипом), код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Період вимог/скарг з 17.06.2025 12:21 по 23.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.06.2025 14:32 по 24.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Учасником ФОП "ГОЛЕЦЬ ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ" на підтвердження відповідності запропонованого предмету закупівлі до встановлених технічних, якісних та кількісних характеристиках що встановлені в Додатку 2 до цієї тендерної пропозиції (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація) у складі тендерної пропозиції подано лист-гарантія 3 Технічні характеристики. pdf без номера та без дати у вигляді заповненої Таблиці колонки «Параметри технічних, якісних характеристик » інформація якої не визначає запропонованих параметрів технічних, якісних характеристик до предмета закупівлі, а переписано діапазон встановлений замовником в Додатку 2 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація», що призводить до неможливості оцінки технічних, якісних характеристик запропонованого учасником офісного приладдя та не відповідає умовам та вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Вимагалося надати у вигляді заповненої Таблиці колонки «Параметри технічних, якісних характеристик » в допустимих межах параметрів а не переписаних допустимих межах параметрів.
Документи кваліфікації
17.06.2025 12:20
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
16.06.2025 14:32
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 10:15
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 10:15
Період вимог/скарг з 18.06.2025 12:38 по 24.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.06.2025 12:21 по 25.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.06.2025 12:38
Довідка НАЗК
18.06.2025 12:37
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
17.06.2025 12:21
Витяг з ЄДР
17.06.2025 12:21
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-06-03-002292-a-c1
Підписаний і діє
Номер
107
7 190 грн.
7 190 грн.
Без ПДВ
Підписано
01.07.2025
Строк дії договору з
01.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
60 (штуки)
Ручки (з друкованим логотипом), код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (30192121-5 - Кулькові ручки)
Номенклатура
Ручки (з друкованим логотипом), код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (30192121-5 - Кулькові ручки)
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
53
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 липня 2025 р.
Номенклатура
100 (штуки)
Паперові пакети (з друкованим логотипом), код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби)
Номенклатура
Паперові пакети (з друкованим логотипом), код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби)
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
40.1
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головне управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області
Повна назва
Головне управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40416813

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Прокопчук Олександр Григорович"
Повна назва
ФОП "Прокопчук Олександр Григорович"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3044217393

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
01.07.2025 14:39
Повідомлення про договір
01.07.2025 14:38
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
9 754 грн.
Період подання пропозицій
до 13.06.2025 10:00
Замовник:
Головне управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області
Контактний телефон:
+380372516160
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
9 754 грн.
Період подання пропозицій
до 13.06.2025 10:00
Замовник:
Головне управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області
Контактний телефон:
+380372516160
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності