Показати схожі тендери

Закупівля Система контролю доступу, код ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони від Головне управління Національної поліції у Львівській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-02-013028-a
Id Tender 66edad6326de48e1b32c2ea364f6a9e7
План UA-P-2025-06-02-016215-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 02.06.2025 18:33
Остання зміна 26.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
227 477 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 137.39 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.06.2025 18:32 до 10.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 02.06.2025 18:32
до 07.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.06.2025 18:32
до 07.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.06.2025 14:02
до 20.06.2025 12:52
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.06.2025 12:31
до 26.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 20.06.2025 12:52
-
Період уточнень
з 02.06.2025 18:32 до 07.06.2025 00:00
Період оскарження
з 02.06.2025 18:32 до 07.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.06.2025 14:02 до 20.06.2025 12:52
Період кваліфікації
з 10.06.2025 14:02 до 20.06.2025 12:52
Основні параметри
Система контролю доступу, код ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
227 477 грн.
Система контролю доступу, код ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони
Назва предмета закупівлі
Система контролю доступу, код ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони
Очікувана вартість
227 477 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1137,39
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.06.2025 13:33
Закінчення аукціону
10.06.2025 14:02
Позиція
Опис предмета закупівлі
Система контролю доступу, код ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони
Код ДК 021:2015
35123000-2 - Обладнання для ідентифікації об’єктів
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
80000, Україна, Львівська область, Стрий, Стрий
Дата постачання по
01.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЛЬВІВ-ТЕЛЕКОМ"
Пропозиція:
195 720 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ"
Пропозиція:
196 300 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "НАУКОВО-ДОСЛІДНА КОМПАНІЯ "ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ"
Пропозиція:
227 477 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.06.2025 13:33
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.06.2025 18:33
Оголошення про проведення закупівлі
02.06.2025 18:32
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Колодчак
Електронна пошта
Телефон
+380322586783
Сайт:
https://lv.npu.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
40108833
Повна назва
Головне управління Національної поліції у Львівській області
Поштовий індекс
79007
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Львів
Адреса
ПЛОЩА ГЕНЕРАЛА ГРИГОРЕНКА, будинок 3
Кваліфікація
Лот № 1 Система контролю доступу, код ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони
Період вимог/скарг з 16.06.2025 12:31 по 22.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.06.2025 14:02 по 18.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
16.06.2025 12:31
Повідомлення про рішення
10.06.2025 14:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.06.2025 18:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.06.2025 18:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з врахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі-Особливості). Шановний учаснику! Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЛЬВІВ-ТЕЛЕКОМ" виявлено невідповідності в інформації, подання якої вимагалось Тендерною документацією. Так, відповідно до пункту 1.1. Додатку 1 Тендерної документації для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасником надається довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), із зазначенням найменування предмету договору, номеру договору, ціни договору, назви контрагента за договором. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше одного договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору); - видаткову накладну або акт приймання-передачі, або інший фінансовий документ на підтвердження фактичного постачання товару за договором, зазначеним в наданій Учасником довідці за весь строк дії відповідного договору. Аналогічним договором буде вважатись повністю виконаний договір, подібний за змістом та правовою природою. В складі тендерної пропозиції міститься довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів від 06.06.2025 № 0606-01, у якій зазначено договір від 14.06.2024 № 011 про монтаж системи контролю доступу, укладений з ТОВ «Гурзуф Дефенс», а також учасником завантажено зазначений договір. Аналізом наданих документів встановлено, що відповідно до п. 1.1 Договору від 14.06.2024 № 011 предметом договору є зобов’язання виконати роботи з монтажу системи контролю доступу на об’єкті замовника. Оскільки, предметом закупівлі є товар, учасником не підтверджено вимогу щодо надання подібного за змістом та правовою природою аналогічного договору. З огляду на викладене, просимо виправити невідповідності тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з врахуванням вимог пункту 43 постанови КМ України від 12.10.2022 № 1178.
Створено
13.06.2025 11:34
Надати до
14.06.2025 11:34
Період вимог/скарг з 19.06.2025 15:37 по 25.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.06.2025 12:31 по 24.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
19.06.2025 15:37
Повідомлення про рішення
16.06.2025 12:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.06.2025 18:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.06.2025 18:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з врахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі-Особливості). Шановний учаснику! Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ" виявлено невідповідності в інформації, подання якої вимагалось Тендерною документацією. Так, відповідно до пункту 1.1. Додатку 1 Тендерної Документації для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасником надається довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), із зазначенням найменування предмету договору, номеру договору, ціни договору, назви контрагента за договором. Також на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник мав надати не менше одного договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) та видаткову накладну або акт приймання-передачі, або інший фінансовий документ на підтвердження фактичного постачання товару за договором, зазначеним в наданій Учасником довідці за весь строк дії відповідного договору. Аналогічним договором буде вважатись повністю виконаний договір, подібний за змістом та правовою природою. Учасником на виконання вказаних вище вимог надано довідку №150 від 09.06.2025, де зазначено про досвід виконання Учасником двох договорів, однак у довідці не міститься інформації про предмет таких договорів. У поданій довідці Учасником зазначено як аналогічний договір №96 від 01.04.2024 року та вказано суму виконання 90750,00 грн без ПДВ, однак відповідно до п. 2.6 цього Договору загальна сума Договору становить 358000,00 грн без ПДВ. Поданий учасником у складі тендерної пропозиції договір №16890926М від 01.04.2024 року не містить Додатку 1 – Специфікація, що є його невід’ємною частиною. Також в складі тендерної документації не міститься жодного документу на підтвердження повного виконання вказаних вище договорів. З огляду на викладене, просимо виправити невідповідності тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з врахуванням вимог пункту 43 постанови КМ України від 12.10.2022 № 1178.
Створено
16.06.2025 16:10
Надати до
17.06.2025 16:10
Період вимог/скарг з 20.06.2025 12:52 по 26.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.06.2025 15:37 по 27.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
20.06.2025 12:52
Повідомлення про рішення
19.06.2025 15:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.06.2025 18:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.06.2025 18:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Торги не відбулися
Очікувана вартість
227 477 грн.
Період подання пропозицій
до 10.06.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Національної поліції у Львівській області
Контактний телефон:
+380322586783
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
227 477 грн.
Період подання пропозицій
до 10.06.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Національної поліції у Львівській області
Контактний телефон:
+380322586783
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності