Показати схожі тендери

Закупівля «Поточний (аварійний) ремонт підвального приміщення будівлі закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №151 "Краплинка" Запорізької міської ради, з метою використання як укриття закладу освіти, розташованого за адресою: м.Запоріжжя, проїзд Дружний, 5А» (код ДК 021:2015 – 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) від Департамент освіти і науки Запорізької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-02-012791-a
Id Tender 179d018903324d80a8a233b680854acc
План UA-P-2025-06-02-015981-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 02.06.2025 17:44
Остання зміна 16.06.2025 17:47
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 230 733 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
26 153.67 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.06.2025 17:43 до 10.06.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 02.06.2025 17:43
до 07.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.06.2025 17:43
до 07.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 10.06.2025 01:00
-
Період уточнень
з 02.06.2025 17:43 до 07.06.2025 00:00
Період оскарження
з 02.06.2025 17:43 до 07.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.06.2025 01:00
Основні параметри
«Поточний (аварійний) ремонт підвального приміщення будівлі закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №151 "Краплинка" Запорізької міської ради, з метою використання як укриття закладу освіти, розташованого за адресою: м.Запоріжжя, проїзд Дружний, 5А» (код ДК 021:2015 – 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
5 230 733 грн.
«Поточний (аварійний) ремонт підвального приміщення будівлі закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №151 "Краплинка" Запорізької міської ради, з метою використання як укриття закладу освіти, розташованого за адресою: м.Запоріжжя, проїзд Дружний, 5А» (код ДК 021:2015 – 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
Назва предмета закупівлі
«Поточний (аварійний) ремонт підвального приміщення будівлі закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №151 "Краплинка" Запорізької міської ради, з метою використання як укриття закладу освіти, розташованого за адресою: м.Запоріжжя, проїзд Дружний, 5А» (код ДК 021:2015 – 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
5 230 733 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
26153,67
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний (аварійний) ремонт підвального приміщення будівлі закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №151 "Краплинка" Запорізької міської ради, з метою використання як укриття закладу освіти, розташованого за адресою: м.Запоріжжя, проїзд Дружний, 5А
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
69000, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, проїзд Дружний, 5А
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ФАББРО"
Пропозиція:
5 230 442.58 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.06.2025 17:59
Оголошення про проведення закупівлі
05.06.2025 17:59
-
03.06.2025 18:33
-
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Надія Шевцова
Електронна пошта
Телефон
+380617086970
Замовник
ЄДРПОУ
37573094
Повна назва
Департамент освіти і науки Запорізької міської ради
Поштовий індекс
69037
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
м. Запоріжжя
Адреса
вул. Незалежної України, 39-Б
Кваліфікація
Лот № 1 «Поточний (аварійний) ремонт підвального приміщення будівлі закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №151 "Краплинка" Запорізької міської ради, з метою використання як укриття закладу освіти, розташованого за адресою: м.Запоріжжя, проїзд Дружний, 5А» (код ДК 021:2015 – 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.06.2025 01:00 по 09.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.06.2025 17:24
Електроний протокол про продовження строку
10.06.2025 01:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.06.2025 17:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.06.2025 17:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) з урахуванням п. 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку зі значним обсягом інформації щодо розгляду документів тендерної пропозиції учасника у процедурі закупівлі UA-2025-06-02-012791-a - «Поточний (аварійний) ремонт підвального приміщення будівлі закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №151 "Краплинка" Запорізької міської ради, з метою використання як укриття закладу освіти, розташованого за адресою: м.Запоріжжя, проїзд Дружний, 5А» (код ДК 021:2015 – 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) розгляд найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції продовжено до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
16.06.2025 17:23
Дата кінця розгляду
09.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) Замовником виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. Всупереч вимогам тендерна пропозиція учасника підписана шляхом накладення на неї електронного підпису, де тип підпису – удосконалений, а не кваліфікований. 2. У складі тендерної пропозиції учасником для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази надана відповідна довідка, в якій не зазначена модель транспортного засобу. 3. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази надана технічний звіт про проходження випробування електроінструменту, в якому відсутній вібратор для бетону umag LFR 15E та поверхневий вібратор ИВ-99Б У2, які зазначені у відповідній довідці (пункт 26, 27) 4. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації наданий договір цивільно-правового характеру на Кондратюк Наталію Юріївну, відповідно до якого надає послуги фахівця неруйнівного контролю, проте у відповідній довідці зазначена посада інженер-проектувальник в частині кошторисної документації. 5. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації відсутній розпорядчий документ, який підтверджує наявність відповідальної особи з охорони праці на підприємстві. 6. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надана відповідна довідка, де назва та інформація останнього стовпчика не відповідає зазначеній у тендерній документації формі. 7. У складі тендерної пропозиції учасником не надана інформація відповідно до п.1, 2, 3, 5 додатку 5 тендерної документації У зв’язку з вищенаведеним, керуючись приписами пункту 43 Постанови 1178, пропонуємо: - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом накладення на тендерну пропозицію електронного підпису; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої інформації щодо зазначеного обладнання; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання договору цивільно-правового характеру на Кондратюк Наталію Юріївну як на інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання розпорядчого документу, який підтверджує наявність відповідальної особи з охорони праці на підприємстві. - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої довідки на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору. - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання інформації відповідно до п.1, 2, 3, 5 додатку 5 тендерної документації
Створено
16.06.2025 17:47
Надати до
17.06.2025 17:47
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
5 230 733 грн.
Період подання пропозицій
до 10.06.2025 01:00
Замовник:
Департамент освіти і науки Запорізької міської ради
Контактний телефон:
+380617086970
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
5 230 733 грн.
Період подання пропозицій
до 10.06.2025 01:00
Замовник:
Департамент освіти і науки Запорізької міської ради
Контактний телефон:
+380617086970
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності