Показати схожі тендери

Закупівля Жалюзі від Департамент патрульної поліції.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-02-012157-a
Id Tender d5b08e7307d4434e87619196b70cf934
План UA-P-2025-06-02-014339-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 02.06.2025 16:51
Остання зміна 13.06.2025 14:48
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
822 309.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
8 300 грн. (1,01 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.06.2025 16:50 до 10.06.2025 00:01
Завершено
Період уточнень
з 02.06.2025 16:50
до 07.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.06.2025 16:50
до 07.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.06.2025 12:39
до 13.06.2025 14:47
Залишилось 3 днів 6 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.06.2025 14:47
до 19.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 13.06.2025 14:47
-
Період уточнень
з 02.06.2025 16:50 до 07.06.2025 00:00
Період оскарження
з 02.06.2025 16:50 до 07.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.06.2025 12:39 до 13.06.2025 14:47
Період кваліфікації
з 11.06.2025 12:39 до 13.06.2025 14:47
Основні параметри
Жалюзі
Строк поставки товару зазначений в оголошенні є орієнтовним. Визначальним є строк відповідно до умов тендерної документації.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
822 309.6 грн.
Жалюзі
Назва предмета закупівлі
Жалюзі
Очікувана вартість
822 309.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8300,0
1,01 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.06.2025 11:58
Закінчення аукціону
11.06.2025 12:39
Позиція
Опис предмета закупівлі
Жалюзі білі вертикальні
Код ДК 021:2015
39515440-1 - Вертикальні жалюзі
Кількість
375
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Козимир Олена Олександрівна"
Пропозиція:
612 599 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВП Геліос"
Пропозиція:
620 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ БУДИНОК ЗГОДА"
Пропозиція:
612 700 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АРТЮШЕНКО ОКСАНА АРНОЛЬДІВНА
Пропозиція:
653 771 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТРУХІН АНДРІЙ ОЛЕГОВИЧ
Пропозиція:
492 562.5 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.06.2025 11:58
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.06.2025 16:51
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
-
-
02.06.2025 16:50
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Волошина
Електронна пошта
Телефон
+380676391456
Замовник
ЄДРПОУ
40108646
Повна назва
Департамент патрульної поліції
Поштовий індекс
03048
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
ВУЛИЦЯ ФЕДОРА ЕРНСТА, будинок 3
Кваліфікація
Лот № 1 Жалюзі
Період вимог/скарг з 13.06.2025 14:47 по 19.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.06.2025 12:39 по 19.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.06.2025 14:48
Довідка НАЗК
13.06.2025 14:47
Повідомлення про рішення
11.06.2025 12:40
Витяг з ЄДР
11.06.2025 12:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.06.2025 16:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.06.2025 16:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції учасника ФОП ТРУХІН АНДРІЙ ОЛЕГОВИЧ виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - учасник не надав Витяг (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу, що не перевищує 30 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що вимагалося відповідно до підпункту 2 пункту 1 «Відомості про учасника» Додатку № 1 до Документації. Враховуючи вищезазначене, учаснику ФОП ТРУХІН АНДРІЙ ОЛЕГОВИЧ потрібно усунути невідповідності в електронній системі закупівель (дозавантажити документи до тендерної пропозиції) згідно вищезазначених недоліків, а саме: -Витяг (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу, що не перевищує 30 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Створено
12.06.2025 14:12
Надати до
13.06.2025 14:12
Договір
UA-2025-06-02-012157-a-c1
Очікує підписання
492 562.5 грн.
492 562.5 грн.
З ПДВ
Номенклатура
375 (штуки)
Жалюзі білі вертикальні
Номенклатура
Жалюзі білі вертикальні
Кількість
375
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент патрульної поліції
Повна назва
Департамент патрульної поліції
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40108646

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТРУХІН АНДРІЙ ОЛЕГОВИЧ
Повна назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТРУХІН АНДРІЙ ОЛЕГОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2753403730

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
822 309.6 грн.
Період подання пропозицій
до 10.06.2025 00:01
Замовник:
Департамент патрульної поліції
Контактний телефон:
+380676391456
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
822 309.6 грн.
Період подання пропозицій
до 10.06.2025 00:01
Замовник:
Департамент патрульної поліції
Контактний телефон:
+380676391456
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності