Показати схожі тендери

Закупівля Код ДК 021:2015 72260000-5 Послуги пов’язанні з програмним забезпеченням (Надання послуг з технічної підтримки «Комплексна система автоматизації підприємства «IS-pro») від ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДИТЯЧОЇ КАРДІОЛОГІЇ ТА КАРДІОХІРУРГІЇ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ"Я УКРАЇНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-02-011360-a
Id Tender 6afa30ef19d845c4b4decf0ccf627288
План UA-P-2025-01-23-015477-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 02.06.2025 16:19
Остання зміна 13.06.2025 09:24
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
360 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 600 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.06.2025 16:18 до 10.06.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 02.06.2025 16:18
до 07.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.06.2025 16:18
до 07.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.06.2025 08:00
до 12.06.2025 15:41
Залишилось 3 днів 16 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.06.2025 15:41
до 18.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 12.06.2025 15:41
-
Період уточнень
з 02.06.2025 16:18 до 07.06.2025 00:00
Період оскарження
з 02.06.2025 16:18 до 07.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.06.2025 08:00 до 12.06.2025 15:41
Період кваліфікації
з 10.06.2025 08:00 до 12.06.2025 15:41
Основні параметри
Код ДК 021:2015 72260000-5 Послуги пов’язанні з програмним забезпеченням (Надання послуг з технічної підтримки «Комплексна система автоматизації підприємства «IS-pro»)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
360 000 грн.
Код ДК 021:2015 72260000-5 Послуги пов’язанні з програмним забезпеченням (Надання послуг з технічної підтримки «Комплексна система автоматизації підприємства «IS-pro»)
Назва предмета закупівлі
Код ДК 021:2015 72260000-5 Послуги пов’язанні з програмним забезпеченням (Надання послуг з технічної підтримки «Комплексна система автоматизації підприємства «IS-pro»)
Очікувана вартість
360 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3600,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Надання послуг з технічної підтримки «Комплексна система автоматизації підприємства «IS-pro»
Код ДК 021:2015
72261000-2 - Послуги з обслуговування програмного забезпечення
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ЯЦУН ЮРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
Пропозиція:
360 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.06.2025 16:19
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
02.06.2025 16:18
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юрій Лесюк
Електронна пошта
Телефон
+380442065070
Сайт:
http://cardio.org.ua
Замовник
ЄДРПОУ
26385055
Повна назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДИТЯЧОЇ КАРДІОЛОГІЇ ТА КАРДІОХІРУРГІЇ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
04050
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Юрія Іллєнка, будинок 24
Кваліфікація
Лот № 1 Код ДК 021:2015 72260000-5 Послуги пов’язанні з програмним забезпеченням (Надання послуг з технічної підтримки «Комплексна система автоматизації підприємства «IS-pro»)
Період вимог/скарг з 12.06.2025 15:41 по 18.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.06.2025 08:00 по 18.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.06.2025 15:41
Довідка НАЗК
12.06.2025 15:41
Повідомлення про рішення
10.06.2025 08:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.06.2025 16:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.06.2025 16:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1 У порушення вимог п. 1 Додатку 6 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції Учасника некоректно заповнена форма тендерної пропозиції, а саме в п. 9 таблиці закупівлі. 1.2 У порушення вимог п. 5 Додатку 6 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції Учасника некоректно заповнена таблиця Специфікації проєкту договору. 1.3 У порушення вимог п. 13 Кваліфікаційні критерії пп. 1 Додатку 6 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції Учасника надано довідку про досвід виконання аналогічного договору у шапці листа вказаний ФОП, який не є Учасником торгів. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1 п. 1 Додатку 6 до тендерної документації: «1) заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації;» 2.2 п. 5 Додатку 6 до тендерної документації: «5) проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 3, який повинен бути заповнений для сторони учасника, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника. При заповненні проєкту договору та додатків до нього цінові показники можуть не зазначатися.» 2.3 п. 13 Кваліфікаційні критерії пп. 1 Додатку 6 до тендерної документації: «Довідка в довільній формі, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного договору із зазначенням назви підприємства (організації, установи), адреси підприємства (організації, установи), коду ЄДРПОУ, предмету закупівлі, номеру договору, вартості договору (цифрами та словами), дати укладання договору, строку дії договору, контактної особи замовника та номеру телефону. …» 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 По п.1.1 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей - в таблиці Тендерної пропозиції відкоригувати п.9, а саме таблицю, яка стосується предмету закупівлі та привести її до відповідності згідно зі стовпцям найменування таблиці. 3.2 По п.1.2 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – відкоригувати Специфікацію проєкту договору та заповнити таблиці відповідно до стовпців таблиці. 3.3 По п.1.3 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати довідку про досвід виконання аналогічного договору від особи, яка бере участь в торгах і безпосередньо буде надавачем відповідних послуг.
Створено
11.06.2025 15:30
Надати до
12.06.2025 15:30
Договір
UA-2025-06-02-011360-a-a1
Очікує підписання
360 000 грн.
360 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Надання послуг з технічної підтримки «Комплексна система автоматизації підприємства «IS-pro»
Номенклатура
Надання послуг з технічної підтримки «Комплексна система автоматизації підприємства «IS-pro»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДИТЯЧОЇ КАРДІОЛОГІЇ ТА КАРДІОХІРУРГІЇ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
Повна назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДИТЯЧОЇ КАРДІОЛОГІЇ ТА КАРДІОХІРУРГІЇ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26385055

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ЯЦУН ЮРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
Повна назва
ФОП "ЯЦУН ЮРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3250214259

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
360 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.06.2025 08:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДИТЯЧОЇ КАРДІОЛОГІЇ ТА КАРДІОХІРУРГІЇ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
+380442065070
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
360 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.06.2025 08:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДИТЯЧОЇ КАРДІОЛОГІЇ ТА КАРДІОХІРУРГІЇ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
+380442065070
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності