Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт складу (літ. «Г») від Центральна база виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-06-02-011237-a
Id Tender 83bbda010f844cff9075a60c49e420e3
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 02.06.2025 16:15
Остання зміна 13.06.2025 20:28
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
16 021 816.2 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
80 109.09 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.06.2025 01:00 до 11.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 02.06.2025 16:15
до 06.06.2025 01:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 11.06.2025 00:00
-
Період уточнень
з 02.06.2025 16:15 до 06.06.2025 01:00
Період кваліфікації
з 11.06.2025 00:00
Основні параметри
Капітальний ремонт складу (літ. «Г»)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
16 021 816.2 грн.
Капітальний ремонт складу (літ. «Г»)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт складу (літ. «Г»)
Очікувана вартість
16 021 816.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
80109,09
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
80 109.08
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт складу (літ. «Г»)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Івано-Франківська область
Дата постачання по
10.10.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 95,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані Підрядником роботи, здійснюються шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Підрядника платежами в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за Договором. Розрахунки за виконані Підрядником роботи, здійснюються виходячи з об’ємів виконаних робіт, їх вартості на підставі представлених Підрядником до 20 числа кожного місяця актів виконаних робіт КБ-2в та довідки КБ-3 у строк протягом 10 робочих днів з моменту прийняття фактично виконаних робіт Замовником. Акти виконаних робіт повинні надаватися Підрядником з усіма виконавчими та підтверджуючими відповідно умов Договору документами. У разі якщо на рахунку Замовника стосовно об’єкта будівництва відсутні або недостатньо коштів загального фонду Державного бюджету України для оплати у повному обсязі наданих підрядником актів виконаних робіт Замовник має право відкласти прийняття наданих підрядником актів (акта) виконаних робіт, а оплату таких робіт притримати до надходження на рахунок Замовника стосовно об’єкта будівництва коштів загального фонду Державного бюджету України в достатньому для оплати актів (акта) обсязі.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
За умови відсутності зауважень до виконаних робіт з боку Замовника, кінцеві розрахунки за Договором здійснюються у двотижневий термін після приймання Замовником за актами виконаних у повному обсязі згідно умов Договору (закінчених) робіт та видачі сертифіката, що підтверджує введення об’єкта в експлуатацію, але в будь-якому випадку не раніше прийняття Замовником за актами закінчених (виконаних відповідно умов Договору) робіт. Разом з тим, у разі наявних зауважень залишок коштів може бути використано Замовником в рахунок сум відшкодування нанесених останньому невиконанням/неналежним виконанням зобов’язань за Договором збитків, штрафних санкцій (прострочення виконання, неякісно виконані роботи, повернення переплачених сум грошових коштів за Договором тощо), що підлягають сплаті Підрядником відповідно умов Договору.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ГРАНДТАВЕРБУД
Пропозиція:
15 931 560.76 грн.
Відповіді на критерії
Документи закупівлі
02.06.2025 16:15
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дмитро Качук
Електронна пошта
Телефон
+380978633447
Сайт:
http://ngu.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
14323014
Повна назва
Центральна база виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт складу (літ. «Г»)
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.06.2025 00:00 по 19.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ГРАНДТАВЕРБУД" було виявлено перелік невідповідностей, такі як: 1.1. Виявлені невідповідності: Учасником у складі своєї пропозиції було надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій зазначено «Акумуляторний гайковерт Dnipro-M DTW-201DC», який у свою чергу не підтверджений право власності. 1.2. Посилання на вимогу, щодо якої виявлено невідповідність: стор. 21 пункту 3 ФОРМА І Додатку № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати скановані документи, що підтверджують право власності щодо Акумуляторного гайковерту Dnipro-M DTW-201DC». 2.1. Виявлені невідповідності: Учасником у складі своєї пропозиції не було надано інформації щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів як Генеральним підрядником (підрядником) капітального ремонту об’єктів будівництва. 2.2. Посилання на вимогу, щодо якої виявлено невідповідність: стор. 22 пункту 4 ФОРМА І Додатку № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати інформацію та/або документи щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів як Генеральним підрядником (підрядником) капітального ремонту об’єктів будівництва. 3.1. Виявлені невідповідності: Учасником у складі своєї пропозиції не було надано підтвердження володіння відповідних знань інженерно-технічними працівниками (головного інженера, інженера з охорони праці), а саме: Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1-1.21-98); Правила безпечної експлуатації електроустановок (НПАОП 40.1-1.01-97); Правила будови електроустановок. Електрообладнання спеціальних установок (НПАОП 40.1-1.32-01); Правила експлуатації електрозахисних засобів (НПАОП 40.1-1.07-01); Правила охорони праці під час зварювання металів (НПАОП 28.52-1.31-13). 3.2. Посилання на вимогу, щодо якої виявлено невідповідність: стор. 23 пункту 6 ФОРМА І Додатку № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати скановані документи (посвідчення та/або протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань з питань охорони праці), що підтверджують володіння відповідних знань інженерно-технічними працівниками (головного інженера, інженера з охорони праці), а саме Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1-1.21-98); Правила безпечної експлуатації електроустановок (НПАОП 40.1-1.01-97); Правила будови електроустановок. Електрообладнання спеціальних установок (НПАОП 40.1-1.32-01); Правила експлуатації електрозахисних засобів (НПАОП 40.1-1.07-01); Правила охорони праці під час зварювання металів (НПАОП 28.52-1.31-13).
Створено
13.06.2025 17:02
Надати до
14.06.2025 17:02
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
16 021 816.2 грн.
Період подання пропозицій
до 11.06.2025 00:00
Замовник:
Центральна база виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України
Контактний телефон:
+380978633447
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
16 021 816.2 грн.
Період подання пропозицій
до 11.06.2025 00:00
Замовник:
Центральна база виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України
Контактний телефон:
+380978633447
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності