Зміст
                            
                            
                                Вимога  про  усунення  невідповідностей:
	
	1. У Додатку 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», Учасник для підтвердження наявності обладнання, матеріально – технічної бази та технологій надає Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально – технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг/виконання робіт/поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування.
	На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально – технічної бази, зазначеної в довідці, Учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном; документи щодо технічного стану техніки, яка буде залучена  для виконання робіт. 
	На виконання вказаної вище вимоги, Учасником, у складі його тендерної пропозиції, надано Довідку № 81 від 06.06.2025р. з переліком техніки, яка буде залучена для надання послуг/виконання робіт за предметом Закупівлі, та надано документи на підтвердження права власності/володіння/користування цією технікою.  
	При цьому, Учасником, у складі тендерної пропозиції, не було надано документів, щодо технічного стану техніки, зазначеної у Довідці № 81 від 06.06.2025р. «Про наявність обладнання, матеріально – технічної бази та технологій Учасника». 
	Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документи щодо технічного стану техніки, зазначеної у Довідці № 81 від 06.06.2025р. «Про наявність обладнання, матеріально – технічної бази та технологій Учасника». 
	2. Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», Учасник, на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом Закупівлі, Договору (Договорів) Учасник має надати: 
	- Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом Закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору);
	- не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі;
	- копію/ї документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці;
	- Лист – відгук (або рекомендаційний лист, тощо) (не менше одного) від контрагента, згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. 
	У складі своєї тендерної пропозиції Учасником було надано Лист-відгук (від 09.06.2025р. № 862/01-17/25) Шпанівської сільської ради Рівненського району Рівненської області, щодо виконання Договорів, аналогічних за предметом Закупівлі, на користь Шпанівської сільської ради.
	Також Учасником, у складі тендерної пропозиції надано Довідку (№ 82 від 06.06.2025) про те, що ФОП Батарєв Роман Вікторович підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом Закупівлі договору. 
	У Довідці (№ 82 від 06.06.2025)  вказані три Договори:
		- Договір № 1804/1 від 18.04.2022р.; контрагентом (замовником) по даному Договору є Шпанівська сільська рада; найменування предмету Договору – виконання земляних робіт (копання траншей та планування території); сума договору – 3000,00 грн.; виконано в повному обсязі;  
		- Договір № 2701/1 від 27.01.2023р.; контрагентом (замовником) по даному Договору є Шпанівська сільська рада; найменування предмету Договору – ремонт водопроводу та планування території в селі Великий Житин; сума договору – 3900,00 грн.; виконано в повному обсязі;  
		- Договір № 1403/1 від 14.03.2022р.; контрагентом (замовником) по даному Договору є Шпанівська сільська рада; найменування предмету Договору – ремонт водопроводу та планування території з виконанням земляних робіт в с. Великий Житин та Шпанів; сума договору – 14600,00 грн.; виконано в повному обсязі.  
		Також, Учасником у складі тендерної пропозиції, надано копії трьох Договорів, які вказані у Довідці  № 82 від 06.06.2025. Однак, в усіх трьох Договорах, вказаних у Довідці                  № 82 від 06.06.2025, контрагентом (замовником послуг) є Комунальне підприємство «ВеликоШпанівське», що не відповідає інформації про контрагентів (вказаних у Довідці № 82 від 06.06.2025р. та у Листі – відгуку № 862/01-17/25 від 09.06.2025) на користь яких виконані аналогічні Договори. 
		Також, у складі тендерної пропозиції, Учасником не надано копії/ю  документів/а  на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.  
		Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 
		-  виправлену Довідку про підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом Закупівлі договору (договорів), що буде відповідати інформації, зазначеній у Листі-відгуку  № 862/01-17/25 від 09.06.2025;
		-  не менше 1 копії аналогічного договору, зазначеного в Довідці про підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом Закупівлі договору (договорів); 
		- копію/ї документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником Довідці.
	3.  В електронній Тендерній пропозиції, поданій Учасником, в Розділі «Інформація щодо ціни тендерної пропозиції/пропозиції до початку аукціону» вказана цінова пропозиція Учасника 117 660,58 UАН  з ПДВ. 
	При цьому, у складі тендерної пропозиції Учасником надано копію Витягу № 10255 від 10.02.2025р. з Реєстру платників єдиного податку, в якому зазначено, що ФОП Батарєв Роман Вікторович (Учасник) працює без реєстрації ПДВ. 
	Також, Учасником, у складі тендерної пропозиції надано документ «Реквізити ФОП БАТАРЄВА РОМАНА ВІКТОРОВИЧА»,  де Учасник  зазначає, що він не є платником ПДВ.  
	Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, уточнити ціну тендерної пропозиції (з ПДВ чи без ПДВ).  Якщо ціна тендерної пропозиції вказана з ПДВ, то Учаснику потрібно подати документ на підтвердження того, що він є платником податку на додану вартість.   
	
	4.  Учасником, у складі його тендерної пропозиції, подано Додаток 5 до Тендерної документації – Форма «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» щодо Закупівлі «Виконання земляних робіт для поточного ремонту водопроводу на вулиці Богдана Хмельницького в селі Великий Олексин Рівненського району Рівненської області (Розробка ґрунту в траншеях та котлованах)  ДК 021:2015 – 45110000 – 1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи. 
	Форма «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», що подана Учасником, зареєстрована  14.04.2024р.     № 60.  При цьому дана Закупівля була оголошена Замовником 02.06.2025р.  
	Також, подана Учасником, складі його тендерної пропозиції Форма «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» подана з порушенням форми, а саме: 
		- в колонці 4 Таблиці не вказано чи загальна вартість тендерної пропозиції з ПДВ                 чи без ПДВ;
		-   загальна вартість тендерної пропозиції зазначена в тисячах гривень, при цьому зміст Форми «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» передбачає зазначення загальної вартості тендерної пропозиції у наступному форматі: 
	Всього грн. без ПДВ _______________
	Сума ПДВ ________________________
	Всього грн. з ПДВ _________________
	Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, подати ДОДАТОК 5 ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», виправлений, відповідно до встановленої у Тендерній документації Замовника  Форми.