Показати схожі тендери

Закупівля Виконання земляних робіт для поточного ремонту водопроводу на вулиці Богдана Хмельницького в селі Великий Олексин Рівненського району Рівненської області (Розробка ґрунту в траншеях та котлованах) Руйнування та знесення будівель і земляні роботи від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕЛИКОШПАНІВСЬКЕ" ШПАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-02-010582-a
Id Tender 8035bea52b6d4070bdb200d78c3eb3e6
План UA-P-2025-06-02-011995-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 02.06.2025 16:07
Остання зміна 25.06.2025 16:52
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
118 806 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 188.06 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.06.2025 16:06 до 10.06.2025 15:33
Завершено
Період уточнень
з 02.06.2025 16:06
до 07.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.06.2025 16:06
до 07.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 10.06.2025 15:33
-
Період уточнень
з 02.06.2025 16:06 до 07.06.2025 00:00
Період оскарження
з 02.06.2025 16:06 до 07.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.06.2025 15:33
Основні параметри
Виконання земляних робіт для поточного ремонту водопроводу на вулиці Богдана Хмельницького в селі Великий Олексин Рівненського району Рівненської області (Розробка ґрунту в траншеях та котлованах) Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
118 806 грн.
Виконання земляних робіт для поточного ремонту водопроводу на вулиці Богдана Хмельницького в селі Великий Олексин Рівненського району Рівненської області (Розробка ґрунту в траншеях та котлованах) ДК 021:2015 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Назва предмета закупівлі
Виконання земляних робіт для поточного ремонту водопроводу на вулиці Богдана Хмельницького в селі Великий Олексин Рівненського району Рівненської області (Розробка ґрунту в траншеях та котлованах) ДК 021:2015 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Очікувана вартість
118 806 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1188,06
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Виконання земляних робіт для поточного ремонту водопроводу на вул. Богдана Хмельницького в селі Великий Олексин Рівненського району Рівненської області (Розробка ґрунту в траншеях та котлованах) Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Код ДК 021:2015
45110000-1 - Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
35302, Україна, Рівненська область, Великий Олексин Рівненського району, Богдана Хмельницького
Дата постачання по
01.08.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Батарєв Роман Вікторович
Пропозиція:
117 660.58 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.06.2025 16:07
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ніна Климець
Електронна пошта
Телефон
+380688999237
Замовник
ЄДРПОУ
42481922
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕЛИКОШПАНІВСЬКЕ" ШПАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
35340
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
Рівненський р-н, село Великий Житин
Адреса
ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 76А
Кваліфікація
Лот № 1 Виконання земляних робіт для поточного ремонту водопроводу на вулиці Богдана Хмельницького в селі Великий Олексин Рівненського району Рівненської області (Розробка ґрунту в траншеях та котлованах) ДК 021:2015 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.06.2025 15:33 по 09.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.06.2025 16:06
Електроний протокол про продовження строку
10.06.2025 15:33
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.06.2025 15:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.06.2025 15:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПРОТОКОЛ № 10 Рішення Уповноваженої особи Комунального підприємства «ВеликоШпанівське» (код ЄДРПОУ – 42481922) Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції с. Великий Житин 17 червня 2025 року Рівненський район Рівненська область Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника – Фізичної особи – підприємця БАТАРЄВА РОМАНА ВІКТОРОВИЧА (ідентифікатор закупівлі в електронній системі - UA-2025-06-02-010582-a ) щодо закупівлі «Виконання земляних робіт для поточного ремонту водопроводу на вулиці Богдана Хмельницького в селі Великий Олексин Рівненського району Рівненської області (Розробка ґрунту в траншеях та котлованах) ДК 021:2015 – 45110000 – 1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про прийняття рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. По першому питанню порядку денного: Відповідно до частини першої ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням положень пункту 43 Особливостей, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою ст. 29 Закону, після оцінки тендерних пропозицій Замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначила тендерну пропозицію, подану учасником - Фізичною особою – підприємцем БАТАРЄВИМ РОМАНОМ ВІКТОРОВИЧЕМ (далі - Учасник). Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено Замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку, Замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з необхідністю більш ретельної перевірки та аналізу документів, наданих Учасником для закупівлі, у Замовника виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції. По другому питанню порядку денного: У зв’язку з необхідністю вжиття заходів, зазначених в розділі розгляду питання першого порядку денного, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів – тобто до 07 липня 2025 року включно, та оприлюднити повідомлення про продовження, протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідною, а саме до : 07 липня 2025 року, включно. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду зазначеної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у вигляді цього Протоколу протягом одного дня з дня прийняття даного рішення, відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону. Уповноважена особа КП «ВеликоШпанівське» Юрисконсульт КЕП Ніна КЛИМЕЦЬ ________________ підпис, м.п. Власне ім’я,ПРІЗВИЩЕ
Дата продовження строку розгляду
17.06.2025 16:05
Дата кінця розгляду
09.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1. У Додатку 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», Учасник для підтвердження наявності обладнання, матеріально – технічної бази та технологій надає Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально – технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг/виконання робіт/поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально – технічної бази, зазначеної в довідці, Учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном; документи щодо технічного стану техніки, яка буде залучена для виконання робіт. На виконання вказаної вище вимоги, Учасником, у складі його тендерної пропозиції, надано Довідку № 81 від 06.06.2025р. з переліком техніки, яка буде залучена для надання послуг/виконання робіт за предметом Закупівлі, та надано документи на підтвердження права власності/володіння/користування цією технікою. При цьому, Учасником, у складі тендерної пропозиції, не було надано документів, щодо технічного стану техніки, зазначеної у Довідці № 81 від 06.06.2025р. «Про наявність обладнання, матеріально – технічної бази та технологій Учасника». Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документи щодо технічного стану техніки, зазначеної у Довідці № 81 від 06.06.2025р. «Про наявність обладнання, матеріально – технічної бази та технологій Учасника». 2. Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», Учасник, на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом Закупівлі, Договору (Договорів) Учасник має надати: - Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом Закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору); - не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі; - копію/ї документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці; - Лист – відгук (або рекомендаційний лист, тощо) (не менше одного) від контрагента, згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. У складі своєї тендерної пропозиції Учасником було надано Лист-відгук (від 09.06.2025р. № 862/01-17/25) Шпанівської сільської ради Рівненського району Рівненської області, щодо виконання Договорів, аналогічних за предметом Закупівлі, на користь Шпанівської сільської ради. Також Учасником, у складі тендерної пропозиції надано Довідку (№ 82 від 06.06.2025) про те, що ФОП Батарєв Роман Вікторович підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом Закупівлі договору. У Довідці (№ 82 від 06.06.2025) вказані три Договори: - Договір № 1804/1 від 18.04.2022р.; контрагентом (замовником) по даному Договору є Шпанівська сільська рада; найменування предмету Договору – виконання земляних робіт (копання траншей та планування території); сума договору – 3000,00 грн.; виконано в повному обсязі; - Договір № 2701/1 від 27.01.2023р.; контрагентом (замовником) по даному Договору є Шпанівська сільська рада; найменування предмету Договору – ремонт водопроводу та планування території в селі Великий Житин; сума договору – 3900,00 грн.; виконано в повному обсязі; - Договір № 1403/1 від 14.03.2022р.; контрагентом (замовником) по даному Договору є Шпанівська сільська рада; найменування предмету Договору – ремонт водопроводу та планування території з виконанням земляних робіт в с. Великий Житин та Шпанів; сума договору – 14600,00 грн.; виконано в повному обсязі. Також, Учасником у складі тендерної пропозиції, надано копії трьох Договорів, які вказані у Довідці № 82 від 06.06.2025. Однак, в усіх трьох Договорах, вказаних у Довідці № 82 від 06.06.2025, контрагентом (замовником послуг) є Комунальне підприємство «ВеликоШпанівське», що не відповідає інформації про контрагентів (вказаних у Довідці № 82 від 06.06.2025р. та у Листі – відгуку № 862/01-17/25 від 09.06.2025) на користь яких виконані аналогічні Договори. Також, у складі тендерної пропозиції, Учасником не надано копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - виправлену Довідку про підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом Закупівлі договору (договорів), що буде відповідати інформації, зазначеній у Листі-відгуку № 862/01-17/25 від 09.06.2025; - не менше 1 копії аналогічного договору, зазначеного в Довідці про підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом Закупівлі договору (договорів); - копію/ї документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником Довідці. 3. В електронній Тендерній пропозиції, поданій Учасником, в Розділі «Інформація щодо ціни тендерної пропозиції/пропозиції до початку аукціону» вказана цінова пропозиція Учасника 117 660,58 UАН з ПДВ. При цьому, у складі тендерної пропозиції Учасником надано копію Витягу № 10255 від 10.02.2025р. з Реєстру платників єдиного податку, в якому зазначено, що ФОП Батарєв Роман Вікторович (Учасник) працює без реєстрації ПДВ. Також, Учасником, у складі тендерної пропозиції надано документ «Реквізити ФОП БАТАРЄВА РОМАНА ВІКТОРОВИЧА», де Учасник зазначає, що він не є платником ПДВ. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, уточнити ціну тендерної пропозиції (з ПДВ чи без ПДВ). Якщо ціна тендерної пропозиції вказана з ПДВ, то Учаснику потрібно подати документ на підтвердження того, що він є платником податку на додану вартість. 4. Учасником, у складі його тендерної пропозиції, подано Додаток 5 до Тендерної документації – Форма «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» щодо Закупівлі «Виконання земляних робіт для поточного ремонту водопроводу на вулиці Богдана Хмельницького в селі Великий Олексин Рівненського району Рівненської області (Розробка ґрунту в траншеях та котлованах) ДК 021:2015 – 45110000 – 1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи. Форма «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», що подана Учасником, зареєстрована 14.04.2024р. № 60. При цьому дана Закупівля була оголошена Замовником 02.06.2025р. Також, подана Учасником, складі його тендерної пропозиції Форма «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» подана з порушенням форми, а саме: - в колонці 4 Таблиці не вказано чи загальна вартість тендерної пропозиції з ПДВ чи без ПДВ; - загальна вартість тендерної пропозиції зазначена в тисячах гривень, при цьому зміст Форми «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» передбачає зазначення загальної вартості тендерної пропозиції у наступному форматі: Всього грн. без ПДВ _______________ Сума ПДВ ________________________ Всього грн. з ПДВ _________________ Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, подати ДОДАТОК 5 ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», виправлений, відповідно до встановленої у Тендерній документації Замовника Форми.
Створено
25.06.2025 11:17
Надати до
26.06.2025 11:17
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
118 806 грн.
Період подання пропозицій
до 10.06.2025 15:33
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕЛИКОШПАНІВСЬКЕ" ШПАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380688999237
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
118 806 грн.
Період подання пропозицій
до 10.06.2025 15:33
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕЛИКОШПАНІВСЬКЕ" ШПАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380688999237
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності