Показати схожі тендери

Закупівля 44430000-3 Армована обшивка від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-02-010509-a
Id Tender 04e3accc4ab34a9ba187e7cb3efc0faa
План UA-P-2025-06-02-013172-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 02.06.2025 15:52
Остання зміна 13.06.2025 16:18
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
70 851.36 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
708.51 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.06.2025 15:51 до 10.06.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 02.06.2025 15:51
до 07.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.06.2025 15:51
до 07.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 10.06.2025 08:00
-
Період уточнень
з 02.06.2025 15:51 до 07.06.2025 00:00
Період оскарження
з 02.06.2025 15:51 до 07.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.06.2025 08:00
Основні параметри
44430000-3 Армована обшивка
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
70 851.36 грн.
44430000-3 Армована обшивка (азбокартон)
Назва предмета закупівлі
44430000-3 Армована обшивка (азбокартон)
Очікувана вартість
70 851.36 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
708,51
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 9 (кілограми)
Азбестовий лист, т.3мм (азбокартон)
Опис предмета закупівлі
Азбестовий лист, т.3мм (азбокартон)
Код ДК 021:2015
44430000-3 - Армована обшивка
Кількість
9
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
04.07.2025 00:00
Позиція : №2 240 (кілограми)
Азбестовий лист,т.4мм (азбокартон)
Опис предмета закупівлі
Азбестовий лист,т.4мм (азбокартон)
Код ДК 021:2015
44430000-3 - Армована обшивка
Кількість
240
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
04.07.2025 00:00
Позиція : №3 377 (кілограми)
Азбестовий лист,т.5мм (азбокартон)
Опис предмета закупівлі
Азбестовий лист,т.5мм (азбокартон)
Код ДК 021:2015
44430000-3 - Армована обшивка
Кількість
377
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
04.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 125 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМАГРО УКРАЇНА"
Пропозиція:
50 080 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Леся Гладиш
Електронна пошта
Телефон
+380960607075
Сайт:
http://new.teplo.cn.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
03357671
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО"
Поштовий індекс
14000
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
місто Чернігів
Адреса
ВУЛИЦЯ РЕМІСНИЧА, будинок 55 Б
Кваліфікація
Лот № 1 44430000-3 Армована обшивка (азбокартон)
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.06.2025 08:00 по 18.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.06.2025 08:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.06.2025 15:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.06.2025 15:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМАГРО УКРАЇНА" (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі «Армована обшивка», 44430000-3 за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-06-02-010509-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: У відповідності до Додатку 1 та Додатку 1.1., учасник повинен надати гарантійний лист, про те що: - Гарантійний строк на товар складає 12 місяців з дати отримання товару. У разі настання гарантійного випадку товар замінюються безкоштовно, при цьому гарантійний строк повинен бути продовженим на строк, протягом якого проводилась заміна неякісного товару. - Товар повинен бути новий, такий, що не перебував в експлуатації, за своїм функціональним призначенням повністю придатний до використання, без порушень термінів та умов його зберігання, виробництва не раніше 2024 року. Однак Учасник не виконав таких вимог. - Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями гарантійний лист про те що: гарантійний строк на товар складає 12 місяців з дати отримання товару. У разі настання гарантійного випадку товар замінюються безкоштовно, при цьому гарантійний строк повинен бути продовженим на строк, протягом якого проводилась заміна неякісного товару, - товар повинен бути новий, такий, що не перебував в експлуатації, за своїм функціональним призначенням повністю придатний до використання, без порушень термінів та умов його зберігання, виробництва не раніше 2024 року. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями.
Створено
13.06.2025 15:20
Надати до
14.06.2025 15:20
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
70 851.36 грн.
Період подання пропозицій
до 10.06.2025 08:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО"
Контактний телефон:
+380960607075
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
70 851.36 грн.
Період подання пропозицій
до 10.06.2025 08:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО"
Контактний телефон:
+380960607075
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності