Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з прибирання приміщень (код CPV за ДК 021:2015: 90910000-9 «Послуги з прибирання») від ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ГЕНЕРАЛЬНА ДИРЕКЦІЯ ДЕРЖАВНОЇ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-02-010457-a
Id Tender 595f5f6936234fe982966ab88823c462
План UA-P-2025-06-02-012254-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 02.06.2025 16:13
Остання зміна 29.07.2025 15:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
477 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 385 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.06.2025 16:13 до 10.06.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 02.06.2025 16:13
до 07.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.06.2025 16:13
до 07.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.06.2025 15:17
до 02.07.2025 17:33
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.06.2025 15:32
до 08.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.07.2025 17:33
до 29.07.2025 15:33
Період уточнень
з 02.06.2025 16:13 до 07.06.2025 00:00
Період оскарження
з 02.06.2025 16:13 до 07.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.06.2025 15:17 до 02.07.2025 17:33
Період кваліфікації
з 11.06.2025 15:17 до 02.07.2025 17:33
Основні параметри
Послуги з прибирання приміщень (код CPV за ДК 021:2015: 90910000-9 «Послуги з прибирання»)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
477 000 грн.
Послуги з прибирання приміщень (код CPV за ДК 021:2015: 90910000-9 «Послуги з прибирання»)
Назва предмета закупівлі
Послуги з прибирання приміщень (код CPV за ДК 021:2015: 90910000-9 «Послуги з прибирання»)
Очікувана вартість
477 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2385,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
9 540
Аукціон
Cтарт аукціону
11.06.2025 14:54
Закінчення аукціону
11.06.2025 15:17
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з прибирання приміщень (код CPV за ДК 021:2015: 90910000-9 «Послуги з прибирання»)
Код ДК 021:2015
90910000-9 - Послуги з прибирання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ШУРУБУРА РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ
Пропозиція:
442 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"
Пропозиція:
423 576 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.06.2025 14:54
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.06.2025 16:54
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
02.06.2025 16:01
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Алібекова Світлана Алібеківна
Електронна пошта
Телефон
380444810541
Замовник
ЄДРПОУ
41220556
Повна назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ГЕНЕРАЛЬНА ДИРЕКЦІЯ ДЕРЖАВНОЇ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
03115
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
вул. Святошинська, буд. 27
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з прибирання приміщень (код CPV за ДК 021:2015: 90910000-9 «Послуги з прибирання»)
Період вимог/скарг з 16.06.2025 15:32 по 22.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.06.2025 15:17 по 19.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
16.06.2025 15:30
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
11.06.2025 15:17
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.06.2025 16:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.06.2025 16:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Просимо надати наступні документи: ? Довідку за формою про наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, що підтверджує можливість надання послуги Учасником із зазначенням форми власності та наданням підтверджуючих документів (копія договору купівлі-продажу та/або копія договору оренди, та/або видаткові накладні, та/або чеки, балансова відомість або інвентаризаційний опис станом на 2025 рік, а також технологій, зокрема не менше: - однієї підлогомийної машини; - двох пилососів; - двох електровіників; - одного дезінфікуючого апарату швидкої нано-дезінфекції; - генератора холодного туману. Інформацію надати в формі таблиці п.п. 1.1. п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації. ? Довідку про наявність в Учасника процедури закупівлі не менше 3 прибиральників, 1 інженера з охорони праці та 1 відповідальної особи, 1 дезінфектора, що мають необхідні знання та досвід для надання послуг відповідно до таблиці п.п. 1.2. п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації. ? Документи, які підтверджують наявність працівників (копію наказу або витяг з наказу про прийняття на роботу або копію трудової книжки або копію цивільно-правових угод) вказаних у довідці відповідно до п.п. 1.2.1. п. 1.2. Додатку № 1 до тендерної документації. ? Копію договору з медичною установою про надання медичних послуг (про медичний огляд працівників). ? Копію посвідчення та протоколів або витягів з протоколів на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, безпечної роботи з інструментом та пристроями, правил охорони праці під час виконання робіт на висоті, для інженера з охорони праці вказаного у довідці наданій в таблиці відповідно до п.п. 1.2.1. п. 1.2. Додатку № 1 до тендерної документації. ? Копію журналу або наказу чи довідки у довільній формі щодо інструктажу з питань охорони праці на робочому місці, осіб вказаних у довідці відповідно п.п. 1.2.1. п. 1.2. Додатку № 1 до тендерної документації. ? Копії наступних документів на працівників, які будуть надавати послуги з дезінфекції (дезінфекторів) в складі тендерної пропозиції: - довідку про проходження гігієнічного навчання дезінфекторів по дезінфекції, яка видається відповідним державним органом; - копії особистих медичних книжок дезінфекторів учасника, оформлені у відповідності до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення хвороб»; - посвідчення і протоколи (витяги з протоколів) з охорони праці, а саме: згідно вимог НПАОП 0.00-1.45-69 «Правила безпеки при зберіганні, перевезенні та застосуванні сильнодіючих отруйних речовин», згідно вимог НПАОП 0.00-1.04-07 «Правила вибору та застосування засобів індивідуального захисту органів дихання» та згідно НПАОП 0.00-7.17-18 «Мінімальні вимоги безпеки і охорони здоров’я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці». ? Документи, які підтверджують проходження працівників, вказаних у довідці відповідно до таблиці п.п. 1.2.1. п. 1.2. Додатку № 1 до тендерної документації навчання з охорони праці, шляхом надання посвідчень і протоколу/ів (витяг/ів з протоколу/ів). У разі проходження працівниками перевірки знань з питань охорони праці за результатами навчання безпосередньо у роботодавця, надаються посвідчення та протоколи навчання з питань охорони праці з відповідних нормативів комісійного складу з перевірки знань з питань охорони праці учасника та копія наказу про створення такої комісії. Зазначені документи надаються для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників Учасника. ? Відомості про учасника за Формою №1 Додатку 1 тендерної документації. ? Лист учасника у довільній формі, де обов’язково зазначається код доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту або останніх змін до Статуту (нова редакція)). ? Достовірну інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру або відповідну Постанову НКРЕКП. ? Довідку, складена в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації або прізвище, ім’я по-батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство.
Створено
12.06.2025 14:52
Надати до
13.06.2025 14:52
Період вимог/скарг з 19.06.2025 12:55 по 25.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.06.2025 15:32 по 24.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.06.2025 12:55
Довідка НАЗК
19.06.2025 12:55
Повідомлення про рішення
16.06.2025 15:32
Витяг з ЄДР
16.06.2025 15:32
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.06.2025 16:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.06.2025 16:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Просимо надати наступні документи, а саме: ? Копію договору з медичною установою про надання медичних послуг (про медичний огляд працівників), відповідно до п.п. 1.2.3. п. 1.2. Додатку № 1 до тендерної документації (наданий договір про надання медичних послуг завершився 31.12.2024 р.); ? Актуальну довідку про проходження гігієнічного навчання дезінфекторів по дезінфекції, яка видається відповідним державним органом, відповідно до п.п. 1.2.6. п. 1.2. Додатку № 1 до тендерної документації; ? Надати документи, які підтверджують проходження працівників, вказаних у довідці відповідно до таблиці п.п. 1.2.1. п. 1.2. Додатку № 1 до тендерної документації, навчання з охорони праці, шляхом надання посвідчень і протоколу/ів (витяг/ів з протоколу/ів). У разі проходження працівниками перевірки знань з питань охорони праці за результатами навчання безпосередньо у роботодавця, надаються посвідчення та протоколи навчання з питань охорони праці з відповідних нормативів комісійного складу з перевірки знань з питань охорони праці учасника та копія наказу про створення такої комісії. Зазначені документи надаються для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників Учасника (відсутні документи на зазначених в таблиці п.п. 1.2.1. п. 1.2. Додатку № 1 до тендерної документації працівників відповідної кваліфікації, окрім інженера з охорони праці та дезінфектора); ? Надати роз’яснення щодо гарантійних термінів зберігання зазначених у паспорті якості №1 від 03.10.23 BALU POWER GEL STRONG Гель для чищення санвузлів (хвоя) та паспорті якості №1 від 23.09.24 BALU SAN POWER (Ромашка) Гель для миття санвузлів з антимікробною дією, так як термін їх дії може закінчитись під час виконання договору.
Створено
17.06.2025 15:27
Надати до
18.06.2025 15:27
Період вимог/скарг з 02.07.2025 17:33 по 08.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.07.2025 16:12 по 10.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.07.2025 17:33
Довідка НАЗК
02.07.2025 17:33
Повідомлення про рішення
02.07.2025 16:33
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-06-02-010457-a-a1
Очікує підписання
442 000 грн.
442 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з прибирання приміщень (код CPV за ДК 021:2015: 90910000-9 «Послуги з прибирання»)
Номенклатура
Послуги з прибирання приміщень (код CPV за ДК 021:2015: 90910000-9 «Послуги з прибирання»)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ГЕНЕРАЛЬНА ДИРЕКЦІЯ ДЕРЖАВНОЇ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ГЕНЕРАЛЬНА ДИРЕКЦІЯ ДЕРЖАВНОЇ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41220556

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП ШУРУБУРА РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ
Повна назва
ФОП ШУРУБУРА РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2913907176

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

UA-2025-06-02-010457-a-c2
Підписаний і діє
Номер
193-К-25
423 576 грн.
352 980 грн.
З ПДВ
Підписано
29.07.2025
Строк дії договору з
29.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з прибирання приміщень (код CPV за ДК 021:2015: 90910000-9 «Послуги з прибирання»)
Номенклатура
Послуги з прибирання приміщень (код CPV за ДК 021:2015: 90910000-9 «Послуги з прибирання»)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ГЕНЕРАЛЬНА ДИРЕКЦІЯ ДЕРЖАВНОЇ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ГЕНЕРАЛЬНА ДИРЕКЦІЯ ДЕРЖАВНОЇ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41220556

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"
Повна назва
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38748221

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
29.07.2025 15:33
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
477 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.06.2025 08:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ГЕНЕРАЛЬНА ДИРЕКЦІЯ ДЕРЖАВНОЇ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380444810541
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
477 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.06.2025 08:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ГЕНЕРАЛЬНА ДИРЕКЦІЯ ДЕРЖАВНОЇ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380444810541
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності