Показати схожі тендери

Закупівля Акумулятори автомобільні від Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-02-010130-a
Id Tender 2fe77667ff834567a8bbadb83676a2b7
План UA-P-2025-06-02-012433-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 02.06.2025 15:43
Остання зміна 14.07.2025 11:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
820 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
8 200 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.06.2025 15:40 до 10.06.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 02.06.2025 15:40
до 07.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.06.2025 15:40
до 07.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 11.06.2025 16:05
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.06.2025 14:17
до 03.07.2025 00:00
Період уточнень
з 02.06.2025 15:40 до 07.06.2025 00:00
Період оскарження
з 02.06.2025 15:40 до 07.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.06.2025 16:05
Основні параметри
Акумулятори автомобільні
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
820 000 грн.
Акумулятори автомобільні
Назва предмета закупівлі
Акумулятори автомобільні
Очікувана вартість
820 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8200,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.06.2025 15:36
Закінчення аукціону
11.06.2025 16:05
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 68 (штуки)
Акумулятор 110Ah Ев (-/+) 850А (EN) 12V (д393*ш175*в190)
Опис предмета закупівлі
Акумулятор 110Ah Ев (-/+) 850А (EN) 12V (д393*ш175*в190)
Код ДК 021:2015
31440000-2 - Акумуляторні батареї
Кількість
68
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 25 (штуки)
Акумулятор 75Ah АзЕ (-/+) 730А (EN) 12V (д315*ш175*в175)
Опис предмета закупівлі
Акумулятор 75Ah АзЕ (-/+) 730А (EN) 12V (д315*ш175*в175)
Код ДК 021:2015
31440000-2 - Акумуляторні батареї
Кількість
25
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 4 (штуки)
Акумулятор 60Ah АзЕ (-/+) 640А (EN) 12V (д242*ш175*в190)
Опис предмета закупівлі
Акумулятор 60Ah АзЕ (-/+) 640А (EN) 12V (д242*ш175*в190)
Код ДК 021:2015
31440000-2 - Акумуляторні батареї
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 2 (штуки)
Акумулятор 80 Аh АзE(-/+) 720 А (EN) 12V (д315*ш175*в190)
Опис предмета закупівлі
Акумулятор 80 Аh АзE(-/+) 720 А (EN) 12V (д315*ш175*в190)
Код ДК 021:2015
31440000-2 - Акумуляторні батареї
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 2 (штуки)
Акумулятор 225 Аh Аз(+/-) 1200А (EN) 12V (д518*ш279*в240)
Опис предмета закупівлі
Акумулятор 225 Аh Аз(+/-) 1200А (EN) 12V (д518*ш279*в240)
Код ДК 021:2015
31440000-2 - Акумуляторні батареї
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за отриманий товар здійснюються в безготівковому порядку протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару згідно видаткової накладної.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Автосвіт Україна"
Пропозиція:
448 820 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ТРЕЙД СІТІ СЕРВІС"
Пропозиція:
750 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Чайка Вікторія Василівна
Пропозиція:
749 999 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.06.2025 15:36
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.06.2025 15:43
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Проект договору
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Незгода
Електронна пошта
Телефон
+0984278986
Сайт:
https://emddnipro.itmed.org
Замовник
ЄДРПОУ
26136949
Повна назва
Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради"
Поштовий індекс
49005
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
пл. Соборна, буд. 14
Кваліфікація
Лот № 1 Акумулятори автомобільні
Період вимог/скарг з 18.06.2025 14:17 по 24.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.06.2025 16:05 по 10.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
18.06.2025 14:17
Повідомлення про рішення
18.06.2025 09:20
Електроний протокол про продовження строку
11.06.2025 16:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.06.2025 15:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.06.2025 15:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
11.06.2025 16:05
Надати до
13.06.2025 00:00
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку з тимчасовою відсутністю фахівця з цієї закупівлі виникає необхідність продовжити строк для розгляду тендерних пропозицій Товариство з обмеженою відповідальністю "Автосвіт Україна"
Дата продовження строку розгляду
18.06.2025 09:20
Дата кінця розгляду
10.07.2025 00:00
Період вимог/скарг з 27.06.2025 11:13 по 03.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.06.2025 14:17 по 17.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
27.06.2025 11:13
Повідомлення про рішення
26.06.2025 13:20
Електроний протокол про продовження строку
18.06.2025 14:17
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.06.2025 15:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.06.2025 15:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно з частиною 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Під час розгляду тендерної пропозиції, яка за результатом аукціону визначена найбільш економічно вигідною, а саме учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧАЙКА ВІКТОРІЯ ВАСИЛІВНА, ЄДРПОУ 2986902982 (далі по тексту – Учасник), було виявлено недоліки, які потребують виправлення Учасником у строк, встановлений абзацом першим частини 43 Особливостей: 1. Пункт 4.17 додатку № 3 до тендерної документації: «4.17. Тендерна пропозиція, яка міститься в додатку 1 до тендерної документації. У своїх пропозиціях Учасник зазначає товарний знак та рік виготовлення товару, який пропонується.» Учасником надано частково заповнену форму тендерної пропозиції. З огляду на зазначене, просимо надати повністю заповнену форму тендерної пропозиції за формою додатку № 1 до тендерної документації. 2. Пункт 1.1.2 Додатку № 3 до тендерної документації: «1.1.2 Довідка у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до постачання товару, який є предметом закупівлі.» Учасником не надано зазначену довідку. З огляду на зазначене, просимо надати у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до постачання товару, який є предметом закупівлі відповідно до вимог пункту 1.1. додатку № 3 до тендерної докумегнтації. 3. Пункт 4.7 Додатку № 3 до тендерної документації: «- Заява фізичної особи-підприємця щодо участі у закупівлі, датована періодом подання пропозицій, із зазначенням найменування замовника, ідентифікатора закупівлі та суми пропозиції. Зазначена заява має бути підписана фізичною особою-підприємцем, що подала пропозицію, як учасник закупівлі, справжність підпису має бути завірено нотаріально. У випадку, якщо від імені фізичної особи-підприємця документи пропозиції та/або пропозиція засвідчується підписом представника такої особи, повноваження представника повинні підтверджуватись нотаріально посвідченою довіреністю, копія якої відповідно надається у складі документів пропозиції.» Учасником не надано зазначений документ. З огляду на зазначене, просимо надати Заяву фізичної особи-підприємця щодо участі у закупівлі, датовану періодом подання пропозицій, із зазначенням найменування замовника, ідентифікатора закупівлі та суми пропозиції, що має бути підписана фізичною особою-підприємцем, що подала пропозицію, як учасник закупівлі, справжність підпису має бути завірено нотаріально. 4. Пункт 4.8 Додатку № 3 до тендерної документації: «4.8. Довідку(и), датовану(і) поточним роком щодо відкритих рахунків (від усіх банків, в яких відкрито рахунки учасника) та довідку від банку щодо стану залишку коштів на рахунку(ах).» Згідно наданої у складі пропозиції учасника довідки (файл «Податкова рахунки.rar»)- Учасник має відкриті рахунки в 8 (восьми) банківських установах, натомість пропозиція учасника містить довідки щодо відкритих рахунків від 6 (шести) банківських установ. З огляду на зазначене, просимо надати довідку(и), датовану(і) поточним роком щодо відкритих рахунків (від усіх банків, в яких відкрито рахунки учасника) та довідку від банку щодо стану залишку коштів на рахунку(ах). 5. Пункт 4.12 Додатку № 3 до тендерної документації: «4.12. Лист-підтвердження в довільній формі згоди з Проєктом договору про закупівлю, який міститься в додатку 5 до тендерної документації. За результатом ознайомлення та з метою надання погодження з умовами проекту договору та істотними умовами, які будуть до нього включені за результатом прийняття пропозицій Учасника, Учасник повинен подати у складі своєї пропозиції, шляхом завантаження файлу(ів) у форматах доступних для відображення такого(их) електронного(их) документа(ів) (наприклад: *.doc, *.docx, *.pdf, *.jpg, *.jpeg), заповнений (крім реквізитів замовника) проект договору та додатки до договору.» Учасником не надано заповнений (крім реквізитів замовника) проект договору та додатки до договору. З огляду на зазначене, просимо надати заповнений (крім реквізитів замовника) проект договору та додатки до договору за формою додатку № 5 до тендерної документації. 6. Пункт 4.13 Додатку № 3 до тендерної документації: «- копія сертифікату, який засвідчує сертифікацію систем учасника про управління інформаційної безпеки, кібербезпеки та захисту конфіденційності, стосовно оптової торгівлі, виданий державним органом сертифікації; - гарантійний лист щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм законодавства України, в тому числі: Закону України «Про санкції»; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинних шляхом, фінансування тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»; Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015 №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації», постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».» Учасником не надано зазначені документи. З огляду на зазначене, просимо надати сертифікат управління інформаційної безпеки, кібербезпеки та захисту конфіденційності, стосовно оптової торгівлі, виданий державним органом сертифікаці та гарантійний лист щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм законодавства України, в тому числі: Закону України «Про санкції»; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинних шляхом, фінансування тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»; Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015 №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації», постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. 7. Пункт 4.15 Додатку № 3 до тендерної документації: «4.15. Довідка в довільній формі про те, що учасник гарантує, що товар належить йому на праві власності, не перебуває під забороною відчуження, арештом, не є предметом застави та іншим засобом забезпечення виконання зобов'язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами і державою, а також не є предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним в Україні законодавством.» Учасником не надано зазначені документи. З огляду на зазначене, просимо надати довідку в довільній формі про те, що учасник гарантує, що товар належить йому на праві власності, не перебуває під забороною відчуження, арештом, не є предметом застави та іншим засобом забезпечення виконання зобов'язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами і державою, а також не є предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним в Україні законодавством. 8. Додаток № 4 до тендерної документації: «2) У разі, якщо учасник не є виробником товару, то на підтвердження ланцюгу зв`язку між виробником щонайменше однієї позиції запропонованого товару та учасником, останній повинен надати у складі пропозиції наступні документи: у разі, якщо учасник на пряму співпрацює з виробником – лист від виробника з накладеним електронним підписом виробника на ім’я учасника, за змістом якого виробник гарантує поставку товару учаснику для подальшого продажу акумуляторних батарей для потреб Замовника із зазначенням найменування Замовника, ідентифікатору закупівлі, предмету закупівлі та найменування товару з наданням документів, що свідчать, що учасник є офіційним дилером (представником) виробника або, у разі, якщо учасник не співпрацює з виробником, а здійснює закупівлю акумуляторних батарей у офіційних дилерів(представників) виробника в Україні – лист з накладеним електронним підписом уповноваженої особи дилера(представника) виробника товару на ім’я учасника, за змістом якого дилер(представник) виробника гарантує поставку товару учаснику для подальшого продажу електричних акумуляторів для потреб Замовника із зазначенням найменування Замовника, ідентифікатору закупівлі, предмету закупівлі та найменування товару з наданням документів, від виробника що свідчать, що дилер (представник) виробника є офіційним представником (дилером) виробника. 3)У разі, якщо учасник є виробником запропонованого товару – такий учасник надає документ, що свідчить про право власності на торгову марку, зазначену на запропонованому учасником товарі.» Учасником не надано зазначені документи. З огляду на зазначене, просимо надати відповідні документи.
Створено
18.06.2025 14:39
Надати до
19.06.2025 14:39
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку з необхідністю опрацювання достатньо великого обсягу документів та для більш ретельної перевірки і аналізу, наданих документів в складі пропозиції Учасника та задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки пропозицій, доцільним та вкрай необхідним є продовження строку розгляду пропозиції Учасника.
Дата продовження строку розгляду
26.06.2025 13:19
Дата кінця розгляду
17.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.06.2025 11:13 по 05.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.06.2025 12:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.06.2025 15:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.06.2025 15:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
«Шановний Учаснику, згідно вимог визначених у додатку № 4 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», зазначено: У складі пропозиції на підтвердження технічних, кількісних та якісних характеристик учасник надає документи, які свідчать про якість запропонованого товару: копію сертифіката відповідності виданий уповноваженим органом або копію паспорта якості (паспорт якості може бути виданий виробником товару) або декларації відповідності, а також інструкцію з експлуатації.».
Створено
02.07.2025 08:25
Надати до
03.07.2025 08:25
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
820 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.06.2025 01:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради"
Контактний телефон:
+0984278986
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
820 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.06.2025 01:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради"
Контактний телефон:
+0984278986
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності