Показати схожі тендери

Закупівля Розморожувач плазми крові, код НК 024:2023: 43434 - Розморожувач плазми крові від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-02-009739-a
Id Tender 06e96f81cb174c9ca62d991cb6082b34
План UA-P-2025-06-02-012271-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 02.06.2025 15:29
Остання зміна 16.06.2025 13:51
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
473 550 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 367.75 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.06.2025 15:28 до 10.06.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 02.06.2025 15:28
до 07.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.06.2025 15:28
до 07.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.06.2025 18:00
до 16.06.2025 13:51
Залишилось 2 днів 18 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.06.2025 13:51
до 22.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 16.06.2025 13:51
-
Період уточнень
з 02.06.2025 15:28 до 07.06.2025 00:00
Період оскарження
з 02.06.2025 15:28 до 07.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.06.2025 18:00 до 16.06.2025 13:51
Період кваліфікації
з 10.06.2025 18:00 до 16.06.2025 13:51
Основні параметри
Розморожувач плазми крові, код НК 024:2023: 43434 - Розморожувач плазми крові
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
473 550 грн.
Розморожувач плазми крові, код НК 024:2023: 43434 - Розморожувач плазми крові
Назва предмета закупівлі
Розморожувач плазми крові, код НК 024:2023: 43434 - Розморожувач плазми крові
Очікувана вартість
473 550 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2367,75
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Розморожувач плазми крові, код НК 024:2023: 43434 - Розморожувач плазми крові
Код ДК 021:2015
33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Код НК 024:2023
43434 Розморожувач плазми крові
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79032, Україна, Львівська область, Львів, вул. Джорджа Вашингтона, 6
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за поставлений товар здійснюється по безготівковому перерахунку протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту фактичного отримання Замовником Товару та належно оформлених товаро-супровідних документів (накладної, рахунка-фактури, тощо) на розрахунковий рахунок Постачальника У разі затримки (відсутності) фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 14 робочих днів з дати отримання Замовником на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ЛУЗАНОВ ВОЛОДИМИР АНДРІЙОВИЧ
Пропозиція:
473 550 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.06.2025 15:29
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Костенко
Електронна пошта
Телефон
+380322591953
Замовник
ЄДРПОУ
20761103
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР"
Поштовий індекс
79032
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
м.Львів
Адреса
ВУЛ.ДЖ.ВАШИНГТОНА, будинок 6
Кваліфікація
Лот № 1 Розморожувач плазми крові, код НК 024:2023: 43434 - Розморожувач плазми крові
Період вимог/скарг з 16.06.2025 13:51 по 22.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.06.2025 18:00 по 18.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
16.06.2025 13:51
Повідомлення про рішення
10.06.2025 18:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.06.2025 15:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.06.2025 15:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1.згідно ч 1. Розділу 1 додатку 1 тендерної документації - Для підтвердження кваліфікації Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи: - Довідку за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного(их) договору(ів) в довільній формі чи за наведеною в документації формою. Аналогічним є договір, що є аналогічним за предметом закупівлі (повністю чи частково) або за кодом ДК 021:2015. - Копію (ї) аналогічного(их) договору(ів) (не менше одного). На підтвердження поданого(их) договору(ів) надати копію видаткової накладної або скановану копію з оригінала листа-відгука(ів) про співпрацю та фактичне виконання договору від Покупця(ів), що вказані довідці та копія якого надана (не менше одного). Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Як встановлено при кваліфікації пропозиції учасника вищенаведені документи відсутні у складі пропозиції 1.2.згідно ч.1 розділу 3 додатку 1 документації учасник повинен надати: -Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера або копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків (за наявності) (*не подається у випадку дані про РНОКПП, внесені до паспорта громадянина України). Як встановлено при кваліфікації пропозиції учасника вищенаведені документи відсутні у складі пропозиції 1.3.згідно ч.2 розділу 3 додатку 1 документації учасник повинен надати Відомості про учасника з наступною інформацією: Форма «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» 1. Повна та/або скорочена назва учасника: 2. Юридична адреса: 3. Поштова адреса (місцезнаходження): 4. Реквізити банку/банків (номер рахунку (у разі наявності), найменування банку), у якому (яких) обслуговується учасник: 5. Відомості про контактну(контактних) особу (осіб) учасника: Посада (для юр.ос.), ПІП, тел, Е-mail (у разі наявності) Як встановлено при кваліфікації пропозиції учасника вищенаведені документи відсутні у складі пропозиції 1.4. згідно ч.4 розділу 3 додатку 1 документації учасник повинен надати Підписаний проєкт договору про закупівлю згідно Додатку №5 , подається учасником як згода з його умовами Як встановлено при кваліфікації пропозиції учасника вищенаведені документи відсутні у складі пропозиції 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Надати : - Довідку за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного(их) договору(ів) в довільній формі чи за наведеною в документації формою. Аналогічним є договір, що є аналогічним за предметом закупівлі (повністю чи частково) або за кодом ДК 021:2015. - Копію (ї) аналогічного(их) договору(ів) (не менше одного). На підтвердження поданого(их) договору(ів) надати копію видаткової накладної або скановану копію з оригінала листа-відгука(ів) про співпрацю та фактичне виконання договору від Покупця(ів), що вказані довідці та копія якого надана (не менше одного). Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. 2.2.надати: - Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера або копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків (за наявності) (*не подається у випадку дані про РНОКПП, внесені до паспорта громадянина України). 2.3. надати Відомості про учасника з наступною інформацією: Форма «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» 1. Повна та/або скорочена назва учасника: 2. Юридична адреса: 3. Поштова адреса (місцезнаходження): 4. Реквізити банку/банків (номер рахунку (у разі наявності), найменування банку), у якому (яких) обслуговується учасник: 5. Відомості про контактну(контактних) особу (осіб) учасника: Посада (для юр.ос.), ПІП, тел, Е-mail (у разі наявності) 2.4. надати Підписаний проєкт договору про закупівлю згідно Додатку №5 , подається учасником як згода з його умовами
Створено
12.06.2025 09:23
Надати до
13.06.2025 09:23
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
473 550 грн.
Період подання пропозицій
до 10.06.2025 18:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР"
Контактний телефон:
+380322591953
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
473 550 грн.
Період подання пропозицій
до 10.06.2025 18:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР"
Контактний телефон:
+380322591953
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності