Зміст
1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:
1.1) Підпункт 1.1. пункту 1 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації – Довідка про виконання аналогічного (их) договору (ів) щодо предмету закупівлі, яка повинна підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного (их) договору (ів) (надається на фірмовому бланку учасника (за наявності), мати вихідну дату та номер, печатку та підпис відповідальної особи (або накладений КЕП/УЕП).
1.2) Підпункт 1.2. пункту 1 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації – Сканкопiя (ї) аналогічного (их) договору (ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких).
1.3) Підпункт 2.1. пункту 2 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації – Довідка в довільній формі з інформацією про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Довідка надається на фірмовому бланку учасника (за наявності), мати вихідну дату та номер, печатку та підпис відповідальної особи (або накладений КЕП/УЕП).
1.4) Абзац перший підпункту 3.1. пункту 3 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації – Довідка в довільній формі з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (обов’язково зазначити: прізвище, ім’я та по батькові, кваліфікацію/посаду, інформацію про освіту (може містити іншу інформацію)).
1.5) Пункт 5 частини 4 Додатку 1 до тендерної документації – Відомість про учасника відповідно до частини 6 Додатка 1 до тендерної документації.
1.6) Абзац вісімнадцятий частини 1 розділу 3 Тендерної документації – Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
2) Перелік виявлених невідповідностей:
2.1) Учасник завантажив в електронну систему закупівель довідку про виконання аналогічних договорів № 11/06 від 05.06.2025 року. Однак, в зазначеної довідці Учасник не зазначив предмет аналогічних договорів, а зазначив лише № / дата цих договору та відповідний код ДК 021:2015.
2.2) Учасник завантажив в електронну систему закупівель аналогічний договір № 02/09-02 від 15.09.2020 року з Відділом освіти Оржицької районної державної адміністрації. Однак, даний договір наданий не в повному обсязі: відсутні розділи 7-10, та початок 11 розділу договору.
2.3) Учасник завантажив в електронну систему закупівель довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 14/06 від 05.06.2025р. Однак, зазначена довідка не має печатки та підпису відповідальної особи (або накладений КЕП/УЕП).
2.4) Учасник завантажив в електронну систему закупівель довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 16/06 від 06.06.2025р. Однак, в зазначеної довідці відсутня інформація щодо освіти наступних працівників: Вєркіна Ольга Василівна, Лобам Наталія Андріївна, Матвієвський Віталій Борисович.
2.5) Учасник завантажив в електронну систему закупівель відомість про учасника № 10/06 від 05.06.2025р. Однак, в довідці Учасник зазначив організаційну-правову форму, яка не відповідає установчим документам Учасника.
Також Учасник не зазначив посаду особи, відповідальної за участь в торгах.
2.6) Учасник надав документи без проставляння підпису уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитка печатки учасника (у разі використання), а також відсутні КЕП/УЕП на цих документах, а саме:
- довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 16/06 від 06.06.2025р;
- довідка про склад учасників /бенефіціарів юридичної особи № 13/06 від 06.06.2025
- довідка в довільній форми з переліком сервісних центрів, у яких буде здійснюватися гарантійне обслуговування товару на території України № 15/06 від 05.06.2025р.
3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
3.1) Надати довідку про виконання аналогічного (их) договору (ів) щодо предмету закупівлі із зазначенням предметів аналогічних договорів
3.2) Надати договір в повному обсязі.
3.3) Надати довідку в довільній формі з інформацією про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Довідка надається на фірмовому бланку учасника (за наявності), мати вихідну дату та номер, печатку та підпис відповідальної особи (або накладений КЕП/УЕП).
3.4) Надати довідку в довільній формі з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (обов’язково зазначити: прізвище, ім’я та по батькові, кваліфікацію/посаду, інформацію про освіту (може містити іншу інформацію)).
3.5) Надати відомість про учасника відповідно до частини 6 Додатка 1 до тендерної документації.
3.6) Надати вищезазначені довідки з проставлянням підпису уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання), або з накладеним КЕП/УЕП на документі.