Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015: 39310000-8 – Обладнання для закладів громадського харчування (Обладнання для їдальні) від Одеський державний університет внутрішніх справ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-02-008889-a
Id Tender c119d0132ba143e9aa954033baeaeae1
План UA-P-2025-06-02-005851-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 02.06.2025 15:04
Остання зміна 13.06.2025 18:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 195 843.77 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 979.22 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.06.2025 15:02 до 10.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 02.06.2025 15:02
до 07.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.06.2025 15:02
до 07.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.06.2025 00:00
до 12.06.2025 17:07
Залишилось 2 днів 17 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.06.2025 17:07
до 18.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 12.06.2025 17:07
-
Період уточнень
з 02.06.2025 15:02 до 07.06.2025 00:00
Період оскарження
з 02.06.2025 15:02 до 07.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.06.2025 00:00 до 12.06.2025 17:07
Період кваліфікації
з 10.06.2025 00:00 до 12.06.2025 17:07
Основні параметри
ДК 021:2015: 39310000-8 – Обладнання для закладів громадського харчування (Обладнання для їдальні)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 195 843.77 грн.
ДК 021:2015: 39310000-8 – Обладнання для закладів громадського харчування (Обладнання для їдальні)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015: 39310000-8 – Обладнання для закладів громадського харчування (Обладнання для їдальні)
Очікувана вартість
1 195 843.77 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5979,22
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 1 (штуки)
Ротаційна піч електрична
Опис предмета закупівлі
Ротаційна піч електрична
Код ДК 021:2015
39312200-4 - Обладнання для їдалень
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, провулок Сабанський, 4
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Позиція : №2 2 (штуки)
Візок з нержавіючої сталі на 18 рівнів
Опис предмета закупівлі
Візок з нержавіючої сталі на 18 рівнів
Код ДК 021:2015
39312200-4 - Обладнання для їдалень
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, провулок Сабанський, 4
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 (штуки)
Візок з нержавіючої сталі для перевезення бочок та циліндричних ємностей
Опис предмета закупівлі
Візок з нержавіючої сталі для перевезення бочок та циліндричних ємностей
Код ДК 021:2015
39312200-4 - Обладнання для їдалень
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, провулок Сабанський, 4
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Позиція : №4 1 (штуки)
Візок з нержавіючої сталі для перевезення посуду
Опис предмета закупівлі
Візок з нержавіючої сталі для перевезення посуду
Код ДК 021:2015
39312200-4 - Обладнання для їдалень
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, провулок Сабанський, 4
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АКОРД ГРУП"
Пропозиція:
1 070 676.9 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.06.2025 15:04
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анастасія Куруч
Електронна пошта
Телефон
+380487095067
Сайт:
https://oduvs.edu.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
08571570
Повна назва
Одеський державний університет внутрішніх справ
Поштовий індекс
65014
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
м. Одеса
Адреса
вул. Успенська, 1
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015: 39310000-8 – Обладнання для закладів громадського харчування (Обладнання для їдальні)
Період вимог/скарг з 12.06.2025 17:07 по 18.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.06.2025 00:00 по 18.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.06.2025 17:07
Довідка НАЗК
12.06.2025 17:07
Повідомлення про рішення
10.06.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.06.2025 15:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.06.2025 15:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1) Підпункт 1.1. пункту 1 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації – Довідка про виконання аналогічного (их) договору (ів) щодо предмету закупівлі, яка повинна підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного (их) договору (ів) (надається на фірмовому бланку учасника (за наявності), мати вихідну дату та номер, печатку та підпис відповідальної особи (або накладений КЕП/УЕП). 1.2) Підпункт 1.2. пункту 1 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації – Сканкопiя (ї) аналогічного (их) договору (ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких). 1.3) Підпункт 2.1. пункту 2 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації – Довідка в довільній формі з інформацією про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Довідка надається на фірмовому бланку учасника (за наявності), мати вихідну дату та номер, печатку та підпис відповідальної особи (або накладений КЕП/УЕП). 1.4) Абзац перший підпункту 3.1. пункту 3 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації – Довідка в довільній формі з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (обов’язково зазначити: прізвище, ім’я та по батькові, кваліфікацію/посаду, інформацію про освіту (може містити іншу інформацію)). 1.5) Пункт 5 частини 4 Додатку 1 до тендерної документації – Відомість про учасника відповідно до частини 6 Додатка 1 до тендерної документації. 1.6) Абзац вісімнадцятий частини 1 розділу 3 Тендерної документації – Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). 2) Перелік виявлених невідповідностей: 2.1) Учасник завантажив в електронну систему закупівель довідку про виконання аналогічних договорів № 11/06 від 05.06.2025 року. Однак, в зазначеної довідці Учасник не зазначив предмет аналогічних договорів, а зазначив лише № / дата цих договору та відповідний код ДК 021:2015. 2.2) Учасник завантажив в електронну систему закупівель аналогічний договір № 02/09-02 від 15.09.2020 року з Відділом освіти Оржицької районної державної адміністрації. Однак, даний договір наданий не в повному обсязі: відсутні розділи 7-10, та початок 11 розділу договору. 2.3) Учасник завантажив в електронну систему закупівель довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 14/06 від 05.06.2025р. Однак, зазначена довідка не має печатки та підпису відповідальної особи (або накладений КЕП/УЕП). 2.4) Учасник завантажив в електронну систему закупівель довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 16/06 від 06.06.2025р. Однак, в зазначеної довідці відсутня інформація щодо освіти наступних працівників: Вєркіна Ольга Василівна, Лобам Наталія Андріївна, Матвієвський Віталій Борисович. 2.5) Учасник завантажив в електронну систему закупівель відомість про учасника № 10/06 від 05.06.2025р. Однак, в довідці Учасник зазначив організаційну-правову форму, яка не відповідає установчим документам Учасника. Також Учасник не зазначив посаду особи, відповідальної за участь в торгах. 2.6) Учасник надав документи без проставляння підпису уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитка печатки учасника (у разі використання), а також відсутні КЕП/УЕП на цих документах, а саме: - довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 16/06 від 06.06.2025р; - довідка про склад учасників /бенефіціарів юридичної особи № 13/06 від 06.06.2025 - довідка в довільній форми з переліком сервісних центрів, у яких буде здійснюватися гарантійне обслуговування товару на території України № 15/06 від 05.06.2025р. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1) Надати довідку про виконання аналогічного (их) договору (ів) щодо предмету закупівлі із зазначенням предметів аналогічних договорів 3.2) Надати договір в повному обсязі. 3.3) Надати довідку в довільній формі з інформацією про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Довідка надається на фірмовому бланку учасника (за наявності), мати вихідну дату та номер, печатку та підпис відповідальної особи (або накладений КЕП/УЕП). 3.4) Надати довідку в довільній формі з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (обов’язково зазначити: прізвище, ім’я та по батькові, кваліфікацію/посаду, інформацію про освіту (може містити іншу інформацію)). 3.5) Надати відомість про учасника відповідно до частини 6 Додатка 1 до тендерної документації. 3.6) Надати вищезазначені довідки з проставлянням підпису уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання), або з накладеним КЕП/УЕП на документі.
Створено
11.06.2025 16:34
Надати до
12.06.2025 16:34
Договір
UA-2025-06-02-008889-a-b1
Очікує підписання
1 070 676.9 грн.
1 070 676.9 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (штуки)
Ротаційна піч електрична
Номенклатура
Ротаційна піч електрична
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Візок з нержавіючої сталі на 18 рівнів
Номенклатура
Візок з нержавіючої сталі на 18 рівнів
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Візок з нержавіючої сталі для перевезення бочок та циліндричних ємностей
Номенклатура
Візок з нержавіючої сталі для перевезення бочок та циліндричних ємностей
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Візок з нержавіючої сталі для перевезення посуду
Номенклатура
Візок з нержавіючої сталі для перевезення посуду
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Одеський державний університет внутрішніх справ
Повна назва
Одеський державний університет внутрішніх справ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08571570

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "АКОРД ГРУП"
Повна назва
ТОВ "АКОРД ГРУП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37219763

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 195 843.77 грн.
Період подання пропозицій
до 10.06.2025 00:00
Замовник:
Одеський державний університет внутрішніх справ
Контактний телефон:
+380487095067
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 195 843.77 грн.
Період подання пропозицій
до 10.06.2025 00:00
Замовник:
Одеський державний університет внутрішніх справ
Контактний телефон:
+380487095067
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності