Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт Криворізького Центрально-Міського ліцею Криворізької міської ради за адресою: вул. Лермонтова, 12, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) від Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-02-007982-a
Id Tender 7ac27e05f76f4dfea4bc71e770eb82e2
План UA-P-2025-06-02-009404-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 02.06.2025 14:36
Остання зміна 01.07.2025 11:52
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
106 301 866.8 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
550 000 грн. (0,52 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.06.2025 14:35 до 18.06.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 02.06.2025 14:35
до 15.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.06.2025 14:35
до 15.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.06.2025 12:00
до 23.06.2025 11:32
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.06.2025 11:32
до 29.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.06.2025 11:32
до 01.07.2025 11:52
Період уточнень
з 02.06.2025 14:35 до 15.06.2025 00:00
Період оскарження
з 02.06.2025 14:35 до 15.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.06.2025 12:00 до 23.06.2025 11:32
Період кваліфікації
з 18.06.2025 12:00 до 23.06.2025 11:32
Основні параметри
Капітальний ремонт Криворізького Центрально-Міського ліцею Криворізької міської ради за адресою: вул. Лермонтова, 12, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
106 301 866.8 грн.
Капітальний ремонт Криворізького Центрально-Міського ліцею Криворізької міської ради за адресою: вул. Лермонтова, 12, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт Криворізького Центрально-Міського ліцею Криворізької міської ради за адресою: вул. Лермонтова, 12, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
106 301 866.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
550000,0
0,52 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
500 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт Криворізького Центрально-Міського ліцею Криворізької міської ради за адресою: вул. Лермонтова, 12, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
50002, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Лермонтова, 12
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами), та відповідно до Положення про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді 2025 року, затвердженого наказом Департаменту капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 01.01.2025 р. №1-ОД.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи проводяться після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт та будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт; проміжними платежами в міру виконання робіт.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН"
Пропозиція:
102 701 678.63 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.06.2025 14:36
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юлія Масльоха
Електронна пошта
Телефон
+380563730123
Замовник
ЄДРПОУ
04011650
Повна назва
Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Дніпро
Адреса
вул. Старокозацька, 34
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт Криворізького Центрально-Міського ліцею Криворізької міської ради за адресою: вул. Лермонтова, 12, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Період вимог/скарг з 23.06.2025 11:32 по 29.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.06.2025 12:00 по 26.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.06.2025 11:32
Довідка НАЗК
23.06.2025 11:32
Повідомлення про рішення
18.06.2025 12:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.06.2025 14:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.06.2025 14:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пп.1.1 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації (далі – ТД) учасники у своїх тендерних пропозиціях (далі – ТП) мають надати довідку за формою згідно Додатку 5, що містить інформацію про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів, обладнання та технологій, необхідних для виконання Договору про закупівлю, із зазначенням: найменування машин, механізмів, та обладнання, технологій, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, власність субпідрядника, орендується (лізинг, надання послуг тощо), необхідно зазначити № та дату договору оренди або лізингу тощо і найменування організації, в якій залучаються будівельні машини, механізми та обладнання тощо. На підтвердження інформації викладеної в довідці Учасником надаються: Якщо машини, механізми, обладнання тощо є вланістю Учасника - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та бухгалтерську довідку щодо відображення в бухгалтерському обліку. Якщо машини, механізми, обладняння та технологій не є власністю учасника або субпідрядника, а залучені, то учасником подаються копії дійсних та чинних, протягом всього строку дії договору про закупівлю договорів оренди (лізингу, надання послуг, тощо з додатками (зазначеними у договорі) на запропоновані машини, механізми, устаткування, обладнання та технології та акти приймання-передачі (зазначеними у договорі) учаснику таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та технологій до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання), на усі вказані у довідці будівельні машини, механізми, обладнання та технології. Також необхідно надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. Учасник повинен надати лист-підтвердження орендодавця (або лізингодавця, або надавача послуг, тощо) щодо незаперечення використання його машин, механізмів обладнання та технології для надання послуг учасником за предметом закупівлі на весь термін робіт. Листи-підтвердження повинні бути отримані учасником не раніше ніж за 30 днів до дня оприлюднення оголошення. Учасником ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН" у складі ТП була надана «Довідка з інформацією про обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що будуть використані для виконання робіт за Договором про закупівлю» вих. №16/06-13 від 16.06.2025 р. оформлена не належним чином, а саме в рядку №49 (Мотобур Vitals BUM 52 л) не вірно вказано термін експлуатації. Відповідно до наданої бухгалтерської довідки про знаходження основних засобів на балансі підприємства (Вих. №16/06-14 від 16.06.2025 р.) – дата вводу в експлуатацію «Мотобур Vitals BUM 52 л» 15.01.2025 року, тобто на дату складання довідки 16.06.2025 р. – 5 місяців. Надати довідку з інформацією про обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що будуть використані для виконання робіт за Договором про закупівлю оформлену належним чином відповідно до вимог ТД.
Створено
20.06.2025 13:40
Надати до
21.06.2025 13:40
Договір
UA-2025-06-02-007982-a-a1
Підписаний і діє
Номер
№42/06-25
102 701 678.63 грн.
85 584 732.19 грн.
З ПДВ
Підписано
01.07.2025
Строк дії договору з
01.07.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт Криворізького Центрально-Міського ліцею Криворізької міської ради за адресою: вул. Лермонтова, 12, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Номенклатура
Капітальний ремонт Криворізького Центрально-Міського ліцею Криворізької міської ради за адресою: вул. Лермонтова, 12, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Повна назва
Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04011650

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН"
Повна назва
ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37150299

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
01.07.2025 11:52
-
Підписаний договір
01.07.2025 11:51
Додатки до договору
01.07.2025 11:51
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-30-000067
Дата створення проекту
30.06.2025 17:06
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
30.06.2025 18:23
Дата публікації висновку про результати
16.07.2025 16:58
Дата завершення усунення порушень
31.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
22.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 30.06.2025 Київ № 184 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 24 червня 2025 року № 158-в «Про надання відпустки Басалаєвій А.В.» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 28 UA-2025-06-02-007982-a 02.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
30.06.2025 00:00
Документи рішення
30.06.2025 18:23
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 14 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 02 червня 2025 року № 1, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР «ЛІБЕРТОН» (далі – ТОВ «КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР «ЛІБЕРТОН»), протокол від 23 червня 2025 року № 2, повідомлення про намір укласти договір від 23 червня 2025 року, договір від 01 липня 2025 року № 42/06-25 на суму 102 701 678,63 грн з ПДВ (далі - Договір про закупівлю), пояснення та документи, надані Замовником на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель 07 липня 2025 року, 11 липня 2025 року. Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Пунктом 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: - інформацією та/або документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно з Додатком 1 до тендерної документації). Відповідно до пункту 1.1. Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати довідку за формою згідно Додатку 5, що містить інформацію про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів, обладнання та технологій, необхідних для виконання Договору про закупівлю, із зазначенням: найменування машин, механізмів, та обладнання, технологій, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, власність субпідрядника, орендується (лізинг, надання послуг тощо), необхідно зазначити № та дату договору оренди або лізингу тощо і найменування організації, в якій залучаються будівельні машини, механізми та обладнання тощо. На підтвердження інформації, викладеної в довідці, Учасником надаються: Якщо машини, механізми, обладнання тощо є власністю Учасника - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та бухгалтерську довідку щодо відображення в бухгалтерському обліку. Учасник ТОВ «КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР «ЛІБЕРТОН» на підтвердження цих вимог у складі тендерної пропозиції надав довідки від 16 червня 2025 року 16/06-13 та від 20 червня 2025 року № 20/06-1 (виправлену) (файли «Довідка МТБ.pdf»), у яких під номером 44 зазначено, зокрема, власний мiнiтpaктop Зубр т24, що буде використаний для виконання робіт за Договором про закупівлю. При цьому, тендерна пропозиція ТОВ «КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР «ЛІБЕРТОН» не містить свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу міні-трактора Зубр т24. Слід зазначити, що згідно з пунктами 1 та 3 Порядку відомчої реєстрації та зняття з обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 08 липня 2009 року № 694 (далі Порядок № 694), та прийнятого відповідно до статті 34 Закону України «Про дорожній рух», власники тракторів зобов'язані зареєструвати в територіальному органі Держпродспоживслужби машину протягом 10 діб від дня придбання, митного оформлення або виникнення інших обставин, що є підставою для реєстрації. На кожну зареєстровану машину видається свідоцтво про реєстрацію машини (пункт 5 Порядку № 694). Поряд з цим, міні-трактор - це різновид тракторів, тільки менший за розміром і потужністю, отже на нього розповсюджуються вимоги Закону України «Про дорожній рух» та Порядку № 694. На запит органу державного фінансового контролю Замовник 11 липня 2025 року надав пояснення, які не спростовують встановленого порушення: «На виконання зазначеної вимоги учасником ТОВ «КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР «ЛІБЕРТОН» надано відповідну довідку від 16.06.2025 № 16/06-13. Перелік будівельно-монтажних робіт за предметом закупівлі передбачає роботи, що виконуються з використанням трактору на пневмоколісному ходу, а саме: - установлення стальних окремостоячих блискавковідводів зі шпилем; - розбирання щебеневих покриттів та основ; - вивезення пнів тракторними причепами; - зрізування густого чагарника і дрібнолісся; - корчування коріння зрізаного чагарника і дрібнолісся; - засипання покриття з синтетичної трави кварцевим піском; - ущільнення грунту причепними котками; - підготовка грунту для влаштування газону. Разом з тим, в вищенаведеній довідці зазначено про наявність в учасника екскаватора-навантажувача BOBCAT B730R, яким відповідно до технічних характеристик можуть бути виконані всі перелічені вище роботи.» Таким чином, ТОВ «КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР «ЛІБЕРТОН» не дотримано вимог пункту 1.1. Додатку 1 до тендерної документації в частині надання учасником свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу - міні-трактора Зубр т24. Отже, Замовник на порушення пункту 43 Особливостей не виявив вищезазначені невідповідності у поданих учасником ТОВ «КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР «ЛІБЕРТОН» документах / інформації, тим самим не надав можливість цьому учаснику усунути такі невідповідності.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР «ЛІБЕРТОН» установлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом проведення навчання з особами, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
14.07.2025 00:00
Дата публікації
16.07.2025 16:58
Документи висновку
16.07.2025 16:58
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Департамент капітального будівництва розглянув висновок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ про наявність порушень законодавства у сфері закупівель, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі робіт по об’єкту «Капітальний ремонт Криворізького Центрально-Міського ліцею Криворізької міської ради за адресою: вул. Лермонтова, 12, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)», та повідомляє про здійснення заходів щодо недопущення встановлених порушень у подальшому шляхом проведення роз’яснювальної роботи зі співробітниками департаменту.
Дата публікації
22.07.2025 12:06
Документи інформації про усунення порушення
22.07.2025 12:07
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт Криворізького Центрально-Міського ліцею Криворізької міської ради за адресою: вул. Лермонтова, 12, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-02-007982-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Інформації та відповідних розрахунків з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), очікуваної вартості предмета закупівлі та яка буде доступна для перегляду. 3. За рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням постанови (розпорядження) Кабінету Міністрів України, кодів програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету). 4. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
02.07.2025 13:57
Орган перевірки
08.07.2025 00:00
Документи повідомлення
02.07.2025 13:57
-
Відповідь
Пояснення
Відповідно до отриманих питань за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт Криворізького Центрально-Міського ліцею Криворізької міської ради за адресою: вул. Лермонтова, 12, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» повідомляємо наступне: 1. Видатки бюджетних коштів здійснюються за відповідним кодом економічної класифікації видатків (КЕКВ) згідно з розпорядженням голови обласної військової адміністрації. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відповідають рішенням проектно-кошторисної документації, відкоригованій відповідно до чинного законодавства, за результатами розгляду якої отримано позитивний експертний звіт. Копія експертного звіту додається. Технічне завдання з детальним переліком та обсягом будівельно-монтажних робіт, матеріалів та обладнання, що сформовано на підставі дефектних актів, зазначено у додатку 4 тендерної документації (Технічна специфікація). Очікувана вартість закупівлі робіт визначена з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 відповідно до відкоригованої проектно-кошторисної документації на підставі вартісних даних зведеного кошторисного розрахунку з ПДВ. Разом з тим повідомляємо, відповідно до статті 29 Закону України “Про архітектурну діяльність” та статті 6 Закону України “Про авторське право і суміжні права” об’єктами авторського права в галузі архітектури є твори архітектури, містобудування і садово-паркового мистецтва, а також плани, креслення, пластичні твори, ілюстрації, карти та ескізи, що стосуються архітектури. Статтею 12 Закону України “Про авторське право і суміжні права” визначено, що до майнових прав автора (чи іншої особи, яка має авторське право) належать виключне право на використання твору та виключне право на дозвіл або заборону використання твору іншими особами. Запитувана проектно-кошторисна документація була відкоригована ПП "КРИВБАС-БІЗНЕСПРОЕКТ" відповідно до умов договору №11-ПР/24 від 22.02.2024. Відповідно до п.11.1 вищезазначеного договору виконавець є власником усіх виключних майнових прав на виконання робіт, що існують та/або виникнуть у майбутньому під час виконання сторонами даного договору. Департамент у відповідності до вимог чинного законодавства звернувся листом до власника проектно-кошторисної документації щодо надання згоди на розповсюдження інформації шляхом її розміщення на майданчику публічних закупівель Prozorro. У свою чергу ПП "КРИВБАС-БІЗНЕСПРОЕКТ" не надало згоди на розповсюдження копії проекту та кошторисної документації по об’єкту. Згідно п.2 ст. 53 Закону України “Про авторське право і суміжні права” порушенням особистих немайнових та/або майнових авторських і суміжних прав є, зокрема: використання об'єкта авторського права або об'єкта суміжних прав, якщо такі дії не підпадають під передбачені цим Законом випадки вільного використання об'єктів авторського права або об'єктів суміжних прав, без дозволу суб'єкта таких прав, у тому числі: піратство у сфері авторського права і суміжних прав - відтворення, ввезення на митну територію України, вивезення з митної території України і розповсюдження піратських примірників творів (у тому числі комп'ютерних програм і баз даних), фонограм, відеограм, незаконне використання програм організації мовлення, камкординг, а також Інтернет-піратство, тобто незаконне використання об'єктів авторського права та/або об'єктів суміжних прав із застосуванням мережі Інтернет. Враховуючи, що інформація, яка розміщується на електронному майданчику публічних закупівель Prozorro, знаходиться у вільному доступі для будь-якого користувача мережі інтернет та може бути скопійована, публікація проектно-кошторисної документації буде порушенням прав автора проекту. Водночас, діючи на засадах законності та верховенства права, усвідомлюючи всю важливість функцій та завдань, які покладаються на Державну аудиторську службу України, зазначаємо. Державний фінансовий контроль забезпечується органом державного фінансового контролю через проведення державного фінансового аудиту, інспектування, перевірки закупівель та моніторингу закупівлі (частина 2 статті 2 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» (далі - Закон № 2939-ХІІ). Порядок та підстави проведення органом державного фінансового контролю перевірок закупівель встановлюється Кабінетом Міністрів України (частина 2 статті 5 Закону № 2939-ХІІ). Перевірка закупівель у замовників проводиться за місцезнаходженням юридичної особи, що перевіряється, чи за місцем розташування об`єкта права власності, щодо якого проводиться перевірка, і полягає у документальному та фактичному аналізі дотримання замовником законодавства про закупівлі. Результати перевірки закупівель викладаються в акті перевірки закупівель (частина 3 статті 5 Закону № 2939-ХІІ). Основним документом, який регламентує цей захід державного фінансового контролю є Порядок проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 631 (далі - Порядок). Відповідно до абзацу першого підпункту 1 пункту 4 розділу «Організація і проведення перевірок закупівель» Порядку перевірки закупівель проводяться за письмовим рішенням керівника органу державного фінансового контролю або його заступника за наявності однієї з таких підстав: виникнення потреби у документальній та фактичній перевірці питань, які не можуть бути перевірені під час моніторингу процедури закупівлі. Отже, запитувані документи, а саме проектно-кошторисна документація, повинні надаватися Замовником під час проведення перевірки закупівель відповідно до положень Порядку, а не в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі відповідно до Закону № 922-VIII. Відповідний правовий висновок сформований Чернігівським окружним адміністративним судом у справі № 620/16013/23 від 18.12.2023. З урахуванням вищевикладеного, доводиться констатувати про відсутність достатніх правових підстав для оприлюднення в загальному доступі проектно-кошторисної документації, Однак, зазначена документація беззаперечно може бути надана органу державного фінансового контролю під час перевірки відповідної закупівлі. Водночас, департамент надає копію листа до проектувальника від 03.07.2025 за №1629/0/174-25 щодо надання дозволу на розповсюдження проектно-кошторисної документації на майданчику публічних закупівель Prozorro, а також копію листа-відповіді ПП "КРИВБАС-БІЗНЕСПРОЕКТ" від 03.07.2025 за № 03/07/25, зареєстрованого в департаменті 03.07.2025 за №561/0/173-25 щодо відмови в розповсюджені вищезазначених документів. 2. Відповідно по пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) надаємо посилання на сайт: https://adm.dp.gov.ua/gromadyanam/pamyatki-ta-poradi/zakupivli/povidomlennya-pro-publichni-zakupivli-vidkriti-dani/kapbud-zakupivli/2025-rik-dkb, де розміщена інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Фінансування зазначеної закупівлі коштами субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам станом на теперішній час не передбачено. 4. Фінансування зазначеної закупівлі коштами субвенції на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility, станом на теперішній час не передбачено.
Рішеня
07.07.2025 10:43
Замовник
Документи повідомлення
07.07.2025 10:43
-
07.07.2025 10:44
-
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт Криворізького Центрально-Міського ліцею Криворізької міської ради за адресою: вул. Лермонтова, 12, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-02-007982-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Яким чином учасник процедури закупівлі ТОВ «КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР «ЛІБЕРТОН» підтвердив виконання вимог пп. 1.1. п. 1 додатку 1 до тендерної документації в частині надання на машини, механізми, обладнання тощо, що є власністю Учасника - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, зокрема: мінітрактор Зубр т24? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
08.07.2025 15:56
Орган перевірки
12.07.2025 00:00
Документи повідомлення
08.07.2025 15:56
-
Відповідь
Пояснення
Відповідно до п.1.1 додатку 1 тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції мають надати довідку, що містить інформацію про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів, обладнання та технологій, необхідних для виконання Договору про закупівлю. На виконання зазначеної вимоги учасником ТОВ «КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР «ЛІБЕРТОН» надано відповідну довідку від 16.06.2025 № 16/06-13. Перелік будівельно-монтажних робіт за предметом закупівлі передбачає роботи, що виконуються з використанням трактору на пневмоколісному ходу, а саме: - установлення стальних окремостоячих блискавковідводів зі шпилем; - розбирання щебеневих покриттів та основ; - вивезення пнів тракторними причепами; - зрізування густого чагарника і дрібнолісся; - корчування коріння зрізаного чагарника і дрібнолісся; - засипання покриття з синтетичної трави кварцевим піском; - ущільнення грунту причепними котками; - підготовка грунту для влаштування газону. Разом з тим, в вищенаведеній довідці зазначено про наявність в учасника екскаватора-навантажувача BOBCAT B730R, яким відповідно до технічних характеристик можуть бути виконані всі перелічені вище роботи. Враховуючи вищенаведене, учасником було підтверджено наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання Договору про закупівлю, відповідно до умов тендерної документації.
Рішеня
11.07.2025 10:35
Замовник
Документи повідомлення
11.07.2025 10:39
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
106 301 866.8 грн.
Період подання пропозицій
до 18.06.2025 12:00
Замовник:
Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380563730123
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
106 301 866.8 грн.
Період подання пропозицій
до 18.06.2025 12:00
Замовник:
Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380563730123
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності