Показати схожі тендери

Закупівля 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами – 6 найменувань послуг від Комунальне некомерційне підприємство «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-02-007207-a
Id Tender 3f43584f5d724840800173d7d37f8a37
План UA-P-2025-06-02-009171-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 02.06.2025 14:49
Остання зміна 27.06.2025 15:06
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
450 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 500 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.06.2025 14:49 до 11.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 02.06.2025 14:49
до 08.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.06.2025 14:49
до 08.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.06.2025 13:14
до 19.06.2025 12:09
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.06.2025 09:38
до 25.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 19.06.2025 12:09
до 27.06.2025 15:06
Період уточнень
з 02.06.2025 14:49 до 08.06.2025 00:00
Період оскарження
з 02.06.2025 14:49 до 08.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.06.2025 13:14 до 19.06.2025 12:09
Період кваліфікації
з 11.06.2025 13:14 до 19.06.2025 12:09
Основні параметри
90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами – 6 найменувань послуг
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
450 000 грн.
90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами – 6 найменувань послуг
Назва предмета закупівлі
90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами – 6 найменувань послуг
Очікувана вартість
450 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4500,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.06.2025 12:39
Закінчення аукціону
11.06.2025 13:14
Позиція
Опис предмета закупівлі
90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Код ДК 021:2015
90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Кількість
6
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
42000, Україна, Сумська область, Ромни, бульвар Європейський, будинок 24
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Послуг здійснюється Замовником в безготівковій формі на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі підписаних Сторонами Актів прийняття наданих послуг.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "А-ЕНЕРГО"
Пропозиція:
234 366 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"
Пропозиція:
348 720 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС
Пропозиція:
298 008 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО"
Пропозиція:
331 650 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.06.2025 12:39
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.06.2025 16:06
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
-
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Захарченко Людмила Михайлівна
Електронна пошта
Телефон
380978834039
Замовник
ЄДРПОУ
01981477
Назва (англійською мовою)
Komunalne nekomerciine pidpriyemstvo «Romenska centralna raionna likarnya» Romenskoyi miskoyi radi
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Komunalne nekomerciine pidpriyemstvo «Romenska centralna raionna likarnya» Romenskoyi miskoyi radi
Поштовий індекс
42000
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
Ромни
Адреса
бульвар Європейський, будинок 24
Кваліфікація
Лот № 1 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами – 6 найменувань послуг
Період вимог/скарг з 13.06.2025 09:38 по 13.06.2025 11:11
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.06.2025 13:14 по 19.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.06.2025 09:39
Довідка НАЗК
13.06.2025 09:38
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
11.06.2025 13:14
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 16.06.2025 09:55 по 22.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.06.2025 11:11 по 21.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Станом на кінцеву дату та час усунення невідповідностей, а саме: 11:27:15 14-06-25 року, учасник ТОВ "А-ЕНЕРГО" не виправив виявлені невідповідності, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів.
Документи кваліфікації
16.06.2025 09:52
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
13.06.2025 11:11
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.06.2025 14:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.06.2025 14:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
У разі залучення субпідрядника/співвиконавця, Учасник у складі тендерної пропозиції надає Гарантійний лист, завірений печаткою (у разі її використання) та підписом уповноваженої особи суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучити (датований не раніше дати оголошення закупівлі та містить ідентифікатор закупівлі), про його згоду на виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця Учасника за даною закупівлею на весь період надання послуг.
Створено
13.06.2025 11:27
Надати до
14.06.2025 11:27
Період вимог/скарг з 18.06.2025 08:27 по 24.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.06.2025 09:55 по 24.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Станом на кінцеву дату та час усунення невідповідностей, а саме: 16:10:27 17-06-25 року, учасник ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» не виправив виявлені невідповідності, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів.
Документи кваліфікації
18.06.2025 08:26
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
16.06.2025 11:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.06.2025 14:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.06.2025 14:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний Учасник! 1). Згідно з п. 1 Додатку 1 На підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник надає: 1.1.1. Довідку в довільній формі про наявність обладнання призначеного для оброблення/видалення небезпечних відходів з обов’язковим зазначенням найменування обладнання, температури термічного оброблення (згорання, допалювання, газифікація/газогенерація) відходів (повинна відповідати вимогам визначеним у Пункті 25 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 року № 1278 (не менше 850 °C)). У довідці наданій у складі вашої пропозиції - Довідці Вих. № 1 від 10 червня 2025 року відсутня інформація щодо температури термічного оброблення, а саме допалювання, газифікація/газогенерація відходів (повинна відповідати вимогам визначеним у Пункті 25 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 року № 1278 (не менше 850 °C)). Відповідно до інформації вказаній в паспорті на Установку для переробки органічних промислових та муніципальних відходів ВИХОР-3,15. Температура газогенерації становить не менше 400 °C, що не відповідає вимогам тендерної документації та вимогам визначеним у Пункті 25 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 року № 1278 (не менше 850 °C). 1.1.3. На підтвердження інформації вказаної в довідках надати копії підтверджуючих документів про право власності, у разі користування на підставі володіння(видаткова накладна або інші документи); договір(и) оренди, у разі користування на підставі оренди, технічний паспорт(и) обладнання. У складі пропозиції відсутні вказані документи. 2). Згідно з п. 1 Додатку 2 на підтвердження кваліфікаційного критерію, щодо Наявності в Учасника та у субпідрядника/ співвиконавця (у разі залучення) працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: «Надати у складі пропозиції у формі довідки в довільній формі, з зазначенням посади та ПІБ, інформацію про наявність фахівців, які мають вищу освіту екологічного напряму підготовки (магістр або спеціаліст) з наданням підтверджуючих документів (копї наказів про призначення, дипломи)». У складі пропозиції відсутні вказані документи. 3). ДОДАТОК 2 до тендерної документації (НОВА РЕДАКЦІЯ) містить наступну вимогу: Всі документи, які вимагаються повинні бути дійсні на весь період надання послуг з предмету закупівлі. Відповідно до п. 5 Додатку 2 до тендерної документації (НОВА РЕДАКЦІЯ) Учасник повинен мати Дозвіл Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (надати копію у складі пропозиції). Відповідно до інформації вказаній в Дозволі № 3223110100-109, який наданий учасником у складі пропозиції, Термін дії дозволу: 10 років, з 08.09.2014 по 08.09.2024, що не відповідає вимогам тендерної документації оскільки відповідно п.4.4 Тендерної документації строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг - до 31.12.2025 р. 4). ДОДАТОК 2 до тендерної документації (НОВА РЕДАКЦІЯ) містить наступну вимогу: Всі документи, які вимагаються повинні бути дійсні на весь період надання послуг з предмету закупівлі. Згідно з абз. 2 п. 4. Додатку 2 до тендерної документації (НОВА РЕДАКЦІЯ) Інформація про Дозвіл учасника/ субпідрядника у разі залучення повинна міститися в реєстрі дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів і перевіряється замовником в екосистемі (eco.gov.ua) або декларацію про провадження господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів» розміщена на сайті https://mepr.gov.ua/biznesu/dozvoly-ta-litsenziyi/. Наданий у складі пропозиції учасника Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 7443/24 не містить кодів 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій 18 01 06* Хімічні препарати, що складаються або містять небезпечні речовини (непридатні для використання фармацевтичні препарати) 20 01 21* Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи (відпрацьовані люмінесцентні лампи, в т. ч. бактерицидні). Надані у складі пропозиції Декларації про провадження господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів № 057880/24 та № 057872/24 не відповідають вимогам тендерної документації оскільки відповідно до п.2 Постанови КМУ від 31 жовтня 2023 р. № 1137 Про внесення змін у додаток 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 р. № 314 подані суб’єктами господарювання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів є дійсними до 15 червня 2025 року. У строк до 15 червня 2025 р. суб’єкти господарювання для подальшого провадження своєї діяльності повинні отримати відповідні дозвільні документи у порядку та на умовах, що передбачені Законом України “Про управління відходами”. А відповідно п.4.4 Тендерної документації строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг - до 31.12.2025 р. Просимо довантажити відсутні документи та відкоригувати завантажені.
Створено
16.06.2025 16:10
Надати до
17.06.2025 16:10
Період вимог/скарг з 19.06.2025 12:09 по 25.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.06.2025 08:27 по 26.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.06.2025 12:09
Довідка НАЗК
19.06.2025 12:08
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
18.06.2025 08:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.06.2025 14:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.06.2025 14:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний Учасник! 1). Згідно з п. 1 Додатку 1 На підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник надає: 1.1.2. Довідку в довільній формі про наявність обладнання (із зазначенням найменування обладнання) призначеного для відновлення (у разі здійснення операцій з відновлення) / для видалення (демеркуризації та/або знешкодження) у разі здійснення операцій з видалення ртуть вмісних відходів. У складі пропозиції відсутня вказана довідка. 2). ДОДАТОК 2 до тендерної документації (НОВА РЕДАКЦІЯ) містить наступну вимогу: Всі документи, які вимагаються повинні бути дійсні на весь період надання послуг з предмету закупівлі. Згідно з абз. 2 п. 4. Додатку 2 до тендерної документації (НОВА РЕДАКЦІЯ), а саме інформація про Дозвіл учасника/ субпідрядника (у разі залучення), повинна міститися в реєстрі дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів і перевіряється замовником в екосистемі (eco.gov.ua) або декларацію про провадження господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів» розміщена на сайті https://mepr.gov.ua/biznesu/dozvoly-ta-litsenziyi/. Наданий у складі вашої пропозиції Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24 не містить кодів 18 01 02 Частини тіла та органи, включаючи посудини з кров’ю та консервовану кров (крім зазначених за кодом 18 01 03), 18 01 04 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (наприклад, перев’язувальний матеріал, гіпсові пов’язки, простирадла, одноразовий одяг, підгузки тощо), 18 01 09 Лікарські препарати інші, ніж зазначені за кодом 18 01 08 (непридатні для використання фармацевтичні препарати). Надана у складі вашої пропозиції Декларація про провадження господарської діяльності, щодо здійснення операцій з оброблення відходів № 054203/23 не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки відповідно до п.2 Постанови КМУ від 31 жовтня 2023 р. № 1137 Про внесення змін у додаток 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 р. № 314 подані суб’єктами господарювання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів є дійсними до 15 червня 2025 року. У строк до 15 червня 2025 р. суб’єкти господарювання для подальшого провадження своєї діяльності повинні отримати відповідні дозвільні документи у порядку та на умовах, що передбачені Законом України “Про управління відходами”. А відповідно п.4.4 Тендерної документації строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг - до 31.12.2025 р. Просимо довантажити відсутні документи .
Створено
18.06.2025 11:43
Надати до
19.06.2025 11:43
Угоди
UA-2025-06-02-007207-a-a2
Підписаний і діє
Номер
431
331 650 грн.
276 375 грн.
З ПДВ
Підписано
27.06.2025
Строк дії договору з
27.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
6 (послуга)
90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Номенклатура
90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Кількість
6
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
Підтверджено
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01981477

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО"
Повна назва
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38469527

Інформація про підписанта

IBAN
178201720344390007000027238
ПІБ підписанта
Гунькова Валентина Василівна
Посада підписанта
Головний лікар
Діє на підставі
Статуту
Номер телефону
380544851693
Електронна пошта

Інформація про підписанта

Документи договору
27.06.2025 15:06
-
27.06.2025 15:05
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
450 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.06.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради
Контактний телефон:
380978834039
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
450 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.06.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради
Контактний телефон:
380978834039
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності