Показати схожі тендери

Закупівля Вилковий автонавантажувач в/п 1,5т, Код ДК 021:2015 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання від ДП "Одеський морський торговельний порт".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-02-005857-a
Id Tender be905de19f134b398ac5b42060cda198
План UA-P-2024-12-27-001665-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 02.06.2025 14:05
Остання зміна 27.06.2025 13:37
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 800 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
18 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.06.2025 14:04 до 12.06.2025 09:30
Завершено
Період уточнень
з 02.06.2025 14:04
до 09.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.06.2025 14:04
до 09.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.06.2025 12:58
до 19.06.2025 13:11
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.06.2025 10:00
до 25.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 19.06.2025 13:11
до 27.06.2025 13:37
Період уточнень
з 02.06.2025 14:04 до 09.06.2025 00:00
Період оскарження
з 02.06.2025 14:04 до 09.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.06.2025 12:58 до 19.06.2025 13:11
Період кваліфікації
з 13.06.2025 12:58 до 19.06.2025 13:11
Основні параметри
Вилковий автонавантажувач в/п 1,5т, Код ДК 021:2015 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання
Місце поставки товару: 65082, Одеська обл, м. Одеса, Митна площа, 1, на умовах DDP, склад Покупця (Інкотермс-2020). Строк поставки товару: 2025 рік, не пізніше 10 (десяти) календарних днів з дня отримання заявки Покупця на поставку Товару. Мова(мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Більш детальна інформація стосовно мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції в п.7 Розділу 1 Загальні положення Тендерної документації. Більш детальна інформація в тендерній документації.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 800 000 грн.
Вилковий автонавантажувач в/п 1,5т, Код ДК 021:2015 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання
Назва предмета закупівлі
Вилковий автонавантажувач в/п 1,5т, Код ДК 021:2015 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання
Очікувана вартість
1 800 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
18000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
13.06.2025 12:35
Закінчення аукціону
13.06.2025 12:58
Позиція
Опис предмета закупівлі
Вилковий автонавантажувач в/п 1,5т
Код ДК 021:2015
42415110-2 - Вилкові автонавантажувачі
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
65082, Україна, Одеська область, місто Одеса, Митна площа,1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту підписання Договору та після отримання від Постачальника належним чином оформленого рахунку.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮЖТЕХСЕРВІС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
Пропозиція:
1 597 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СЕНТО ГРУП"
Пропозиція:
1 567 800 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 13.06.2025 12:35
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Iрина Мамонтова
Електронна пошта
Телефон
+380487293675
Замовник
ЄДРПОУ
01125666
Повна назва
ДП "Одеський морський торговельний порт"
Поштовий індекс
65026
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
Митна площа, 1
Кваліфікація
Лот № 1 Вилковий автонавантажувач в/п 1,5т, Код ДК 021:2015 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання
Період вимог/скарг з 16.06.2025 10:00 по 22.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.06.2025 12:58 по 21.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
16.06.2025 10:00
Повідомлення про рішення
13.06.2025 12:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.06.2025 13:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.06.2025 13:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 19.06.2025 13:11 по 25.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.06.2025 10:00 по 24.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.06.2025 13:11
Довідка НАЗК
19.06.2025 13:11
Повідомлення про рішення
16.06.2025 10:09
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.06.2025 13:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.06.2025 13:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1. У складі тендерної пропозиції Учасник надав «приказ №10-К от 24 июня 1996 г.» та надав до нього переклад українською мовою, а саме: Наказ №10-К від 24 липня 1996 р., проте дата підписання у перекладі не відповідає даті, яка зазначена у документі викладеного іншою мовою. Також, у тексті документа викладеного іншого мовою зазначено «Увольняюсь с занимаемой должности в связи со сменой места жительства с 01.07.96», та у наданому до нього перекладу зазначено «Звільняюся з посади у зв’язку зі зміною місця проживання з 01.01.96», тобто наявна невідповідність у датах. На виконання вимог пункту 2 Розділу 2 (Інші документи які надаються учасником у складі тендерної пропозиції) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «Документи, що підтверджують повноваження особи яка буде підписувати тендерну пропозицію та договір про закупівлю: - документ, підтверджуючий обрання/призначення керівника та право підпису договору про закупівлю відповідно до вимог за установчими документами підприємства-учасника (копія протоколу зборів засновників підприємства та/або наказу про призначення керівника тощо) та особи (якщо така визначена Учасником), яка має право підпису тендерної пропозиції/договору про закупівлю: довіреність (оригінал або нотаріально завірена копія) або інший документ (оригінал або нотаріально завірена копія) із зазначенням повноважень, ПІБ уповноваженої особи, зразку підпису, терміну дії та інше з наданням копії паспорту уповноваженої особи (якщо повноваження надаються у відповідності до паспортних даних).» На виконання вимог пункту 3 Розділу 3 (Перелік інших документів та/або інформації та/або вимог, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників процедури закупівлі) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «Документи або копії документів відповідно до пункту 7 розділу 1 тендерної документації (зокрема, тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою).» Пропоную надати: автентичний переклад українською мовою до документу викладеного іншою мовою, а саме: «приказ №10-К от 24 июня 1996 г.». 2. У складі тендерної пропозиції Учасник надав цінову пропозицію вих. №05-06-13 від 10.06.2025 р. у якій в графі «од. вим.» зазначено «шт.», замість «одиниця». На виконання вимог пункту 8 Розділу 2 (Інші документи які надаються учасником у складі тендерної пропозиції) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «Учасником у складі тендерної пропозиції також надається Цінова пропозиція, складена за формою, що наведено у Додатку №5 до тендерної документації з урахуванням технічних вимог, що викладені у Додатку 3 до тендерної документації.» Пропоную надати: цінову пропозицію, складену за формою, що наведено у Додатку №5 до тендерної документації з урахуванням технічних вимог, що викладені у Додатку 3 до тендерної документації, а саме із зазначенням одиниць виміру – одиниця. 3. У складі тендерної пропозиції Учасник не надав документи, що підтверджують наявність Спеціалізованого транспортного засобу, які надаються для підтвердження можливості виконання сервісного технічного обслуговування навантажувача. На виконання вимог пункту 10 Розділу 2 (Інші документи які надаються учасником у складі тендерної пропозиції) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «Учасник процедури закупівлі подає в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником. Підтвердження надається у формі пояснювальної записки, повинно містити повну назву предмету закупівлі, опис технічних, якісних, кількісних характеристик предмету закупівлі. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація викладені у Додатку №3 (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ) до цієї Тендерної документації.» На виконання вимог пункту 5 Додатку 3 (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ) до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «Вимоги до Постачальника: 5). Учасник зобов’язується проводити сервісне технічне обслуговування запропонованої техніки впродовж усього гарантійного періоду. Проведення обслуговування проводиться на території Замовника після отримання заявки від нього та надає таке обслуговування не пізніше ніж 72 години з моменту отримання заявки від Замовника. На підтвердження можливості виконання сервісного технічного обслуговування навантажувача Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції оригінал гарантійного листа в довільній формі про наявність штатного персоналу з відповідним рівнем кваліфікації та професійних навичок, оригінал або копію оформленої Декларації на право виконання робіт з підвищеної небезпеки, а саме ремонту перевантажувальних машин, документів, що підтверджують наявність Спеціалізованого транспортного засобу та іншого, що необхідно для забезпечення роботи сервісного інженера.» Пропоную надати: документи, що підтверджують наявність Спеціалізованого транспортного засобу, які надаються для підтвердження можливості виконання сервісного технічного обслуговування навантажувача. 4. У складі тендерної пропозиції Учасник надав скан-копію документу під назвою «(20) Документація з технічного обслуговування» із накладанням електронного підпису, проте при перевірці підпису на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify було виявлено, що документ має тип підпису: Удосконалений, замість кваліфікованого електронного підпису (КЕП). На виконання вимог підпункту 2.3 пункту 2 Розділу 3 (Перелік інших документів та/або інформації та/або вимог, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників процедури закупівлі) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «…..2) Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 2.3. якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.. ….Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями)….» На виконання вимог пункту 3 Додатку 3 (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ) до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «Вимоги до Постачальника: 3). Учасник повинен надати копію документу з технічного обслуговування запропонованої техніки у складі тендерної пропозиції, де позначається етапи проведення регламентних робіт протягом усього строку використання техніки.» Пропоную засвідчити документ під назвою «(20) Документація з технічного обслуговування» кваліфікованим електронним підписом (КЕП) або підписом уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції учасника та печаткою. 5. При перевірці підпису тендерної пропозиції Учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify було виявлено, що на тендерну пропозицію накладено тип підпису: Удосконалений, замість кваліфікованого електронного підпису (КЕП). На виконання вимог підпункту 2.2. пункту 2 Розділу 3 (Перелік інших документів та/або інформації та/або вимог, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників процедури закупівлі) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «2) Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 2.2. тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП);» Пропоную накласти на тендерну пропозицію кваліфікований електронний підпис (КЕП).
Створено
18.06.2025 09:33
Надати до
19.06.2025 09:33
Договір
UA-2025-06-02-005857-a-a1
Підписаний і діє
Номер
КД-22488
1 597 200 грн.
1 331 000 грн.
З ПДВ
Підписано
26.06.2025
Строк дії договору з
26.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (Одиниця)
Вилковий автонавантажувач в/п 1,5т
Номенклатура
Вилковий автонавантажувач в/п 1,5т
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДП "Одеський морський торговельний порт"
Повна назва
ДП "Одеський морський торговельний порт"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01125666

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮЖТЕХСЕРВІС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
Повна назва
СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮЖТЕХСЕРВІС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
13875786

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
27.06.2025 13:37
-
27.06.2025 13:30
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 800 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.06.2025 09:30
Замовник:
ДП "Одеський морський торговельний порт"
Контактний телефон:
+380487293675
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 800 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.06.2025 09:30
Замовник:
ДП "Одеський морський торговельний порт"
Контактний телефон:
+380487293675
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності