Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з організації гарячого харчування дітей таборів з денним перебуванням для комунального закладу «Луцька загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів № 13 Луцької міської ради» від КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЛУЦЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №13 ЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ".

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-06-02-005311-a
Id Tender 8ab32a1620e8432daadf5a38271679a0
План UA-P-2025-06-02-005997-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 02.06.2025 12:32
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
55 860 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Основні параметри
Послуги з організації гарячого харчування дітей таборів з денним перебуванням для комунального закладу «Луцька загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів № 13 Луцької міської ради»
послуги
Підстава для використання процедури
Відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах, в тому числі за лотом
Обгрунтування використання процедури
Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 6 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період 2025 року. Відповідно до затверджених кошторисних призначень на 2025 рік існує потреба у здійсненні Закупівлі. Комунальним закладом «Луцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №13 Луцької міської ради» була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2025-05-15-004365-а 23.05.2025 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі додається (ID оголошення - UA-2025-05-15-004365-а.) При цьому для забезпечення дітей таборів з денним перебуванням гарячим харчуванням, враховуючи те, що комбінат шкільного і студентського харчування орендує у цьому закладі харчоблок на базі якого проводиться харчування учнів пільгових категорій та з метою своєчасної закупівлі послуг з організації гарячого харчування дітей таборів з денним перебуванням комунальним закладом «Луцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №13 Луцької міської ради» підтверджується наявність нагальної потреби в закупівлі послуг в КШСХ. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення потреби закупівлі послуг з організації гарячого харчування дітей таборів з денним перебуванням в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації, і укладення договору. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. З огляду на викладене, рішення замовника про проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження): 1. ID оголошення- UA-2025-05-15-004365-а. 2. Звіт
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації гарячого харчування дітей таборів з денним перебуванням для комунального закладу «Луцька загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів № 13 Луцької міської ради»
Код ДК 021:2015
55510000-8 - Послуги їдалень
Кількість
798
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
43001, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ ЧЕРНИШЕВСЬКОГО, будинок 29
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Документи закупівлі
02.06.2025 12:32
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гунчик Катерина Олександрівна
Електронна пошта
Телефон
380661663307
Сайт:
http://skola13.at.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
23252359
Повна назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЛУЦЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №13 ЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Поштовий індекс
43001
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
Луцьк
Адреса
ВУЛИЦЯ ЧЕРНИШЕВСЬКОГО, будинок 29
Кваліфікація
Договір
UA-2025-06-02-005311-a-c1
Підписаний і діє
Номер
18/05/25
55 860 грн.
55 860 грн.
Без ПДВ
Підписано
30.05.2025
Строк дії договору з
30.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
798 (послуга)
Послуги з організації гарячого харчування дітей таборів з денним перебуванням для комунального закладу «Луцька загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів № 13 Луцької міської ради»
Номенклатура
Послуги з організації гарячого харчування дітей таборів з денним перебуванням для комунального закладу «Луцька загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів № 13 Луцької міської ради»
Кількість
798
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЛУЦЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №13 ЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЛУЦЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №13 ЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
23252359

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП "Луцький комбінат шкільного і студентського харчування"
Повна назва
КП "Луцький комбінат шкільного і студентського харчування"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03565688

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Субпідряд
02.06.2025 12:27
Субпідряд
02.06.2025 12:27
Субпідряд
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
55 860 грн.
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЛУЦЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №13 ЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
380661663307
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
55 860 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЛУЦЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №13 ЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
380661663307
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності