При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.06.2025 11:52
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.06.2025 11:52
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.06.2025 11:52
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.06.2025 11:52
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.06.2025 11:52
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Довідка, у довільній формі, яка повинна свідчити про те, що учасник має матеріально-технічну базу, обладнання для виконання закуповуваних робіт (перелік обладнання, механізмів, з наведенням інформації власна/орендована (якщо орендована – копії договорів оренди) , терміну експлуатації механізмів).
Довідка учасника у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність працівників необхідних професій і кваліфікації, які можуть бути залучені до виконання робіт за предметом закупівлі із зазначенням ПІБ, посади, освіти, спеціальності/кваліфікації, досвіду роботи за фахом. Зазначена довідка має складатися учасником з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних».
Довідка довільної форми про виконання аналогічних договорів. Для підтвердження інформації учасник повинен надати: - копії договорів (з додатками, що є невід’ємною частиною договору), зазначених у довідці;
Відділ освіти, охорони здоров"я,культури, сім"ї, молоді та спорту Іршавської міської ради
Поштовий індекс
90100
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
місто Іршава
Адреса
Площа Народна,2
Дрова твердолистяні
Тендер:
UA-2025-06-02-004522-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2025-06-02-004522-a.a1
Дата:
06.06.2025 18:15
Стан:
Прийнято до розгляду
Скарга на умови тендерної документації, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей
Відділом освіти, охорони здоров’я, культури, сім’ї, молоді та спорту Іршавської міської ради було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-06-02-004522-a.
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Бабурнич Іван Іванович має намір прийняти участь у даній процедурі закупівлі.
Відповідно до абзацу 1 п. 59 Особливостей скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Бабурнич Іван Іванович вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості, в тому числі встановлення дискримінаційних вимог до потенційних учасників процедури закупівлі з огляду на наступне.
Фактичні обставини
Згідно з пунктом 3 Особливостей, Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до частини 4 статті 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Разом з тим, тендерна документація, що ЗАТВЕРДЖЕНА Рішенням Уповноваженої особи від 02.06.2025 р. містить умови, що є дискримінаційними щодо учасників та які неможливо виконати, а також містить вимоги, які суперечать нормам чинного законодавства та обмежують участь в процедурі закупівлі.
Звертаю увагу Комісії, скарга на умови тендерної документації подана у відповідний строк, встановлений пунктом 59 Особливостей, підстави для залишення скарги без розгляду згідно пункту 63 Особливостей – відсутні.
Вважаю, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Згідно пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Уважно вивчивши Тендерну документацію, Скаржник вважає, що вона містить вимоги та положення, які є дискримінаційними та/або суперечать нормам чинного законодавства у зв'язку з наступним.
1. Відповідно до Додатку №2 тендерної документації Замовником встановлено вимогу: 1.1.)
Кількість 85 куб. м., діаметром/найвужча частина відрізку – від 15 см., довжина від 0.25 см. до 0.7 м.
1.2.) Вимоги до предмету закупівлі:
1.Відповідність технічним та якісним характеристикам:
«Дрова паливні
Вимоги щодо якості:
Деревина : твердолистяні (дуб, бук, береза) у вигляді відрізків колод, полін:
85 куб. м.,
діаметром/найвужча частина відрізку – від 15 см.,
довжина від 0.25 см. до 0.7 м..
Вологість не більше 30%, якість яких відповідає ТУУ -00994207-005:2018 (Деревина дров’яна. Класифікація, облік, технічні вимоги)…».
Вважаємо дискримінаційною саме умову щодо найменування параметру та вказаних розмірів, а саме:
«діаметром/найвужча частина відрізку – від 15 см.,
довжина від 0.25 см. до 0.7 м..»
у зв’язку з наступним:
Таким чином ТУУ -00994207-005:2018 (Деревина дров’яна. Класифікація, облік, технічні вимоги) для деревини дров’яної непромислового використання хвойних та листових порід передбачає наступні технічні характеристики та розміри: Параметри
Розміри
Градація
Граничні відхили (1)
- довжина, м
0,25 - >1,0 1,0- 1,9
0,01
±0,02
±0,05
- товщина, см
від 2 см і більше
1,0
Примітки.
(1) Для деревини дров’яної непромислового використання довжинами до 1,0 м граничні відхилення встановлюють у межах ±0,02 м, довжинами від 1,0 м до 1,9 м - у межах ±0,05 м.
Таким чином стандарт дозволяє значно ширший діапазон довжин - до 1,9 м і мінімальну товщину від 2 см.
Отже, вимога діаметра/найвужчої частини відрізку не менш ніж 15 см штучно виключає із конкуренції постачальників, які виробляють або мають у наявності дрова тонші (від 2 см), що відповідає ТУУ.
Також, звертаємо увагу, що ТУУ не містить такого параметру, як «ДІАМЕТРА/НАЙВУЖЧОЇ ЧАСТИНИ ВІДРІЗКУ», а містить параметр «ТОВЩИНА».
Встановлення максимальної довжини 0,7 м суперечить нормативу, який передбачає довжину до 1,9 м, і обмежує можливості учасників пропонувати продукцію стандартних розмірів.
Жодного обґрунтування (технічного, технологічного чи логістичного) необхідності саме таких параметрів у документації не наведено. Отже, зазначені розміри є безпідставними, дискримінаційними та такими, що порушують принцип добросовісної конкуренції.
ПРОСИМО:
Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, переглянувши технічні характеристики предмета закупівлі та викласти вимогу в наступній редакції:
Таблиця 3
Вимоги Замовника
Пропозиція Учасника
Кількість
85 куб. м.,
діаметром/найвужча частина відрізку – від 15 см.,
довжина від 0.25 см. до 0.7 м.
Кількість
85 куб. м.,
- довжина: від 0,25 м. до 1,0 м. або від 1,0 м. до 1,9 м;
Для деревини дров’яної непромислового використання довжинами до 1,0 м граничні відхилення встановлюють у межах ±0,02 м, довжинами від 1,0 м до 1,9 м - у межах ±0,05 м.
- товщина: від 2 см і більше
1.Відповідність технічним та якісним характеристикам:
«Дрова паливні
Вимоги щодо якості:
Деревина : твердолистяні (дуб, бук, береза) у вигляді відрізків колод, полін:
85 куб. м.,
діаметром/найвужча частина відрізку – від 15 см.,
довжина від 0.25 см. до 0.7 м..
Вологість не більше 30%, якість яких відповідає ТУУ -00994207-005:2018 (Деревина дров’яна. Класифікація, облік, технічні вимоги)»,
1.Відповідність технічним та якісним характеристикам:
«Дрова паливні
Вимоги щодо якості:
Деревина : твердолистяні (дуб, бук, береза) у вигляді відрізків колод, полін:
85 куб. м.,
- довжина: від 0,25 м. до 1,0 м. або від 1,0 м. до 1,9 м;
Для деревини дров’яної непромислового використання довжинами до 1,0 м граничні відхилення встановлюють у межах ±0,02 м, довжинами від 1,0 м до 1,9 м - у межах ±0,05 м.
- товщина: від 2 см і більше
Вологість не більше 30%, якість яких відповідає ТУУ -00994207-005:2018 (Деревина дров’яна. Класифікація, облік, технічні вимоги)».
Отже, просимо орган оскарження зобов’язати Замовника викласти зміни до тендерної документації відповідно до Таблиці 3 (Пропозиція Учасника) згідно з технічними параметрами передбаченими ТУУ -00994207-005:2018 (Деревина дров’яна. Класифікація, облік, технічні вимоги).
Для виконання вимог ч. 2 та ч. 5 ст. 18 Закону та п. 56 Особливостей, для підтвердження зазначеного в п. 1 Скарги надаємо наступні документальні підтвердження/докази:
1. Тендерна документація, що затверджена Рішенням уповноваженої особи від 02.06.2025 року;
2. Закон України “Про публічні закупівлі” (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#Text)
3. Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF#Text ).
4. ТУУ -00994207-005:2018 (Деревина дров’яна. Класифікація, облік, технічні вимоги).
Інформуємо орган оскарження про те, що, наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник - ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Бабурнич Іван Іванович бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому. Проте, через дискримінаційні та необґрунтовані вимоги Замовника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Бабурнич Іван Іванович не може прийняти участь у закупівлі.
Скаржник є активним учасником процедур закупівель та в повному обсязі належним чином виконував та виконує умови договорів про закупівлю, які було укладено з ним за результатами проведених торгів, в якості їх переможця. Оскаржуваними дискримінаційними умовами Замовник позбавляє можливості не лише Скаржника взяти участь у даній закупівлі, а й інших Учасників, які спроможні забезпечити поставку товару у строки і спосіб передбачений Замовником та належним чином виконати умови договору.
Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Одним із принципів здійснення публічних закупівель є принцип недискримінації учасників, встановлений в п. 4 ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Дотримання даного принципу означає, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Крім цього, згідно ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі вищевикладеного керуючись п. 55-59 Особливостей, вважаємо, що тендерна документація Замовника містить дискримінаційні вимоги та вимоги, які порушують чинні норми Особливостей та Закону, а саме статтю 5 Закону «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та частину 4 статті 22 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників», Постанова КМУ № 1178 від 12.10.2022 року.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
Перелік документів (доказів):
1. Тендерна документація, що затверджена Рішенням уповноваженої особи від 02.06.2025 року;
2. Закон України “Про публічні закупівлі” (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#Text)
3. Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF#Text ).
4. ТУУ -00994207-005:2018 (Деревина дров’яна. Класифікація, облік, технічні вимоги).
Документи зазначені для виконання вимог ч. 5 ст. 18 Закону та п. 56 Особливостей, а також додаються до скарги як документальне підтвердження/докази у відповідності з ч. 2 ст. 18 Закону та п. 56 Особливостей.
ФОП Бабурнич Іван Іванович просить:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі Дрова твердолистяні: ДК 021:2015- 03410000-7 Деревина, ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-06-02-004522-a. 3) Зобов’язати Замовника – Відділ освіти, охорони здоров"я,культури, сім"ї, молоді та спорту Іршавської міської ради – привести тендерну документацію у відповідність нормам чинного законодавства шляхом внесення відповідних зміни до тендерної документації.
Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Згідно пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Уважно вивчивши Тендерну документацію, Скаржник вважає, що вона містить вимоги та положення, які є дискримінаційними та/або суперечать нормам чинного законодавства у зв'язку з наступним.
1. Відповідно до Додатку №2 тендерної документації Замовником встановлено вимогу: 1.1.)
Кількість 85 куб. м., діаметром/найвужча частина відрізку – від 15 см., довжина від 0.25 см. до 0.7 м.
1.2.) Вимоги до предмету закупівлі:
1.Відповідність технічним та якісним характеристикам:
«Дрова паливні
Вимоги щодо якості:
Деревина : твердолистяні (дуб, бук, береза) у вигляді відрізків колод, полін:
85 куб. м.,
діаметром/найвужча частина відрізку – від 15 см.,
довжина від 0.25 см. до 0.7 м..
Вологість не більше 30%, якість яких відповідає ТУУ -00994207-005:2018 (Деревина дров’яна. Класифікація, облік, технічні вимоги)…».
Вважаємо дискримінаційною саме умову щодо найменування параметру та вказаних розмірів, а саме:
«діаметром/найвужча частина відрізку – від 15 см.,
довжина від 0.25 см. до 0.7 м..»
у зв’язку з наступним:
даний товар має ТУУ -00994207-005:2018 (Деревина дров’яна. Класифікація, облік, технічні вимоги) відповідно до якого виготовляється товар.
ЗВЕРТАЄМО УВАГУ, що відповідно до Розділу 6: ТУУ -00994207-005:2018 (Деревина дров’яна. Класифікація, облік, технічні вимоги) зазначено наступну інформацію:
Таким чином ТУУ -00994207-005:2018 (Деревина дров’яна. Класифікація, облік, технічні вимоги) для деревини дров’яної непромислового використання хвойних та листових порід передбачає наступні технічні характеристики та розміри: Параметри
Розміри
Градація
Граничні відхили (1)
- довжина, м
0,25 - >1,0 1,0- 1,9
0,01
±0,02
±0,05
- товщина, см
від 2 см і більше
1,0
Примітки.
(1) Для деревини дров’яної непромислового використання довжинами до 1,0 м граничні відхилення встановлюють у межах ±0,02 м, довжинами від 1,0 м до 1,9 м - у межах ±0,05 м.
Таким чином стандарт дозволяє значно ширший діапазон довжин - до 1,9 м і мінімальну товщину від 2 см.
Отже, вимога діаметра/найвужчої частини відрізку не менш ніж 15 см штучно виключає із конкуренції постачальників, які виробляють або мають у наявності дрова тонші (від 2 см), що відповідає ТУУ.
Також, звертаємо увагу, що ТУУ не містить такого параметру, як «ДІАМЕТРА/НАЙВУЖЧОЇ ЧАСТИНИ ВІДРІЗКУ», а містить параметр «ТОВЩИНА».
Встановлення максимальної довжини 0,7 м суперечить нормативу, який передбачає довжину до 1,9 м, і обмежує можливості учасників пропонувати продукцію стандартних розмірів.
Жодного обґрунтування (технічного, технологічного чи логістичного) необхідності саме таких параметрів у документації не наведено. Отже, зазначені розміри є безпідставними, дискримінаційними та такими, що порушують принцип добросовісної конкуренції.
ПРОСИМО:
Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, переглянувши технічні характеристики предмета закупівлі та викласти вимогу в наступній редакції:
Таблиця 3
Вимоги Замовника
Пропозиція Учасника
Кількість
85 куб. м.,
діаметром/найвужча частина відрізку – від 15 см.,
довжина від 0.25 см. до 0.7 м.
Кількість
85 куб. м.,
- довжина: від 0,25 м. до 1,0 м. або від 1,0 м. до 1,9 м;
Для деревини дров’яної непромислового використання довжинами до 1,0 м граничні відхилення встановлюють у межах ±0,02 м, довжинами від 1,0 м до 1,9 м - у межах ±0,05 м.
- товщина: від 2 см і більше
1.Відповідність технічним та якісним характеристикам:
«Дрова паливні
Вимоги щодо якості:
Деревина : твердолистяні (дуб, бук, береза) у вигляді відрізків колод, полін:
85 куб. м.,
діаметром/найвужча частина відрізку – від 15 см.,
довжина від 0.25 см. до 0.7 м..
Вологість не більше 30%, якість яких відповідає ТУУ -00994207-005:2018 (Деревина дров’яна. Класифікація, облік, технічні вимоги)»,
1.Відповідність технічним та якісним характеристикам:
«Дрова паливні
Вимоги щодо якості:
Деревина : твердолистяні (дуб, бук, береза) у вигляді відрізків колод, полін:
85 куб. м.,
- довжина: від 0,25 м. до 1,0 м. або від 1,0 м. до 1,9 м;
Для деревини дров’яної непромислового використання довжинами до 1,0 м граничні відхилення встановлюють у межах ±0,02 м, довжинами від 1,0 м до 1,9 м - у межах ±0,05 м.
- товщина: від 2 см і більше
Вологість не більше 30%, якість яких відповідає ТУУ -00994207-005:2018 (Деревина дров’яна. Класифікація, облік, технічні вимоги)».
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Просимо орган оскарження зобов’язати Замовника викласти зміни до тендерної документації відповідно до Таблиці 3 (Пропозиція Учасника) згідно з технічними параметрами передбаченими ТУУ -00994207-005:2018 (Деревина дров’яна. Класифікація, облік, технічні вимоги).
Для виконання вимог ч. 2 та ч. 5 ст. 18 Закону та п. 56 Особливостей, для підтвердження зазначеного в п. 1 Скарги надаємо наступні документальні підтвердження/докази:
1. Тендерна документація, що затверджена Рішенням уповноваженої особи від 02.06.2025 року;
2. Закон України “Про публічні закупівлі” (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#Text)
3. Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF#Text ).
4. ТУУ -00994207-005:2018 (Деревина дров’яна. Класифікація, облік, технічні вимоги).
Інформуємо орган оскарження про те, що, наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник - ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Бабурнич Іван Іванович бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому. Проте, через дискримінаційні та необґрунтовані вимоги Замовника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Бабурнич Іван Іванович не може прийняти участь у закупівлі.
Скаржник є активним учасником процедур закупівель та в повному обсязі належним чином виконував та виконує умови договорів про закупівлю, які було укладено з ним за результатами проведених торгів, в якості їх переможця. Оскаржуваними дискримінаційними умовами Замовник позбавляє можливості не лише Скаржника взяти участь у даній закупівлі, а й інших Учасників, які спроможні забезпечити поставку товару у строки і спосіб передбачений Замовником та належним чином виконати умови договору.
Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Одним із принципів здійснення публічних закупівель є принцип недискримінації учасників, встановлений в п. 4 ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Дотримання даного принципу означає, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Крім цього, згідно ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі вищевикладеного керуючись п. 55-59 Особливостей, вважаємо, що тендерна документація Замовника містить дискримінаційні вимоги та вимоги, які порушують чинні норми Особливостей та Закону, а саме статтю 5 Закону «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та частину 4 статті 22 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників», Постанова КМУ № 1178 від 12.10.2022 року.
Автор:
3791803497, ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАБУРНИЧ ІВАН ІВАНОВИЧ
90436, Україна, Закарпатська область, с. Іза, Україна, 90436, Закарпатська обл., Хустський р-н, село Іза, вул.Нова, будинок 9
Зміст:
Шановний Замовнику, повідомляємо, що згідно ТУ У 16.1-00994207-005:2018 2.)"Дрова для опалення твердих порід, виготовлені у відповідності із ТУ EN 15234-5:2018 (EN 15234-5:2012, IDT). Дрова для непромислового використання". В вищевказаному ТУ У 16.1-00994207-005:2018 не вимагається жодних документів, які ви зазначаєте в пункті 2.3 На підтвердження якості надати сертифікат якості/відповідності чи декларацію відповідності на товар та сертифікат системи ведення лісового господарства (копію сертифіката FSC Forest Management виданого акредитованим FSC органом сертифікації)., а також ви зазначаєте що хочете закупити Деревину : твердолистяну (дуб, бук, береза) а у відповідності до ТУ мають бути такі породи (1 а група - береза, дуб, бук, ясень, граб, клен, в’яз, модрина) , довжину ви зазначаєте від 0.25 см. до 0.7 м. (згідно ТУ довжина має бути , м 0,25 - >1,0 або 1,0- 1,9) , Товщину ви зазначаєте від 15 см ( а має бути згідно ТУ товщина від 2 см і більше) це є невідповідність ТУ У 16.1-00994207-005:2018 . Врахуваючи вищевказану інформацію, просимо внести в тендерну документацію відповідні зміни, і привести їх у відповідність до чинного ТУ.
В крайньому разі бедемо звертатись в АМКУ !!!
Дата оприлюднення звернення:
04.06.2025 20:26
Шановний учасник, в ТУ У 16.1-00994207-005:2018 2.)"Дрова для опалення твердих порід не вказано розмір дров, який повинен встановлювати замовник. Також там не встановлено породу дерев, які зобовязаний вимагати замовник. В ТУ встановлено граничні межі розмірів та види порід дерев, з яких замовник може вибрати необхідні породи та необхідний розмір, виходячи з власних потреб. Розміри дров, встановлені в тендерній документації зумовлені технічними характеристиками котлів. У випадку якщо купувати бульші дрова, їх необхідно буде додатково різати, що тягне за собою додаткові витрати. Види порід та розміри дров відповідають іимогам, встановленим ТУ.
Що стосується Вашого зауваження про відсутність в ТУ вимог про сертифікат якості, зазначимо, що перелік документів, які має право вимагати Замовник, встановлюється Закоом України "Про публічні закупівлі". В ТУ У 16.1-00994207-005:2018 2. подібних вимог немає
Дата оприлюднення відповіді:
07.06.2025 11:44
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
178 500
грн.
Період подання пропозицій
до
10.06.2025 23:00
Замовник:
Відділ освіти, охорони здоров"я,культури, сім"ї, молоді та спорту Іршавської міської ради