Показати схожі тендери

Закупівля «Поточний ремонт санітарно-технічних мереж службового корпусу літ. «А-4» Вараського РВП ГУНП в Рівненській області за адресою: вул. Правика, 5, м. Вараш, Рівненська область» від Головне управління Національної поліції в Рівненській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-02-004124-a
Id Tender 8b142227f67f4b438e7ae95859cc7a2f
План UA-P-2025-06-02-003474-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 02.06.2025 11:40
Остання зміна 12.06.2025 12:53
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
532 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 660 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.06.2025 11:39 до 10.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 02.06.2025 11:39
до 07.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.06.2025 11:39
до 07.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 10.06.2025 00:00
-
Період уточнень
з 02.06.2025 11:39 до 07.06.2025 00:00
Період оскарження
з 02.06.2025 11:39 до 07.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.06.2025 00:00
Основні параметри
«Поточний ремонт санітарно-технічних мереж службового корпусу літ. «А-4» Вараського РВП ГУНП в Рівненській області за адресою: вул. Правика, 5, м. Вараш, Рівненська область»
згідно з термінологією національного класифікатора НК 018:2023 "Класифікатор будівель і споруд", затвердженого наказом Міністерства економіки України від 16 травня 2023 року N 3573 (на об'єкт виконання робіт/послуг поширюється дія окремих положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (зі змінами)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
532 000 грн.
«Поточний ремонт санітарно-технічних мереж службового корпусу літ. «А-4» Вараського РВП ГУНП в Рівненській області за адресою: вул. Правика, 5, м. Вараш, Рівненська область»
Назва предмета закупівлі
«Поточний ремонт санітарно-технічних мереж службового корпусу літ. «А-4» Вараського РВП ГУНП в Рівненській області за адресою: вул. Правика, 5, м. Вараш, Рівненська область»
Очікувана вартість
532 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2660,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Поточний ремонт санітарно-технічних мереж службового корпусу літ. «А-4» Вараського РВП ГУНП в Рівненській області за адресою: вул. Правика, 5, м. Вараш, Рівненська область»
Код ДК 021:2015
50720000-8 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
34400, Україна, Рівненська область, м. Вараш, вул. Правика, 5
Дата постачання по
25.10.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗЕТ"
Пропозиція:
478 063 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.06.2025 11:40
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Микола Мінько
Електронна пошта
Телефон
+380362679541
Замовник
ЄДРПОУ
40108761
Повна назва
Головне управління Національної поліції в Рівненській області
Поштовий індекс
33028
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
місто Рівне
Адреса
ВУЛИЦЯ ХВИЛЬОВОГО, будинок 2
Кваліфікація
Лот № 1 «Поточний ремонт санітарно-технічних мереж службового корпусу літ. «А-4» Вараського РВП ГУНП в Рівненській області за адресою: вул. Правика, 5, м. Вараш, Рівненська область»
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.06.2025 00:00 по 18.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.06.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.06.2025 11:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.06.2025 11:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 повідомити про невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, а саме: а) на виконання вимог п.1.2 додатку 1 учасник мав надати на підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт/послуг, довідку за формою 2. Учасник надав інформацію за невизначеною формою. Крім того, Учасник не надав документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (трудові книжки, наказ про призначення на посаду, наказ про сумісництво (за наявності), трудовий договір, штатний розпис тощо), документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації інженерно-технічних працівників (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, протоколи перевірки знань тощо) та оригіналу документа встановленого законодавством взірця (посвідчення), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці особи відповідальної за охорону праці згідно вимог чинного законодавства. б) на виконання вимог 2 додатку 1 учасник мав надати підписане технічне завдання (специфікація) за формою, викладену в додатку 1.1. Підписаного технічного завдання Учасник не надав. в) на виконання п.4 додатку 1 учасник не надав довідки в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків. г) невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно вимог додатку 1.1 Учасник не надав: гарантійний лист щодо підтвердження надання послуг без отримання авансового платежу; гарантійний лист щодо гарантійного строку (складає 5-ть років з моменту передачі наданих послуг Замовникові); гарантійний лист про те що вартість усіх матеріальних ресурсів, які необхідні для надання послуг та передбачені технічною специфікацією не повинна перевищувати середню ціну в регіоні, про що учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції; пояснювальної записки. 2. Учаснику торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗЕТ", протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах надати: На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт/послуг, учасник має надати довідку за формою 2 та документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (трудові книжки, наказ про призначення на посаду, наказ про сумісництво (за наявності), трудовий договір, штатний розпис тощо), документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації інженерно-технічних працівників (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, протоколи перевірки знань тощо) та оригіналу документа встановленого законодавством взірця (посвідчення), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці особи відповідальної за охорону праці згідно вимог чинного законодавства; підписане технічне завдання (специфікація) за формою, викладену в додатку 1.1. Підписаного технічного завдання Учасник не надав; довідку в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків; гарантійний лист щодо гарантійного строку (складає 5-ть років з моменту передачі наданих послуг Замовникові); гарантійний лист про те що вартість усіх матеріальних ресурсів, які необхідні для надання послуг та передбачені технічною специфікацією не повинна перевищувати середню ціну в регіоні, про що учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції; пояснювальну записку.
Створено
12.06.2025 12:53
Надати до
13.06.2025 12:53
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
532 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.06.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Національної поліції в Рівненській області
Контактний телефон:
+380362679541
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
532 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.06.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Національної поліції в Рівненській області
Контактний телефон:
+380362679541
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності