Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт міжнародного автомобільного пункту пропуску через державний кордон "Ягодин-Дорогуськ" (ремонт покрівлі, навісу над зонами контролю, приміщень та підпірної стінки) від СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-02-003715-a
Id Tender 23aaf535eefd4a2586529a18f5df069f
План UA-P-2025-06-02-003831-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 02.06.2025 11:25
Остання зміна 19.06.2025 09:03
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 044 193 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
50 441.93 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.06.2025 11:25 до 14.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 02.06.2025 11:25
до 11.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.06.2025 11:25
до 11.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.06.2025 00:00
до 18.06.2025 16:42
Залишилось 1 год. 10 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.06.2025 16:42
до 24.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 18.06.2025 16:42
-
Період уточнень
з 02.06.2025 11:25 до 11.06.2025 00:00
Період оскарження
з 02.06.2025 11:25 до 11.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.06.2025 00:00 до 18.06.2025 16:42
Період кваліфікації
з 14.06.2025 00:00 до 18.06.2025 16:42
Основні параметри
Поточний ремонт міжнародного автомобільного пункту пропуску через державний кордон "Ягодин-Дорогуськ" (ремонт покрівлі, навісу над зонами контролю, приміщень та підпірної стінки)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
5 044 193 грн.
Поточний ремонт міжнародного автомобільного пункту пропуску через державний кордон "Ягодин-Дорогуськ" (ремонт покрівлі, навісу над зонами контролю, приміщень та підпірної стінки)
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт міжнародного автомобільного пункту пропуску через державний кордон "Ягодин-Дорогуськ" (ремонт покрівлі, навісу над зонами контролю, приміщень та підпірної стінки)
Очікувана вартість
5 044 193 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
50441,93
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
151 325.79
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт міжнародного автомобільного пункту пропуску через державний кордон "Ягодин-Дорогуськ"
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
43020, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РБП ТРАНС-МОСТ"
Пропозиція:
5 017 777 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.06.2025 11:25
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Пилипчук Руслан
Електронна пошта
Телефон
380507833341
Замовник
ЄДРПОУ
25908960
Повна назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
43020
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
Луцьк
Адреса
ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт міжнародного автомобільного пункту пропуску через державний кордон "Ягодин-Дорогуськ" (ремонт покрівлі, навісу над зонами контролю, приміщень та підпірної стінки)
Період вимог/скарг з 18.06.2025 16:42 по 24.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.06.2025 00:00 по 21.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
За результатами розгляду пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів, у т.ч. перевірки інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, щодо наявності/відсутності підстав для відмови Учаснику в участі у Закупівлі відповідно до пункту 47 Особливостей, прийнято рішення про визначення Учасника переможцем процедури закупівлі
Документи кваліфікації
18.06.2025 16:42
Довідка НАЗК
18.06.2025 16:42
Повідомлення про рішення
18.06.2025 16:42
Пропозиція, що перемогла
14.06.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.06.2025 11:25
Спосіб підтвердження
Назва
довідка
Опис
довідка в довільній формі
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.06.2025 11:25
Спосіб підтвердження
Назва
довідка
Опис
довідка в довільній формі
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасник в складі тендерної пропозиції надав інформаційну довідку, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №205/1 від 13.06.2025 року. Однак, у довідці не заповнено запис у графі 6, що не відповідає вимогам пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації. 1.2. Учасник в складі тендерної пропозиції надав Довідку, що містить інформацію про Учасника №205/4 від 13.06.2025 року. Однак, у ній відсутні відомості про реєстрацію Учасника як платника податку на додану вартість/єдиного податку, що не відповідає вимогам пункту 10 Додатку 1 до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до вимог пункту 1. Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку, про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт/надання послуг із зазначенням інформації встановленої Таблицею 1. 2.2. Відповідно до вимог пункту 10. Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати у складі своєї тендерної пропозиції документи: - Довідку на фірмовому бланку Учасника (у разі наявності таких бланків, що містить інформацію про Учасника процедури закупівлі для надання послуг (виконання робіт, постачання товару), за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, а саме: повна назва Учасника; ідентифікаційний код юридичної особи (код ЄДРПОУ); юридична адреса; фактична адреса; телефон, електронна адреса; тип суб’єкта господарювання; обрана система оподаткування; відомості про реєстрацію Учасника як платника податку на додану вартість/єдиного податку; основні види діяльності згідно КВЕД; відомості про керівника та про уповноважену особу, яка має право підписувати договір; найменування фінансової установи (банку) в якій Учасником відкрито рахунок; номер банківського рахунку, на який буде здійснюватися оплата за договором, МФО…. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має привести у відповідність інформаційну довідку, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до вимог пункту 1. Додатку 1 до тендерної документації. 3.2. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має вказати у довідці, що містить інформацію про Учасника відомості про реєстрацію Учасника як платника податку на додану вартість/єдиного податку, відповідно до вимог пункту 10. Додатку 1 до тендерної документації.
Створено
17.06.2025 16:37
Надати до
18.06.2025 16:37
Договір
UA-2025-06-02-003715-a-b1
Очікує підписання
5 017 777 грн.
5 017 777 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт міжнародного автомобільного пункту пропуску через державний кордон "Ягодин-Дорогуськ"
Номенклатура
Поточний ремонт міжнародного автомобільного пункту пропуску через державний кордон "Ягодин-Дорогуськ"
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25908960

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РБП ТРАНС-МОСТ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РБП ТРАНС-МОСТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35128833

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
5 044 193 грн.
Період подання пропозицій
до 14.06.2025 00:00
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380507833341
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
5 044 193 грн.
Період подання пропозицій
до 14.06.2025 00:00
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380507833341
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності