Показати схожі тендери

Закупівля ШКІЛЬНІ МЕБЛІ обладнання для НАВЧАЛЬНИХ КАБІНЕТІВ ХІМІЇ ТА ФІЗИКИ від Відділ освіти, культури, молоді та спорту Козівської сільської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-02-002876-a
Id Tender bd50859206d34136a38369b03396a261
План UA-P-2025-05-29-007051-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 02.06.2025 11:08
Остання зміна 19.06.2025 12:23
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
925 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 625 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.06.2025 11:07 до 10.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 02.06.2025 11:07
до 07.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.06.2025 11:07
до 07.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.06.2025 00:00
до 11.06.2025 10:10
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.06.2025 10:10
до 17.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 11.06.2025 10:10
до 19.06.2025 12:23
Період уточнень
з 02.06.2025 11:07 до 07.06.2025 00:00
Період оскарження
з 02.06.2025 11:07 до 07.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.06.2025 00:00 до 11.06.2025 10:10
Період кваліфікації
з 10.06.2025 00:00 до 11.06.2025 10:10
Основні параметри
ШКІЛЬНІ МЕБЛІ обладнання для НАВЧАЛЬНИХ КАБІНЕТІВ ХІМІЇ ТА ФІЗИКИ
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
925 000 грн.
ШКІЛЬНІ МЕБЛІ обладнання для НАВЧАЛЬНИХ КАБІНЕТІВ ХІМІЇ ТА ФІЗИКИ
Назва предмета закупівлі
ШКІЛЬНІ МЕБЛІ обладнання для НАВЧАЛЬНИХ КАБІНЕТІВ ХІМІЇ ТА ФІЗИКИ
Очікувана вартість
925 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4625,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція : №1 6 (штуки)
Електронний освітній ресурс з хімії
Опис предмета закупівлі
Електронний освітній ресурс з хімії
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
82631, Україна, Львівська область, Козьова, вул. Європейська, 46
Дата постачання по
30.09.2025 11:00
Позиція : №2 7 (штуки)
Комплект посуду загального призначення для кабінету хімії
Опис предмета закупівлі
Комплект посуду загального призначення для кабінету хімії
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
7
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
82631, Україна, Львівська область, Козьова, вул. Європейська, 46
Дата постачання по
30.09.2025 11:00
Позиція : №3 4 (штуки)
Набір хімічних реактивів (основні)
Опис предмета закупівлі
Набір хімічних реактивів (основні)
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
82631, Україна, Львівська область, Козьова, вул. Європейська, 46
Дата постачання по
30.09.2025 11:00
Позиція : №4 6 (штуки)
Набір хімічних реактивів (основні та додаткові)
Опис предмета закупівлі
Набір хімічних реактивів (основні та додаткові)
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
82631, Україна, Львівська область, Козьова, вул. Європейська, 46
Дата постачання по
30.09.2025 11:00
Позиція : №5 5 (штуки)
Набір №1 С «Кислоти»
Опис предмета закупівлі
Набір №1 С «Кислоти»
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
82631, Україна, Львівська область, Козьова, вул. Європейська, 46
Дата постачання по
30.09.2025 11:00
Позиція : №6 6 (штуки)
Набір №3 ВС «Луги»
Опис предмета закупівлі
Набір №3 ВС «Луги»
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
82631, Україна, Львівська область, Козьова, вул. Європейська, 46
Дата постачання по
30.09.2025 11:00
Позиція : №7 4 (штуки)
Набір №6 С «Органічні речовини»
Опис предмета закупівлі
Набір №6 С «Органічні речовини»
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
82631, Україна, Львівська область, Козьова, вул. Європейська, 46
Дата постачання по
30.09.2025 11:00
Позиція : №8 5 (штуки)
Набір №11 С «Солі для демонстраційних дослідів»
Опис предмета закупівлі
Набір №11 С «Солі для демонстраційних дослідів»
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
82631, Україна, Львівська область, Козьова, вул. Європейська, 46
Дата постачання по
30.09.2025 11:00
Позиція : №9 3 (штуки)
Набір №14 ВС «Сульфати, сульфіти, сульфіди»
Опис предмета закупівлі
Набір №14 ВС «Сульфати, сульфіти, сульфіди»
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
82631, Україна, Львівська область, Козьова, вул. Європейська, 46
Дата постачання по
30.09.2025 11:00
Позиція : №10 4 (штуки)
Набір №13 ВС «Галогени»
Опис предмета закупівлі
Набір №13 ВС «Галогени»
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
82631, Україна, Львівська область, Козьова, вул. Європейська, 46
Дата постачання по
30.09.2025 11:00
Позиція : №11 5 (штуки)
Набір №16 ВС «Метали, оксиди»
Опис предмета закупівлі
Набір №16 ВС «Метали, оксиди»
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
82631, Україна, Львівська область, Козьова, вул. Європейська, 46
Дата постачання по
30.09.2025 11:00
Позиція : №12 4 (штуки)
Набір №17 С «Нітрати»
Опис предмета закупівлі
Набір №17 С «Нітрати»
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
82631, Україна, Львівська область, Козьова, вул. Європейська, 46
Дата постачання по
30.09.2025 11:00
Позиція : №13 11 (штуки)
Набір №21 ВС «Неорганічні речовини»
Опис предмета закупівлі
Набір №21 ВС «Неорганічні речовини»
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
11
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
82631, Україна, Львівська область, Козьова, вул. Європейська, 46
Дата постачання по
30.09.2025 11:00
Позиція : №14 8 (штуки)
Набір №22 ВС «Індикатори»
Опис предмета закупівлі
Набір №22 ВС «Індикатори»
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
82631, Україна, Львівська область, Козьова, вул. Європейська, 46
Дата постачання по
30.09.2025 11:00
Позиція : №15 7 (штуки)
Штатив лабораторний Тип 1
Опис предмета закупівлі
Штатив лабораторний Тип 1
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
7
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
82631, Україна, Львівська область, Козьова, вул. Європейська, 46
Дата постачання по
30.09.2025 11:00
Позиція : №16 5 (штуки)
Електронний освітній ресурс з фізики
Опис предмета закупівлі
Електронний освітній ресурс з фізики
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
82631, Україна, Львівська область, Козьова, вул. Європейська, 46
Дата постачання по
30.09.2025 11:00
Позиція : №17 2 (штуки)
Набір демонстраційний "Електромагнетизм"
Опис предмета закупівлі
Набір демонстраційний "Електромагнетизм"
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
82631, Україна, Львівська область, Козьова, вул. Європейська, 46
Дата постачання по
30.09.2025 11:00
Позиція : №18 1 (штуки)
Набір лабораторний для вивчення механіки
Опис предмета закупівлі
Набір лабораторний для вивчення механіки
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
82631, Україна, Львівська область, Козьова, вул. Європейська, 46
Дата постачання по
30.09.2025 11:00
Позиція : №19 2 (штуки)
Набір лабораторний для вивчення електрики і магнетизму Тип 1
Опис предмета закупівлі
Набір лабораторний для вивчення електрики і магнетизму Тип 1
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
82631, Україна, Львівська область, Козьова, вул. Європейська, 46
Дата постачання по
30.09.2025 11:00
Позиція : №20 3 (штуки)
Набір лабораторний для вивчення електрики і магнетизму Тип 2
Опис предмета закупівлі
Набір лабораторний для вивчення електрики і магнетизму Тип 2
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
82631, Україна, Львівська область, Козьова, вул. Європейська, 46
Дата постачання по
30.09.2025 11:00
Позиція : №21 1 (штуки)
Набір лабораторний для вивчення електрики
Опис предмета закупівлі
Набір лабораторний для вивчення електрики
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
82631, Україна, Львівська область, Козьова, вул. Європейська, 46
Дата постачання по
30.09.2025 11:00
Позиція : №22 1 (штуки)
Набір лабораторний для вивчення молекулярної фізики та термодинаміки
Опис предмета закупівлі
Набір лабораторний для вивчення молекулярної фізики та термодинаміки
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
82631, Україна, Львівська область, Козьова, вул. Європейська, 46
Дата постачання по
30.09.2025 11:00
Позиція : №23 5 (штуки)
Набір лабораторний з геометричної та хвильової оптики
Опис предмета закупівлі
Набір лабораторний з геометричної та хвильової оптики
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
82631, Україна, Львівська область, Козьова, вул. Європейська, 46
Дата постачання по
30.09.2025 11:00
Позиція : №24 2 (штуки)
Блок живлення лабораторний
Опис предмета закупівлі
Блок живлення лабораторний
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
82631, Україна, Львівська область, Козьова, вул. Європейська, 46
Дата постачання по
30.09.2025 11:00
Позиція : №25 3 (штуки)
Набір інструменту для класу. Шаблони для побудови графіків функцій для учня.
Опис предмета закупівлі
Набір інструменту для класу. Шаблони для побудови графіків функцій для учня.
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
82631, Україна, Львівська область, Козьова, вул. Європейська, 46
Дата постачання по
30.09.2025 11:00
Позиція : №26 1 (штуки)
Тригонометричний круг
Опис предмета закупівлі
Тригонометричний круг
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
82631, Україна, Львівська область, Козьова, вул. Європейська, 46
Дата постачання по
30.09.2025 11:00
Позиція : №27 1 (штуки)
Тригонометричний круг (діюча модель)
Опис предмета закупівлі
Тригонометричний круг (діюча модель)
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
82631, Україна, Львівська область, Козьова, вул. Європейська, 46
Дата постачання по
30.09.2025 11:00
Позиція : №28 1 (штуки)
Комплект "Осі координат" Тип 1
Опис предмета закупівлі
Комплект "Осі координат" Тип 1
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
82631, Україна, Львівська область, Козьова, вул. Європейська, 46
Дата постачання по
30.09.2025 11:00
Позиція : №29 1 (штуки)
Набір стереометричний демонстраційний
Опис предмета закупівлі
Набір стереометричний демонстраційний
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
82631, Україна, Львівська область, Козьова, вул. Європейська, 46
Дата постачання по
30.09.2025 11:00
Позиція : №30 5 (штуки)
Спиртівка
Опис предмета закупівлі
Спиртівка
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
82631, Україна, Львівська область, Козьова, вул. Європейська, 46
Дата постачання по
30.09.2025 11:00
Позиція : №31 2 (штуки)
Блок живлення демонстраційний (випрямлена стабілізована та змінна напруга)
Опис предмета закупівлі
Блок живлення демонстраційний (випрямлена стабілізована та змінна напруга)
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
82631, Україна, Львівська область, Козьова, вул. Європейська, 46
Дата постачання по
30.09.2025 11:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕКТОР-СТМ"
Пропозиція:
916 500 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.06.2025 11:13
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
-
02.06.2025 10:55
-
02.06.2025 10:55
-
02.06.2025 10:55
-
Проект договору
02.06.2025 10:55
-
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гаркот Тетяна Миколаївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380661695636
Замовник
ЄДРПОУ
44126234
Повна назва
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Козівської сільської ради
Поштовий індекс
82631
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Козьова
Адреса
вул.Європейська 46
Кваліфікація
Лот № 1 ШКІЛЬНІ МЕБЛІ обладнання для НАВЧАЛЬНИХ КАБІНЕТІВ ХІМІЇ ТА ФІЗИКИ
Період вимог/скарг з 11.06.2025 10:10 по 17.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.06.2025 00:00 по 18.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.06.2025 10:10
Довідка НАЗК
11.06.2025 10:10
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
10.06.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-06-02-002876-a-a1
Підписаний і діє
Номер
101/06
916 500 грн.
763 750 грн.
З ПДВ
Підписано
19.06.2025
Строк дії договору з
19.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
6 (штуки)
Електронний освітній ресурс з хімії
Номенклатура
Електронний освітній ресурс з хімії
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
880
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.
Номенклатура
7 (штуки)
Комплект посуду загального призначення для кабінету хімії
Номенклатура
Комплект посуду загального призначення для кабінету хімії
Кількість
7
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
5 040
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.
Номенклатура
4 (штуки)
Набір хімічних реактивів (основні)
Номенклатура
Набір хімічних реактивів (основні)
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
12 780
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.
Номенклатура
6 (штуки)
Набір хімічних реактивів (основні та додаткові)
Номенклатура
Набір хімічних реактивів (основні та додаткові)
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
18 150
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.
Номенклатура
5 (штуки)
Набір №1 С «Кислоти»
Номенклатура
Набір №1 С «Кислоти»
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
455
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.
Номенклатура
6 (штуки)
Набір №3 ВС «Луги»
Номенклатура
Набір №3 ВС «Луги»
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
875
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.
Номенклатура
4 (штуки)
Набір №6 С «Органічні речовини»
Номенклатура
Набір №6 С «Органічні речовини»
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
750
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.
Номенклатура
5 (штуки)
Набір №11 С «Солі для демонстраційних дослідів»
Номенклатура
Набір №11 С «Солі для демонстраційних дослідів»
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
455
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.
Номенклатура
3 (штуки)
Набір №14 ВС «Сульфати, сульфіти, сульфіди»
Номенклатура
Набір №14 ВС «Сульфати, сульфіти, сульфіди»
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
655
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.
Номенклатура
4 (штуки)
Набір №13 ВС «Галогени»
Номенклатура
Набір №13 ВС «Галогени»
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
655
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.
Номенклатура
5 (штуки)
Набір №16 ВС «Метали, оксиди»
Номенклатура
Набір №16 ВС «Метали, оксиди»
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
1 275
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.
Номенклатура
4 (штуки)
Набір №17 С «Нітрати»
Номенклатура
Набір №17 С «Нітрати»
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
260
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.
Номенклатура
11 (штуки)
Набір №21 ВС «Неорганічні речовини»
Номенклатура
Набір №21 ВС «Неорганічні речовини»
Кількість
11
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
1 090
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.
Номенклатура
8 (штуки)
Набір №22 ВС «Індикатори»
Номенклатура
Набір №22 ВС «Індикатори»
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
1 200
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.
Номенклатура
7 (штуки)
Штатив лабораторний Тип 1
Номенклатура
Штатив лабораторний Тип 1
Кількість
7
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
2 315
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.
Номенклатура
5 (штуки)
Електронний освітній ресурс з фізики
Номенклатура
Електронний освітній ресурс з фізики
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
885
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Набір демонстраційний "Електромагнетизм"
Номенклатура
Набір демонстраційний "Електромагнетизм"
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
24 160
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Набір лабораторний для вивчення механіки
Номенклатура
Набір лабораторний для вивчення механіки
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
26 500
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Набір лабораторний для вивчення електрики і магнетизму Тип 1
Номенклатура
Набір лабораторний для вивчення електрики і магнетизму Тип 1
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
34 075
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.
Номенклатура
3 (штуки)
Набір лабораторний для вивчення електрики і магнетизму Тип 2
Номенклатура
Набір лабораторний для вивчення електрики і магнетизму Тип 2
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
45 375
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Набір лабораторний для вивчення електрики
Номенклатура
Набір лабораторний для вивчення електрики
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
14 815
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Набір лабораторний для вивчення молекулярної фізики та термодинаміки
Номенклатура
Набір лабораторний для вивчення молекулярної фізики та термодинаміки
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
24 150
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.
Номенклатура
5 (штуки)
Набір лабораторний з геометричної та хвильової оптики
Номенклатура
Набір лабораторний з геометричної та хвильової оптики
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
410
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Блок живлення лабораторний
Номенклатура
Блок живлення лабораторний
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
3 550
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.
Номенклатура
3 (штуки)
Набір інструменту для класу. Шаблони для побудови графіків функцій для учня.
Номенклатура
Набір інструменту для класу. Шаблони для побудови графіків функцій для учня.
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
390
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Тригонометричний круг
Номенклатура
Тригонометричний круг
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
2 655
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Тригонометричний круг (діюча модель)
Номенклатура
Тригонометричний круг (діюча модель)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
4 940
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Комплект "Осі координат" Тип 1
Номенклатура
Комплект "Осі координат" Тип 1
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
4 640
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Набір стереометричний демонстраційний
Номенклатура
Набір стереометричний демонстраційний
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
9 935
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.
Номенклатура
5 (штуки)
Спиртівка
Номенклатура
Спиртівка
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
410
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Блок живлення демонстраційний (випрямлена стабілізована та змінна напруга)
Номенклатура
Блок живлення демонстраційний (випрямлена стабілізована та змінна напруга)
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
11 550
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Козівської сільської ради
Повна назва
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Козівської сільської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44126234

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕКТОР-СТМ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕКТОР-СТМ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44184909

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
19.06.2025 12:23
Повідомлення про договір
19.06.2025 12:22
-
19.06.2025 12:22
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-17-000027
Дата створення проекту
17.06.2025 11:53
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
17.06.2025 14:51
Дата публікації висновку про результати
09.07.2025 14:47
Дата завершення усунення порушень
24.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
09.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.06.2025 №174 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 17.06.2025 №174. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-06-02-002876-a, 02.06.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
17.06.2025 00:00
Документи рішення
17.06.2025 14:51
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 08 липня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178), а також умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21.05.2024 у м. Києві та 22.05.2024 у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 №3786-IX (далі – Рамкова угода) та вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 15.11 2024 №1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility»; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі, а також відповідності договору про закупівлю умовам Рамкової угоди; правомірності внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, молоді та спорту Козівської сільської ради (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-05-29-007051-a); оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі; оприлюднену інформацію щодо досліджуваної процедури закупівлі на вебсайті Козівської сільської ради (ozivska-gromada.gov.ua/news/1748853641/); тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 02.06.2025 №100 та від 11.06.2025 №110; тендерну пропозицію ТОВ «Вектор-СТМ»; наявні у вільному публічному доступі відомості у санкційних списках ЄС (джерело інформації: https://www.sanctionsmap.eu/#/main); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; оприлюднені ТОВ «Вектор-СТМ» як переможцем тендеру документи, договір про закупівлю від 19.06.2025 №101/06; додаткову угоду від 19.06.2025 №1 до договору від 19.06.2025 №101/06; опубліковані Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини сьомої статті 8 Закону у висновку про результати моніторингу може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Одночасно, за нормами частини першої статті 6 Закону якщо міжнародним договором України, згоду на обов’язковість якого надано Верховною Радою України, передбачено інший порядок закупівлі, ніж визначений цим Законом, застосовуються положення міжнародного договору України, з урахуванням принципів, встановлених у частині першій статті 5 цього Закону. Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року №244-р схвалено План України (далі – План України). Відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 №1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility» (далі – Постанова КМУ №1318) Державну аудиторську службу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів. Також, відповідно до пункту 20 Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затвердженого Постановою КМУ №1318, Держаудитслужба здійснює державний фінансовий контроль видатків, передбачених на виконання кроків Плану України, зокрема для виконання яких необхідно здійснити публічні закупівлі, виплату компенсацій та кредитів у межах виконання Плану України, шляхом проведення державного фінансового аудиту, інспектування (ревізії), перевірки закупівель та моніторингу закупівель в установленому законодавством порядку. Моніторингом встановлено, що відповідно до інформації в річному плані закупівель Замовника (UA-P-2025-05-29-007051-a) досліджувана закупівля проводиться на виконання кроку 7.13 «Забезпечення доступу до безпечної та якісної освіти» Плану України. Відповідно до вимог підпункту 3 пункту 9 Постанови КМУ №1318 відповідальні органи під час виконання Плану України на етапі формування річного плану закупівель та внесення змін до нього передбачають деталізацію інформації за позицією «джерело фінансування закупівлі» (у разі, коли в позиції «джерело фінансування закупівлі» зазначено державний або місцевий бюджет, зазначають код бюджету та код програмної класифікації видатків та кредитування. В опублікованому річному плані закупівель Замовника на 2025 рік (UA-P-2025-05-29-007051-a) джерелом фінансування досліджуваної процедури закупівлі визначено Державний бюджет України (із зазначенням КПК-2025: 2211850 – Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа») та місцевий бюджет (із зазначенням ТПКВКМБ: 1181 – Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа»). Водночас, відповідно до затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.09.2017 №793 «Про затвердження складових Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету» Структури кодування Програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів, код Програмної класифікації містить сім знаків (перших два – ознака головного розпорядника бюджетних коштів, третій знак - відповідальний виконавець бюджетної програми у системі головного розпорядника, наступні чотири – номер бюджетної програми). Під час моніторингу Замовником надано копії довідок про зміни до річного розпису бюджету Козівської сільської територіальної громади, де вказано КПКВК місцевого бюджету - 0611182 (Виконання заходів, спрямованих на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам) та 0611181 (Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа»). Крім того, у проєкті договору, що міститься у Додатку №4 до тендерної документації джерелами фінансування закупівлі визначено КПКВ та КМБ 0611182 та КПКВ та КМБ 0611181. З врахуванням вищенаведеного, Замовником у річному плані закупівель на 2025 рік (UA-P-2025-05-29-007051-a) зазначено невідповідну та неповну інформацію щодо коду бюджету та коду програмної класифікації видатків та кредитування бюджету, чим порушено вимоги підпункту 3 пункту 9 Постанови КМУ №1318. У статті 16 Рамкової угоди визначено, що Україна повинна забезпечити, шляхом включення таких зобов’язань до договорів з відповідними особами та суб’єктами, щоб реципієнти фінансування Союзу під час виконання заходів Плану України, визнавали походження та забезпечували публічність, що включає, у разі потреби, зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility», зокрема, у ході просування заходів та їх результатів, шляхом надання послідовної, дієвої та пропорційної цільової інформації для різних типів аудиторії, у тому числі для медіа та громадськості. Також, за вимогами статті 16 Рамкової угоди заходи із забезпечення публічності, комунікацій, оприлюднення та поширення інформації повинні здійснюватися в доступному форматі та відповідати Вимогам щодо комунікації та забезпечення публічності зовнішніх дій ЄС, викладених і опублікованих Європейською Комісією, у редакції, чинній на момент виконання заходів. Відповідно до вимог підпункту 9 пункту 9 Постанови КМУ №1318 відповідальні органи під час виконання Плану України забезпечують публічність інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України, відповідно до вимог, визначених додатком 4. За вимогами у додатку 4 (Вимоги щодо інформування про реалізацію інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України) Постанови КМУ №1318, відповідальні органи та реципієнти у всіх публікаціях, інформаційних та комунікаційних матеріалах, розроблених у межах виконання кроків Плану України, під час організації заходів, виконання робіт і надання послуг, на закупленому обладнанні та інших товарах, які стали результатом реалізації інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України, повинні використовувати емблему Європейського Союзу, яка розміщена на сайті Європейського Союзу (https://european-union.europa.eu/principles-countries-history/symbols/european-flag-en#download) без будь-яких змін, зокрема кольору, чи додавання будь-яких елементів до емблеми. Також, відповідно до вимог додатку 4 Постанови КМУ №1318 емблема Європейського Союзу повинна розміщуватися на видному місці на всіх комунікаційних матеріалах, закупленому обладнанні та інших товарах з дотримання інструкції про її використання, що розміщена на сайті Європейського Союзу, до емблеми Європейського Союзу обов’язково додається інформація про джерело фінансування, під час посилання на інформацію про джерело фінансування обов’язково зазначається, що конкретний крок Плану України фінансується/співфінансується Європейським Союзом, під час проведення заходів, здійснення публікацій, на інформаційних та комунікаційних матеріалах, розроблених у межах виконання кроків Плану України, необхідно зазначати, що зміст висвітленої інформації не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу. У наданій під час моніторингу інформації на запит Західного офісу Держаудитслужби щодо забезпечення виконання публічності інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility, зокрема тендерної документації та договору, відповідно до вимог, визначених додатком 4 та підпунктом 9 пункту 9 Постанови КМУ №1318, Замовник зазначив, зокрема, що у проєкті договору (Додаток 4 тендерної документації) передбачено, що відповідно до статті 16 Рамкової Угоди, постачальник здійснює маркування товару емблемою Союзу та заявою про фінансування, що містить слова «співфінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility», такий захід повинен здійснюватися в доступному форматі та відповідати Вимогам щодо комунікації та забезпечення публічності зовнішніх дій ЄС, викладених і опублікованих Європейською Комісією, у редакції, чинній на момент виконання заходів». Водночас, проведеним під час моніторингу аналізом оприлюдненої Замовником інформації щодо досліджуваної процедури закупівлі на вебсайті Козівської громади (щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик та очікуваної вартості предмета закупівлі) за наданим Замовником посиланням (https://kozivska-gromada.gov.ua/news/1748853641/) встановлено, що при публікації інформації про закупівлю Замовником недотримано вимог додатку 4 та, відповідно, підпункту 9 пункту 9 Постанови КМУ №1318 та не враховано положення статті 16 Рамкової угоди, а саме не використано емблеми Європейського Союзу, не зазначено інформації про джерело фінансування (із зазначенням, що конкретний крок Плану України фінансується/співфінансується Європейським Союзом) та не вказано, що зміст висвітленої інформації не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу. Крім того моніторингом встановлено, що ні тендерна документація Замовника за досліджуваною процедурою закупівлі, ні оприлюднені договір від 19.06.2025 №101/06 та додаткова угода від 19.06.2025 №1 до нього не містять емблеми Європейського Союзу, а також інформації, що конкретний крок Плану України фінансується/співфінансується Європейським Союзом та що зміст висвітленої інформації не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу, чим порушено вимоги додатку 4 та, відповідно, підпункту 9 пункту 9 Постанови КМУ №1318 та суперечить положенням статті 16 Рамкової угоди. Згідно з пунктом 24 Особливостей №1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 №1082 (далі – Порядок №1082), та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Також, згідно з нормами пункту 26 Особливостей №1178 оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей. За нормами пункту 2 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити назву предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). Одночасно, вимогами пункту 14 Порядку №1082 визначено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, а також коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Відповідно до інформації про предмет досліджуваної закупівлі, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник зазначив вид предмету закупівлі: товари, номенклатурні позиції предмета закупівлі: електронний освітній ресурс з хімії, комплект посуду загального призначення для кабінету хімії, набір хімічних реактивів (основні), набір хімічних реактивів (основні та додаткові), набір №1 С «Кислоти», набір №3 ВС «Луги», набір №6 С «Органічні речовини», набір №11 С «Солі для демонстраційних дослідів», набір №14 ВС «Сульфати, сульфіти, сульфіди», Набір №13 ВС «Галогени», набір №17 С «Нітрати», набір №21 ВС «Неорганічні речовини», набір №22 ВС «Індикатори», штатив лабораторний Тип 1, електронний освітній ресурс з фізики, набір демонстраційний "Електромагнетизм", набір лабораторний для вивчення механіки, набір лабораторний для вивчення електрики і магнетизму Тип 1, набір лабораторний для вивчення електрики і магнетизму Тип 2, набір лабораторний для вивчення електрики, набір лабораторний для вивчення молекулярної фізики та термодинаміки, набір лабораторний з геометричної та хвильової оптики, Блок живлення лабораторний, набір інструменту для класу, шаблони для побудови графіків функцій для учня, тригонометричний круг (діюча модель), комплект "Осі координат" Тип 1, набір стереометричний демонстраційний, спиртівка, блок живлення демонстраційний (випрямлена стабілізована та змінна напруга) та вказав код національного класифікатора України ДК 021:2015:39160000-1 — Шкільні меблі. Водночас, Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749, містить наступний код щодо товарів, які є предметом досліджуваної закупівлі: 39162000-5 Приладдя для навчальних закладів; 39162100-6 Навчальне обладнання, 39162110-9 Навчальне приладдя, 39162200-7 Допоміжне навчальне приладдя та пристрої. Однак, під час розміщення та оприлюднення інформації щодо предмета закупівлі в оголошенні про проведення відкритих торгів Замовником не зазначено коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, чим порушено вимоги пункту 14 Порядку №1082 та пунктів 3 та 24 Особливостей №1178.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог підпункту 3 пункту 9 Постанови КМУ №1318. За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю (в тому числі щодо дотримання вимог законодавства стосовно публічності інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility) та правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, встановлено порушення норм пункту 14 Порядку №1082, пунктів 3 та 24 Особливостей №1178, а також недотримання Замовником вимог підпункту 9 пункту 9 та додатку 4 Постанови КМУ №1318 та не врахування положень статті 16 Рамкової угоди. За результатами аналізу питання укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, а також відповідності договору про закупівлю умовам Рамкової угоди встановлено недотримання Замовником вимог додатку 4 та, відповідно, підпункту 9 пункту 9 Постанови КМУ №1318 та не врахування положень статті 16 Рамкової угоди. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178, а також умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів; відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі; правомірності внесення змін до договору про закупівлю –порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення в подальшому встановлених моніторингом порушень законодавства (норм пункту 14 Порядку №1082, пунктів 3 та 24 Особливостей №1178, а також вимог підпункту 9 пункту 9 та додатку 4 Постанови КМУ №1318 та положень статті 16 Рамкової угоди). Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
08.07.2025 00:00
Дата публікації
09.07.2025 14:47
Документи висновку
09.07.2025 14:47
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-06-02-002876-a, яка проводилась Відділом освіти, культури, молоді та спорту Козівської сільської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова КМУ №710) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), постановлено забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також оприлюднити таке обґрунтування шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Одночасно, у пункті 5 Постанови КМУ №710 зобов’язано Державну аудиторську службу забезпечити проведення перевірок дотримання вимог цієї постанови під час здійснення заходів державного фінансового контролю. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Постановою Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 №1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility» (далі – Постанова КМУ №1318), з метою виконання зобов’язань України за Рамковою угодою, затверджено порядок управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, у підпункті 9 пункту 9 якого зобов’язано відповідальні органи забезпечувати публічність інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility, зокрема тендерної документації та договорів, відповідно до вимог, визначених додатком 4. У додатку 4 Постанови КМУ №1318 визначено вимоги щодо інформування про реалізацію інструменту Ukraine Facility, серед яких, зокрема: під час проведення заходів, здійснення публікацій, на інформаційних та комунікаційних матеріалах, розроблених у межах виконання кроків Плану України, необхідно зазначати, що зміст висвітленої інформації не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 3. Яким чином (у який спосіб) Замовником при оголошенні та проведенні закупівлі UA-2025-06-02-002876-a виконано вищевказані норми додатку 4 Постанови КМУ №1318? Постановою Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 №1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility» (далі – Постанова КМУ №1318), з метою виконання зобов’язань України за Рамковою угодою, затверджено порядок управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, у підпункті 9 пункту 9 якого зобов’язано відповідальні органи забезпечувати публічність інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility, зокрема тендерної документації та договорів, відповідно до вимог, визначених додатком 4. У додатку 4 Постанови КМУ №1318 зазначено, що координатор, відповідальні органи та реципієнти у всіх публікаціях, інформаційних та комунікаційних матеріалах, розроблених у межах виконання кроків Плану України, під час організації заходів, виконання робіт і надання послуг, на закупленому обладнанні та інших товарах, які стали результатом реалізації інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України, повинні використовувати емблему Європейського Союзу, яка розміщена на сайті Європейського Союзу (https://european-union.europa.eu/principles-countries-history/symbols/european-flag-en#download) без будь-яких змін, зокрема кольору, чи додавання будь-яких елементів до емблеми. Разом з тим Емблема Європейського Союзу повинна розміщуватися на видному місці на всіх комунікаційних матеріалах, закупленому обладнанні та інших товарах з дотримання інструкції про її використання, що розміщена на сайті Європейського Союзу (https://commission.europa.eu/document/3192a0ef-6bda-4e1a-81ca-65ade2ffad73_en). 4. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: Яким чином (у який спосіб) Замовником при оголошенні та проведенні закупівлі UA-2025-06-02-002876-a виконано вищевказані норми додатку 4 Постанови КМУ №1318? Відповідно до вимог пункту 3.2.7 частини 3 Додатка №6 до тендерної документації Замовника у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на ЕОР з хімії та фізики. Моніторингом встановлено, що учасник в ТзОВ "Вектор-СТМ" в складі пропозиції надав лише висновок державної санітарно епідеміологічної-експертизи на ЕОР з хімії. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 5. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення, яким чином учасником ТзОВ "Вектор-СТМ" підтверджено відповідність вимогам пункту 3.2.7 частини 3 Додатка №6 до тендерної документації. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
24.06.2025 15:31
Орган перевірки
28.06.2025 00:00
Документи повідомлення
24.06.2025 15:32
-
Відповідь
Пояснення
Щодо поставлених органом фінансового контролю питань, відділ освіти, культури, молоді та спорту Козівської сільської ради повідомляє наступне: Питання №1 Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Обгрунтування розміру бюджетного призначення здійснено на підставі Довідок про зміни до кошторису №7 від 10.02.2025 року, №57 від 11.04.2025 року №90,91 від 12.05.2025 року по КПКВ 0611181 та КПКВ 0611182 та інформаційного листа економіста відділу освіти, культури, молоді та спорту Козівської сільської ради. Розрахунок очікуваної вартості проведено шляхом аналізу тендерних пропозицій в електронній системі закупівель «Prozorro» та комерційних пропозицій від ТОВ «ДНІПРОБІЗНЕСКОНСАЛТИНГ», ТОВ «СТЕМ-КЛАС», ТОВ «ВЕКТОР-СТМ» . Очікувана вартість була визначена, як середнє арифметичне трьох комерційних пропозицій (комерційні пропозиції додаються).Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до службових листів директорів закладів загальної середньої освіти Козівської територіальної громади, Козівської сільської ради. Питання №2 Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі розміщено на веб-сайті https://kozivska-gromada.gov.ua/news/1748853641/. Відповідно до підпункту 9 пункту 9 Постанови Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 №1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility» в пункті 5 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що розміщене на сайті Козівської теритиріальної громади вказано, що обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснюється відповідно до порядку та умов передбачених Законом України «Про ратифікацію Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility» від 6 червня 2024 року № 3786-IX. Питання №3-4 Яким чином (у який спосіб) Замовником при оголошенні та проведенні закупівлі UA-2025-06-02-002876-a виконано вищевказані норми додатку 4 Постанови КМУ №1318? Норми додатку 4 Постанови КМУ №1318 виконано замовником, шляхом внесення відповідної інформації до тендерної документації та додатків до неї, яку приводимо нижче. Пунктом 1.4. Додатка 4 до Тендерної документації, визначено, що закупівля товару здійснюється відповідно до порядку та умов передбачених Законом України «Про ратифікацію Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility» від 6 червня 2024 року № 3786-IX. Пунктом 1.7. Додатка 4 передбачено, що відповідно до статті 16 Рамкової Угоди, Постачальник здійснює маркування товару емблемою Союзу та заявою про фінансування, що містить слова «співфінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility». Такий захід повинен здійснюватися в доступному форматі та відповідати Вимогам щодо комунікації та забезпечення публічності зовнішніх дій ЄС, викладених і опублікованих Європейською Комісією, у редакції, чинній на момент виконання заходів». Також, пунктом 3.2. Додатка 4 передбачено, що замовник не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Замовника у випадку ненадання Постачальником оригіналу видаткової накладної на оплату чи його неналежного оформлення разом з документами, що не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та про те, що не знаходиться у санкційному списку Європейського Союзу, надав підтвердження про походження товарів або матеріальних ресурсів із країни, яка не є прийнятною (Перелік прийнятних країн відповідно до статті 11 Регламенту Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2024/792 від 29 лютого 2024 року та статті 5 Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility на сайті https://me.gov.ua). Згідно вимог пункту 5 Додатка 6 до Тендерної документації, визначено документи на виконання Закону України від 06.06.2024 № 3786-IX, яким ратифіковано Рамкову угоду між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility (далі – Рамкова угода). Так, згідно пунктів 5.1. - 5.4., учасники у складі пропозиції повиння надати: 5.1 Надати довідку із інформацією про повне офіційне найменування, країну реєстрації, країну фактичного здійснення діяльності, код з ЄДРПОУ та ідентифікаційний код учасника та всіх субпідрядників, яких він планує залучити до поставки товарів, а також із інформацію про імена, прізвища та дати народження бенефіціарних власників, засновників (учасників), акціонерів учасника . Запитувані дані про назви юридичних осіб, а також всі імена та прізвища мають бути зазначені на українській мові та одночасно із обов’язковою транслітерацією на англійській мові згідно даних закордонного паспорта або за правилами транслітерації в разі його відсутності. У разі, якщо назва юридичної особи згідно статутних документів відрізняється від транслітерованої назви такої особи, у довідці зазначаються обидва варіанти (переклад та транслітерація) англійською мовою. 5.2 Лист/довідку у довільній формі (із зазначенням найменування та ЄДРПОУ/РНОКПП (для юридичної особи, ФОП, громадського об’єднання) або ПІБ (для фізичної особи) написані українською мовою та транслітерацією про те, що до Учасника не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та про те, що не знаходиться у санкційному списку Європейського Союзу (посилання на санкційний список ЄС https://www.sanctionsmap.eu) та не буде здійснювати придбання товарів, походженням із країн, або у осіб, які несені до санкційного списку. 5.3 Надати лист/довідку у довільній формі про те, що усі поставки товарів, будуть походити із прийнятних країн, зазначених у пункті 1(a) та (b) Статті 5 Рамкової Угоди, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн. Крім того, застосовуються правила щодо обмежень у пункті 7 цієї Статті. Повний перелік прийнятних країн можна переглянути за посиланням: https://me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=99515de8-4512-4941-afaaca5887a9b4f4&title=PerelikPriiniatnikhKrain 5.4 Надати лист/довідку у довільній формі про те, що учасник має статус особи, зареєстрованої в країні, яка є прийнятною (далі - прийнятні країни). Повний перелік прийнятних країн можна переглянути за посиланням: https://me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=99515de8-4512-4941-afaaca5887a9b4f4&title=PerelikPriiniatnikhKrain Також, нами здійснено перевірку (посилання на санкційний список ЄС https://www.sanctionsmap.eu) та підвантажено до договору файли що до Учасника не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу. Питання №5 Надати пояснення, яким чином учасником ТзОВ "Вектор-СТМ" підтверджено відповідність вимогам пункту 3.2.7 частини 3 Додатка №6 до тендерної документації. Відповідно до вимог пункту 3.2.7 частини 3 Додатка №6 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на ЕОР з хімії та фізики. На виконання зазначеної вимоги, учасником ТОВ "Вектор-СТМ" у складі пропозиції надано файли: "ДСЕЕ ЕОР фізика лист погодження.pdf" та "ДСЕЕ ЕОР хімія+лист погодження.pdf". Зазначені файли містять у собі, зокрема копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на ЕОР з хімії та фізики. Таким чином, учасником ТОВ «ВЕКТОР-СТМ» підтверджено відповідність вимогам пункту 3.2.7 частини 3 Додатка №6 до тендерної документації.
Рішеня
27.06.2025 12:42
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-06-02-002876-а, яка проводилась Відділом освіти, культури, молоді та спорту Козівської сільської ради Стрийського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Згідно з інформацією в електронній системі закупівель фінансування досліджуваної закупівлі здійснюється за кошти Ukraine facility. З метою виконання зобов’язань України, що випливають із положень Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом «Ukraine Facility», ратифікованої Законом України від 06.06.2024 №3786-IX щодо закупівель, проведених на виконання заходів Плану України, схваленого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 №244-р, та запровадження національного механізму координації взаємодії державних органів для надання допомоги відповідно до інструменту Ukraine Facility, забезпечення захисту фінансових інтересів України та Європейського Союзу Кабінетом Міністрів України постановою від 15.11.2024 №1318 затверджено Порядок управління, моніторингу та контролю за виконання Плану України (далі – Порядок №1318). Відповідно до опублікованого в електронних полях річного плану закупівель Замовника на 2025 рік (UA-P-2025-05-29-007051-a) закупівлі джерелом фінансування досліджуваної процедури закупівлі є : місцевий бюджет ТПКВКМБ: 1181 – Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа" та Державний бюджет України КПК-2025: 2211850 – Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа». Згідно з пунктом 2.1 частини 2 Додатка 4 до тендерної документації Замовник у проекті договору зазначає КПКВ та КМБ 0611182 і КПКВ та КМБ 0611181. У пункті 2.1 договору про закупівлю від 19.06.2025 №101/06 зазначено КПКВ та КМБ 0611182 і КПКВ КМБ 0611181. Водночас, в пункті 2.1 додаткової угоди №1 від 19.06.2025 до договору №101/06 від 19.06.2025 зазначено КПКВ та КМБ 0611184 і КПКВ та КМБ 0611183. При цьому, на запит Західного офісу Держаудитслужби Замовник надав довідки про зміни до кошторису по КПКВ 0611182 та КПКВ 0611181. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1.Надати обгрунтовне пояснення щодо невідповідностей по кодах КПКВ, зазначених у вищевказаних документах. 2. Вказати за якими саме КПКВ буде здійснено фінансування досліджувальної процедури. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
02.07.2025 16:35
Орган перевірки
08.07.2025 00:00
Документи повідомлення
02.07.2025 16:39
-
Відповідь
Пояснення
Щодо надання пояснення Замовником по закупівлі UA-2025-06-02-002876-a Щодо поставлених органом фінансового контролю питань, відділ освіти, культури, молоді та спорту Козівської сільської ради повідомляє наступне: Питання №1 Надати обгрунтовне пояснення щодо невідповідностей по кодах КПКВ, зазначених у вищевказаних документах. Відповідно до Довідок про зміни до кошторису №7 від 10.02.2025 року, №57 від 11.04.2025 року №90,91 від 12.05.2025 року по КПКВ та КМБ 0611181 та КПКВ та КМБ 0611182 та інформаційного листа економіста відділу освіти, культури, молоді та спорту Козівської сільської ради 02.06.2025 року було оголошено відкриті торги за ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі «ШКІЛЬНІ МЕБЛІ обладнання для НАВЧАЛЬНИХ КАБІНЕТІВ ХІМІЇ ТА ФІЗИКИ». 10 червня 2025 року було розглянуто пропозицію ТзОВ «ВЕКТОР-СТМ» та визнано переможцем, про що в системі опубліковано протокол уповноваденої особи №110 від 11.06.2025 року. Проте, 17 червня 2025 року надійшли довідки про зміни до річного кошторису №84, № 86, №88 які знімають фінансування по КПКВ та КМБ 0611181 та КПКВ та КМБ 0611182 та довідки про зміни до кошторису № 85, №87,№89 відповідно до яких фінансування буде здійснюватись по КПКВ та КМБ 0611183 та КПКВ та КМБ 0611184 (копії довідок додаються). Станом на 19 червня 2025 року були відсутні підстави для не підписання договору про закупівлю за ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі «ШКІЛЬНІ МЕБЛІ обладнання для НАВЧАЛЬНИХ КАБІНЕТІВ ХІМІЇ ТА ФІЗИКИ», а тому було підписано Договір про закупівлю №101/06 від 19.06.2025 року відповідно до Додатка 4 до тендерної документації та додаткову угоду №1 від 19.06.2025 до договору №101/06 від 19.06.2025 відповідно до довідок про зміни до кошторису № 85, №87,№89 по КПКВ та КМБ 0611183 та КПКВ та КМБ 0611184. Відповідно до пункту 18 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі тому було підписано Договір про закупівлю від 19.06.2025 №101/06. Проте, для приведення у відповідність КПКВ та КМБ 0611183 та КПКВ та КМБ 0611184 було прийнято рішення укласти додаткову угоду про внесення змін до неістотних умов договору, а саме в пункт 2.1 додаткової угоди №1 від 19.06.2025 до Договору №101/06. Питання №2 Вказати за якими саме КПКВ буде здійснено фінансування досліджувальної процедури Фінансування досліджувальної процедури буде здійснюватись за КПКВ та КМБ 0611183 та КПКВ та КМБ 0611184 відповідно до кошторисних призначень та помісячного плану асигнувань.
Рішеня
04.07.2025 13:02
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
925 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.06.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Козівської сільської ради
Контактний телефон:
+380661695636
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
925 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.06.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Козівської сільської ради
Контактний телефон:
+380661695636
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності