Показати схожі тендери

Закупівля Проведення інструментальних замірів та лабораторних досліджень від Відділ освіти Шептицької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-02-001542-a
Id Tender f6175b3aeb68443d984e9141ba2aae18
План UA-P-2025-06-02-000540-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 02.06.2025 10:06
Остання зміна 13.06.2025 14:39
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
185 416 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
927.08 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.06.2025 10:05 до 10.06.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 02.06.2025 10:05
до 07.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.06.2025 10:05
до 07.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 10.06.2025 09:00
-
Період уточнень
з 02.06.2025 10:05 до 07.06.2025 00:00
Період оскарження
з 02.06.2025 10:05 до 07.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.06.2025 09:00
Основні параметри
Проведення інструментальних замірів та лабораторних досліджень
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
185 416 грн.
Проведення інструментальних замірів та лабораторних досліджень
Назва предмета закупівлі
Проведення інструментальних замірів та лабораторних досліджень
Очікувана вартість
185 416 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
927,08
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Проведення інструментальних замірів та лабораторних досліджень
Код ДК 021:2015
85140000-2 - Послуги у сфері охорони здоров’я різні
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
80100, Україна, Львівська область, м. Шептицький, заклади освіти ШМР
Дата постачання по
20.12.2025 10:09
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за цим договором здійснюється Замовником протягом 30 календарних днів з дати прийняття послуги (підписання акту здачі-приймання наданих послуг).
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
Державна установа "Львівський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров"я України"
Пропозиція:
171 128 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.06.2025 10:06
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бельо Юлія Юріївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Turik Olga Grigorivna
Електронна пошта
Телефон
+380324931908
Факс
+380324932311
Замовник
ЄДРПОУ
02144482
Назва (англійською мовою)
Department of Education of Chervonohrad City Council
Повна назва
Відділ освіти Шептицької міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Department of Education of Chervonohrad City Council
Поштовий індекс
80100
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Шептицький
Адреса
проспект Шевченка, 19
Кваліфікація
Лот № 1 Проведення інструментальних замірів та лабораторних досліджень
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.06.2025 09:00 по 18.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.06.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.06.2025 10:04
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.06.2025 10:04
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до п. 1.1. Додатку № 1 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку за формою №1 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника, а також документи, які підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці. Учасником в складі тендерної документації не надано вищезазначених документів. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями: 1. Надати Довідку за формою №1 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника; 2. Надати документи, які підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці.
Створено
12.06.2025 17:42
Надати до
13.06.2025 17:42
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
185 416 грн.
Період подання пропозицій
до 10.06.2025 09:00
Замовник:
Відділ освіти Шептицької міської ради
Контактний телефон:
+380324931908
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
185 416 грн.
Період подання пропозицій
до 10.06.2025 09:00
Замовник:
Відділ освіти Шептицької міської ради
Контактний телефон:
+380324931908
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності