Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з технічного обслуговування системи контролю доступу та відеоспостереження від Міністерство закордонних справ України.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-02-000964-a
Id Tender b9adb8dca41a47438285dd667f0f87f9
План UA-P-2025-06-02-001265-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 02.06.2025 09:36
Остання зміна 19.06.2025 15:05
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
677 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 770 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.06.2025 09:36 до 10.06.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 02.06.2025 09:36
до 07.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.06.2025 09:36
до 07.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.06.2025 16:12
до 16.06.2025 08:43
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.06.2025 08:43
до 22.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 16.06.2025 08:43
-
Період уточнень
з 02.06.2025 09:36 до 07.06.2025 00:00
Період оскарження
з 02.06.2025 09:36 до 07.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.06.2025 16:12 до 16.06.2025 08:43
Період кваліфікації
з 11.06.2025 16:12 до 16.06.2025 08:43
Основні параметри
Послуги з технічного обслуговування системи контролю доступу та відеоспостереження
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
677 000 грн.
Послуги з технічного обслуговування системи контролю доступу та відеоспостереження
Назва предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування системи контролю доступу та відеоспостереження
Очікувана вартість
677 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6770,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.06.2025 15:48
Закінчення аукціону
11.06.2025 16:12
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування системи контролю доступу та відеоспостереження
Код ДК 021:2015
50330000-7 - Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата вартості наданих Послуг за відповідний звітний період, здійснюється Замовником після надання Послуг в повному обсязі за відповідним звітним періодом , протягом 7 (семи) робочих днів з дати отримання від Виконавця рахунку й підписання обома уповноваженими представниками Сторін Акту приймання-передачі наданих Послуг за відповідний звітний період та з урахуванням реального надходження коштів Державного бюджету на зазначені цілі Замовника/
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ СІНЕРДЖИ"
Пропозиція:
676 998 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ОЛІМП-БЕЗПЕКА СЕРВІС"
Пропозиція:
595 760 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.06.2025 15:48
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.06.2025 09:36
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Євген Маньковський
Електронна пошта
Телефон
+380442381577
Сайт:
https://mfa.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
00026620
Повна назва
Міністерство закордонних справ України
Поштовий індекс
01018
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Київ
Адреса
Михайлівська площа,1
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з технічного обслуговування системи контролю доступу та відеоспостереження
Період вимог/скарг з 16.06.2025 08:43 по 22.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.06.2025 16:12 по 19.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.06.2025 08:43
Довідка НАЗК
16.06.2025 08:43
Повідомлення про рішення
11.06.2025 16:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.06.2025 09:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.06.2025 09:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Згідно п. 1.2. Переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток 1 до тендерної документації) Учаснику необхідно подати в складі пропозиції: Довідку встановленої форми (Табл.2), підписану уповноваженою особою з проставленням печатки (за наявності), про наявність досвіду виконання аналогічних договорів в період 2022-2024 років. До заповненої довідки додаються завірені учасником в установленому порядку скан-копії аналогічного(-их) договору(-рів) та акту(-ів) наданих послуг/виконаних робіт або лист відгук в частині підтвердження наведених у довідці відомостей щодо номеру та дати договору, замовника послуг/робіт/товарів (телефон робочий, ПІБ керівника/особи, уповноваженої на підписання. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору від 06.06.2025р. №06/07 про виконання аналогічного Договору від 27.10.2023р. №2310000082 на загальну суму 299998,80 грн., скан-копію якого завантажено до електронної системи закупівель. Також Учасником надано скан-копії актів наданих послуг на загальну суму 246599,10 грн. за переліком: № 2008 від 30.11.2023, № 2009 від 31.12.2023, від № 1 31.01.2024, № 7 від 31.03.2024, № 2 від 30.04.2024, № 3 від 31.05.2024, № 4 від 31.07.2024, № 6 від 31.08.2024, № 5 від 30.09.2024, що є невідповідністю в розумінні умов тендерної документації Замовника, оскільки згідно завантажених документів, вищезазначений договір або не є виконаним або Учасником не надано в складі тендерної пропозиції завірені учасником в установленому порядку скан-копії актів наданих послуг для підтвердження виконання аналогічного договору. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Документи передбачені п. 1.2. Переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток 1 до тендерної документації).
Створено
12.06.2025 16:35
Надати до
13.06.2025 16:35
Договір
UA-2025-06-02-000964-a-b1
Очікує підписання
595 760 грн.
595 760 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з технічного обслуговування системи контролю доступу та відеоспостереження
Номенклатура
Послуги з технічного обслуговування системи контролю доступу та відеоспостереження
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Міністерство закордонних справ України
Повна назва
Міністерство закордонних справ України
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00026620

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ОЛІМП-БЕЗПЕКА СЕРВІС"
Повна назва
ТОВ "ОЛІМП-БЕЗПЕКА СЕРВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39171573

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
677 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.06.2025 09:00
Замовник:
Міністерство закордонних справ України
Контактний телефон:
+380442381577
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
677 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.06.2025 09:00
Замовник:
Міністерство закордонних справ України
Контактний телефон:
+380442381577
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності