Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт елементів благоустрою (доріжок) в парку імені Івана Франка у м. Львів від Львівське комунальне підприємство "Зелений Львів".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-30-009659-a
Id Tender 45b91fe315ba47daa28700543cd5a9e2
План UA-P-2025-05-30-011574-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 30.05.2025 23:32
Остання зміна 02.07.2025 10:24
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 950 996 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 754.98 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.05.2025 23:31 до 12.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 30.05.2025 23:31
до 09.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.05.2025 23:31
до 09.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.06.2025 00:00
до 18.06.2025 23:32
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.06.2025 23:32
до 24.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.06.2025 23:32
до 02.07.2025 10:24
Період уточнень
з 30.05.2025 23:31 до 09.06.2025 00:00
Період оскарження
з 30.05.2025 23:31 до 09.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.06.2025 00:00 до 18.06.2025 23:32
Період кваліфікації
з 12.06.2025 00:00 до 18.06.2025 23:32
Основні параметри
Поточний ремонт елементів благоустрою (доріжок) в парку імені Івана Франка у м. Львів
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 950 996 грн.
Поточний ремонт елементів благоустрою (доріжок) в парку імені Івана Франка у м. Львів
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт елементів благоустрою (доріжок) в парку імені Івана Франка у м. Львів
Очікувана вартість
1 950 996 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9754,98
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
58 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт елементів благоустрою (доріжок) в парку імені Івана Франка у м. Львів
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"
Пропозиція:
1 936 463.27 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.06.2025 13:42
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Чень Андрій Романович
Електронна пошта
Телефон
380972107731
Замовник
ЄДРПОУ
05472519
Повна назва
Львівське комунальне підприємство "Зелений Львів"
Поштовий індекс
79020
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
ВУЛИЦЯ Варшавська, БУДИНОК 49
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт елементів благоустрою (доріжок) в парку імені Івана Франка у м. Львів
Період вимог/скарг з 18.06.2025 23:32 по 24.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.06.2025 00:00 по 11.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.06.2025 23:32
Довідка НАЗК
18.06.2025 23:32
Повідомлення про рішення
17.06.2025 21:12
Електроний протокол про продовження строку
12.06.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 23:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 23:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 27.06.2025 року.
Дата продовження строку розгляду
17.06.2025 21:12
Дата кінця розгляду
11.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: А) Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати підписаний та завірений печаткою ( у випадку її використання) проект договору (Додаток № 2). Б) Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. (Надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом). 2) Перелік виявлених невідповідностей: А) У складі тендерної пропозиції Учасника наявний проект договору (Додаток № 2), однак не зовсім в повному вигляді, а точніше додаток №2 до проекту договору (Додаток № 2) присутній в обрізаному вигляді, при перегляді якого не видно до кінця назви закупівлі та частини додатку. Б) У складі тендерної пропозиції Учасника наявна ліцензія на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками із вказаним початком дії ліцензії (27 грудня 2018р.) та датою видачі (9 січня 2019р.), однак немає даних про її чинність на момент подачі її учасником в складі своєї тендерної пропозиції. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: А) Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: проект договору (Додаток № 2) в повному обсязі (тобто із додатком №2 до проекту договору) підписаний та завірений печаткою ( у випадку її використання). Б) Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Достовірну інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. Тобто або надати чинну ліцензію або надати пояснення щодо дії вже наданої ліцензії в формі довідки довільної форми
Створено
17.06.2025 23:21
Надати до
18.06.2025 23:21
Договір
UA-2025-05-30-009659-a-a1
Підписаний і діє
Номер
30/06/25
1 936 463.27 грн.
1 613 719.39 грн.
З ПДВ
Підписано
27.06.2025
Строк дії договору з
27.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт елементів благоустрою (доріжок) в парку імені Івана Франка у м. Львів
Номенклатура
Поточний ремонт елементів благоустрою (доріжок) в парку імені Івана Франка у м. Львів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
1 613 719.39
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Львівське комунальне підприємство "Зелений Львів"
Повна назва
Львівське комунальне підприємство "Зелений Львів"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05472519

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"
Повна назва
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40266233

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
02.07.2025 10:24
-
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Підписаний договір
02.07.2025 10:21
Підписаний договір
02.07.2025 10:21
Підписаний договір
Додатки до договору
Додатки до договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 950 996 грн.
Період подання пропозицій
до 12.06.2025 00:00
Замовник:
Львівське комунальне підприємство "Зелений Львів"
Контактний телефон:
380972107731
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 950 996 грн.
Період подання пропозицій
до 12.06.2025 00:00
Замовник:
Львівське комунальне підприємство "Зелений Львів"
Контактний телефон:
380972107731
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності