Показати схожі тендери

Закупівля Мінеральні добрива (код ДК 021:2015: 24440000-0 — Добрива різні) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОПРОМИСЛОВЕ" ОЛІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-05-30-009538-a
Id Tender 8cb306d2fde2425bbccf83e505d63619
План UA-P-2025-05-30-010992-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 30.05.2025 21:18
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 908 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Основні параметри
Мінеральні добрива (код ДК 021:2015: 24440000-0 — Добрива різні)
товари
Підстава для використання процедури
Відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах, в тому числі за лотом
Обгрунтування використання процедури
Закупівля здійснена згідно з підпунктом 6 п. 13 Особливостей - придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 38.4 (тонни)
ICL NPKpluS 4-20-20 (+10CaO+MgO+13SO3)
Опис предмета закупівлі
ICL NPKpluS 4-20-20 (+10CaO+MgO+13SO3)
Код ДК 021:2015
24440000-0 - Добрива різні
Кількість
38.4
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
12402, Україна, Житомирська область, с. Оліївка, вул.Ступницького Леоніда, буд. 68
Дата постачання з
29.05.2025 00:00
Дата постачання по
05.06.2025 00:00
Позиція : №2 9.9 (тонни)
Карбамід
Опис предмета закупівлі
Карбамід
Код ДК 021:2015
24440000-0 - Добрива різні
Кількість
9.9
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
12402, Україна, Житомирська область, с. Оліївка, вул.Ступницького Леоніда, буд. 68
Дата постачання з
29.05.2025 00:00
Дата постачання по
05.06.2025 00:00
Документи закупівлі
30.05.2025 21:18
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вікторія Дубовик
Електронна пошта
Телефон
+380975859308
Замовник
ЄДРПОУ
45280577
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОПРОМИСЛОВЕ" ОЛІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
12402
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Житомирський р-н, село Оліївка
Адреса
вул.Ступницького Леоніда, будинок 68
Кваліфікація
Договір
UA-2025-05-30-009538-a-c1
Підписаний і діє
Номер
29/05
1 908 000 грн.
1 590 000 грн.
З ПДВ
Підписано
29.05.2025
Строк дії договору з
29.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
38.4 (тонни)
ICL NPKpluS 4-20-20 (+10CaO+MgO+13SO3)
Номенклатура
ICL NPKpluS 4-20-20 (+10CaO+MgO+13SO3)
Кількість
38.4
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 5 червня 2025 р.
Номенклатура
9.9 (тонни)
Карбамід
Номенклатура
Карбамід
Кількість
9.9
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 5 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОПРОМИСЛОВЕ" ОЛІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОПРОМИСЛОВЕ" ОЛІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45280577

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОРЕСУРС-А"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОРЕСУРС-А"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39374096

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-23-000086
Дата створення проекту
23.06.2025 17:26
Статус
вирішено
Дата публікації моніторингу
23.06.2025 17:54
Дата публікації висновку про результати
02.07.2025 15:34
Дата завершення усунення порушень
17.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
15.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 41) 242-08-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919579
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Житомир
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 23.06.2025 № 67-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 23.06.2025 № 67-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 6. UA-2025-05-30-009538-a. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
23.06.2025 00:00
Документи рішення
23.06.2025 17:54
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 02 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: дотримання Комунальним підприємством «Агропромислове» Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області (далі - Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Замовника на 2025 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель від 30.05.2025, обґрунтування від 29.05.2025 (далі - Обґрунтування), договір про закупівлю від 29.05.2025 № 29/05, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 27.05.2025 року. За результатами моніторингу наявності підстав укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів встановлено наступне. Відповідно до Обґрунтування, підставою для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару є підпункт 6 пункту 13 Особливостей, а саме: Замовником відмінено процедури закупівлі відкритих торгів за предметом «Добрива різні», інформація про яку оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-13-014951-a, через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений Замовником. Слід відмітити, що відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей передбачено, що придбання замовниками товарів вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Також, пунктом 5 Особливостей визначено, що забороняється придбання замовниками товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями (крім випадків, передбачених пунктами 9 і 13 цих особливостей). Проведеним моніторингом, встановлено, що відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації по процедурі закупівлі відкритих торгів з особливостями, інформація про яку оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-13-014951-a, Замовником здійснювалась закупівля мінеральних добрив, а саме: нітроамофоски (Поліфоска) NPK 8:24:24+9 (S) в кількості 48 тонн та карбаміду в кількості 10 тонн. Однак, моніторингом установлено, що відповідно до звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, пункту 1.2 розділу І та Додатку № 1 до договору про закупівлю від 29.05.2025 № 29/05, Замовником здійснено закупівлю мінерального добрива, а саме: ICL NPKpluS 4-20-20 (+10CaO+MgO+13SO3) в кількості 38.4 тонн та карбаміду в кількості 9,9 тонн, що не відповідає Додатку № 2 до тендерної документації по закупівлі відкритих торгів з особливостями та свідчить про те, що Замовником в порушення вимог підпункту 6 пункту 13 Особливостей змінено технічні, кількісні та якісні характеристик предмета закупівлі. Крім того, моніторингом встановлено, що Замовником на порушення вимог підпункту 6 пункту 13 та пункту 17 Особливостей укладений договір про закупівлю від 29.05.2025 № 29/05 не відповідає проекту договору (Додаток № 1 до тендерної документації) по процедурі закупівлі відкритих торгів з особливостями, інформація про яку оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-13-014951-a. Так, пунктом 4.1.1 розділу 4 проекту договору (Додаток 1 до тендерної документації) передбачено, що «Замовник оплачує вартість фактично отриманого товару згідно з накладними, відповідно до умов даного договору по мірі надходження відповідних коштів, протягом 30 календарних днів з дня поставки якщо інший строк не встановлено даним договором», тоді як пунктом 4.1.1 розділу 4 укладеного договору про закупівлю від 29.05.2025 № 29/05 встановлено обовязок, що «Замовник зобовязується здійснювати оплату товару щомісяця рівними та нерівними частинами, але не менше 286 200,00 грн щомісяця, до повного погашення вартості товару». Крім того, проектом договору (Додаток 1 до тендерної документації) передбачено умови, які відсутні в укладеному договорі про закупівлю від 29.05.2025 № 29/05, а саме: - в підпункті 7.3.1. пункту 7.3. розділу 7 проекту договору передбачено, що збитки, що заподіяні стороною внаслідок невиконання або неналежною виконання договірних зобов'язань підлягають стягненню з винної сторони понад неустойку та інші штрафні санкції в повній сумі. - в підпункті 7.3.4. пункту 7.3. розділу 7 проекту договору передбачено, що за порушення умов зобов’язання щодо якості товарів з виконавця на користь Замовника стягується штраф у розмірі 20 % (двадцяти відсотків) вартості неякісних товарів, що не звільняє виконавця від зобов’язання виконати постачання якісного товару в установлений строк; - в пункті 11.4 розділу 11 проекту договору передбачено, що Замовник має право розірвати договір одноособово, відповідно до пункту 6.2.1 в разі порушення Виконавцем умов даного договору. Отже, моніторингом встановлено, що Замовником на порушення вимог пункту 10 та підпункту 6 пункту 13 Особливостей укладено договір про закупівлю від 29.05.2025 № 29/05 без наявності підстав укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. На запит посадової особи органу державного фінансового контролю, Замовником 24.06.2025 надано пояснення, щодо вищевикладених порушень, яке не спростовує зазначені порушення. Слід відмітити, що відповідно до підпункту 1 пункту 21 Особливостей договір про закупівлю є нікчемним у разі коли замовник уклав договір про закупівлю з порушенням вимог, визначених пунктом 5 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель встановлено порушення вимог пунктів 5, 10, підпункту 6 пункту 13 та пункту 17 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, визначенні предмета закупівлі, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 29.05.2025 № 29/05, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
02.07.2025 00:00
Дата публікації
02.07.2025 15:34
Документи висновку
02.07.2025 15:34
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Повідомляємо, що на виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-05-30-009538-a від 02.07.2025 року, Замовником здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору про закупівлю від 29.05.2025 № 29/05. Відповідну інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель.
Дата публікації
09.07.2025 19:52
Документи інформації про усунення порушення
09.07.2025 19:52
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто шляхом розірвання договору
Результат
Усунуто
Дата публікації
18.07.2025 14:06
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
18.07.2025 14:06
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Мінеральні добрива» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-30-009538-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань. 1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей: «Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли «відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений Замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинен відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації». Враховуючи викладене, поясніть, чи установлювались комунальним підприємством «АГРОПРОМИСЛОВЕ» Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області (далі – Замовник) вимоги (перелік документів) до учасника закупівлі, зокрема, технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до учасника ТОВ «АГРОРЕСУРС-А», з яким укладається прямий договір про закупівлю, не повинен відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей). Якщо, вимоги встановлювалися, то надайте документи (протоколи переговорів, листи, запрошення на переговори, тощо), що підтверджують встановлення Замовником вимог до учасника переговорів та встановлення переліку документів, що підтверджують відповідність установленим вимогам, з наданням копії поданої пропозиції (усіх сторінок) учасника ТОВ «АГРОРЕСУРС-А» (в тому числі супровідного листа з відміткою Замовника про отримання), якому Замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування вищевказаної переговорної процедури закупівель. Разом з тим, відповідно до абзацу 5 пункту 9 Особливостей встановлено, що під час здійснення публічних закупівель, передбачених цим пунктом, без використання електронної системи закупівель замовники повинні відповідно до Закону дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, зокрема максимальної економії, ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням, та за результатами їх здійснення за умови, що вартість закупівлі становить або перевищує 50 тис. гривень, оприлюднювати в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Згідно викладеного вище, просимо надати усі документи (обґрунтування), що стосуються проведення закупівлі без використання електронної системи закупівлі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років
Рішеня
24.06.2025 09:23
Орган перевірки
28.06.2025 00:00
Документи повідомлення
24.06.2025 09:25
-
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Мінеральні добрива» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-30-009538-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань. 1. Відповідно до Обґрунтування від 29.05.2025, підставою для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару є підпункт 6 пункту 13 Особливостей, а саме: Замовником відмінено процедури закупівлі відкритих торгів за предметом «Мінеральні добрива», інформація про яку оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-05-13-014951-a, через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений комунальним підприємством «АГРОПРОМИСЛОВЕ» Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області (далі – Замовник). Слід відмітити, що відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей передбачено, що придбання замовниками товарів вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Так, відповідно до Додатку 2 до тендерної документації по закупівлі відкритих торгів за предметом «Мінеральні добрива», інформація про яку оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-05-13-014951-a визначено, що предметом закупівель було: «Нітроамофоска (Поліфоска) NPK 8:24:24+9 (S) в кількості 48 тонн та Карбамід в кількості 10 тонн». Однак, аналізом встановлено установлено, що відповідно до оголошення про проведення торгів, пункту 1.2 розділу І та Додатку 1 до договору про закупівлю від 29.05.2025 № 29/05 Замовником змінено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які були предметом закупівлі по вище зазначеної відміненій закупівлі, а саме: Нітроамофоску (Поліфоска) NPK 8:24:24+9 (S) в кількості 48 тон замінено на ICL NPKpluS 4-20-20 (+10CaO+MgO+13SO3) в кількості 38.4 тон, а також зменшено кількість карбаміду з 10 тон до 9,9 тон. Крім того, на порушення вимог підпункту 6 пункту 13 та пункту 17 Особливостей укладений договір про закупівлю від 29.05.2025 № 29/05, який не відповідає проекту договору (Додаток 1 тендерної документації) по процедурі закупівлі за номером ID: UA-2025-05-13-014951-a. Так, пунктом 4.1.1 розділу 4 проекту договору (Додаток 1 до тендерної документації) передбачено, що Замовник оплачує вартість фактично отриманого товару згідно з накладними, відповідно до умов даного договору по мірі надходження відповідних коштів, протягом 30 календарних днів з дня поставки якщо інший строк не встановлено даним договором, однак пункт 4.1.1 розділу 4 договору про закупівлю від 29.05.2025 № 29/05 встановлено обовязок, що Замовник зобовязується здійснювати оплату товару що місяця рівними та нерівними частинами, але не менше 286 200, 00 гривень що місяця, до повного погашення вартості товару. Також, проектом договору (Додаток 1 до тендерної документації) передбачено умови, які відсутні в укладеному договорі про закупівлю від 29.05.2025 № 29/05, а саме: - підпунктом 7.3.1. пункту 7.3. розділу 7 проекту договору (Додаток 1 до тендерної документації) передбачено, що збитки, що заподіяні стороною внаслідок невиконання або неналежною виконання договірних зобов'язань підлягають стягненню з винної сторони понад неустойку та інші штрафні санкції в повній сумі, при відсутності вказаної умови в укладеному договорі про закупівлю від 29.05.2025 № 29/05, що регулює обов’язки з сторін з даного питання; - підпунктом 7.3.4. пункту 7.3. розділу 7 проекту договору (Додаток 1 до тендерної документації) передбачено, що за порушення умов зобов’язання щодо якості товарів з виконавця на користь Замовника стягується штраф у розмірі 20 % (двадцяти відсотків) вартості неякісних товарів, що не звільняє виконавця від зобов’язання виконати постачання якісного товару в установлений строк, при відсутності вказаної умови в укладеному договорі про закупівлю від 29.05.2025 № 29/05, що регулює обов’язки з сторін з даного питання; - пунктом 11.4 розділу 11 проекту договору (Додаток 1 до тендерної документації) передбачено, що Замовник має право розірвати договір одноособово, відповідно до п. 6.2.1. в разі порушення Виконавцем умов даного договору, при відсутності вказаної умови в укладеному договорі про закупівлю від 29.05.2025 № 29/05, що регулює права Замовника з даного питання. Таким чином, поясніть, чому Замовником в супереч вимог підпункту 6 пункту 13 та пункту 17 Особливостей укладено договір про закупівлю від 29.05.2025 № 29/05, який не відповідає проекту договору, а також змінено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додатки 1 та 2 тендерної документації) по процедурі закупівлі за номером ID: UA-2025-05-13-014951-a. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років
Рішеня
24.06.2025 14:44
Орган перевірки
28.06.2025 00:00
Документи повідомлення
24.06.2025 14:44
-
Відповідь
Відповідь на запит
1. На Ваше запитання повідомляємо наступне. Очікувану вартість закупівлі Мінеральні добрива (код ДК 021:2015: 24440000-0 — Добрива різні) (UA-2025-05-30-009538-a) визначено на підставі очікуваної вартості закупівлі UA-2025-05-13-014951-a. Фінансування закупівлі здійснюється не на підставі бюджетних коштів, а на підставі коштів від реалізації вирощеної продукції (кошти від господарської діяльності підприємства). Орієнтовна очікувана вартість була визначена відповідно до потреби та шляхом моніторингу цін в мережі інтернет. Обгрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик здійснено замовником згідно потреби визначеної агрономами та відповідно до планового посіву сільськогосподарських культур. 2. На Ваше запитання повідомляємо наступне. Замовником було надіслано запрошення на надання комерційних пропозицій та документів до закупівлі 28.09.2025 року. (копії підтверджуючих документів надіються) Відповідь замовник отримав лише від ТОВ "АГРОРЕСУРС-А".
Рішеня
27.06.2025 18:05
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Відповідь на запит
1. На Ваш запит повідомляємо наступне. Замовником прийнято до уваги запропонований аналог товару Нітроамофоски (Поліфоски) NPK 8:24:24+9 (S) - ICL NPKpluS 4-20-20 (+10CaO+MgO+13SO3), тому що даний товар є еквівалентним добривом. Але оскільки ICL NPKpluS 4-20-20 (+10CaO+MgO+13SO3) має більшу концентрацію та пролонгованішу дію, але вищу ціну, Замовником зменшено кількість до 38.4 тонн. Тому, враховуючи що посівна компанія почалася, та у зв’язку з постійним зростанням цін на добрива, відсутністю часу проводити нову закупівлю на більш концентровані добрива, зокрема ICL NPKpluS 4-20-20 (+10CaO+MgO+13SO3), Замовником укладено договір на якісніший еквівалентний товар. Щодо внесення змін до деяких пунктів договору про закупівлю від 29.05.2025 № 29/05, який не відповідає проекту договору Додаток 1 тендерної документації, повідомляємо що дані пункти не є істотними умовами договору, та не впливають на терміни поставки товару та якісні характеристики добрив.
Рішеня
27.06.2025 18:09
Замовник
Документи повідомлення
27.06.2025 18:09
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 908 000 грн.
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОПРОМИСЛОВЕ" ОЛІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380975859308
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 908 000 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОПРОМИСЛОВЕ" ОЛІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380975859308
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності