Показати схожі тендери
Закупівля Нове будівництво споруди цивільного захисту подвійного призначення із захисними властивостями ПРУ на території Опорного закладу освіти "Вилківський заклад загальної середньої освіти №1" Вилківської міської ради Ізмаїльського району Одеської області за адресою: 68355, Одеська область, Ізмаїльський район, місто Вилкове, вулиця Різдвяна, будинок 62. Коригування від Відділ освіти, молоді та спорту Вилківської міської ради Ізмаїльського району Одеської області.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-30-009381-a
Id Tender e201d1867ab241229f53166e7c423423
План UA-P-2025-05-30-011172-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 30.05.2025 18:59
Остання зміна 15.07.2025 18:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
46 881 464.8 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
468 814.65 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.05.2025 18:58 до 17.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 30.05.2025 18:58
до 14.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.05.2025 18:58
до 14.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.06.2025 12:13
до 04.07.2025 12:03
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.06.2025 14:09
до 10.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.07.2025 12:03
до 15.07.2025 18:44
Період уточнень
з 30.05.2025 18:58 до 14.06.2025 00:00
Період оскарження
з 30.05.2025 18:58 до 14.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.06.2025 12:13 до 04.07.2025 12:03
Період кваліфікації
з 17.06.2025 12:13 до 04.07.2025 12:03
Основні параметри
Нове будівництво споруди цивільного захисту подвійного призначення із захисними властивостями ПРУ на території Опорного закладу освіти "Вилківський заклад загальної середньої освіти №1" Вилківської міської ради Ізмаїльського району Одеської області за адресою: 68355, Одеська область, Ізмаїльський район, місто Вилкове, вулиця Різдвяна, будинок 62. Коригування
Процедура закупівлі Відкриті торги проводиться Замовником з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та з урахуванням Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility (далі - Рамкова угода), ратифікованої Законом від 6 червня 2024 року № 3786-IX
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
46 881 464.8 грн.
Нове будівництво споруди цивільного захисту подвійного призначення із захисними властивостями ПРУ на території Опорного закладу освіти "Вилківський заклад загальної середньої освіти №1" Вилківської міської ради Ізмаїльського району Одеської області за адресою: 68355, Одеська область, Ізмаїльський район, місто Вилкове, вулиця Різдвяна, будинок 62. Коригування
Назва предмета закупівлі
Нове будівництво споруди цивільного захисту подвійного призначення із захисними властивостями ПРУ на території Опорного закладу освіти "Вилківський заклад загальної середньої освіти №1" Вилківської міської ради Ізмаїльського району Одеської області за адресою: 68355, Одеська область, Ізмаїльський район, місто Вилкове, вулиця Різдвяна, будинок 62. Коригування
Очікувана вартість
46 881 464.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
468814,65
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
200 000
Аукціон
Cтарт аукціону
17.06.2025 11:50
Закінчення аукціону
17.06.2025 12:13
Позиція
Опис предмета закупівлі
Нове будівництво споруди цивільного захисту подвійного призначення із захисними властивостями ПРУ на території Опорного закладу освіти "Вилківський заклад загальної середньої освіти №1" Вилківської міської ради Ізмаїльського району Одеської області за адресою: 68355, Одеська область, Ізмаїльський район, місто Вилкове, вулиця Різдвяна, будинок 62. Коригування
Код ДК 021:2015
45210000-2 - Будівництво будівель
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
68355, Україна, Одеська область, Ізмаїльський район, місто Вилкове, вулиця Різдвяна, будинок 62
Дата постачання по
25.12.2025 18:59
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата виконаних робiт проводиться у безготівковій формі поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт. Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, згідно фактично виконаних робіт. Після отримання вказаних документів Замовник перевiряє такі документи i в разi вiдсутностi зауважень пiдписує їх. Пiсля пiдписання документiв Замовник зобов’язаний оплатити виконанi роботи не пізніше ніж протягом 10 робочих днів з дати складення Сторонами вказаних документів. Інші умови оплати - згідно розділу 15 додатку 1 до тендерної документації; інша інформація щодо закупівлі: категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова, за винятком випадків, передбачених тендерною документацією; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%)
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНТІ"
Пропозиція:
45 559 009.45 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПІВДЕННА УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"
Пропозиція:
45 725 929.72 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 17.06.2025 11:50
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.05.2025 18:58
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Коваль Ірина Андріївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380935580674
Замовник
ЄДРПОУ
42263559
Повна назва
Відділ освіти, молоді та спорту Вилківської міської ради Ізмаїльського району Одеської області
Поштовий індекс
68355
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
місто Вилкове
Адреса
вулиця Татарбунарського Повстання 64
Кваліфікація
Лот № 1 Нове будівництво споруди цивільного захисту подвійного призначення із захисними властивостями ПРУ на території Опорного закладу освіти "Вилківський заклад загальної середньої освіти №1" Вилківської міської ради Ізмаїльського району Одеської області за адресою: 68355, Одеська область, Ізмаїльський район, місто Вилкове, вулиця Різдвяна, будинок 62. Коригування
Період вимог/скарг з 24.06.2025 14:09 по 30.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.06.2025 12:13 по 25.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Документи кваліфікації
24.06.2025 14:09
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
17.06.2025 12:13
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 18:54
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 18:54
Період вимог/скарг з 04.07.2025 12:03 по 10.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.06.2025 14:09 по 23.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.07.2025 12:03
Довідка НАЗК
04.07.2025 12:03
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
01.07.2025 14:53
Електроний протокол про продовження строку
24.06.2025 14:09
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 18:54
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 18:54
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Для більш детального ознайомлення з документами (документами, що стосуються кваліфікаційної частини та особливо досить великої / об’ємної кошторисної частини), що були надані Учасником ТОВ "ПІВДЕННА УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" в складі тендерної пропозиції до закупівлі за предметом «Нове будівництво споруди цивільного захисту подвійного призначення із захисними властивостями ПРУ на території Опорного закладу освіти "Вилківський заклад загальної середньої освіти №1" Вилківської міської ради Ізмаїльського району Одеської області за адресою: 68355, Одеська область, Ізмаїльський район, місто Вилкове, вулиця Різдвяна, будинок 62. Коригування» (ДК 021:2015 (CPV) - 45210000-2 - Будівництво будівель), у Замовника виникла потреба продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
01.07.2025 14:20
Дата кінця розгляду
23.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника - ТОВ "ПІВДЕННА УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" в процедурі відкритих торгів за предметом закупівлі: «Нове будівництво споруди цивільного захисту подвійного призначення із захисними властивостями ПРУ на території Опорного закладу освіти "Вилківський заклад загальної середньої освіти №1" Вилківської міської ради Ізмаїльського району Одеської області за адресою: 68355, Одеська область, Ізмаїльський район, місто Вилкове, вулиця Різдвяна, будинок 62. Коригування» (ДК 021:2015 (CPV) - 45210000-2 - Будівництво будівель) Замовником виявлено невідповідності в інформації, що подана Учасником у тендерній пропозиції, а саме: 1. Виявлена невідповідність: Учасником, в складі документів тендерної пропозиції надано Декларацію № 070226/24 про провадження господарської діяльності. Відомості про заявника містять ПІБ директора Терещенко Дмитро Миколайович. Поряд з тим, згідно установчих докуметів, наданих Учасником ТОВ «ПІВДЕННА УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» наказом № 43-К від 04.06.2025 року на посаду директора було призначено Стрельцова Костянтина Олександровича. На думку Замовника, Декларація про провадження господарської діяльності – це дозвільний документ щодо виконання робіт згідно предмету закупівлі, а зміна керівника є суттєвою зміною, яка впливає на інформацію, що міститься в такій декларації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.7.2. Додатку 3 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: декларацію про провадження господарської діяльності (згідно з постановою КМУ «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» від 18.03.2022 № 314) зі зміненими даними ПІБ керівника, враховуючи наказ № 43-К від 04.06.2025 року. 2. Виявлена невідповідність: Учасником, в складі документів тендерної пропозиції надано довідку про учасника (файл «Відомості про учасника»). Повне найменування учасника в зазначеній довідці викладено на українській та на англійській мові, поряд з тим, не зазначено транслітерація латиницею повного найменування учасника. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.6 Додатку 3 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: у довідці про учасника зазначити повне найменування учасника у вигляді транслітерації латиницею 3. Виявлена невідповідність: Учасником, в складі документів тендерної пропозиції надано довідку про субпідрядника учасника (файл «13. інформація_про_субпідрядника»). Повне найменування субпідрядника учасника в зазначеній довідці викладено на українській та на англійській мові, поряд з тим, не зазначено транслітерація латиницею повного найменування субпідрядника учасника. Також, на думку Замовника, транслітерація імені та прізвища бенефіціарного власника субпідрядника учасника латиницею (Віталій Боярський) визначено без урахування постанови Кабінету Міністрів України «Про впорядкування транслітерації українського алфавіту латиницею» від 27 січня 2010 р. N 55. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.3.2. та п.п.8.6.3. Додатку 3 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: у довідці про субпідрядника учасника зазначити повне найменування субпідрядника учасника у вигляді транслітерації латиницею, а також зазначити транслітерацію імені та прізвища бенефіціарного власника субпідрядника учасника латиницею (Віталій Боярський). 4. Виявлена невідповідність: Учасником, в складі документів тендерної пропозиції надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл «7. Довідка про працівників»), а також надано документальне підтвердження наявності всіх зазначених працівників у наведеній довідці. Однак, Замовником виявлено, що згідно Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід посада Андрющенко М.В. визначено як «електрогазозварювальник», однак згідно наказу про призначення № 40-К від 03.02.2025 року посаду Андрющенко М.В. визначено як «електрогазозварник». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2.1.1. Додатку 3 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід посаду Андрющенко М.В. привести у відповідність до наказу про призначення. 5. Виявлена невідповідність: Учасником, в складі документів тендерної пропозиції надано інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Замовником встановлено, що файл у форматі Microsoft Word не містить країни походження на Ліжко дитяче 3-х ярусне без матрацу. Поряд з тим на такі матеріальні ресурси як «Болти будівельні з гайками та шайбами», «Комплект система зливу унітазу двопозиційна 3/6 л. кнопкова» та «Комплект системи наповнення унітазу з боковим підключенням» визначено країну походження як Швейцарія, яка не включена до переліку прийнятних країн відповідно до статті 5 Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 7.1. п.7 Додатку 3 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: На виконання абз. 4 ч. 1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» - інформацію про ціни на матеріальні ресурси (у довільній формі), складену учасником в машинозчитувальному форматі (Microsoft Word, або Excel, тощо), із зазначенням наступних відомостей: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками згідно розділу «Відомість ресурсів» додатку 2 до цієї тендерної документації), одиниці його виміру, кількості, поточної ціни за одиницю, у тому числі: відпускної ціни, вартості транспортної складової та заготівельно-складських витрат, а також країни походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Учасники повинні враховувати правила прийнятності матеріалів та поставок, передбачених згідно ст. 5 Рамкової угоди, та які співфінансуються згідно з інструментом Ukraine Facility.
Створено
03.07.2025 11:01
Надати до
04.07.2025 11:01
Договір
UA-2025-05-30-009381-a-c1
Підписаний і діє
Номер
187
45 725 929.72 грн.
38 104 941.43 грн.
З ПДВ
Підписано
11.07.2025
Строк дії договору з
11.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Нове будівництво споруди цивільного захисту подвійного призначення із захисними властивостями ПРУ на території Опорного закладу освіти "Вилківський заклад загальної середньої освіти №1" Вилківської міської ради Ізмаїльського району Одеської області за адресою: 68355, Одеська область, Ізмаїльський район, місто Вилкове, вулиця Різдвяна, будинок 62. Коригування
Номенклатура
Нове будівництво споруди цивільного захисту подвійного призначення із захисними властивостями ПРУ на території Опорного закладу освіти "Вилківський заклад загальної середньої освіти №1" Вилківської міської ради Ізмаїльського району Одеської області за адресою: 68355, Одеська область, Ізмаїльський район, місто Вилкове, вулиця Різдвяна, будинок 62. Коригування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Відділ освіти, молоді та спорту Вилківської міської ради Ізмаїльського району Одеської області
Повна назва
Відділ освіти, молоді та спорту Вилківської міської ради Ізмаїльського району Одеської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42263559

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ПІВДЕННА УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"
Повна назва
ТОВ "ПІВДЕННА УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43223350

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
15.07.2025 18:43
Повідомлення про договір
15.07.2025 17:06
-
15.07.2025 17:06
-
15.07.2025 17:06
-
15.07.2025 17:06
-
15.07.2025 17:06
-
15.07.2025 17:06
-
15.07.2025 17:06
-
15.07.2025 17:06
-
15.07.2025 17:06
-
15.07.2025 17:06
-
15.07.2025 17:06
-
15.07.2025 17:06
-
15.07.2025 17:06
-
15.07.2025 17:06
-
15.07.2025 17:05
-
15.07.2025 17:05
-
15.07.2025 17:05
-
15.07.2025 17:05
-
Додатки до договору
Додатки до договору
15.07.2025 17:05
-
15.07.2025 17:05
-
15.07.2025 17:05
-
15.07.2025 17:05
-
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-14-000088
Дата створення проекту
14.07.2025 17:06
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
14.07.2025 17:48
Дата публікації висновку про результати
29.07.2025 11:58
Дата завершення усунення порушень
02.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
05.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 48) 705-51-89
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 48) 705-51-89
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 14.07.2025 Одеса № 144 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 08.07.2025 № 003100-18/8504-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 14.07.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 14.07.2025 № 144 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 3 UA-2025-05-30-009381-a 30.05.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
14.07.2025 00:00
Документи рішення
14.07.2025 17:48
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 29 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо ТД, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Вилківської міської ради Ізмаїльського району Одеської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 30.05.2025, звернення за роз’ясненням щодо ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 06.06.2025 та 09.06.2025, відповіді Замовника на звернення, оприлюднені в електронній системі закупівель 09.06.2025 та 11.06.2025, тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі приватного підприємства «КОНТІ» та товариства з обмеженою відповідальністю «ПІВДЕННА УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» (далі – ТОВ «ПУБК»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ПУБК» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником ТОВ «ПУБК» виявлених Замовником невідповідностей, протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 24.06.2025 та від 04.07.2025, повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ПУБК», оприлюднене в електронній системі закупівель 01.07.2025, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 04.07.2025, договір підряду від 11.07.2025 № 187, пояснення та документи Замовника, отримані 21.07.2025 через електронну систему закупівель на запит Південного офісу Держаудитслужби.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо ТД, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
29.07.2025 00:00
Дата публікації
29.07.2025 11:58
Документи висновку
29.07.2025 11:58
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів із наступних питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 2. За рахунок якого джерела здійснено фінансування цієї закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків). Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
17.07.2025 17:18
Орган перевірки
23.07.2025 00:00
Документи повідомлення
17.07.2025 17:19
-
Відповідь
відповідь на запит моніторигу
Замовник надає відповідь на запит органу монторингу
Рішеня
21.07.2025 15:02
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
46 881 464.8 грн.
Період подання пропозицій
до 17.06.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти, молоді та спорту Вилківської міської ради Ізмаїльського району Одеської області
Контактний телефон:
+380935580674
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
46 881 464.8 грн.
Період подання пропозицій
до 17.06.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти, молоді та спорту Вилківської міської ради Ізмаїльського району Одеської області
Контактний телефон:
+380935580674
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності