Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з поточного ремонту по заміні пошкоджених вікон від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ МІСТА "ЄДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-30-009287-a
Id Tender 2483aa15dcb54dfa8159c12a8f3ac674
План UA-P-2025-05-30-011174-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 30.05.2025 18:08
Остання зміна 13.06.2025 14:53
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
290 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 450 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.05.2025 18:02 до 07.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 30.05.2025 18:02
до 04.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.05.2025 18:02
до 04.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.06.2025 00:00
до 13.06.2025 14:53
Залишилось 3 днів 3 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.06.2025 14:53
до 19.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 13.06.2025 14:53
-
Період уточнень
з 30.05.2025 18:02 до 04.06.2025 00:00
Період оскарження
з 30.05.2025 18:02 до 04.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.06.2025 00:00 до 13.06.2025 14:53
Період кваліфікації
з 07.06.2025 00:00 до 13.06.2025 14:53
Основні параметри
Послуги з поточного ремонту по заміні пошкоджених вікон
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
290 000 грн.
Послуги з поточного ремонту по заміні пошкоджених вікон
Назва предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту по заміні пошкоджених вікон
Очікувана вартість
290 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1450,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту по заміні пошкоджених вікон
Код ДК 021:2015
45420000-7 - Столярні та теслярні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Старокозацька, 58
Дата постачання по
15.11.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
після отримання відповідного фінансування з бюджету на казначейський рахунок Замовника
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВК НІКС"
Пропозиція:
289 002 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.05.2025 18:08
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Ткаченко
Електронна пошта
Телефон
+380954163767
Сайт:
https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-socialno-analitichnij-centr-spriyannya-rozvitku-mista-dniprovskoi-miskoi-radi
Замовник
ЄДРПОУ
19092648
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ МІСТА "ЄДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Дніпро
Адреса
проспект Дмитра Яворницького, будинок 75
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з поточного ремонту по заміні пошкоджених вікон
Період вимог/скарг з 13.06.2025 14:53 по 19.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.06.2025 00:00 по 14.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.06.2025 14:53
Довідка НАЗК
13.06.2025 14:53
Повідомлення про рішення
13.06.2025 14:51
-
07.06.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 18:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 18:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції ПП «ВК НІКС» Замовником були виявлені наступні невідповідності у поданих зазначеним Учасником документах. 1. На виконання вимоги пп. 1.1. п. 1 Додатку № 4 до Тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Учасник мав надати Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі, де Учасник зазначає інформацію про наявність необхідного обладнання, матеріально-технічної бази (у тому числі приміщення) та технологій, а саме найменування, кількості та підстав володіння \ користування обладнанням та приміщенням. Учасником подано довідку Вих № 25 від 02.04.2024 р., за підписом директора ПП «ВК НІКС» Немога А.В., при цьому, як випливає з документів, що входять до складу тендерної пропозиції Учасника, директором ПП «ВК НІКС» є Федчишин П.П. Враховуючи вищезазначене, повідомляємо про необхідність виправлення наведених невідповідностей та подання виправленої та актуальної, на час проведення даної закупівлі, довідки за підписом уповноваженої особи - директора ПП «ВК НІКС» Федчишина П.П, у відповідності з вимогою пп 1.1. п. 1 Додатку № 4 до Тендерної документації, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником цього повідомлення в електронній системі закупівель. 2. На виконання вимоги пп. 1.2. п. 1 Додатку № 4 до Тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник мав надати довідку в довільній формі з інформацією про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом закупівлі (зазначити прізвище, ім’я, по-батькові, посаду (робочу професію), досвід роботи (років). Учасником подано довідку Вих № 30 від 22.11.2024 р., за підписом директора ПП «ВК НІКС» Немога А.В., при цьому, як випливає з документів, що входять до складу тендерної пропозиції Учасника, директором ПП «ВК НІКС» є Федчишин П.П. Враховуючи вищезазначене, повідомляємо про необхідність виправлення наведених невідповідностей та подання виправленої та актуальної, на час проведення даної закупівлі, довідки за підписом уповноваженої особи - директора ПП «ВК НІКС» Федчишина П.П, у відповідності з вимогою пп 1.2. п. 1 Додатку № 4 до Тендерної документації, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником цього повідомлення в електронній системі закупівель. 3. На виконання вимоги пп. 1.3. п. 1 Додатку № 4 до Тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) на підтвердження виконання аналогічного договору, Учасник мав надати два повністю виконаних аналогічних договорів, укладених з підприємствами, установами, організаціями, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічного договору, разом з документами, що підтверджують їх виконання, а також копії листів-відгуків по наданим договорам. Учасником було частково виконано зазначену вимогу та надано відповідну Довідку (Вих № 34 від 30.04.2025 р.). Проте ця довідка містить інформацію стосовно одного аналогічного договору № 409 від 18.07.2023 р., який також долучений до документів тендерної пропозиції учасника разом з документом, що підтверджує його виконання, а також копією листа-відгуку по наданому договору, у той час як пп. 1.3. п. 1 Додатку № 4 до Тендерної документації вимагалося надання двох аналогічних договорів разом з документами, що підтверджують їх виконання. Враховуючи вищезазначене, повідомляємо про необхідність виправлення наведених невідповідностей та подання виправленої довідки, а також завантаження копії ще одного аналогічного договору разом з документами, що підтверджують його виконання, а також копією листа-відгуку по наданому договору, у відповідності з вимогою пп 1.1. п. 1 Додатку № 4 до Тендерної документації, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником цього повідомлення в електронній системі закупівель. 4. На виконання вимоги пп. 2.20. п. 2 Додатку № 4 до Тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) у випадку, якщо учасник у складі тендерної пропозиції надає Сертифікати відповідності, видані іншим особам, зокрема виробникам товарів, у такому випадку учасник має документально підтвердити взаємовідносини з такими особами (договір, лист або інший підтверджуючий документ). Як випливає з наданого Учасником листа-згоди від ТОВ «АКСОР ІНДАСТРІ» № 20/03 від 20.03.2024 року, ПП «ВК НІКС» має право на використання сертифікатів та протоколу випробувань на фурнітуру для світлопрозорих конструкцій TM AXOR, проте у зазначеному листі вказано, що він дійсний до 31.12.2024 року. Враховуючи вищезазначене, повідомляємо про необхідність виправлення наведених невідповідностей та подання чинного листа-згоди від ТОВ «АКСОР ІНДАСТРІ» або іншого документу, яким підтверджуються взаємовідносини Учасника з ТОВ «АКСОР ІНДАСТРІ», у відповідності з вимогою пп. 2.20. п. 2 Додатку № 4 до Тендерної документації, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником цього повідомлення в електронній системі закупівель.
Створено
11.06.2025 14:58
Надати до
12.06.2025 14:58
Договір
UA-2025-05-30-009287-a-b1
Очікує підписання
289 002 грн.
289 002 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з поточного ремонту по заміні пошкоджених вікон
Номенклатура
Послуги з поточного ремонту по заміні пошкоджених вікон
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 15 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ МІСТА "ЄДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ МІСТА "ЄДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
19092648

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВК НІКС"
Повна назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВК НІКС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38754935

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
290 000 грн.
Період подання пропозицій
до 07.06.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ МІСТА "ЄДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380954163767
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
290 000 грн.
Період подання пропозицій
до 07.06.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ МІСТА "ЄДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380954163767
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності