Показати схожі тендери

Закупівля «Капітальний ремонт адмінприміщень Відділу поліції №3 Львівського РУП №2 ГУНП у Львівській області за адресою: вул. Шевченка, 1, м. Пустомити, Львівської області. Коригування» від Головне управління Національної поліції у Львівській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-30-009249-a
Id Tender 36e3864f2fa0422990ea72973a8965d2
План UA-P-2025-05-30-011161-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 30.05.2025 17:48
Остання зміна 11.07.2025 15:51
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
65 433 242 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
327 166.21 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.05.2025 17:47 до 14.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 30.05.2025 17:47
до 11.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.05.2025 17:47
до 11.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.06.2025 00:00
до 23.06.2025 17:52
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.06.2025 17:52
до 29.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.06.2025 17:52
до 11.07.2025 15:51
Період уточнень
з 30.05.2025 17:47 до 11.06.2025 00:00
Період оскарження
з 30.05.2025 17:47 до 11.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.06.2025 00:00 до 23.06.2025 17:52
Період кваліфікації
з 14.06.2025 00:00 до 23.06.2025 17:52
Основні параметри
«Капітальний ремонт адмінприміщень Відділу поліції №3 Львівського РУП №2 ГУНП у Львівській області за адресою: вул. Шевченка, 1, м. Пустомити, Львівської області. Коригування»
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
65 433 242 грн.
«Капітальний ремонт адмінприміщень Відділу поліції №3 Львівського РУП №2 ГУНП у Львівській області за адресою: вул. Шевченка, 1, м. Пустомити, Львівської області. Коригування»
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт адмінприміщень Відділу поліції №3 Львівського РУП №2 ГУНП у Львівській області за адресою: вул. Шевченка, 1, м. Пустомити, Львівської області. Коригування»
Очікувана вартість
65 433 242 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
327166,21
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
100 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт адмінприміщень Відділу поліції №3 Львівського РУП №2 ГУНП у Львівській області за адресою: вул. Шевченка, 1, м. Пустомити, Львівської області. Коригування»
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
80000, Україна, Львівська область, м.Пустомити, Шевченка,1
Дата постачання по
01.12.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ «Фірма «Інтербуд»
Пропозиція:
64 509 188.4 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.05.2025 17:48
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Колодчак
Електронна пошта
Телефон
+380322586783
Сайт:
https://lv.npu.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
40108833
Повна назва
Головне управління Національної поліції у Львівській області
Поштовий індекс
79007
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Львів
Адреса
ПЛОЩА ГЕНЕРАЛА ГРИГОРЕНКА, будинок 3
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт адмінприміщень Відділу поліції №3 Львівського РУП №2 ГУНП у Львівській області за адресою: вул. Шевченка, 1, м. Пустомити, Львівської області. Коригування»
Період вимог/скарг з 23.06.2025 17:52 по 29.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.06.2025 00:00 по 12.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.06.2025 17:52
Довідка НАЗК
23.06.2025 17:52
Повідомлення про рішення
19.06.2025 16:22
Електроний протокол про продовження строку
14.06.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 17:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 17:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини 10 статі 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У зв’язку із необхідністю ретельного вивчення документів тендерної пропозиції, зокрема в частині підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам тендерної документації, необхідно продовжити строк для розгляду тендерної пропозиції. Враховуючи наведене, уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Фірма «Інтербуд» до 20 робочих днів на підставі частини 10 статті 29 Закону у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Капітальний ремонт адмінприміщень Відділу поліції №3 Львівського РУП №2 ГУНП у Львівській області за адресою: вул. Шевченка, 1, м. Пустомити, Львівської області. Коригування», очікувана вартість 65 433 242,00 гривень, ID UA-2025-05-30-009249-a. 2. Протягом одного дня з дня прийняття цього рішення оприлюднити його через авторизований електронний майданчик на Веб-порталі Уповноваженого органу.
Дата продовження строку розгляду
19.06.2025 16:21
Дата кінця розгляду
12.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з врахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі-Особливості). Шановний учаснику! Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Фірма «Інтербуд» виявлено невідповідності в інформації, подання якої вимагалось Тендерною документацією. Так, відповідно до пункту 1.3. Додатку 1 Тендерної Документації для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасником відповідно до п. 1.3.4. цього Додатку надається відгук/и в довільній формі від замовника/ів робіт складені на фірмовому бланку замовника, завірені підписом уповноваженої посадової особи замовника. Відгуки повинні містити інформацію щодо номеру, дати договору, найменування предмету договору, а також інформацію про повне та вчасне виконання аналогічного договору та належну якість. Учасником надано відгук №997/02/18-2024 від 01.08.2024, однак у даному відгуку не міститься інформація про найменування предмету договору. Також, відповідно до п.1.2 1. Додатку 1 на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник має надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації (інших залучених до виконання робіт осіб), які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. Згідно п. 1.2.4. наявність всіх інших залучених осіб чи працівників підтверджується: - трудовою книжкою (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витягом з трудових книжок із записами про прийом на роботу або наказом або витягом з наказів про прийняття на роботу, або договором цивільно-правового характеру, шляхом надання сканованих з оригіналу копій щодо всіх осіб, зазначених в Таблиці 1. Так, на виконання вказаних вимог, Учасником подано Довідку від 10.06.2025 №4 про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, де зазначено, що Демус Борис Михайлович – маляр, однак, згідно наказу від 31.07.2024 №18-К, даний робітник переведений з посади маляра на посаду покрівельника будівельного. З огляду на викладене, просимо виправити невідповідності тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з врахуванням вимог пункту 43 постанови КМ України від 12.10.2022 № 1178.
Створено
20.06.2025 11:02
Надати до
21.06.2025 11:02
Договір
UA-2025-05-30-009249-a-c1
Підписаний і діє
Номер
558
64 509 188.4 грн.
53 757 657 грн.
З ПДВ
Підписано
08.07.2025
Строк дії договору з
08.07.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
«Капітальний ремонт адмінприміщень Відділу поліції №3 Львівського РУП №2 ГУНП у Львівській області за адресою: вул. Шевченка, 1, м. Пустомити, Львівської області. Коригування»
Номенклатура
«Капітальний ремонт адмінприміщень Відділу поліції №3 Львівського РУП №2 ГУНП у Львівській області за адресою: вул. Шевченка, 1, м. Пустомити, Львівської області. Коригування»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 1 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головне управління Національної поліції у Львівській області
Повна назва
Головне управління Національної поліції у Львівській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40108833

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ «Фірма «Інтербуд»
Повна назва
ТОВ «Фірма «Інтербуд»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35774634

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.07.2025 15:51
-
11.07.2025 15:50
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-30-000086
Дата створення проекту
30.06.2025 17:15
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
30.06.2025 18:16
Дата публікації висновку про результати
23.07.2025 17:57
Дата завершення усунення порушень
07.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
22.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 30.06.2025 Київ № 184 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 24 червня 2025 року № 158-в «Про надання відпустки Басалаєвій А.В.» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 32 UA-2025-05-30-009249-a 30.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
30.06.2025 00:00
Документи рішення
30.06.2025 18:16
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 21 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління Національної поліції у Львівській області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 30.05.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Фірма «Інтербуд» (далі – ТОВ «Фірма «Інтербуд»), вимога про усунення невідповідностей до 21.06.2025, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 23.06.2025 № 1/23062025 про визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір від 23.06.2025, договір підряду від 08.07.2025 № 558 на суму 64 509 188,40 гривень з ПДВ, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 03.07.2025, 16.07.2025 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби. 1. Згідно із пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Абзацом другим частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва. Згідно з пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктом 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами моніторингу установлено, що Замовником в електронній системі закупівель 11 липня 2025 року опубліковано Договір та додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF. Отже на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник не оприлюднив Договір та додатки до нього у машинозчитувальному форматі, крім Додатку № 4 «Інформації про ціни на матеріальні ресурси».
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям № 1178, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Фірма «Інтербуд», своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо розміщення в електронній системі закупівель договору про закупівлю з додатками до нього у машинозчитувальному форматі, не допускати виявлені порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
21.07.2025 00:00
Дата публікації
23.07.2025 17:57
Документи висновку
23.07.2025 17:57
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Про надання пояснення на висновок На виконання частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), згідно якої Замовник протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку повинен оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, повідомляємо, що Замовником завантажено договір і додатки до нього (1,2,3) в машинозчитувальному форматі/ Поряд з тим, зазначаємо, що Висновок Держаудитслужби за результатами моніторингу процедури закупівлі розглянуто на нараді (економічному навчанні) серед уповноважених осіб замовника ГУНП у Львівській області, наголошено про неухильність дотримання вимог Закону та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178. Частиною 9 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку.
Дата публікації
24.07.2025 13:24
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі капітального ремонту адмінприміщень Відділу поліції №3 Львівського РУП №2 ГУНП у Львівській області за адресою: вул. Шевченка, 1, м. Пустомити, Львівської області. Коригування (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-30-009249-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів). 1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
02.07.2025 16:27
Орган перевірки
08.07.2025 00:00
Документи повідомлення
02.07.2025 16:28
-
Відповідь
Про надання пояснення
На Запит замовнику на пояснення, який оприлюднено в електронній системі закупівель 02.07.2025 та на виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо пояснення та документи щодо закупівлі «Капітальний ремонт адмінприміщень Відділу поліції №3 Львівського РУП №2 ГУНП у Львівській області за адресою: вул. Шевченка, 1, м. Пустомити, Львівської області. Коригування» ID UA-2025-05-30-009249-a Замовником розрахунок очікуваної вартості товарів визначено відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Очікувану вартість закупівлі робіт з капітального ремонту визначено з урахуванням кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації, з отриманням позитивного експертного звіту. Копії документів додаються. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі проектно-кошторисної документації та відповідають оптимальним критеріям для виконання службових завдань. На виконання постанови КМУ від від 16 грудня 2020 р. № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» інформація щодо даної закупівлі оприлюднена на сайті Головного управління Національної поліції у Львівській області за посиланням: https://lv.npu.gov.ua/diialnist/derzhavni-zakupivli.
Рішеня
03.07.2025 14:26
Замовник
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі капітального ремонту адмінприміщень Відділу поліції №3 Львівського РУП №2 ГУНП у Львівській області за адресою: вул. Шевченка, 1, м. Пустомити, Львівської області. Коригування (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-30-009249-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів). 1. Надайте посилання на назву файлу, поданого ТОВ «Фірма «Інтербуд» (із зазначенням номеру сторінок), в якому надано підтвердження виконання п. 5.1. Додатку 1 до тендерної документації щодо подання сканованих документів: зведений кошторисний розрахунок, пояснювальну записку, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат. 2. Надайте пояснення чому Замовник не виставив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей щодо наданого в тендерній пропозиції учасником ТОВ «Фірма «Інтербуд» «Графік виконання робіт» від 10.06.2025 № 08, позаяк наданим графіком не визначено строки виконання робіт відповідно до вимог пункту 17 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (не зазначено дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт передбачених договором підряду). 3. Надайте пояснення щодо наданого в тендерній пропозиції учасником ТОВ «Фірма «Інтербуд» п. 43, 44 «Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-02», п. 44 «Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-02-01» позаяк тендерною документацію такі найменування витрат не передбачені. 4. Надайте пояснення чому згідно Додатку 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі» тендерної документації Замовником не встановлена вимога, щодо надання переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у п.п 3, п. 47 Особливостей, а саме: керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
14.07.2025 17:54
Орган перевірки
18.07.2025 00:00
Документи повідомлення
14.07.2025 17:55
-
Відповідь
Про надання пояснення на запит
Щодо першого питання Замовник інформує контролюючий орган, що під час оцінки документів згідно вимоги п. 5.1. Додатку 1 до тендерної документації ним були враховані документи, що містяться у файлі під назвою 22. Кошторис.zip. При цьому, Замовник під час оцінки тендерної пропозиції керувався положеннями Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункту 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції тендерної документації, де зазначено: Документи, які учасники подають у складі тендерних пропозицій можуть надаватися у формі сканованих копій письмових документів або у формі електронних документів ( ст. 6 Тендерної документації). Вимоги також дублюються нижче у цьому ж Розділі 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції на сторінці 10: Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Учасник надає на підтвердження вимоги п. 5.1. Додатку 1 до тендерної документації: зведений кошторисний розрахунок; пояснювальну записку; локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу); підсумкову відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат; у машиночитувальному форматі Exel. Керуючись Постановою КМУ від 21 жовтня 2015 р. № 835, враховано і дефініцію машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Пункт 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) встановлює, що замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до?Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Пунктом 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.? Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) у тендерній документації замовник зазначає наступні відомості:?опис та приклади?формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме — технічні помилки та описки. Згідно п.12 Переліку формальних помилок, затверджених наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» (далі Перелік) до таких помилок віднесено подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду. На виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону та з врахуванням вимог Переліку, в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Такий опис міститься у Розділі 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції (ст.7-8 тендерної документації), зокрема: подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду. Оскільки, подані учасником документи відповідають вимогам тендерної документації, відображені всі ціни, об?єми, роботи, матеріали, устаткування тощо, а договірна ціна розрахована з врахуванням чинних норм Настанови визначення вартості будівництва, то подання у форматі Exel замість “скановані документи” (п.5.1 Додатку 1) при розгляді тендерної пропозиції учасника віднесено до формальних помилок. Щодо другого питання Надання учасником Проекту календарного графіку виконання робіт відображене у вимозі п. 5.1. Додатку 1 до тендерної документації. При цьому, вимог до складання Проекту календарного графіку виконання робіт тендерна документація не містить. Принагідно інформуємо, що постанова Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі - Постанова №668), згідно Загальної частини доводить до відома на що вона поширюється, а саме: «Ці Загальні умови відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва (далі - будівництво)», таким чином Постанова №668 не поширюється на тендерну пропозицію саме Учасника. Більше того, формування вимоги про усунення невідповідностей, врегульоване п.43 Особливостей. Норма імперативного характеру: Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Оскільки, Замовник не встановлював окремих вимог до форми, вигляду, відповідності строкам, тощо, до Проекту календарного графіку виконання робіт, то і не мав права додатково вимагати від учасника виправляти невідповідності, які не були передбачені у тендерній документації. Більше того, вимагати від учасника надавати документи, що не передбачені тендерною документацією прямо суперечить принципам здійснення закупівель, що закріплені у ст.5 Закону. Також зазначаємо, що як зазначено в Додатку 3 «Проєкт договору» до тендерної документації, додатки до договору формуються та погоджуються перед підписанням договору лише з переможцем процедури закупівлі. Відтак, Замовником перед підписанням Договору з переможцем торгів були погоджені терміни виконання всіх етапів (початок і завершення робіт), а також послідовність їх виконання. Щодо третього питання У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Фірма «Інтербуд» надається «Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-02», згідно якого у п.43 наявний ІР телефон у кількості 4 штуки, а згідно п.44 наявний Корпус для АВР (розмір АВР 350х250х160) у кількості 1 шт. При цьому Додаток 2 Технічне завдання складається із: - Відомостей обсягів робіт по будівництву Капітальний ремонт адмінприміщень Відділу поліції № 3 Львівського РУП № 2 ГУНП у Львівській області за адресою: вул. Шевченка, 1, м. Пустомити, Львівської області. Коригування; (ст.2 – 120 Додатку 2) - Відомостей ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва по будівництву Капітальний ремонт адмінприміщень Відділу поліції № 3 Львівського РУП № 2 ГУНП у Львівській області за адресою: вул. Шевченка, 1, м. Пустомити, Львівської області. Коригування; ( ст.121- 161 Додатку 2). Отже, Учасник готував свою тендерну пропозицію із врахуванням вимог тендерної документації ( у т.ч. Технічного завдання), законодавства у сфері будівництва та власних можливостей. Відтак, наданий розрахунок має назву «Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-02 на Обладнання (загальнобудівельні роботи) Адмінприміщення відділу поліції» та включає все обладнання, що входить у загально будівельні роботи та, яке відображене не лише у Відомостях обсягів робіт, а й у Відомостях ресурсів. За логічною послідовністю виконання робіт учасник виявив намір включити позиції з Технічного завдання у Відомостях ресурсів позицію 1133 ІР телефон (ст.161) та позицію 1001 Корпус для АВР (розмір АВР 350х250х160) (ст.155) саме до Локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-02. Таким чином тендерна пропозиція учасника врахувала всі вимоги технічного завдання. У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Фірма «Інтербуд» надається «Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-02-01», згідно якого у п.44 наявна позиція робіт: Додавати на кожний наступний шар обмазувальної гідроізоляції. Згідно технології виконання робіт з Улаштування першого шару обмазувальної бітумно-каучукової гідроізоляції рекомендується, для кращої якості робіт додавати наступний шар обмазувальної гідроізоляції. Однак, технічне завдання цього виду робіт не передбачає, тому для дотримання технології такі роботи включені до Локального кошторис на будівельні роботи № 02-02-01, але з проставленням прочерку «-» у колонках із кількістю ( №5) та вартістю (№12). Отже, робота у п.44 «Додавати на кожний наступний шар обмазувальної гідроізоляції» включена, але на загальну вартість Договірної ціни жодним чином не вплинула. Відтак, підстави для відхилення чи надання вимоги про усунення невідповідностей у Замовника відсутні. Щодо четвертого питання Пунктом 47 Особливостей передбачено, зокрема, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Водночас абзацом 15 пункту 47 визначено, що замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» від 13.01.2011 № 2939-VI (далі — Закон № 2939) та / або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Окрім цього, згідно з частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом № 2939 та / або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Зважаючи, що доступ до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (Реєстр порушників) наразі є вільним https://corruptinfo.nazk.gov.ua/#search, тож замовник самостійно може перевірити інформацію реєстру, і вимагати такий документ не доцільно. Виходячи з цього, доступ до Реєстру порушників вільний, а тому замовник не повинен вимагати довідку/витяг/інформацію з Реєстру порушників, адже ці дані оприлюднені у формі відкритих даних. Так, щодо підтвердження відсутності підстав, визначених у підпункті 3 пункту 47 Особливостей Замовником забезпечено дотримання вимог законодавства, зокрема Замовником до укладання договору з переможцем проведено перевірку даної інформації на керівника Бурака Ростислава Ростиславовича у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (Реєстр порушників). За результатами пошуку не було знайдено інформації про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. (документ, який обґрунтовує позицію замовника міститься у вигляді скріншоту (знімка екрану) в файлі «Пояснення на запит»). https://corruptinfo.nazk.gov.ua/
Рішеня
16.07.2025 14:32
Замовник
Документи повідомлення
16.07.2025 14:32
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
65 433 242 грн.
Період подання пропозицій
до 14.06.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Національної поліції у Львівській області
Контактний телефон:
+380322586783
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
65 433 242 грн.
Період подання пропозицій
до 14.06.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Національної поліції у Львівській області
Контактний телефон:
+380322586783
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності