Зміст
ПРОТОКОЛ
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
Державна установа «Територіальне медичне об’єднання Міністерства внутрішніх справ України по Житомирській області»
11 червня 2025 року м. Житомир №208
Порядок денний:
1. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Парфенюк Дмитро Юрійович невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю за Код ДК 021:2015 45450000-6 "Інші завершальні будівельні роботи" Поточний ремонт палати №8 відділення відновного лікування та реабілітації лікарні ДУ "ТМО МВС України по Житомирській області" за адресою: Житомирська область, Житомирській район, с. Дениші, вул. Набережна, 2 (UA-2025-05-30-009193-a).
2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Парфенюк Дмитро Юрійович невідповідності згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Щодо першого питання:
Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Так, під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Парфенюк Дмитро Юрійович в процедурі закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-30-009193-a) виявлено наступні невідповідності:
1. На виконання п.1.2. Додатку №1, №4 до тендерної документації Учасник мав надати Посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці, чинних на дату подання тендерної пропозиції з «Загальних питань з охорони праці» та допуски до роботи в електроустановках з напругою до та понад 1000В на виконавця робіт та головного інженера. Учасник в складі пропозиції надав посвідчення від 17.05.2024 року № 2024/064-04 видане Парфенюку Юрію Дмитровичу, в якому зазначено дата наступної перевірки 17.05.2025 року.
2. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями:
1. Посвідчення про допуски до роботи в електроустановках з напругою до та понад 1000В видане Парфенюку Юрію Дмитровичу.
Щодо другого питання:
Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ФОП Парфенюк Дмитро Юрійович у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
ВИРІШЕНО:
1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Парфенюк Дмитро Юрійович невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю за Код ДК 021:2015 45450000-6 "Інші завершальні будівельні роботи" Поточний ремонт палати №8 відділення відновного лікування та реабілітації лікарні ДУ "ТМО МВС України по Житомирській області" за адресою: Житомирська область, Житомирській район, с. Дениші, вул. Набережна, 2 (UA-2025-05-30-009193-a).
2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФОП Парфенюк Дмитро Юрійович у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Уповноважена особа Ірина РУШЕЛЮК