Показати схожі тендери
Закупівля ДК 021:2015-45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» «Ремонт (реставраційний) будівель інфекційного корпусу № 12 та приймального інфекційного відділення корпусу № 14 обласного комунального некомерційного підприємства «Чернівецька обласна клінічна лікарня» по вул. Головна, 137 в м. Чернівці (з влаштуванням приміщень цивільного захисту населення (укриттів)» від Департамент капітального будівництва Чернівецької обласної державної адміністрації.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-30-009131-a
Id Tender 93da7ecff3e247b99d8d888d0b9f2eea
План UA-P-2025-05-30-010843-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 30.05.2025 17:25
Остання зміна 30.06.2025 17:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
115 757 994 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
578 789.97 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.05.2025 17:19 до 22.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 30.05.2025 17:19
до 19.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.05.2025 17:19
до 19.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.06.2025 13:46
до 30.06.2025 10:54
Залишилось 4 днів 14 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.06.2025 10:54
до 06.07.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 30.06.2025 10:54
-
Період уточнень
з 30.05.2025 17:19 до 19.06.2025 00:00
Період оскарження
з 30.05.2025 17:19 до 19.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.06.2025 13:46 до 30.06.2025 10:54
Період кваліфікації
з 23.06.2025 13:46 до 30.06.2025 10:54
Основні параметри
ДК 021:2015-45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» «Ремонт (реставраційний) будівель інфекційного корпусу № 12 та приймального інфекційного відділення корпусу № 14 обласного комунального некомерційного підприємства «Чернівецька обласна клінічна лікарня» по вул. Головна, 137 в м. Чернівці (з влаштуванням приміщень цивільного захисту населення (укриттів)»
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
115 757 994 грн.
ДК 021:2015-45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» «Ремонт (реставраційний) будівель інфекційного корпусу № 12 та приймального інфекційного відділення корпусу № 14 обласного комунального некомерційного підприємства «Чернівецька обласна клінічна лікарня» по вул. Головна, 137 в м. Чернівці (з влаштуванням приміщень цивільного захисту населення (укриттів)»
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015-45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» «Ремонт (реставраційний) будівель інфекційного корпусу № 12 та приймального інфекційного відділення корпусу № 14 обласного комунального некомерційного підприємства «Чернівецька обласна клінічна лікарня» по вул. Головна, 137 в м. Чернівці (з влаштуванням приміщень цивільного захисту населення (укриттів)»
Очікувана вартість
115 757 994 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
578789,97
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
578 789
Аукціон
Cтарт аукціону
23.06.2025 13:23
Закінчення аукціону
23.06.2025 13:46
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015-45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» «Ремонт (реставраційний) будівель інфекційного корпусу № 12 та приймального інфекційного відділення корпусу № 14 обласного комунального некомерційного підприємства «Чернівецька обласна клінічна лікарня» по вул. Головна, 137 в м. Чернівці (з влаштуванням приміщень цивільного захисту населення (укриттів)»
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
58013, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул. Головна, 137
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Підряднику/Генпідряднику до початку робіт може надаватися аванс у порядку визначеному Постановою КМУ від 04.12.2019 № 1070 (зі змінами) на придбання матеріалів, цей аванс не може перевищувати 30% вартості річного обсягу робіт. Аванс надається протягом семи робочих днів з дня отримання рахунку-фактури від Підряника/Генпідрядника. Підрядник/Генпідрядник зобов’язаний використати аванс впродовж одного місяця з дня надходження коштів на рахунок (але в будь-якому випадку до закінчення бюджетного року), надавши при цьому в зазначений термін акти приймання виконаних будівельних робіт. У випадку невикористання авансу протягом зазначеного терміну, кошти повернути на розрахунковий рахунок Замовника. Оплата авансу здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки Підрядника/Генпідрядника відкриті в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником/Генпідрядником.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Замовник проводить платежі за фактично виконані роботи у порядку визначеному Постановою КМУ від 27 грудня 2001 р. № 1764 (зі змінами) протягом семи робочих днів з дня отримання підписаної уповноваженими представниками сторін та завіреної печатками довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в, відповідно до бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та виключно в межах фактичних надходжень коштів на рахунок фінансування об’єкту.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ"
Пропозиція:
94 920 468 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ГАРАНТЕЛІТ"
Пропозиція:
115 322 788.8 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.06.2025 13:23
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.06.2025 17:47
Оголошення про проведення закупівлі
-
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
17.06.2025 17:39
Тендерна документація
Тендерна документація
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олексій Хілько
Електронна пошта
Телефон
+380372576668
Сайт:
https://bukoda.gov.ua/chernivecka-oda/structure/departament-kapitalnogo-budivnictva-mistobuduvannya-ta-arhitekturi
Замовник
ЄДРПОУ
04014252
Повна назва
Департамент капітального будівництва Чернівецької обласної державної адміністрації
Поштовий індекс
58013
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
м. Чернівці
Адреса
вул. Героїв Майдану, буд. 194 А
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015-45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» «Ремонт (реставраційний) будівель інфекційного корпусу № 12 та приймального інфекційного відділення корпусу № 14 обласного комунального некомерційного підприємства «Чернівецька обласна клінічна лікарня» по вул. Головна, 137 в м. Чернівці (з влаштуванням приміщень цивільного захисту населення (укриттів)»
Період вимог/скарг з 30.06.2025 10:54 по 06.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.06.2025 13:46 по 01.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.06.2025 10:55
Довідка НАЗК
30.06.2025 10:54
Повідомлення про рішення
23.06.2025 13:46
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 17:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 17:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду Замовником тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ" виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Довідка ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ" про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (далі-Довідка), необхідної для виконання робіт містить розбіжності з Розділом ІІ «Будівельні машини і механізми» підсумкової відомості наданої у складі тендерної пропозиції, зокрема : - розбіжність в назвах моделей : п.16, п 17 Довідки до п.26 Підсумкової відомості; п.29 Довідки до п.54 Підсумкової відомості; п.35, п.36, п.37 Довідки до п.53 Підсумкової відомості; п.43 Довідки до п.45 Підсумкової відомості; п.5, п.6 Довідки до п. 64 Підсумкової відомості; - Пунктом 35 Розділу ІІ «Будівельні машини і механізми» підсумкової відомості наданої у складі тендерної пропозиції передбачено, що будівельні машини і механізми в Учасника власні. Згідно встановленої замовником форми довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт (Додаток 3) Учаснику потрібно обрати із запропонованих варіантів : «Власне, орендоване, інше». Інформація у довідці Учасника містить розбіжності з підсумковою відомістю по вищезазначених машинах і механізмах, адже у ній зазначено «надання послуг»; - Пунктом 31 Розділу ІІ «Будівельні машини і механізми» підсумкової відомості наданої у складі тендерної пропозиції зазначено, що Учасником отримуватимуться послуги щодо будівельних машин і механізмів. Згідно встановленої замовником форми довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт (Додаток 3) Учаснику потрібно обрати із запропонованих варіантів : «Власне, орендоване, інше». Інформація у довідці Учасника містить розбіжності з підсумковою відомістю по вищезазначених машинах і механізмах, адже у ній зазначено «орендований»; - Розбіжності в кількості : п.27 Довідки до п. 58, п 59 Підсумкової відомості; п. 32 Довідки до п.46, п.47 Підсумкової відомості. 1.2. Невірно заповнено додаток до проєкту договору календарний план - графік виконання робіт та фінансування, зокрема і в частині зазначення інформації «Найменування будови, споруди або видів робіт» та «Загальна вартість робіт за договором (тис.грн)». 1.3. В підписаному учасником проєкті договору емблема зображена в чорному кольорі, що не дозволяє ідентифікувати її, як емблему Європейського Союзу (стаття 16 Рамкової угоди), як запропоновано в проєкті договору до тендерної документації. 1.4. В результаті аналізу п.274, п.684 Довідки ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ" про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (далі-Довідка) є сумніви щодо походження виробів з країн вказаних у Довідці. 2. Посилання на вимогу(и) тендерної документації, щодо якої(их) виявлені невідповідності. 2.1. Додаток 3 до тендерної документації. 2.2. Додаток 10 до тендерної документації (додаток до проєкту договору календарний план - графік виконання робіт та фінансування). 2.3 Додаток 10 до тендерної документації. 2.4 Додаток 3 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1 Додаток 3 до тендерної документації викласти відповідно до інформації зазначеній у Підсумковій відомості ресурсів. 3.2 Коректно заповнити календарний план - графік виконання робіт та фінансування, який є додатком до проєкту договору (в частині найменування об’єкта та загальної вартості). 3.3 Надати підписаний проєкт договору із емблемою Європейського Союзу, як запропоновано в проєкті договору до тендерної документації. 3.4 Надати обґрунтування щодо походження виробів з прийнятних країн (п.274, п.684 Довідки). На підставі пункту 1 розділу V тендерної документації та з метою усунення виявлених невідповідностей, пропонуємо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення надати інформацію щодо виправлення виявлених невідповідностей. Інформацію необхідно подати шляхом оприлюднення в електронній системі уточнених та/або нових документів. Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, за 2 робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 26 червня 2025 року.
Створено
26.06.2025 13:24
Надати до
27.06.2025 13:24
Договір
UA-2025-05-30-009131-a-c1
Очікує підписання
94 920 468 грн.
94 920 468 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
ДК 021:2015-45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» «Ремонт (реставраційний) будівель інфекційного корпусу № 12 та приймального інфекційного відділення корпусу № 14 обласного комунального некомерційного підприємства «Чернівецька обласна клінічна лікарня» по вул. Головна, 137 в м. Чернівці (з влаштуванням приміщень цивільного захисту населення (укриттів)»
Номенклатура
ДК 021:2015-45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» «Ремонт (реставраційний) будівель інфекційного корпусу № 12 та приймального інфекційного відділення корпусу № 14 обласного комунального некомерційного підприємства «Чернівецька обласна клінічна лікарня» по вул. Головна, 137 в м. Чернівці (з влаштуванням приміщень цивільного захисту населення (укриттів)»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент капітального будівництва Чернівецької обласної державної адміністрації
Повна назва
Департамент капітального будівництва Чернівецької обласної державної адміністрації
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04014252

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ"
Повна назва
ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04854874

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
115 757 994 грн.
Період подання пропозицій
до 22.06.2025 00:00
Замовник:
Департамент капітального будівництва Чернівецької обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380372576668
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
115 757 994 грн.
Період подання пропозицій
до 22.06.2025 00:00
Замовник:
Департамент капітального будівництва Чернівецької обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380372576668
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності