Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з виготовлення відеоролика для реалізації Проєкту «Долаємо кордони через культуру» (ВВС), HUSKROUA/23/S/2.2/019 в рамках Програми Interreg VI-A NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна від Долинська міська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-30-008942-a
Id Tender 71ef94001ea4460491c74935bf5ed85d
План UA-P-2025-05-30-009727-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 30.05.2025 16:57
Остання зміна 13.06.2025 13:12
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
139 333.33 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
696.67 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.05.2025 16:51 до 10.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 30.05.2025 16:51
до 07.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.05.2025 16:51
до 07.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 10.06.2025 12:16
-
Період уточнень
з 30.05.2025 16:51 до 07.06.2025 00:00
Період оскарження
з 30.05.2025 16:51 до 07.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.06.2025 12:16
Основні параметри
Послуги з виготовлення відеоролика для реалізації Проєкту «Долаємо кордони через культуру» (ВВС), HUSKROUA/23/S/2.2/019 в рамках Програми Interreg VI-A NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна
Закупівля проводиться для реалізації проєкту Назва: «Долаємо кордони через культуру» (ВВС) Номер (ID): HUSKROUA/23/S/2.2/019 що співфінансується Європейською Комісією від імені Європейського Союзу через Міністерство закордонних справ і торгівлі Угорщини (Угода про фінансування програми (Interreg VI-A) NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна; Угоду ратифіковано Законом № 3717-IX від 09.05.2024) та на виконання програми розвитку міжнародного співробітництва, туризму, інвестиційної та проєктної діяльності на 2022-2025 роки, затверджену рішенням міської ради від 18.11.2021 № 1125-17/2021 (зі змінами)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
139 333.33 грн.
Послуги з виготовлення відеоролика для реалізації Проєкту «Долаємо кордони через культуру» (ВВС), HUSKROUA/23/S/2.2/019 в рамках Програми Interreg VI-A NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна
Назва предмета закупівлі
Послуги з виготовлення відеоролика для реалізації Проєкту «Долаємо кордони через культуру» (ВВС), HUSKROUA/23/S/2.2/019 в рамках Програми Interreg VI-A NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна
Очікувана вартість
139 333.33 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
696,67
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.06.2025 11:53
Закінчення аукціону
10.06.2025 12:16
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з виготовлення відеоролика для реалізації Проєкту «Долаємо кордони через культуру» (ВВС), HUSKROUA/23/S/2.2/019 в рамках Програми Interreg VI-A NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна
Код ДК 021:2015
92110000-5 - Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
По закінченню надання послуг Виконавець, складає акт приймання-передачі наданих послуг (надалі – Акт) у 3 (трьох) примірниках, який повинен засвідчувати той факт, що Виконавець належним чином надав послугу, та Сторони не мають взаємних претензій. Акт направляється Замовнику. Замовник зобов’язаний підписати Акт протягом 5 (п`яти) робочих днів з дати його отримання або направити Виконавцю обґрунтовану відмову від підписання Акту. Розрахунок здійснюється після надання послуг у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі Акту приймання-передачі наданих послуг протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дня надходження коштів на зазначені цілі на рахунок Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється на протязі 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення (асигнування) на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ «АНЛІМІТЕД МЕДІА ПРОДАКШН ГРУП»
Пропозиція:
80 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ТКАЧ ЄВГЕН СЕРГІЙОВИЧ"
Пропозиція:
79 999 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.06.2025 11:53
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.05.2025 16:57
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Лютан
Електронна пошта
Телефон
+380993702710
Сайт:
https://rada-dolyna.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
04054317
Повна назва
Долинська міська рада
Поштовий індекс
77500
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
м. Долина
Адреса
просп. Незалежності, 5
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з виготовлення відеоролика для реалізації Проєкту «Долаємо кордони через культуру» (ВВС), HUSKROUA/23/S/2.2/019 в рамках Програми Interreg VI-A NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.06.2025 12:16 по 18.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.06.2025 12:16
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 16:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 16:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: ? учасник не надав у складі тендерної пропозиції скан-копію сертифікату (дозволу; ліцензії тощо) відповідного органу на провадження такого виду діяльності та/або лист-довідку довільного зразка, в якій вказати інформацію з посиланнями на реєстри та реквізити за якими замовник самостійно може перевірити наявність в учасника відповідного сертифікату (дозволу; ліцензії тощо) та/або лист-пояснення про відсутність потреби у такому документі; ? учасник під час подання тендерної пропозиції не надав інформацію про субпідрядника / співвиконавця; ? учасник під час подання тендерної пропозиції не надав довідку за формою 1 про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Учасник у складі тендерної пропозиції надав договір від 06 травня 2025 № 140 – КУ, грант від 07 липня 2022 номер COS-2266, договір від 02.09.2022, договір від 12.08.2021, договір від 21 липня 2021 № 41-03434, договір від 01 грудня 2020 № 4INST11-03434 та документ Commissioned communication production. Договір від 06 травня 2025 № 140 – КУ не містить файлів електронного підпису. До зазначеного договору не надано актів приймання-передачі та/або актів наданих послуг та/або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) робіт/послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі. Грант від 07 липня 2022 номер COS-2266 та договір від 02.09.2022 надані учасником іноземною мовою без офіційно завіреного перекладу українською мовою. До зазначених договорів не надано актів приймання-передачі та/або актів наданих послуг та/або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) робіт/послуг та суму, які визначені в аналогічних договорах. Договір від 12.08.2021 надано учасником іноземною мовою без офіційно завіреного перекладу українською мовою. До зазначеного договору не надано актів приймання-передачі та/або актів наданих послуг та/або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) робіт/послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі. Договір від 12.08.2021 не відповідає вимозі щодо надання аналогічного договору за період 2022–2025 років. Надані учасником у складі тендерної пропозиції договір від 21 липня 2021 № 41-03434 та договір від 01 грудня 2020 № 4INST11-03434 не містять підписів сторін, а також не відповідають вимозі щодо надання аналогічного договору (аналогічних договорів) за період 2022–2025 років. Документ Commissioned communication production надано учасником іноземною мовою без офіційно завіреного перекладу українською мовою. До зазначеного документа не надано актів приймання-передачі та/або актів наданих послуг та/або актів виконаних робіт. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ? у п. 11 розділу 1 тендерної документації йдеться про наступне: Усі документи тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ або інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу разом із офіційно завіреним перекладом українською мовою. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію іншою мовою, за умови надання офіційно завіреного перекладу українською мовою. ? у додатку 1 до тендерної документації Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції йдеться про наступне: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність / відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції скан-копію сертифікату (дозволу; ліцензії тощо) відповідного органу на провадження такого виду діяльності та/або лист-довідку довільного зразка, в якій вказати інформацію з посиланнями на реєстри та реквізити за якими замовник самостійно може перевірити наявність в учасника відповідного сертифікату (дозволу; ліцензії тощо) та/або лист-пояснення про відсутність потреби у такому документі; інформація про субпідрядника / співвиконавця: ? учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію у довільній формі про повне найменування, код ЄДРПОУ, юридичну адресу та місцезнаходження, контактні особи та їх телефони/інші засоби зв’язку, види послуг, які передбачається доручити субпідряднику, орієнтовна вартість послуг субпідрядника у відсотках до ціни тендерної пропозиції, інша інформація за бажанням учасника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи надання послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю; до зазначеної довідки додаються письмові згоди субпідрядних організацій на надання ними на субпідряді в учасника окремих послуг, які є предметом закупівлі, з доданими копіями ліцензій на надання послуг, що підлягають ліцензуванню; ? у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав (у разі застосування до учасника процедури закупівлі), визначених у пункті 47 Особливостей; у випадку, якщо учасник не планує залучати субпідрядників/співвиконавців – надати інформаційну довідку про незалучення.» ? у кваліфікаційних критеріях на наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) йдеться про наступне: ? «На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1 (не менше двох договорів за період 2022-2025 рр.). Під терміном «аналогічних договорів» в розумінні цього оголошення вважається договір, предметом якого є подібний за змістом та правовою природою, цілком або частково, а саме договір про надання послуг з виготовлення відеоролика та/або інші послуги за кодом ДК 021:2015: 92110000-5 - Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги, які за своїм змістом відповідають предмету закупівлі. Виконанням договору в повному обсязі є надання актів приймання-передачі та/або актів наданих послуг та/або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) робіт/послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі. До цієї довідки додаються скани підтвердних документів: -зазначених у довідці договорів включаючи усі додатки та додаткові угоди, інші документи, якщо вони становлять невід’ємну частину відповідного договору. У випадку коли вартість виконаних робіт не відповідає вказаній ціні договору – надати пояснення щодо повного виконання договору.» Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: ? учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції скан-копію сертифікату (дозволу; ліцензії тощо) відповідного органу на провадження такого виду діяльності та/або лист-довідку довільного зразка, в якій вказати інформацію з посиланнями на реєстри та реквізити за якими замовник самостійно може перевірити наявність в учасника відповідного сертифікату (дозволу; ліцензії тощо) та/або лист-пояснення про відсутність потреби у такому документі; ? інформацію про субпідрядника / співвиконавця: - учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію у довільній формі про повне найменування, код ЄДРПОУ, юридичну адресу та місцезнаходження, контактні особи та їх телефони/інші засоби зв’язку, види послуг, які передбачається доручити субпідряднику, орієнтовна вартість послуг субпідрядника у відсотках до ціни тендерної пропозиції, інша інформація за бажанням учасника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи надання послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю; до зазначеної довідки додаються письмові згоди субпідрядних організацій на надання ними на субпідряді в учасника окремих послуг, які є предметом закупівлі, з доданими копіями ліцензій на надання послуг, що підлягають ліцензуванню; - у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав (у разі застосування до учасника процедури закупівлі), визначених у пункті 47 Особливостей; у випадку, якщо учасник не планує залучати субпідрядників/співвиконавців – надати інформаційну довідку про незалучення. ? На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1 (не менше двох договорів за період 2022-2025 рр.). Під терміном «аналогічних договорів» в розумінні цього оголошення вважається договір, предметом якого є подібний за змістом та правовою природою, цілком або частково, а саме договір про надання послуг з виготовлення відеоролика та/або інші послуги за кодом ДК 021:2015: 92110000-5 - Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги, які за своїм змістом відповідають предмету закупівлі. Виконанням договору в повному обсязі є надання актів приймання-передачі та/або актів наданих послуг та/або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) робіт/послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі. До цієї довідки додаються скани підтвердних документів: -зазначених у довідці договорів включаючи усі додатки та додаткові угоди, інші документи, якщо вони становлять невід’ємну частину відповідного договору. У випадку коли вартість виконаних робіт не відповідає вказаній ціні договору – надати пояснення щодо повного виконання договору.
Створено
13.06.2025 13:12
Надати до
14.06.2025 13:12
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
139 333.33 грн.
Період подання пропозицій
до 10.06.2025 00:00
Замовник:
Долинська міська рада
Контактний телефон:
+380993702710
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
139 333.33 грн.
Період подання пропозицій
до 10.06.2025 00:00
Замовник:
Долинська міська рада
Контактний телефон:
+380993702710
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності