Показати схожі тендери
Закупівля Послуги з ремонтування і технічного обслуговування високоточного обладнання ДК 021-2015: 50430000-8 (проведення періодичної повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки та медичного обладнання, ДК 021-2015: 50433000-9 Послуги з калібрування) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ДИСПАНСЕР РАДІАЦІЙНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-30-007997-a
Id Tender 047ec9840c7b471aa99f9e2b20b0e302
План UA-P-2025-05-30-008697-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 30.05.2025 15:45
Остання зміна 20.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
168 400 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
842 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.05.2025 15:42 до 07.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 30.05.2025 15:42
до 04.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.05.2025 15:42
до 04.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 09.06.2025 14:16
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.06.2025 14:58
до 22.06.2025 00:00
Період уточнень
з 30.05.2025 15:42 до 04.06.2025 00:00
Період оскарження
з 30.05.2025 15:42 до 04.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.06.2025 14:16
Основні параметри
Послуги з ремонтування і технічного обслуговування високоточного обладнання ДК 021-2015: 50430000-8 (проведення періодичної повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки та медичного обладнання, ДК 021-2015: 50433000-9 Послуги з калібрування)
Закупівля згідно з пунктаом 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
168 400 грн.
Послуги з ремонтування і технічного обслуговування високоточного обладнання ДК 021-2015: 50430000-8 (проведення періодичної повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки та медичного обладнання, ДК 021-2015: 50433000-9 Послуги з калібрування)
Назва предмета закупівлі
Послуги з ремонтування і технічного обслуговування високоточного обладнання ДК 021-2015: 50430000-8 (проведення періодичної повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки та медичного обладнання, ДК 021-2015: 50433000-9 Послуги з калібрування)
Очікувана вартість
168 400 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
842,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.06.2025 13:53
Закінчення аукціону
09.06.2025 14:16
Позиція
Опис предмета закупівлі
проведення періодичної повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки та медичного обладнання: найменування засобів вимірювальної техніки та медичного обладнання (96 найменувань) – відповідно до Додатку 3 тендерної документації
Код ДК 021:2015
50433000-9 - Послуги з калібрування
Кількість
96
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
40022, Україна, Сумська область, місто Суми, площа Троїцька,14
Дата постачання по
22.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата метрологічних послуг здійснюється після підписання акту виконаних робіт (надання послуг) впродовж cеми банківських днів
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
СУМСЬКА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ПОЛТАВСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ"
Пропозиція:
132 969.95 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "РІВНЕСТАНДАРТ"
Пропозиція:
132 100 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.06.2025 13:53
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.05.2025 15:45
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Проект договору
Скасування
20.07.2025 00:00
Пояснення викладені у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09 липня 2025 р. № 101/6
09.07.2025 19:39
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Халіченко
Електронна пошта
Телефон
+380502815312
Сайт:
http://odrzn.sumy.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
02000398
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ДИСПАНСЕР РАДІАЦІЙНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ"
Поштовий індекс
40022
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
місто Суми
Адреса
площа Троїцька, 14
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з ремонтування і технічного обслуговування високоточного обладнання ДК 021-2015: 50430000-8 (проведення періодичної повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки та медичного обладнання, ДК 021-2015: 50433000-9 Послуги з калібрування)
Період вимог/скарг з 13.06.2025 14:58 по 19.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.06.2025 14:16 по 17.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
13.06.2025 14:58
Повідомлення про рішення
09.06.2025 14:16
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 15:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 15:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11 червня 2025 р. № 101/1: Додатком 6 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» у абзаці третьому Приміток (стор. 48) передбачено: «У разі залучення: учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування, код ЄДРПОУ, місце реєстрації та фактичне місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця. У разі, якщо учасник не планує залучати субпідрядника / співвиконавця: надає інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника (ів) /співвиконавця (ів)». При перевірці документів, доданих до тендерної пропозиції Учасником ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ» (ЄДРПОУ: 38888641), виявлено відсутність необхідної інформації про субпідрядника / співвиконавця (що не дає змоги Замовнику пересвідчитися у спроможності Учасника здійснити повірку всього комплексу з переліку засобів вимірювальної техніки та медичного обладнання закладу охорони здоров’я, на виконання вимог законодавства, у тому числі Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність»; Постанов КМУ від 2 березня 2016 р. № 285 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики», від 04 червня 2015 р. № 374 «Про затвердження переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці» тощо). Для усунення виявлених невідповідностей учасник має в терміни, визначені ст. 26 Закону шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей надати: - у разі залучення співвиконавця / субпідрядник: інформацію про повне найменування, код ЄДРПОУ, місце реєстрації та фактичне місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця; - у разі, якщо учасник не планує залучати субпідрядника / співвиконавця: інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника (ів) /співвиконавця (ів).
Створено
11.06.2025 18:25
Надати до
12.06.2025 18:25
Період вимог/скарг з 16.06.2025 16:58 по 22.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.06.2025 14:58 по 21.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.06.2025 16:58
Довідка НАЗК
16.06.2025 16:58
Повідомлення про рішення
13.06.2025 14:58
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.07.2025 11:52 по 11.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.07.2025 11:52
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.07.2025 12:30 по 11.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.07.2025 12:30
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 15:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 15:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.07.2025 № 101/5 (витяг): Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.06.2025 № 10241-р/пк-пз, зокрема, містить такі висновки (сторінки 10-12): «Враховуючи викладене, у складі Пропозиції Скаржника відсутня довідка, в якій зазначаються дані про наявність документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності (повірка засобів вимірювальної техніки за позиціями 66, 72-73, 79, 93 додатку 3 Документації). Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. ………. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави. Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Замовник порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Також, враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у протоколі від 13.06.2025 № 101/2. Неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з підстав, наведених у протоколі від 13.06.2025 № 101/2, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, та, як наслідок, неправомірно визначив переможця Процедури закупівлі. Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій учасників, а саме – неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з підстав, наведених у протоколі від 13.06.2025 № 101/2 та, як наслідок, неправомірно визначивши переможця Процедури закупівлі, Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них. ……. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення Пропозиції Скаржника та рішення про визначення переможця Процедури закупівлі». Керуючись пунктом 43 Особливостей, рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.06.2025 № 10241-р/пк-пз уповноважена особа по закупівлі UA-2025-05-30-007997 ВИРІШИЛА: 1. Для усунення виявлених невідповідностей учасник ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ» має в терміни, визначені ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей – розмістити на сторінці закупівлі UA-2025-05-30-007997-a: довідку в довільній формі, в якій зазначаються дані про наявність у ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ» документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності – повірка засобів вимірювальної техніки за позиціями 66, 72-73, 79, 93 додатку 3 тендерної документації. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». 1. Невідповідність у тендерній пропозиції Учасника ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ»: Відсутня довідка, в якій зазначаються дані про наявність документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності (повірка засобів вимірювальної техніки за позиціями 66, 72-73, 79, 93 додатку 3 Документації). 2. Посилання на вимоги тендерної документації: 2.1. Додаток 6 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»: - підпункт 2.7.: Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, в якій зазначаються дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності (вказати номер, строк дії ліцензії або документа дозвільного характеру, посилання на ліцензію/дозвільний документ у відкритому доступі, якщо таке посилання наявне. У випадку якщо ліцензія або дозвільний документ видається безстроково, то учасник замість строку дії зазначає про безстроковість ліцензії/дозвільного документу); - підпункт 2.5.: Підтвердження відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) у вигляді листа-гарантії наступного змісту: «Ми, зазначити найменування Учасника підтверджуємо відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації, в т.ч. Додатку 3 тендерної документації, а також підтверджуємо можливість надати послуги, у відповідності до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації» 2.2. Додаток 3 тендерної документації: з Переліком засобів вимірювальної техніки, медичного обладнання (96 найменування) та п. 3 Загальних вимог до надання послуг (учасник повинен мати відповідні дозволи (дозвільні документи) та ліцензії на право повірки конкретного виду приборів (обладнання), необхідне ліцензоване обладнання для проведення метрологічної повірки). 3. Спосіб виправлення невідповідностей: учасник ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ» має надати довідку в довільній формі, в якій зазначаються дані про наявність у нього документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності – повірка засобів вимірювальної техніки за позиціями 66, 72-73, 79, 93 додатку 3 тендерної документації.
Створено
03.07.2025 16:17
Надати до
04.07.2025 16:17
Торги відмінено
Очікувана вартість
168 400 грн.
Період подання пропозицій
до 07.06.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ДИСПАНСЕР РАДІАЦІЙНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ"
Контактний телефон:
+380502815312
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
168 400 грн.
Період подання пропозицій
до 07.06.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ДИСПАНСЕР РАДІАЦІЙНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ"
Контактний телефон:
+380502815312
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності