Показати схожі тендери

Закупівля Код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - Послуги з поточного ремонту доріг Залізничного району Львівської міської територіальної громади; від Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-30-006950-a
Id Tender 99494107f0404c8987f35bccc7bb23ff
План UA-P-2025-05-30-008308-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 30.05.2025 15:04
Остання зміна 13.06.2025 15:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
14 697 642 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
73 488.21 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.05.2025 15:04 до 09.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 30.05.2025 15:04
до 06.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.05.2025 15:04
до 06.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 09.06.2025 15:57
-
Період уточнень
з 30.05.2025 15:04 до 06.06.2025 00:00
Період оскарження
з 30.05.2025 15:04 до 06.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.06.2025 15:57
Основні параметри
Код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - Послуги з поточного ремонту доріг Залізничного району Львівської міської територіальної громади;
Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради; Україна, область Львівська, м. Львів, вул. І .Виговського,34, 79022; ЄДРПОУ 04056084; Категорія Замовника - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - Орган місцевого самоврядування Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету м.Львова. Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції - вказано у тендерній документації; Оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями оприлюднюється відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Відповідно до пункту 38 Особливостей, дата і час розкриття тендерних пропозицій, дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
14 697 642 грн.
Послуги з поточного ремонту доріг Залізничного району Львівської міської територіальної громади;
Назва предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту доріг Залізничного району Львівської міської територіальної громади;
Примітки
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - наведено у технічній специфікації до предмета закупівлі (додаток 1.1 до Тендерної документації)
Очікувана вартість
14 697 642 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
73488,21
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.06.2025 15:34
Закінчення аукціону
09.06.2025 15:57
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту доріг Залізничного району Львівської міської територіальної громади;
Код ДК 021:2015
45233142-6 - Ремонт доріг
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
79000, Україна, Львівська область, Львів, територія Залізничного району Львівської міської територіальної громади
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Кошти місцевого бюджету
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
Пропозиція:
9 300 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"
Пропозиція:
11 019 227 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.06.2025 15:34
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.05.2025 15:04
Оголошення про проведення закупівлі
30.05.2025 15:01
-
30.05.2025 15:01
-
30.05.2025 15:01
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Яремович Ірина Євгенівна
Електронна пошта
Телефон
0322546805
Замовник
ЄДРПОУ
04056084
Назва (англійською мовою)
Zaliznychna region administration Lviv city council
Повна назва
Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Zaliznychna region administration Lviv city council
Поштовий індекс
79022
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул. Виговського, будинок 34
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з поточного ремонту доріг Залізничного району Львівської міської територіальної громади;
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.06.2025 15:57 по 08.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.06.2025 10:51
Електроний протокол про продовження строку
09.06.2025 15:58
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 15:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 15:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку, замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення (п. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», далі - Закон). У зв’язку з детальним вивченням та розглядом документів, поданих у складі тендерної пропозиції учасником – товариством з обмеженою відповідальністю «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» (ЄДРПОУ 32851616), виникла необхідність про продовження строку розгляду тендерної пропозиції цього підприємства щодо закупівлі: Код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - Послуги з поточного ремонту доріг Залізничного району Львівської міської територіальної громади, ідентифікатор UA-2025- 05-30-006950-a. Відповідно до підпункту 10 статті 29 Закону, та з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТзОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» (ЄДРПОУ 32851616), до 20-ти робочих днів щодо закупівлі: «Код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - Послуги з поточного ремонту доріг Залізничного району Львівської міської територіальної громади», ідентифікатор UA-2025- 05-30-006950-a.
Дата продовження строку розгляду
13.06.2025 10:50
Дата кінця розгляду
08.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Директорові ТзОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл»» Бірол Їлдиз м. Львів, Аваційна,7, 79040 Відповідно до статті 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2023 №1178 «Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), просимо протягом 24 год. з моменту оприлюднення інформації про виправлення невідповідності в інформації та/або документах, усунути недоліки та подати документи, передбачені тендерною документацією щодо закупівлі: Код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - Послуги з поточного ремонту доріг Залізничного району Львівської міської територіальної громади; ідентифікатор UA-2025- 05-30-006950-a. Під час розгляду пропозиції Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" у процедурі відкритих торгів за предметом закупівлі: Код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - Послуги з поточного ремонту доріг Залізничного району Львівської міської територіальної громади, ідентифікатор UA-2025- 05-30-006950-a, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Відповідно до п.2.1 Додатку №1 до тендерної документації учасники повинні подати довідку (Форма 2) щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. У наданій довідці від 07.06.2025 №13/2 стовпець №4 заповнено не за формою, стовпець №5 – не заповнено взагалі. 1.2. Відповідно до примітки до п.2.1 Додатку №1, обов’язковими є конкретні види техніки. Учасник не надав документального підтвердження наявності таких одиниць техніки: • котки дорожні гладковальцеві масою 8–9 т; • коток дорожній гладковальцевий масою 13–13,5 т; • коток дорожній на пневмоколісному ходу масою не менше 16 т. 1.3. Відповідно до п.2.3.1 Додатку №1 учасник повинен надати довідку про наявність асфальтобетонного заводу (далі – АБЗ) (Форма 3). Надана довідка від 07.06.2025 №13/11 не відповідає встановленій формі. 1.4. Відповідно до п.2.3.4 Додатку №1, у разі залучення АБЗ на умовах договору поставки, необхідно надати діючий договір, підтверджуючі документи на право власності на завод або право користування ним. Наданий договір №ЛВ-03/01/19 від 03.01.2019 втратив чинність 31.12.2024. Також відсутні: • документ, що підтверджує право власності на АБЗ; • договір оренди АБЗ виробником; • документ, що підтверджує право власності орендодавця на АБЗ; • копія технічного паспорта на асфальтозмішувальну установку. 1.5. Відповідно до п.2.3.5 Додатку №1 та ДБН В.2.3-4:2015, Учасник мав подати транспортну схему (Форма 4). Надана схема від 07.06.2025 №13/24: • не відповідає встановленій формі; • не містить даних у стовпці 3; • у стовпці 8 зазначено неповну інформацію про маршрут транспортування; • не надано окремі схеми до середини кожного з об'єктів ремонту. 1.6. Згідно з п.2.6 Додатку №1, Учасник повинен надати дозвіл або декларацію відповідності МТБ вимогам з охорони праці на право експлуатації техніки підвищеної небезпеки. Документи надані від імені Представництва "ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ" не підтверджують права саме Учасника на експлуатацію зазначеної у Формі 2 техніки, зокрема: • котки дорожні гладковальцеві масою 8–9 т; • коток дорожній гладковальцевий масою 13–13,5 т; • коток дорожній на пневмоколісному ходу масою не менше 16 т; • машина поливально-мийна, автогудронатор тощо. В той же час надані в складі тендерної пропозиції Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які видано на ім’я Представництва «ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ» не підтверджують право Учасника на експлуатацію (застосування) таких машин, механізмів підвищеної небезпеки. 1.7. Відповідно до п.2.4 Додатку №1, учасник повинен надати документи на підтвердження наявності установки для виробництва емульсії бітумної дорожньої. У складі тендерної пропозиції Учасником - : • не надано договору оренди/послуг або іншого документу, що підтверджує правові підстави залучення відповідного обладнання; • не надано листа-підтвердження від постачальника про можливість виготовлення і постачання емульсії в необхідному обсязі протягом усього строку виконання договору, як цього вимагає додаток 1 до тендерної документації. 1.8. Відповідно до п. 2.5 Додатку №1 до тендерної документації, учасники повинні були підтвердити наявність ґрунтозмішувальної установки для виробництва щебенево-піщаних сумішей шляхом подання: • Атестата виробництва ЩПС відповідно до ДСТУ 9177-2:2022, ДСТУ 9177-3:2022, ДСТУ 9178:2022, чинного на дату подання; • документа, що підтверджує право власності (обліку) орендодавця/постачальника установки (інвентарна картка за формою № ОЗ-6, оформлена відповідно до чинного законодавства України); • договору оренди/надання послуг/поставки ЩПС, укладеного на увесь строк виконання робіт; • у разі залучення установки – листа-підтвердження постачальника, що містить згадку про предмет закупівлі та її номер, обсяги постачання та строки. У складі тендерної пропозиції учасником подано інвентарну картку на установку Ozfen, яка належить Представництву "ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ, однак така картка: • не відповідає формі № ОЗ-6; • не містить необхідних ідентифікаційних даних (найменування заводу-виробника, конструктивних елементів тощо); • відсутній атестат виробництва ЩПС, чинний на дату подання; • відсутній договір оренди/надання послуг або поставки ЩПС; • не подано листа-підтвердження надавача послуг, оформленого відповідно до вимог п. 2.5. Таким чином, Учасник не підтвердив правові підстави для використання установки та спроможність виготовлення/постачання ЩПС у необхідному обсязі на весь строк виконання договору, що є невідповідністю кваліфікаційним критеріям, визначеним у тендерній документації. 1.9. Згідно з п. 2.6 Додатку №1 до тендерної документації, емульсія бітумна дорожня ЕКШ-60 має бути сертифікована на відповідність ДСТУ Б В.2.7-129:2013. У складі пропозиції учасник надав сертифікат відповідності UA.1О276.289.01-24 від 15.10.2024 та відповідний протокол випробувань №103с-ВЛ від тієї ж дати. Проте: • Сертифікат не підтверджує відповідність саме емульсії ЕКШ-60 вимогам ДСТУ Б В.2.7-129:2013; • Протокол випробувань стосується лише емульсії марки ЕКШ-50, що не є тотожною згідно з технічними стандартами. Отже, надані документи не підтверджують відповідність матеріалу, який планується використовувати, встановленим вимогам, що є невідповідністю умовам тендерної документації. ________________________________________ 1.10. Відповідно до п. 3.2.1 Додатку №1 до тендерної документації, учасник повинен надати дипломи інженерно-технічного персоналу за спеціальностями, пов’язаними з будівництвом: «Будівництво, експлуатація та ремонт автомобільних доріг і аеродромів», «Автомобільні дороги та аеродроми», «Будівництво та цивільна інженерія» тощо. Натомість, Учасником подано копію диплома ФВ №791415 на ім’я Чернишенка А.В., який здобув освіту за спеціальністю «Автомобілі і автомобільне господарство», що не є спеціальністю, пов’язаною з будівництвом у розумінні тендерної документації. Таким чином, учасник не підтвердив належної кваліфікації технічного персоналу, що є невідповідністю вимогам тендерної документації. 1.11. У порушення п. 3.2.2 Додатку №1 до тендерної документації, учасником не підтверджено проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці окремими інженерно-технічними працівниками за відповідними нормативно-правовими актами (НПАОП). Так, не подано документів щодо: • Спондича Б.В. (виконавець робіт) – за НПАОП 0.00-1.83-18; • Чернишенка А.В. (начальник дільниці) – за НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 0.00-1.83-18; • Тимківа Р.Р. (майстер) – за НПАОП 0.00-1.83-18. Таким чином, тендерна пропозиція не підтверджує відповідність кваліфікаційним критеріям, що прямо суперечить вимогам тендерної документації. 1.12. Учасником надано Витяг з протоколу №12-121 від 23.04.2025 та відповідні посвідчення щодо перевірки знань з охорони праці, проте такі посвідчення не відповідають встановленому законодавством України зразку, визначеному Додатком №2 до п.3.13 Типового положення, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 №15, оскільки не містять інформацію про посаду (фах) та місце роботи працівників. Таким чином, учасник не підтвердив проходження відповідного навчання та перевірки знань працівниками у формі, що передбачена чинним законодавством, як цього вимагає тендерна документація. 1.13. Згідно з п.3.2.3 Додатку №1 до тендерної документації, учасник мав надати документи про проходження навчання з питань пожежної безпеки, зокрема керівником підприємства. Проте документи щодо проходження такого навчання та перевірки знань керівником Учасника – Біролом Їлдизом – не подано, що також є порушенням вимог тендерної документації. 1.14. Відповідно до п.5.1, 5.2 Додатку №1 до тендерної документації, учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження особи, яка підписала документи тендерної пропозиції. У складі пропозиції відсутні документи, які підтверджують повноваження Н. Тишкун (начальника кошторисно-договірного відділу) на підпис документів тендерної пропозиції. Зокрема, не подано довіреності/доручення, протоколу зборів засновників або наказу про призначення керівника, а також інформаційної довідки про уповноважених осіб, як це прямо передбачено тендерною документацією. Така відсутність унеможливлює визнання поданої тендерної пропозиції такою, що підписана уповноваженою особою. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Відповідно до п.2.1 Додатку №1 до тендерної документації надати інформаційну довідку щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідної для виконання робіт згідно з предметом закупівлі (за формою 2). 2.2. Надати інформацію та документальне підтвердження наявності котків дорожніх гладковальцевих масою 8-9т., котка дорожнього гладковальцевого масою 13-13.5т., котка дорожнього на пневмоколісному ходу масою не менше 16т. у відповідності з вимогами п.п.2.1., 2.2., 2.2.1-2.2.4. Додатку №1 до тендерної документації. 2.3. Надати інформаційну довідку щодо наявності асфальтобетонного заводу (згідно наведеної форми Форма 3) відповідно до п. 2.3.1. Додатку №1 до тендерної 2.4. Надати чинний договір поставки, купівлі-продажу (тощо) з виробником асфальтобетону та оригінал документу, що підтверджує право власності (обліку) виробника на асфальтобетонний завод (інвентарна картка, тощо). Якщо АБЗ не є власністю виробника асфальтобетонну, додатково надати документ, який підтверджує право користування АБЗ виробником асфальтобетону (договір оренди, тощо) та документ який підтверджує право власності орендодавця на АБЗ (інвентарна картка обліку тощо) та копію паспорта (технічного паспорта) на асфальтозмішувальну установку. 2.5. Надати документальне підтвердження (транспортну схему) дотримання вимог п.20.8.2 ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування Частина ІІ. Будівництво. Зміна 1» щодо відстані та часу транспортування асфальтобетонних сумішей у відповідності з вимогами п.2.3.5. та формою 4 Додатку №1 до тендерної документації з урахуванням інформації Додатку № 2 до тендерної документації. 2.6. Надати видані на ім’я Учасника Дозвіл та/або Декларацію відповідності матеріально- технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які надають право Учаснику на експлуатацію (застосування) машин, механізмів підвищеної небезпеки, в тому числі, котків дорожніх гладковальцевих масою 8-9т., котка дорожнього гладковальцевого масою 13-13.5т., котка дорожнього на пневмоколісному ходу масою не менше 16т., машини поливально мийної, фрези дорожньої, асфальтоукладальника, крана на автомобільному ходу, автогрейдера, екскаватора, автогудронатора відомості про які, Учасником зазначено в інформації про наявність техніки (Форма 2), чинні на день подання. 2.7. З урахуванням виявлених невідповідностей надати документальне підтвердження залучення установки для виробництва емульсії бітумної дорожньої відповідно до вимог п.2.4. Додатку №1 до тендерної документації. 2.8. З урахуванням виявлених невідповідностей надати документальне підтвердження наявності грунтозмішувальної установки для виробництва щебенево-піщаних сумішей власної або залученої на умовах договорів оренди/надання послуг та/або поставки ЩПС, тощо у відповідності з вимогами п.2.5. Додатку №1 до тендерної документації. 2.9. Відповідно до п.2.6. Додатку №1 до тендерної документації надати сертифікат відповідності на емульсію бітумну дорожню ЕКШ-60, чинний на дату подання та відповідний йому протокол сертифікаційних випробувань. 2.10. Надати, відповідно до п. 3.2.1. Додатку №1 до тендерної документації для підтвердження кваліфікації начальника дільниці Чернишенко А.В. сканкопію диплому про вищу (базову вищу) освіту за спеціальністю, пов’язаною із будівництвом: «Будівництво, експлуатація та ремонт автомобільних доріг і аеродромів» та/або «Автомобільні дороги та аеродроми» та/або «Будівництво та цивільна інженерія», тощо. 2.11. Відповідно до п.3.2.2. Додатку №1 до тендерної документації учасники повинні надати документ, встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань (чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій)), що містить інформацію про навчання і перевірку знань з питань охорони праці виконавцем робіт Спондич Б.В. за НПАОП 0.00-1.83-18; начальником дільниці Чернишенко А.В. за НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 0.00-1.83-18; майстром Тимків Р.Р. за НПАОП 0.00-1.83-18. 2.12. З урахуванням виявлених невідповідностей, відповідно до п.3.2.2. Додатку №1 до тендерної документації надати документ, встановленого законодавством взірця (посвідчення) до протоколу №12-121 від 23.04.2025 комісії з перевірки знань (чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій)), що містить інформацію про навчання і перевірку знань з питань охорони праці головним інженером Добоні О.М., виконавцем робіт Спондич Б.В., начальником дільниці Чернишенко А.В., майстром Тимків Р.Р., інженером з охорони праці Семенов О.Б. за НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-7.14-17. 2.13. Відповідно до п.3.2.3. Додатку №1 до тендерної документації надати документ, встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань (чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій)), що містить інформацію про навчання і перевірку знань з питань пожежної безпеки керівником підприємства Учасника – Бірол Їлдиз. 2.14. Надати документи, визначені п.5.1., 5.2. Додатку №1 до тендерної документації, що підтверджують повноваження представника учасника Н.Тишкун. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи наведене, просимо усунути вказані невідповідності, шляхом завантаження в електронну систему документів з урахуванням вимог тендерної документації. Керуючись статтею 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), просимо Вас протягом зазначеного терміну виправити невідповідності документів та інформації тендерної пропозиції, шляхом завантаження протягом вказаного терміну в електронну систему Prozorro вказаних документів щодо закупівлі - Код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - Послуги з поточного ремонту доріг Залізничного району Львівської міської територіальної громади; ідентифікатор UA-2025- 05-30-006950-a. Уповноважена особа Ірина ЯРЕМОВИЧ
Створено
13.06.2025 15:20
Надати до
14.06.2025 15:20
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
14 697 642 грн.
Період подання пропозицій
до 09.06.2025 00:00
Замовник:
Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради
Контактний телефон:
0322546805
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
14 697 642 грн.
Період подання пропозицій
до 09.06.2025 00:00
Замовник:
Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради
Контактний телефон:
0322546805
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності