Показати схожі тендери

Закупівля Будівництво Центру надання адміністративних послуг по вул. С. Бандери 1-А в смт Велика Березовиця Тернопільського району Тернопільської області (Коригування) від Великоберезовицька селищна рада Тернопільського району Тернопільської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-30-006559-a
Id Tender 57fda2b701494a898a6f7375892bdd46
План UA-P-2025-05-30-006829-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 30.05.2025 14:49
Остання зміна 18.08.2025 11:59
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
26 472 300.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
264 723.01 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.05.2025 14:48 до 19.06.2025 16:00
Завершено
Період уточнень
з 30.05.2025 14:48
до 16.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.05.2025 14:48
до 16.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.06.2025 12:18
до 04.08.2025 12:55
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.06.2025 12:56
до 10.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.08.2025 12:55
до 18.08.2025 11:59
Період уточнень
з 30.05.2025 14:48 до 16.06.2025 00:00
Період оскарження
з 30.05.2025 14:48 до 16.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.06.2025 12:18 до 04.08.2025 12:55
Період кваліфікації
з 20.06.2025 12:18 до 04.08.2025 12:55
Основні параметри
Будівництво Центру надання адміністративних послуг по вул. С. Бандери 1-А в смт Велика Березовиця Тернопільського району Тернопільської області (Коригування)
Закупівля робіт відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Терміни, які використовуються в цій документації, вживаються у значенні в Законі та Особливостях. У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода)між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації–Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (далі – НКПВУ), ратифікованою Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
26 472 300.6 грн.
Будівництво Центру надання адміністративних послуг по вул. С. Бандери 1-А в смт Велика Березовиця Тернопільського району Тернопільської області (Коригування)
Назва предмета закупівлі
Будівництво Центру надання адміністративних послуг по вул. С. Бандери 1-А в смт Велика Березовиця Тернопільського району Тернопільської області (Коригування)
Очікувана вартість
26 472 300.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
264723,01
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
20.06.2025 11:49
Закінчення аукціону
20.06.2025 12:18
Позиція
Опис предмета закупівлі
Будівництво Центру надання адміністративних послуг по вул. С. Бандери 1-А в смт Велика Березовиця Тернопільського району Тернопільської області (Коригування)
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
47724, Україна, Тернопільська область, смт Велика Березовиця, вул. Степана Бандери, буд. 1-А
Дата постачання по
30.06.2026 14:48
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 95,0 %
Опис:
Оплата за виконані роботи здійснюється шляхом оплати поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, гарантійні документи, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою.Строки оплати рахунку – 45 (сорок п’ять) календарних днів з дати випуску рахунку, за умови відповідності складу супровідних і платіжних документів та строків їх подання на погодження, визначених Угодою про передачу коштів позики№13110-05/245 від 15.12.2023 між Міністерством фінансів України, Міністерством розвитку громад,територій та інфраструктури України та Великоберезовицькою селищною радою.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ІНТЕЛДІМ"
Пропозиція:
25 773 912.41 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон""
Пропозиція:
24 328 799 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
КОНСОРЦІУМ «МАГІСТРАЛЬ ПЛЮС»
Пропозиція:
24 064 074 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 20.06.2025 11:49
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.05.2025 14:49
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Борсук-Бернадин Галина Павлівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380973324718
Замовник
ЄДРПОУ
04393462
Повна назва
Великоберезовицька селищна рада Тернопільського району Тернопільської області
Поштовий індекс
47724
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
селище Велика Березовиця
Адреса
вулиця Ст. Бандери, буд. 26
Кваліфікація
Лот № 1 Будівництво Центру надання адміністративних послуг по вул. С. Бандери 1-А в смт Велика Березовиця Тернопільського району Тернопільської області (Коригування)
Період вимог/скарг з 23.06.2025 12:56 по 29.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.06.2025 12:18 по 28.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей;
Зміст
Керуючись пунктом 44 та пунктом 46 Особливостей
Документи кваліфікації
23.06.2025 12:56
Повідомлення про рішення
23.06.2025 12:52
-
20.06.2025 12:18
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 27.06.2025 14:59 по 03.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.06.2025 12:56 по 01.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
підпункт 2 пункту 44 (тендерна пропозицію не відповідає умовам тендерної документації)
Документи кваліфікації
27.06.2025 14:59
Повідомлення про рішення
27.06.2025 14:56
-
23.06.2025 12:57
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 14:43
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 14:43
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.06.2025 14:59 по 05.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.06.2025 14:59
Витяг з ЄДР
27.06.2025 14:59
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 01.08.2025 11:02 по 07.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.07.2025 11:04 по 06.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Не відповідає умовам тендерної документації
Документи кваліфікації
01.08.2025 11:02
Повідомлення про рішення
01.08.2025 10:59
-
29.07.2025 11:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 14:43
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 14:43
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник надає учаснику можливість усунути виявлені невідповідності у поданих документах протягом 24 годин з моменту оприлюднення цього повідомлення. Під час повторного розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі КОНСОРЦІУМ «МАГІСТРАЛЬ ПЛЮС» виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1. В Додатку 1 "Тендерна пропозиція" не вказано предмет закупівлі. Порушено вимоги оформлення тендерної пропозиції, що унеможливлює її повну ідентифікацію з предметом закупівлі. Така інформація не впливає на зміст або сутність пропозиції і підлягає усуненню. 2. У Додатку 1 "Тендерна пропозиція" некоректно пораховано ПДВ та не вказано ціну без ПДВ. Виявлено арифметичну помилку та відсутність інформації про ціну без ПДВ. Виправлення не впливає на зміст пропозиції та може бути усунене. 3. У Додатку 1 не зазначено податковий статус учасника. Це формальна помилка, яка не впливає на можливість виконання договору, але є необхідною для правильного формування цінової пропозиції та підлягає виправленню. 4. Лист про незалучення субпідрядників не відповідає вимогам ТД. Зазначено лише загальне формулювання про незалучення субпідрядників, без конкретизації щодо обсягу (не менше 20%). Виправлення можливе у встановлені строки. 5. Відсутні підтверджувальні документи (ТД: «підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію завершеного об’єкта будівництва (або можуть бути окремо надані пояснення щодо відсутності підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію завершених об’єктів будівництва);») до двох аналогічних договорів Відповідно до вимог тендерної документації та пункту 43 Порядку — підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів може бути надане/уточнене протягом 24 годин. 6. Відсутні документи щодо класу наслідків об’єктів аналогічних договорів (ТД: «документи, які підтверджують клас наслідків об’єкту аналогічного договору (проектна документація, дозвільний документ з ДАБІ / ДІАМ, сертифікат готовності об’єкта до експлуатації, тощо).») Не надано проектну документацію / сертифікат готовності / інший дозвільний документ по двох договорах. Ці документи є складовою підтвердження досвіду і мають бути додатково надані. 7. Відсутні акти на всю суму до другого аналогічного договору (№127 від 14.09.21) Ці документи є складовою підтвердження досвіду і повинні бути додатково надані. 8. У довідці про виконання аналогічних договорів не зазначено перелік додатків з назвою файлів, як передбачено п. 5.2 Розділу ІІІ ТД. Недотримано вимоги до форми подання, однак інформація може бути доповнена без зміни пропозиції. 9. Недотримана довідка по МТБ. Учасник надав довідку про наявність МТБ та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, а саме: - Автомобіль бортовий OPEL MS/H4Z2/S1BDB7 MOVANO - Автомобіль бортовий RENAULT MB/HM9T/MYB33063C3T0 MASTER - Автомобіль бортовий PEUGEOT /YCBMHUDX BOXER - Автомобіль самоскид МАЗ N33/BA10D2BP/C5DA 6501C5 - Автомобіль самоскид МАЗ N33/BA10D2BP/C5DA 6501C5 - Автомобіль самоскид МАЗ N33/BA10D2BP/C6DA 6501C5 - Кран на автомобільному ходу КРАЗ 250 - Екскаватор HITACHI ZX160W - Навантажувач LONGGONG LG855 - Навантажувач SDLG LG933L Також подано підтвердні документи, які вимагаються згідно підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», проте не дотримано вимоги до форми подання а саме не зазначено перелік документів які додаються. 10. Не надано підтверджуючі документи по МТБ. Замовник згідно п.5.2.1, Розділ ІІІ тендерної документації, вимагав Довідку за формою Додатку 6, що містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), що можуть бути використані при виконанні робіт, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 цієї документації. Згідно Додатку 3 до тендерної документації розміщено технічне завдання на закупівлю із зазначенням документів які входять до складу технічного завдання, зокрема Відомість ресурсів та саме Додаток 3 до цієї тендерної документації. Учасник згідно даного технічного завдання надав кошторисну документації, до складу якої входить «Підсумкова відомість ресурсів» де визначив будівельні машини та механізми. Учасник надав довідку про наявність МТБ та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі проте в даній довідці інший (неповний) перелік техніки згідно технології виконання робіт, зокрема відсутні позиції по наступній будівельній техніці із усіма підтверджуючими документами: - Автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт - Бульдозери при роботі на споруджені магістральних трубопроводів, потужність 303кВт [410 к.с.], Бульдозери, потужність 132 кВт [180 к.с.], Бульдозери, потужність 59 кВт [80 к.с.], Бульдозери, потужність 79 кВт [108 к.с.] - Екскаватори одноковшеві дизельні на гусеничному ходу - Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві - Крани баштові при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 10т, Крани баштові, вантажопідйомність 12,5т, Крани баштові, вантажопідйомність 5т, Крани баштові, вантажопідйомність 8т - Крани на гусеничному ходу, вантажопідйомність до 16т - Крани-трубоукладальники для труб діаметром до 700мм, вантажопідйомність 12,5т - Лабораторії для контролю зварних з’єднань напівстаціонарні - Машини бурильно-кранові на автомобілі, глибина буріння 3,5м - Машини глибинного підготовлення полів на тракторі потужністю 79кВт [108 к.с] - Машини поливально-мийні, місткість 6000л - Підіймачі вантажопасажирські, вантажопідйомність 0,8т, Підіймачі гідравлічні, висота підйому 10м, Підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність 0,5т - Розчинозмішувачі пересувні, місткість 150л - Розчинонасос, продуктивність 1м3 - Спецавтомобіль на базі УАЗ - Трактори на гусеничному ходу, потужність 79кВт [108 к.с] - Установки бурові ударно-канатного буріння для буріння свердловин під палі глибиною до 20м, діаметр до 1200мм.
Створено
29.07.2025 12:47
Надати до
30.07.2025 12:47
Період вимог/скарг з 04.08.2025 12:55 по 10.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.08.2025 11:02 по 09.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.08.2025 12:55
Довідка НАЗК
04.08.2025 12:55
Повідомлення про рішення
04.08.2025 12:52
-
01.08.2025 11:02
Витяг з ЄДР
01.08.2025 11:02
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-05-30-006559-a-c1
Підписаний і діє
Номер
115/25
25 773 912.41 грн.
21 478 260.34 грн.
З ПДВ
Підписано
15.08.2025
Строк дії договору з
18.08.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Будівництво Центру надання адміністративних послуг по вул. С. Бандери 1-А в смт Велика Березовиця Тернопільського району Тернопільської області (Коригування)
Номенклатура
Будівництво Центру надання адміністративних послуг по вул. С. Бандери 1-А в смт Велика Березовиця Тернопільського району Тернопільської області (Коригування)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 червня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Великоберезовицька селищна рада Тернопільського району Тернопільської області
Повна назва
Великоберезовицька селищна рада Тернопільського району Тернопільської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04393462

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ІНТЕЛДІМ"
Повна назва
ТОВ "ІНТЕЛДІМ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35068916

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-19-000076
Дата створення проекту
19.08.2025 14:02
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
19.08.2025 14:48
Дата завершення моніторингу
10.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 161-11-71
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913637
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Тернопіль
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 19.08.2025 № 69-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 19.08.2025 №69-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 1. UA-2025-05-30-006559-a від 30.05.2025 - дані автоматичних індикаторів ризиків.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
19.08.2025 00:00
Документи рішення
19.08.2025 14:48
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
26 472 300.6 грн.
Період подання пропозицій
до 19.06.2025 16:00
Замовник:
Великоберезовицька селищна рада Тернопільського району Тернопільської області
Контактний телефон:
+380973324718
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
26 472 300.6 грн.
Період подання пропозицій
до 19.06.2025 16:00
Замовник:
Великоберезовицька селищна рада Тернопільського району Тернопільської області
Контактний телефон:
+380973324718
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності