Показати схожі тендери

Закупівля Будівництво Центру надання адміністративних послуг по вул. С. Бандери 1-А в смт Велика Березовиця Тернопільського району Тернопільської області (Коригування) від Великоберезовицька селищна рада Тернопільського району Тернопільської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-30-006559-a
Id Tender 57fda2b701494a898a6f7375892bdd46
План UA-P-2025-05-30-006829-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 30.05.2025 14:49
Остання зміна 27.06.2025 17:40
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
26 472 300.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
264 723.01 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.05.2025 14:48 до 19.06.2025 16:00
Завершено
Період уточнень
з 30.05.2025 14:48
до 16.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.05.2025 14:48
до 16.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 20.06.2025 12:18
-
Залишилось 2 днів 1 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.06.2025 12:56
до 03.07.2025 00:00
Період уточнень
з 30.05.2025 14:48 до 16.06.2025 00:00
Період оскарження
з 30.05.2025 14:48 до 16.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.06.2025 12:18
Основні параметри
Будівництво Центру надання адміністративних послуг по вул. С. Бандери 1-А в смт Велика Березовиця Тернопільського району Тернопільської області (Коригування)
Закупівля робіт відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Терміни, які використовуються в цій документації, вживаються у значенні в Законі та Особливостях. У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода)між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації–Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (далі – НКПВУ), ратифікованою Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
26 472 300.6 грн.
Будівництво Центру надання адміністративних послуг по вул. С. Бандери 1-А в смт Велика Березовиця Тернопільського району Тернопільської області (Коригування)
Назва предмета закупівлі
Будівництво Центру надання адміністративних послуг по вул. С. Бандери 1-А в смт Велика Березовиця Тернопільського району Тернопільської області (Коригування)
Очікувана вартість
26 472 300.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
264723,01
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
20.06.2025 11:49
Закінчення аукціону
20.06.2025 12:18
Позиція
Опис предмета закупівлі
Будівництво Центру надання адміністративних послуг по вул. С. Бандери 1-А в смт Велика Березовиця Тернопільського району Тернопільської області (Коригування)
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
47724, Україна, Тернопільська область, смт Велика Березовиця, вул. Степана Бандери, буд. 1-А
Дата постачання по
30.06.2026 14:48
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 95,0 %
Опис:
Оплата за виконані роботи здійснюється шляхом оплати поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, гарантійні документи, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою.Строки оплати рахунку – 45 (сорок п’ять) календарних днів з дати випуску рахунку, за умови відповідності складу супровідних і платіжних документів та строків їх подання на погодження, визначених Угодою про передачу коштів позики№13110-05/245 від 15.12.2023 між Міністерством фінансів України, Міністерством розвитку громад,територій та інфраструктури України та Великоберезовицькою селищною радою.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ІНТЕЛДІМ"
Пропозиція:
25 773 912.41 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон""
Пропозиція:
24 328 799 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
КОНСОРЦІУМ «МАГІСТРАЛЬ ПЛЮС»
Пропозиція:
24 064 074 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 20.06.2025 11:49
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.05.2025 14:49
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Борсук-Бернадин Галина Павлівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380973324718
Замовник
ЄДРПОУ
04393462
Повна назва
Великоберезовицька селищна рада Тернопільського району Тернопільської області
Поштовий індекс
47724
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
селище Велика Березовиця
Адреса
вулиця Ст. Бандери, буд. 26
Кваліфікація
Лот № 1 Будівництво Центру надання адміністративних послуг по вул. С. Бандери 1-А в смт Велика Березовиця Тернопільського району Тернопільської області (Коригування)
Період вимог/скарг з 23.06.2025 12:56 по 29.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.06.2025 12:18 по 28.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей;
Зміст
Керуючись пунктом 44 та пунктом 46 Особливостей
Документи кваліфікації
23.06.2025 12:56
Повідомлення про рішення
23.06.2025 12:52
-
20.06.2025 12:18
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 14:43
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 14:43
Період вимог/скарг з 27.06.2025 14:59 по 03.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.06.2025 12:56 по 01.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
підпункт 2 пункту 44 (тендерна пропозицію не відповідає умовам тендерної документації)
Документи кваліфікації
27.06.2025 14:59
Повідомлення про рішення
27.06.2025 14:56
-
23.06.2025 12:57
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 14:43
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 14:43
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.06.2025 14:59 по 05.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.06.2025 14:59
Витяг з ЄДР
27.06.2025 14:59
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
26 472 300.6 грн.
Період подання пропозицій
до 19.06.2025 16:00
Замовник:
Великоберезовицька селищна рада Тернопільського району Тернопільської області
Контактний телефон:
+380973324718
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
26 472 300.6 грн.
Період подання пропозицій
до 19.06.2025 16:00
Замовник:
Великоберезовицька селищна рада Тернопільського району Тернопільської області
Контактний телефон:
+380973324718
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності