Показати схожі тендери
Закупівля Послуги з навантаження, вивезення, розвантаження та перевезення деревини (Коростишівське надлісництво), в тому числі: Лот №1 (Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини); Лот №2 (Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини); Лот №3 (Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини); Лот №4 (Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини); Лот №5 (Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини); Лот №6 (Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини); Лот №7 (Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини); Лот №8 (Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини); Лот №9 (Послуги з перевезення деревини); Лот №10 (Послуги з перевезення деревини); Лот №11 (Послуги з перевезення деревини) від ФІЛІЯ "СТОЛИЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-30-006276-a
Id Tender 6039c2de32e44dc787cad76b813eae52
План UA-P-2025-05-30-005995-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 30.05.2025 14:31
Остання зміна 13.06.2025 15:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
10 669 798.5 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 758.2 грн. (0,02 %)
Вартість подання пропозиції:
16 116 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.05.2025 14:31 до 09.06.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 30.05.2025 14:31
до 06.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.05.2025 14:31
до 06.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.06.2025 09:00
до 13.06.2025 10:22
Залишилось 3 днів 23 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.06.2025 17:18
до 19.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 13.06.2025 10:22
-
Період уточнень
з 30.05.2025 14:31 до 06.06.2025 00:00
Період оскарження
з 30.05.2025 14:31 до 06.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.06.2025 09:00 до 13.06.2025 10:22
Період кваліфікації
з 09.06.2025 09:00 до 13.06.2025 10:22
Основні параметри
Послуги з навантаження, вивезення, розвантаження та перевезення деревини (Коростишівське надлісництво), в тому числі: Лот №1 (Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини); Лот №2 (Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини); Лот №3 (Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини); Лот №4 (Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини); Лот №5 (Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини); Лот №6 (Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини); Лот №7 (Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини); Лот №8 (Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини); Лот №9 (Послуги з перевезення деревини); Лот №10 (Послуги з перевезення деревини); Лот №11 (Послуги з перевезення деревини)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
1 360 028 грн.
Лот №1 (Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини)
Назва предмета закупівлі
Лот №1 (Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини)
Очікувана вартість
1 360 028 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
13600,28
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 4 400 (метри кубічні)
Послуги з розвантаження деревини
Опис предмета закупівлі
Послуги з розвантаження деревини
Код ДК 021:2015
60181000-0 - Прокат вантажних автомобілів із водієм
Кількість
4 400
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Житомирська область
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Позиція : №2 6 500 (метри кубічні)
Послуги з навантаження
Опис предмета закупівлі
Послуги з навантаження
Код ДК 021:2015
60181000-0 - Прокат вантажних автомобілів із водієм
Кількість
6 500
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Житомирська область
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Позиція : №3 4 400 (метри кубічні)
Послуги вивезення
Опис предмета закупівлі
Послуги вивезення
Код ДК 021:2015
60181000-0 - Прокат вантажних автомобілів із водієм
Кількість
4 400
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Житомирська область
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник сплачує вартість наданих Виконавцем послуг на підставі рахунку-фактури, що надається Виконавцем після підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг, у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
1 360 028 грн.
Лот 2. Лот №2 (Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини)
Назва предмета закупівлі
Лот 2. Лот №2 (Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини)
Очікувана вартість
1 360 028 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
13600,28
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 4 400 (метри кубічні)
Послуги з розвантаження деревини
Опис предмета закупівлі
Послуги з розвантаження деревини
Код ДК 021:2015
60181000-0 - Прокат вантажних автомобілів із водієм
Кількість
4 400
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Житомирська область
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Позиція : №2 6 500 (метри кубічні)
Послуги з навантаження
Опис предмета закупівлі
Послуги з навантаження
Код ДК 021:2015
60181000-0 - Прокат вантажних автомобілів із водієм
Кількість
6 500
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Житомирська область
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Позиція : №3 4 400 (метри кубічні)
Послуги вивезення
Опис предмета закупівлі
Послуги вивезення
Код ДК 021:2015
60181000-0 - Прокат вантажних автомобілів із водієм
Кількість
4 400
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Житомирська область
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник сплачує вартість наданих Виконавцем послуг на підставі рахунку-фактури, що надається Виконавцем після підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг, у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Фізична особа-підприємець Дмитренко Володимир Павлович
Пропозиція:
1 360 028 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 3 Статус - активний лот закупівлі
1 360 028 грн.
Лот 3. Лот №3 (Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини)
Назва предмета закупівлі
Лот 3. Лот №3 (Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини)
Очікувана вартість
1 360 028 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
13600,28
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 4 400 (метри кубічні)
Послуги з розвантаження деревини
Опис предмета закупівлі
Послуги з розвантаження деревини
Код ДК 021:2015
60181000-0 - Прокат вантажних автомобілів із водієм
Кількість
4 400
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Житомирська область
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Позиція : №2 6 500 (метри кубічні)
Послуги з навантаження
Опис предмета закупівлі
Послуги з навантаження
Код ДК 021:2015
60181000-0 - Прокат вантажних автомобілів із водієм
Кількість
6 500
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Житомирська область
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Позиція : №3 4 400 (метри кубічні)
Послуги вивезення
Опис предмета закупівлі
Послуги вивезення
Код ДК 021:2015
60181000-0 - Прокат вантажних автомобілів із водієм
Кількість
4 400
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Житомирська область
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник сплачує вартість наданих Виконавцем послуг на підставі рахунку-фактури, що надається Виконавцем після підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг, у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Дідус Віктор Сергійович
Пропозиція:
1 360 028 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 4 Статус - активний лот закупівлі
1 360 028 грн.
Лот 4. Лот №4 (Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини)
Назва предмета закупівлі
Лот 4. Лот №4 (Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини)
Очікувана вартість
1 360 028 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
13600,28
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 4 400 (метри кубічні)
Послуги з розвантаження деревини
Опис предмета закупівлі
Послуги з розвантаження деревини
Код ДК 021:2015
60181000-0 - Прокат вантажних автомобілів із водієм
Кількість
4 400
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Житомирська область
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Позиція : №2 6 500 (метри кубічні)
Послуги з навантаження
Опис предмета закупівлі
Послуги з навантаження
Код ДК 021:2015
60181000-0 - Прокат вантажних автомобілів із водієм
Кількість
6 500
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Житомирська область
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Позиція : №3 4 400 (метри кубічні)
Послуги вивезення
Опис предмета закупівлі
Послуги вивезення
Код ДК 021:2015
60181000-0 - Прокат вантажних автомобілів із водієм
Кількість
4 400
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Житомирська область
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник сплачує вартість наданих Виконавцем послуг на підставі рахунку-фактури, що надається Виконавцем після підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг, у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Дідус Віктор Сергійович
Пропозиція:
1 360 028 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 5 Статус - активний лот закупівлі
1 360 028 грн.
Лот 5. Лот №5 (Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини)
Назва предмета закупівлі
Лот 5. Лот №5 (Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини)
Очікувана вартість
1 360 028 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
13600,28
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 4 400 (метри кубічні)
Послуги з розвантаження деревини
Опис предмета закупівлі
Послуги з розвантаження деревини
Код ДК 021:2015
60181000-0 - Прокат вантажних автомобілів із водієм
Кількість
4 400
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Житомирська область
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Позиція : №2 6 500 (метри кубічні)
Послуги з навантаження
Опис предмета закупівлі
Послуги з навантаження
Код ДК 021:2015
60181000-0 - Прокат вантажних автомобілів із водієм
Кількість
6 500
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Житомирська область
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Позиція : №3 4 400 (метри кубічні)
Послуги вивезення
Опис предмета закупівлі
Послуги вивезення
Код ДК 021:2015
60181000-0 - Прокат вантажних автомобілів із водієм
Кількість
4 400
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Житомирська область
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник сплачує вартість наданих Виконавцем послуг на підставі рахунку-фактури, що надається Виконавцем після підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг, у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ПРИЩЕПА МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ
Пропозиція:
1 360 028 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 6 Статус - активний лот закупівлі
1 360 028 грн.
Лот 6. Лот №6 (Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини)
Назва предмета закупівлі
Лот 6. Лот №6 (Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини)
Очікувана вартість
1 360 028 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
13600,28
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 4 400 (метри кубічні)
Послуги з розвантаження деревини
Опис предмета закупівлі
Послуги з розвантаження деревини
Код ДК 021:2015
60181000-0 - Прокат вантажних автомобілів із водієм
Кількість
4 400
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Житомирська область
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Позиція : №2 6 500 (метри кубічні)
Послуги з навантаження
Опис предмета закупівлі
Послуги з навантаження
Код ДК 021:2015
60181000-0 - Прокат вантажних автомобілів із водієм
Кількість
6 500
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Житомирська область
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Позиція : №3 4 400 (метри кубічні)
Послуги вивезення
Опис предмета закупівлі
Послуги вивезення
Код ДК 021:2015
60181000-0 - Прокат вантажних автомобілів із водієм
Кількість
4 400
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Житомирська область
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник сплачує вартість наданих Виконавцем послуг на підставі рахунку-фактури, що надається Виконавцем після підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг, у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП МІХЕЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Пропозиція:
1 358 628.1 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 7 Статус - неуспішний лот закупівлі
1 360 028 грн.
Лот 7. Лот №7 (Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини)
Назва предмета закупівлі
Лот 7. Лот №7 (Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини)
Очікувана вартість
1 360 028 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
13600,28
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 4 400 (метри кубічні)
Послуги з розвантаження деревини
Опис предмета закупівлі
Послуги з розвантаження деревини
Код ДК 021:2015
60181000-0 - Прокат вантажних автомобілів із водієм
Кількість
4 400
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Житомирська область
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Позиція : №2 6 500 (метри кубічні)
Послуги з навантаження
Опис предмета закупівлі
Послуги з навантаження
Код ДК 021:2015
60181000-0 - Прокат вантажних автомобілів із водієм
Кількість
6 500
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Житомирська область
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Позиція : №3 4 400 (метри кубічні)
Послуги вивезення
Опис предмета закупівлі
Послуги вивезення
Код ДК 021:2015
60181000-0 - Прокат вантажних автомобілів із водієм
Кількість
4 400
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Житомирська область
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник сплачує вартість наданих Виконавцем послуг на підставі рахунку-фактури, що надається Виконавцем після підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг, у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Лот № 8 Статус - активний лот закупівлі
622 144 грн.
Лот 8. Лот №8 (Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини)
Назва предмета закупівлі
Лот 8. Лот №8 (Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини)
Очікувана вартість
622 144 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6221,44
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 2 200 (метри кубічні)
Послуги з розвантаження деревини
Опис предмета закупівлі
Послуги з розвантаження деревини
Код ДК 021:2015
60181000-0 - Прокат вантажних автомобілів із водієм
Кількість
2 200
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Житомирська область
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Позиція : №2 2 200 (метри кубічні)
Послуги з навантаження
Опис предмета закупівлі
Послуги з навантаження
Код ДК 021:2015
60181000-0 - Прокат вантажних автомобілів із водієм
Кількість
2 200
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Житомирська область
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Позиція : №3 2 200 (метри кубічні)
Послуги вивезення
Опис предмета закупівлі
Послуги вивезення
Код ДК 021:2015
60181000-0 - Прокат вантажних автомобілів із водієм
Кількість
2 200
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Житомирська область
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник сплачує вартість наданих Виконавцем послуг на підставі рахунку-фактури, що надається Виконавцем після підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг, у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЯГУАР"
Пропозиція:
621 504.3 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 9 Статус - активний лот закупівлі
175 819.5 грн.
Лот 9. Лот №9 (Послуги перевезення деревини)
Назва предмета закупівлі
Лот 9. Лот №9 (Послуги перевезення деревини)
Очікувана вартість
175 819.5 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1758,2
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з перевезення
Код ДК 021:2015
60181000-0 - Прокат вантажних автомобілів із водієм
Кількість
1 000
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Житомирська область
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник сплачує вартість наданих Виконавцем послуг на підставі рахунку-фактури, що надається Виконавцем після підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг, у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Фізична особа-підприємець Дмитренко Володимир Павлович
Пропозиція:
175 819.5 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 10 Статус - неуспішний лот закупівлі
175 819.5 грн.
Лот 10. Лот №10 (Послуги перевезення деревини)
Назва предмета закупівлі
Лот 10. Лот №10 (Послуги перевезення деревини)
Очікувана вартість
175 819.5 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1758,2
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з перевезення
Код ДК 021:2015
60181000-0 - Прокат вантажних автомобілів із водієм
Кількість
1 000
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Житомирська область
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник сплачує вартість наданих Виконавцем послуг на підставі рахунку-фактури, що надається Виконавцем після підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг, у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Лот № 11 Статус - активний лот закупівлі
175 819.5 грн.
Лот 11. Лот №11 (Послуги перевезення деревини)
Назва предмета закупівлі
Лот 11. Лот №11 (Послуги перевезення деревини)
Очікувана вартість
175 819.5 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1758,2
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з перевезення
Код ДК 021:2015
60181000-0 - Прокат вантажних автомобілів із водієм
Кількість
1 000
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Житомирська область
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник сплачує вартість наданих Виконавцем послуг на підставі рахунку-фактури, що надається Виконавцем після підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг, у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ПРИЩЕПА МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ
Пропозиція:
175 819.5 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.05.2025 14:31
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Черниш Тетяна Володимирівна
Електронна пошта
Телефон
380972624363
Замовник
ЄДРПОУ
45530596
Повна назва
ФІЛІЯ "СТОЛИЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
03115
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Святошинська, буд. 30
Кваліфікація
Лот № 1 Лот №1 (Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини)
Лот № 2 Лот 2. Лот №2 (Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини)
Період вимог/скарг з 12.06.2025 17:18 по 18.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.06.2025 09:00 по 17.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
прийнято рішення про визнання Учасника переможцем Закупівлі та прийнято рішення щодо укладання договору з ФОП Дмитренко Володимир Павлович
Документи кваліфікації
12.06.2025 17:19
Довідка НАЗК
12.06.2025 17:18
Повідомлення про рішення
09.06.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 14:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 14:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Пропозиція Учасника підписана Удосконаленим електронним підписом, а умовами Тендерної документації вимагається підписання Тендерної пропозиції Кваліфікованим електронним підписом Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідності: 1. Пункт 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Додаток №16 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Накласти Кваліфікований електронний підпис особи, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції, в цілому на тендерну пропозицію та у разі наявності документів поданих у вигляді електронного документу, окремо на кожен такий документ
Створено
11.06.2025 14:59
Надати до
12.06.2025 14:59
Лот № 3 Лот 3. Лот №3 (Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини)
Період вимог/скарг з 12.06.2025 17:22 по 18.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.06.2025 09:00 по 17.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
прийнято рішення про визнання Учасника переможцем Закупівлі та прийнято рішення щодо укладання договору з ФОП Дідус Віктор Сергійович
Документи кваліфікації
12.06.2025 17:22
Довідка НАЗК
12.06.2025 17:22
Повідомлення про рішення
09.06.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 14:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 14:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Пропозиція Учасника підписана Удосконаленим електронним підписом, а умовами Тендерної документації вимагається підписання Тендерної пропозиції Кваліфікованим електронним підписом 2. В складі тендерної пропозиції Учасника наявна довідка про наявність працівників в якій зазначено інформацію лише про одного водія Кашпуренко Олександр Петрович, однак умовами тендерної документації вимагається наявність водіїв транспортних засобів не менше 2-х осіб. (в складі тендерної пропозиції учасником надано документи на 2- водіїв Кашпуренко О.П. та Дорош І.Ф.) 3. В складі тендерної пропозиції учасника відсутнє повідомлення про прийняття на роботу водія Дорош Івана Федоровича, натомість надано повідомлення про прийняття на роботу Дорош Івана Сергійовича 4. В складі тендерної пропозиції учасника відсутня Копія дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або копія декларації відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці, якою підтверджується відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: транспортування лісу Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідності: 1. Пункт 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Додаток №16 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» 2. п. 2.1 Додатку №16 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» 3. п. 2.2.1 Додатку №16 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» 4. п. 6.2. Додатку №16 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Накласти Кваліфікований електронний підпис особи, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції, в цілому на тендерну пропозицію та у разі наявності документів поданих у вигляді електронного документу, окремо на кожен такий документ 2. Надати інформаційну довідку про наявність працівників, а саме водіїв транспортних засобів не менше 2-х осіб (Кашпуренко О.П. та Дорош І.Ф.) 3. Надати повідомлення про прийняття на роботу Дорош Івана Федоровича 4. Надати Копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або копію декларації відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці, якою підтверджується відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: транспортування лісу
Створено
11.06.2025 16:13
Надати до
12.06.2025 16:13
Лот № 4 Лот 4. Лот №4 (Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини)
Період вимог/скарг з 13.06.2025 09:52 по 19.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.06.2025 09:00 по 17.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 14:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 14:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Пропозиція Учасника підписана Удосконаленим електронним підписом, а умовами Тендерної документації вимагається підписання Тендерної пропозиції Кваліфікованим електронним підписом 2.Учасник в складі тендерної пропозиції не надав інформацію про наявність мінімальної кількості власної та/або залученої техніки (транспортних засобів, обладнання та устаткування, тощо) необхідної для надання послуг по Лоту 4, натомість учасник надав інформацію про техніку, яка вже була подана по лоту №3 даної закупівлі. Однак, Умовами тендерної документації визначено, що У разі подання одним Учасником тендерної пропозиції за декількома лотами, наявність мінімальної кількості обладнання підтверджується за кожним лотом окремо, шляхом завантаження до кожного лоту окремої довідки та документів. НЕ ДОПУСКАЄТЬСЯ ПОДАННЯ ОДНОГО Й ТОГО Ж ОБЛАДНАННЯ НА ДЕКІЛЬКА ЛОТІВ. Дана вимога встановлена з метою підтвердження технічної можливості Учасника надавати послуги за різними Лотами одночасно. У випадку надання аналогічних документів за різними лотами, до уваги будуть прийняті документи тільки по одному Лоту, по інших Лотах буде вважатися, що учасник не надав підтверджуючих документів. 3. Учасник в складі тендерної пропозиції не надав інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідних для надання послуг по Лоту 4, натомість учасник надав інформацію та документи про наявність працівників відповідної кваліфікації, які вже булу подані по лоту №3 даної закупівлі. Однак Умовами тендерної документації визначено, що у разі подання одним Учасником тендерної пропозиції за декількома лотами наявність мінімальної кількості працівників підтверджується за кожним лотом окремо, шляхом завантаження до кожного лоту окремої довідки та документів. НЕ ДОПУСКАЄТЬСЯ ПОДАННЯ ОДНИХ І ТИХ САМИХ ПРАЦІВНИКІВ НА ДЕКІЛЬКА ЛОТІВ. Дана вимога встановлена з метою підтвердження можливості Учасника надавати послуги за різними Лотами одночасно. У випадку надання аналогічних документів за різними лотами, до уваги будуть прийняті документи тільки по одному Лоту, по інших Лотах буде вважатися, що учасник не надав підтверджуючих документів 4. В складі тендерної пропозиції учасника відсутня Копія дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або копія декларації відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці, якою підтверджується відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: транспортування лісу Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідності: 1. Пункт 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Додаток №16 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» 2. Примітка до пункту 1.1. Додатку №1 «Кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» до Тендерної документації; Примітка до пункту 1. Додатку №16 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції за кожним лотом окремо» до Тендерної документації. 3. Примітка до Пункту 2 Додатку №16 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» 4. п. 6.2. Додатку №16 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Накласти Кваліфікований електронний підпис особи, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції, в цілому на тендерну пропозицію та у разі наявності документів поданих у вигляді електронного документу, окремо на кожен такий документ 1. Надати інформаційну довідку та всі підтверджуючі документи про наявність транспортних засобів, обладнання та устаткування, відмінні від Лоту 3 закупівлі з урахуванням вимог п. 1. Додатку №16 3. Надати інформаційну довідку та всі підтверджуючі документи про наявність працівників відповідної кваліфікації, відмінні від Лоту 3 закупівлі з урахуванням вимог п. 2. Додатку №16 4. Надати Копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або копію декларації відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці, якою підтверджується відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: транспортування лісу
Створено
11.06.2025 16:28
Надати до
12.06.2025 16:28
Лот № 5 Лот 5. Лот №5 (Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини)
Період вимог/скарг з 13.06.2025 10:22 по 19.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.06.2025 09:00 по 17.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 14:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 14:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Пропозиція Учасника підписана Удосконаленим електронним підписом, а умовами Тендерної документації вимагається підписання Тендерної пропозиції Кваліфікованим електронним підписом 2. На підтвердження кваліфікаційних вимог щодо наявності транспортного засобу, Учасником надано договір оренди транспортного засобу, а саме: - № 5/24 від 09.05.2024 року, укладеного з Фізичною особою Боєчко Іваном Петровичем, на оренду Камаза 4310 (1990 року), державний номер АА7228 СС, однак, договір не посвідчений нотаріально, що суперечить вимогам ст.799 Цивільного кодексу, згідно якої договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. Відповідно до частини першої статті 220 Цивільного кодексу України у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним. Таким чином, надані в складі тендерної пропозиції Учасника, договори оренди транспортних засобів без їх нотаріального посвідчення є нікчемними та не можуть бути прийняті Замовником як належне підтвердження наявності в учасника мінімальної кількості транспортних засобів. Крім того, в складі тендерної пропозиції учасника відсутній акт-приймання передачі даного транспортного засобу. 3.В складі тендерної пропозиції учасника відсутні копії посвідчень та протоколів/витягів з протоколів про перевірку знань щодо кожного працівника зазначеного у довідці, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, а саме НПАОП 02.0-7.01-23 4. В складі тендерної пропозиції учасника відсутня Копія дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або копія декларації відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці, якою підтверджується відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: транспортування лісу та вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідності: 1. Пункт 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Додаток №16 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» 2. Пункти 1.1.1., 1.1.3.3. Додатку №1 «Кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» до Тендерної документації; пункт 1.3.2 Додатку №16 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції за кожним лотом окремо» до Тендерної документації. 3. пункт 2.2.3 Додатку №16 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції за кожним лотом окремо» до Тендерної документації. 4. п. 6.2. Додатку №16 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Накласти Кваліфікований електронний підпис особи, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції, в цілому на тендерну пропозицію та у разі наявності документів поданих у вигляді електронного документу, окремо на кожен такий документ 2. Надати чинні документи, які підтверджують наявність транспортного засобу пристосованого для перевезення деревини відповідно до п. 1 Додатку №1 «Кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» до Тендерної документації; пункту 1. Додатку №16 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції за кожним лотом окремо» до Тендерної документації, а саме: - копії чинних договорів оренди або суборенди або лізингу (з актами приймання-передачі). Якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником машин, механізмів, обладнання, додатково надаються копії договорів, укладених з власником таких машин, механізмів, обладнання. (У разі надання договору оренди транспортного засобу, укладеного з фізичною особою, такий договір має бути обов’язково завірений нотаріально); - оновлену довідку про наявність техніки 3. Надати копії посвідчень та протоколів/витягів з протоколів про перевірку знань щодо кожного працівника зазначеного у довідці, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, а саме НПАОП 02.0-7.01-23 4. Надати Копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або копію декларації відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці, якою підтверджується відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: транспортування лісу та вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів
Створено
11.06.2025 17:20
Надати до
12.06.2025 17:20
Лот № 6 Лот 6. Лот №6 (Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини)
Період вимог/скарг з 13.06.2025 09:57 по 19.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.06.2025 09:00 по 17.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 14:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 14:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Пропозиція Учасника підписана Удосконаленим електронним підписом, а умовами Тендерної документації вимагається підписання Тендерної пропозиції Кваліфікованим електронним підписом 2. На підтвердження кваліфікаційних вимог щодо наявності транспортного засобу, Учасником надано договори оренди транспортних засобів, а саме: - від 01.10.2024 року, укладеного з Фізичною особою Сорокою Сергієм Федоровичем, на оренду Камаза 43101, державний номер АМ8994НЕ; - від 01.05.2025 року укладеного з Фізичною особою Манжула Анжелою Олкександрівною, на оренду Урала 4320, державний номер ВХ1425ЕТ, однак, дані договори не посвідчені нотаріально, що суперечить вимогам ст.799 Цивільного кодексу, згідно якої договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. Відповідно до частини першої статті 220 Цивільного кодексу України у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним. Таким чином, надані в складі тендерної пропозиції Учасника, договори оренди транспортних засобів без їх нотаріального посвідчення є нікчемними та не можуть бути прийняті Замовником як належне підтвердження наявності в учасника мінімальної кількості транспортних засобів. Крім того, в складі тендерної пропозиції учасника відсутні акти-приймання передачі даних транспортних засобів. 3.В складі тендерної пропозиції учасника відсутні копії посвідчень та протоколів/витягів з протоколів про перевірку знань на працівника зазначеного у довідці, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, а саме НПАОП 02.0-7.01-23 на водія Новіка Ігоря Миколайовича 4. В складі тендерної пропозиції учасника надана довідка про наявність власної або залученої техніки за наведеною формою, однак, в даній довідці не заповнено колонку 6 «Документ, що підтверджує приналежність із зазначенням дати та номеру відповідного документу» 5. В складі тендерної пропозиції учасника відсутня довідка щодо системи оподаткування Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідності: 1. Пункт 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Додаток №16 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» 2. Пункти 1.1.1., 1.1.3.3. Додатку №1 «Кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» до Тендерної документації; пункт 1.3.2 Додатку №16 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції за кожним лотом окремо» до Тендерної документації. 3. пункт 2.2.3 Додатку №16 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції за кожним лотом окремо» до Тендерної документації. 4. п. 1.1. Додатку №16 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» 5. Пункт 16. Додатку 16 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Накласти Кваліфікований електронний підпис особи, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції, в цілому на тендерну пропозицію та у разі наявності документів поданих у вигляді електронного документу, окремо на кожен такий документ 2. Надати чинні документи, які підтверджують наявність транспортного засобу пристосованого для перевезення деревини відповідно до п. 1 Додатку №1 «Кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» до Тендерної документації; пункту 1. Додатку №16 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції за кожним лотом окремо» до Тендерної документації, а саме: - копії чинних договорів оренди або суборенди або лізингу (з актами приймання-передачі). Якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником машин, механізмів, обладнання, додатково надаються копії договорів, укладених з власником таких машин, механізмів, обладнання. (У разі надання договору оренди транспортного засобу, укладеного з фізичною особою, такий договір має бути обов’язково завірений нотаріально). 3. Надати копії посвідчень та протоколів/витягів з протоколів про перевірку знань працівника зазначеного у довідці, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, а саме НПАОП 02.0-7.01-23 на водія Новіка Ігоря Миколайовича. 4. Надати оновлену довідку про наявність власної або залученої техніки за наведеною формою із зазначенням відповідних даних 5. Надати довідку в довільній формі із зазначенням інформації щодо системи оподаткування.
Створено
11.06.2025 18:11
Надати до
12.06.2025 18:11
Лот № 7 Лот 7. Лот №7 (Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини)
Лот № 8 Лот 8. Лот №8 (Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини)
Період вимог/скарг з 13.06.2025 09:08 по 19.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.06.2025 09:00 по 17.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
прийнято рішення про визнання Учасника переможцем Закупівлі та прийнято рішення щодо укладання договору з ТОВ "ЯГУАР"
Документи кваліфікації
13.06.2025 09:08
Довідка НАЗК
13.06.2025 09:08
Повідомлення про рішення
09.06.2025 09:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 14:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 14:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1. В складі тендерної пропозиції учасника відсутня Копія дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або копія декларації відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці, якою підтверджується відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: на вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідності: 1. п. 6.2. Додатку №16 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати Копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або копію декларації відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці, якою підтверджується відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: на вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів
Створено
11.06.2025 18:17
Надати до
12.06.2025 18:17
Лот № 9 Лот 9. Лот №9 (Послуги перевезення деревини)
Період вимог/скарг з 13.06.2025 10:01 по 19.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.06.2025 09:00 по 17.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 14:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 14:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Пропозиція Учасника підписана Удосконаленим електронним підписом, а умовами Тендерної документації вимагається підписання Тендерної пропозиції Кваліфікованим електронним підписом 2. В складі тендерної пропозиції Учасника відсутня копія посвідчення та витяг з протоколу про перевірку знань з охорони праці, а саме: НПАОП 02.0-7.01-23 на водія Лугину Анатолія Васильовича Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідності: 1. Пункт 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Додаток №16 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» 2. п. 2.2.3 Додатку №16 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Накласти Кваліфікований електронний підпис особи, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції, в цілому на тендерну пропозицію та у разі наявності документів поданих у вигляді електронного документу, окремо на кожен такий документ 2. Надати копію посвідчення та витяг з протоколу про перевірку знань з охорони праці, а саме: НПАОП 02.0-7.01-23 на водія Лугину Анатолія Васильовича
Створено
11.06.2025 15:28
Надати до
12.06.2025 15:28
Лот № 10 Лот 10. Лот №10 (Послуги перевезення деревини)
Лот № 11 Лот 11. Лот №11 (Послуги перевезення деревини)
Період вимог/скарг з 13.06.2025 10:06 по 19.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.06.2025 09:00 по 17.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 14:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2025 14:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Пропозиція Учасника підписана Удосконаленим електронним підписом, а умовами Тендерної документації вимагається підписання Тендерної пропозиції Кваліфікованим електронним підписом 2.В складі тендерної пропозиції учасника відсутні копії посвідчень та протоколів/витягів з протоколів про перевірку знань працівника зазначеного у довідці, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, а саме НПАОП 02.0-7.01-23 3. В складі тендерної пропозиції учасника відсутня Копія дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або копія декларації відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці, якою підтверджується відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: транспортування лісу та вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідності: 1. Пункт 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Додаток №16 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» 2. пункт 2.2.3 Додатку №16 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції за кожним лотом окремо» до Тендерної документації. 3. п. 6.2. Додатку №16 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Накласти Кваліфікований електронний підпис особи, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції, в цілому на тендерну пропозицію та у разі наявності документів поданих у вигляді електронного документу, окремо на кожен такий документ 2. Надати копії посвідчень та протоколів/витягів з протоколів про перевірку знань працівника зазначеного у довідці, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, а саме НПАОП 02.0-7.01-23 3. Надати Копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або копію декларації відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці, якою підтверджується відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: транспортування лісу та вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів
Створено
11.06.2025 17:24
Надати до
12.06.2025 17:24
Угоди
UA-2025-05-30-006276-a-c1
Очікує підписання
1 360 028 грн.
1 360 028 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
4 400 (метри кубічні)
Послуги з розвантаження деревини
Номенклатура
Послуги з розвантаження деревини
Кількість
4 400
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.
Номенклатура
6 500 (метри кубічні)
Послуги з навантаження
Номенклатура
Послуги з навантаження
Кількість
6 500
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.
Номенклатура
4 400 (метри кубічні)
Послуги вивезення
Номенклатура
Послуги вивезення
Кількість
4 400
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "СТОЛИЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ФІЛІЯ "СТОЛИЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45530596

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Фізична особа-підприємець Дмитренко Володимир Павлович
Повна назва
Фізична особа-підприємець Дмитренко Володимир Павлович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2935421911

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

UA-2025-05-30-006276-a-c2
Очікує підписання
1 360 028 грн.
1 360 028 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
4 400 (метри кубічні)
Послуги з розвантаження деревини
Номенклатура
Послуги з розвантаження деревини
Кількість
4 400
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.
Номенклатура
6 500 (метри кубічні)
Послуги з навантаження
Номенклатура
Послуги з навантаження
Кількість
6 500
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.
Номенклатура
4 400 (метри кубічні)
Послуги вивезення
Номенклатура
Послуги вивезення
Кількість
4 400
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "СТОЛИЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ФІЛІЯ "СТОЛИЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45530596

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Дідус Віктор Сергійович
Повна назва
ФОП Дідус Віктор Сергійович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3446114058

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

UA-2025-05-30-006276-a-a3
Очікує підписання
621 504.3 грн.
621 504.3 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
2 200 (метри кубічні)
Послуги з розвантаження деревини
Номенклатура
Послуги з розвантаження деревини
Кількість
2 200
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.
Номенклатура
2 200 (метри кубічні)
Послуги з навантаження
Номенклатура
Послуги з навантаження
Кількість
2 200
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.
Номенклатура
2 200 (метри кубічні)
Послуги вивезення
Номенклатура
Послуги вивезення
Кількість
2 200
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "СТОЛИЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ФІЛІЯ "СТОЛИЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45530596

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЯГУАР"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЯГУАР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31571594

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
10 669 798.5 грн.
Період подання пропозицій
до 09.06.2025 09:00
Замовник:
ФІЛІЯ "СТОЛИЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380972624363
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
10 669 798.5 грн.
Період подання пропозицій
до 09.06.2025 09:00
Замовник:
ФІЛІЯ "СТОЛИЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380972624363
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності